جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    خرید کادو برای همکار خانم یا خرید کادو برای مدیر خانم به مناسبت‌های مختلف ازجمله روز زن، تولد، عید نوروز، شب یلدا، روز کارمند و همچنین ارتقا رتبه کاری یا دریافت حکم بازنشستگی بسیار رایج است. اگر شما هم کارمند هستید و قصد تهیه کادو برای همکار خانم را دارید اما نمی‌دانید چه هدیه‌ای بخرید که مورد پسند همکارتان باشد تا انتها با ما همراه باشید تا با انواع ایده‌های جذاب در زمینه خرید هدیه برای همکار خانم آشنا شوید.

    هدیه روز زن برای همکار

    ایده برای هدیه به همکار خانم

     تنوع هدایایی که برای خانم‌های کارمند می‌توان تهیه کرد بسیار گسترده است که هرکدام از زیبایی منحصربه‌فردی دارند و مناسب برای هدیه به همکار زن هستند. در ادامه فهرستی از بهترین هدایا برای همکار خانم تهیه کرده‌ایم که تمام آن‌ها کاربردی هستند و موردپسند اکثر خانم‌ها است. شما می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که برای خرید کادو برای همکار خانم در نظر گرفته‌اید از بین هدایایی که در این مطلب برای هدیه عید به همکار، هدیه تولد همکار و هدیه روز زن برای همکار پیشنهاد داده‌ایم ایده بگیرید و بهترین کادو برای همکار زن را تهیه کنید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون با سابقه چندین ساله در زمینه فروش کادوهای شیک و فانتزی فعالیت می‌کند. با تماس با شماره 09363197760 کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان در زمینه خرید هدیه برای همکار خانم و کادو برای رئیس زن هستند.

    جا خودکاری یا جاقلمی

    یکی از وسایل ضروری برای خانم‌های کارمند، جاخودکاری است و جزء هدایای کاربردی برای همکار خانم محسوب می‌شود. جاخودکاری‌ها مدل‌های متنوعی دارند اما اگر به فکر خرید جاخودکاری شیک و خاص هستید که برای کادو دادن مناسب باشد پیشنهاد ما به شما جاخودکاری‌های خاتم‌کاری است که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند.

    در اصل جنس بدنه جاقلمی خاتم‌کاری از چوب است و با روکش خاتم ساخته شده‌اند و برخی از مدل‌های آن با نقوش مینیاتور تلفیق شده‌اند که زیبایی آن‌ها را دوچندان نموده است که بهترین هدیه برای همکار زن هستند.

    بهترین کادو برای همکار زن

    گل نقره بهترین هدیه برای رئیس خانم 

    بسیاری افراد اگر بخواهند به مناسبت‌های مختلفی برای فردی از جمله همکار هدیه تهیه می‌کنند ترجیح می‌دهند گل بخرند یا در کنار هدیه‌ای که تهیه کرده‌اند نیز تمایل دارند، دسته گل یا باکس گل قرار بدهند.

    اما ما برای شما یک ایده خاص داریم و به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید گل دارید، گل نقره تهیه کنید چون گل‌های نقره بسیار ارزشمند هستند و دوام و ماندگاری بالایی نیز دارند پس اگر به فکر خرید هدیه ماندگار برای همکار زن هستید، گل نقره یا تندیس گل نقره را در فهرست خود قرار بدهید.

    برای مشاهده انواع مدل‌های گل نقره برای کادو به همکار زن فقط کافی است به صفحه قاب گل نقره اصفهان مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید در صورت هرگونه سؤال می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    تنوع مدل‌های گل نقره بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها بر اساس وزن نقره مصرفی و مدل گل‌ها متغیر است. مزیت خرید گل‌های نقره این است که شما متناسب با بودجه‌ای که برای خرید کادو برای همکار زن در نظر گرفته‌اید، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه پرنون تماس بگیرید و بودجه خود را اعلام کنید تا کارشناسان ما متناسب با همان بودجه‌ای که در نظر دارید برای شما گل نقره تهیه ‌کنند. شما می‌توانید گل‌های نقره را به سه صورت تهیه کنید که عبارتند از:

    • شاخه گل نقره
    • قاب گل نقره
    • باکس یا تندیس گل نقره

    هدیه عید برای همکار

    تابلو به عنوان کادو به همکار خانم 

    یکی از پیشنهادات جذاب و خاص ما به شما برای عیدی به همکار، انواع تابلوهای دیواری یا تزئینی است. خانم‌ها علاقه‌ زیادی به وسایل دکوری از جمله تابلو‌های تزئینی دارند پس بهترین ایده برای کادو به همکار زن، تابلوهای دیوارکوب هستند.

    یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های تابلوهای تزئینی، تابلو صنایع‌دستی است که هنر دست هنرمندان ایرانی است و بسیار زیبا و چشم‌نوازند. اگر شما تابلو صنایع‌دستی به عنوان یادگاری برای همکار زن بخرید همکار شما همواره به یاد شما خواهد بود چرا که با نصب آن‌ بر روی دیوار منزل یا دفتر کار زیبایی محیط کار آن‌ها دوچندان می‌شود.

    بهترین کادو برای همکار خانم

    تندیس نقره بهترین هدیه برای همکار زن 

    اگر به دنبال هدیه شیک برای همکار خانم هستید،  تندیس‌های نقره جزء شیک‌ترین هدایا برای مدیر خانم و همکار زن  هستند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار شیک و ارزشمندند. تنوع طرح‌های این مدل تندیس‌ها بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها متناسب با طرح و وزن نقره به کار رفته در آن‌ها متغیر است.

    برای محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار، افزایش دوام و ماندگاری و زیبایی بیشتر در یک محفظه شفاف پلکسی بر روی پایه‌ای از جنس پی وی سی (pvc) قرار گرفته‌اند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع تندیس نقره در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع موجود است که شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

     کادو برای مدیر خانم

    جاشمعی به عنوان کادو به مدیر خانم

    جاشمعی یا شمعدان یکی از مواردی است که مورد پسند بیشتر خانم‌ها هست. اگر به دنبال خرید خاص‌ترین و جدیدترین مدل‌های جاشمعی برای کادو به مدیر خانم هستید در فروشگاه پرنون انواع شمعدان سنگی، چوبی و فلزی با طرحی زیبا و منحصر به فرد عرضه می‎‌شوند که با خرید یکی از مدل‌های آن متناسب با سلیقه وبودجه مدنظرتان می‌توانید هدیه خاص برای مدیر زن تهیه کنید.

    هدیه شیک برای همکار زن

    جعبه جواهرات هدیه مناسب برای همکار خانم

    جعبه جواهرات گزینه مناسبی برای هدیه به خانم‌ها در مناسبت‌های مختلف هست و یکی از بهترین موارد برای کادو به همکار زن است. هر چند تنوع جعبه‌های جواهرات بسیار گسترده است و جنس‌ها و طرح‌های متنوعی دارند اما از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های آن که مورد پسند خانم‌ها است جعبه جواهرات چوبی و جعبه جواهر خاتم‌ است.

    جهت مشاهده و خرید انواع جعبه جواهر برای هدیه به همکار خانم و کادو به رئیس زن فقط کافی است به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری مراجعه کنید.

    در اصل جعبه جواهر خاتم‌کاری جزء هدیه ارزشمند برای همکار خانم است چون هنر دست است و ارزش بسیاری دارد. جنس بدنه‌ آن‌ها از چوب است و با هنر خاتم‌کاری تزئین شده است و برخی از مدل‌های آن با هنر مینیاتور تلفیق شده است که زیبایی آن‌ها را دو چندان نموده است.

    بهترین هدیه برای مدیر خانم

    ساعت دیواری هدیه کاربردی برای مدیر و همکار

    در صورتی که می‌خواهید یک هدیه کاربردی برای مدیر خانم یا همکار زن تهیه کنید خرید ساعت دیواری گزینه مناسبی است و با نصب آن بر روی اتاق یا دفتر کار همواره به یاد شما خواهند بود. از خاص‌ترین مدل‌های ساعت که می‌توانید به عنوان هدیه مناسب برای مدیر خانم تهیه کنید ساعت دیواری صنایع‌دستی است که توسط هنرمندان ایرانی ساخته شده است و با دستان هنرمندشان بر روی آن نقش آفرینی کرده‌اند.

    هدیه مناسب برای مدیر خانم

    گلدان تزئینی هدیه مناسب برای همکار خانم

    گلدان از وسایل تزئینی و دکوری مورد علاقه خانم‌ها است و از آن برای تزئین دکوراسیون استفاده می‌کنند. با توجه به این که تنوع گلدان‌های دکوری بسیار گسترده است ممکن است هنگام خرید گلدان برای کادو به همکار زن دغدغه این را داشته باشید که چه مدل گلدانی بخرید که مورد پسند طرف مقابل واقع شود که در این صورت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که گلدان صنایع‌دستی خریداری کنید که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و به همراه بسته‌بندی شیک و جعبه کادویی عرضه می‌شوند.

    کادو شیک برای همکار خانم

    هدیه تولد برای همکار خانم

    در برخی از شرکت‌ها یا سازمان‌های اداری روابط صمیمی و دوستانه در بین همکاران بسیار رایج است و کارمندان به مناسبت‌های مختلف در محل کار یا در محیط بیرون از کار ازجمله؛ کافی‌شاپ یا رستوران دورهم جمع می‌شوند.

    درصورتی‌که شما با همکارتان دوست صمیمی هستید و به جشن تولد ایشان دعوت‌شده‌اید یا خود شما قصد دارید همکارتان را سورپرایز کنید و برای آن کیک و کادو تهیه کنید و در محل کار برایش جشن بگیرید و این سؤال در ذهن شما ایجادشده که کادو تولد برای همکار زن بهتر است چه چیزی بخرم که دوست داشته باشد، کارشناسان فروشگاه خرید هدیه پر نون می‌توانند به این سؤال شما پاسخ دهند و هدایای مورد پسند خانم‌ها را به شما معرفی می‌کنند تا شما بتوانید از بین آن‌ها بهترین هدیه تولد برای همکار زن را انتخاب کنید.

    هدیه تولد برای همکار زن

    هدیه روز زن برای همکار

    اگر شما کارمند هستید و دوست دارید به مناسبت فرا رسیدن روز زن همکاران خود را سورپرایز کنید و علاوه‌بر تبریک این روز به آن‌ها، کادو روز زن برای همکار خانم تهیه کنید و به فکر این هستید که هدیه برای روز زن به همکار خانم چه چیزی بخرید کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان در این زمینه هستند و متناسب با بودجه مدنظر شما، بهترین هدیه برای روز زن به همکار خانم را به شما پیشنهاد می‌دهند.

    در مطلبی جداگانه به لیست کاملی از انواع هدایای روز زن برای همکار تهیه کرده‌ایم که برای مشاهده این لیست فقط کافی است به صفحه هدیه روز زن برای کارمندان مراجعه کنید.

    بهترین کادو برای همکار زن

    بهترین هدیه برای همکار خانم از دیدگاه هر فرد متفاوت است و این که به صور کلی بتوان گفت: بهترین هدیه برای همکار زن یا بهترین هدیه برای رئیس خانم چیست؟ بستگی به سلیقه شما و سلیقه فرد مورد نظر دارد و این که چقدر شما سلیقه یا علایق طرف مقابل را بشناسید.

    ممکن است شما برای خرید هدیه برای رئیس زن یا همکار خانم هزینه زیادی پرداخت کرده باشید اما مورد پسند واقع نشود و همه این موارد بستگی به این دارد که شما سلیقه طرف مقابل را بدانید یا این که هدایایی را تهیه کنید که مورد پسند اکثر خانم‌ها باشد.

     ما در این مطلب سعی کرده‌ایم کادوهایی را معرفی کنیم که مورد پسند اکثر خانم‌ها است و با دریافت آن خوشحال می‌شوند اگر می‌خواهید بهترین کادو برای همکار زن را بخرید می‌توانید از ایده‌های معرفی شده در این مطلب کمک بگیرید یا در صورت هر گونه سوال یا دریافت مشاوره در زمینه خرید بهترین هدیه برای همکار زن می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    بهترین هدیه برای همکار خانم

    هدیه عید نوروز برای همکار زن

    نوروز یکی از جشن‌های اصیل ایرانی است که افراد علاوه بر جشن گرفتن به مناسبت فرا رسیدن نوروز، به دوستان، همکاران و افراد خانواده هدایای یادگاری می‌دهند. اگر شما قصد دارید هدیه نوروز برای همکار خانم خود تهیه کنید، می‌توانید انواع هدایای تزئینی و دکوری را به عنوان کادو عید نوروز برای همکار خانم بخرید چرا که خانم‌ها به وسایل دکوری و تزئینی علاقه خاصی دارند و این نوع هدایا برای آن‌ها همیشه ماندگار خواهد بود.

    بهترین هدیه برای همکار بازنشسته خانم

    یکی از آداب و رسوم زیبا در محیط اداری بین همکاران این است که زمانی که یکی از همکاران یا دوستان آن‌ها حکم بازنشستگی خود را دریافت می‌کند به رسم یادبود و قدردانی از خدمات و زحماتی  که در این مدت داشته است کادو برای همکار بازنشسته خانم تهیه می‌کنند.

    گزینه‌های مختلفی را برای خرید هدیه برای همکار بازنشسته زن می‌توان در نظر گرفت که شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره و دریافت کاتالوگ هدیه برای همکار بازنشسته خانم با شماره 09363197760 تماس بگیرید تا همکاران  ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند. 

    هدیه برای همکار بازنشته خانم

    بهترین هدیه برای رئیس خانم

    درصورتی‌که قصد خرید هدیه برای رئیس زن به مناسبت‌های مختلف را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که هدیه رسمی برای مدیر زن بخرید. بدون شک گزینه‌های مختلفی برای خرید هدیه برای رییس خانم  وجود دارد اما برخی از مواردی که شما می‌توانید به عنوان کادو برای رییس زن تهیه کنید که در دفتر کاری خود استفاده کند که هم جنبه کاربردی داشته باشد و هم ارزشمند باشد عبارتند از:

    • ست رومیزی مدیریتی
    • تندیس نقره
    • گیاهان زینتی
    • خودنویس یا روان‌نویس
    • ساعت دیواری
    • تابلو صنایع‌دستی
    • تندیس میناکاری
    • ظروف پذیرایی
    • جا خودکاری خاتم
    • ماگ حرارتی
    • ست صنایع‌دستی
    • کیف اداری چرم طبیعی
    • گل نقره و قاب گل نقره
    • و...

    بهترین هدیه برای رییس خانم

    هدیه شب یلدا برای همکار خانم

    از گذشته تا به امروز شب یلدا جزء جشن‌های پرطرفدار در بین ایرانی‌ها بوده‌ است و با گذشت سال‌ها این جشن همچنان در بین ایرانی‌ها پا برجا است. شاید در گذشته چندان رایج نبوده است که افراد به مناسبت شب یلدا به یکدیگر هدیه بدهند اما در سال‌های اخیر هدیه دادن به یکدیگر به مناسبت این جشن بسیار رایج شده است.

    پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید هدیه شب یلدا برای همکار زن گیفت یلدایی یا اکسسوری‌های مربوط به شب یلدا ازجمله زیورآلات یلدایی را برای همکاران خانم خود تهیه کنید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو قلم‌زنی 22 در 55 با قاب نگارگری

    تابلو قلم‌زنی 22 در 55 با قاب نگارگری

    1,090,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس کشتی نقره با عیار 925

    تندیس کشتی نقره با عیار 840

    2,090,000 تومان (بدون مالیات)
    تک گلدان میناکاری 27 سانتی

    تک گلدان میناکاری 27 سانتی

    640,000 تومان (بدون مالیات)
    جا تقویمی رومیزی خاتم ابعاد 25 در 18 سانت

    جا تقویمی رومیزی خاتم 25 سانتی

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان چوبی 2 قلو طرح چهارچوب سقف دار

    سری شمعدان چوبی 2 تایی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول چرم طبیعی

    کیف پول چرم طبیعی زنانه

    400,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پیاده روی چرمی مدل باران

    کیف پیاده‌روی زنانه چرمی

    2,000,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (4)

      • زیبانژاد
      سلام من از سایت شما جعبه جواهر خاتم برای تولد همکارم خریدم خیلی شیک و قشنگ ممنون از سایت خوبتون.
      • پرنون
      درود دوست عزیز، خوشحالیم که از خرید از فروشگاه پرنون برای هدیه تولد همکارتان رضایت داشتید. سپاس فراوان از این که نظرتان را با ما به اشتراک گذاشتید.
      • مینو مقاره عابد
      خوب و کاربردی بود خسته نباشید
      • پرنون
      درود دوست عزیز، خوشحالیم که موارد اشاره شده در این مطلب برای کادو به همکار خانم مورد توجه شما قرار گرفته است.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR