جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    دادن هدیه نوروزی به کارمندان و کارکنان سازمان به مناسب فرا رسیدن نورز یکی از زیباترین سنت‌ها در شرکت‌ها و سازمان‌های ایران است که به این مناسبت از زحمات کارکنان خود در طول یک سال تشکر می‌کنند. مدیران با دادن هدیه سازمانی نوروزی به پرسنل خود خاطره خوبی را در ذهن آن‌ها رقم می‌زنند.

    اگر شما مدیر یک شرکت یا یک سازمان هستید و به دنبال سفارش هدیه شرکتی عید نوروز برای کارکنان خود هستید با ما همراه باشید تا با انواع ایده‌های ناب و جذاب برای هدیه تبلیغاتی نوروزی آشنا شوید.

    هدایای سازمانی نوروزی

    هدیه سازمانی نوروزی

    گزینه‌های مختلفی برای هدایای سازمانی عید نوروز وجود دارد اما با توجه به این که نوروز جشن باستانی ایرانی‌ها است بهتر است برای کارکنان خود به این مناسبت هدیه سازمانی سنتی نوروزی تهیه کنید.

    یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه شرکتی نوروزی، صنایع‌دستی است چون جزء هدایای همیشه ماندگار هستند و هم یکی از اصیل‌ترین هدایای سنتی ایرانی محسوب می‌شوند. اگر به دنبال سفارش هدایای سازمانی نوروزی کاربردی با ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی پرنون می‌توانید هدایای شرکتی نوروزی با طرحی خاص و منحصر به فرد برای پرسنل و کارکنان خود تهیه کنید.

    فروشگاه پرنون با توانایی تولید انواع هدایای سازمانی آماده تهیه و تولید انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروزی با کمترین هزینه است، با مراجعه به صفحه هدیه سازمانی و پر کردن فرم مربوطه همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد، نوع هدیه و... شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.

     

    هدایای تبلیغاتی نوروزی

    اگر صاحب یک کسب‌وکار باشید تأثیر هدایای تبلیغاتی را در معرفی برند و افزایش فروش خود می‌دانید. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی، عید نوروز است که با فرا رسیدن فصل بهار می‌توانید هدایای نوروزی تبلیغاتی به مشتریان، کارکنان و دیگران بدهید.

    نکته‌ای که هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی نوروز باید در نظر بگیرید این است که از هدیه تبلیغاتی عید نوروز کاربردی و خاص تهیه کنید و این مورد را باید در نظر بگیرید که هدایایی از جمله تقویم، سررسید و خودکار دیگر جذابیت چندانی ندارد و باید هدایای نوروزی تبلیغاتی خلاقانه متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

    هدیه نوروزی شرکتی

    هدیه شرکتی نوروزی به هدایایی گفته می‌شود که مدیر یک شرکت یا سازمان به مناسبت آغاز بهار و فرا رسیدن نوروز باستانی برای کارمندان و پرسنل خود تهیه می‌کند. اصولا سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ جشن نوروز برگزار می‌کنند و از کارمندان و خانواده آن‌ها دعوت می‌کنند و در این جشن به کارکنان و همسران آن‌ها یا دیگر اعضای خانواده هدیه نوروزی شرکتی اهدا می‌کنند.

    هدیه نوروزی شرکتی

    هدیه نوروزی مدیریتی

    نوروز بهانه خوبی است که به مدیر خود یا مدیران دیگر شرکت‌ها که با آن‌ها همکاری مشترک داریم به رسم تبریک هدایای نوروزی مدیریتی، هدیه بدهیم. هدیه‌ای که برای مدیر یا رئیس یک سازمان تهیه می‌کنیم باید خاص و منحصر به فرد باشد.

    اگر به دنبال خرید هدیه نوروزی مدیریتی لوکس هستید در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع هدایای مدیریتی نوروزی به همراه بسته‌بندی کادویی در مدل‌های متنوع ارائه می‌شود برای مشاوره و دریافت کاتالوگ هدیه نوروزی مدیریتی فقط کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

    هدیه نوروز برای کارمندان

    یکی از سنت‌های زیبا در محیط‌های اداری ایران این است که به مناسبت فرا رسیدن بهار و نوروز باستانی اکثر شرکت‌ها و ادارات هدایای نوروزی برای کارمندان خود تهیه می‌کنند و با گرفتن جشن و تهیه هدیه شرکتی نوروزی برای کارمندان، فرا رسیدن نوروز را به آن‌ها تبریک می‌گویند.

    پکیج‌های هدیه نوروزی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه سازمانی نوروزی به کارمندان است که در فروشگاه پرنون انواع پکیج و هدیه نوروزی برای کارمندان با قیمت مناسب عرضه می‌شود، شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود محتوای داخل پکیج‌ها را انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هدایای سفارشی خود را تحویل بگیرید.

    هدیه نوروز برای کارمندان

    سفارش آنلاین هدایای سازمانی نوروزی

    اگر شما قصد سفارش اینترنتی هدایای سازمانی نوروزی را دارید و به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین هدایای سازمانی هستید در فروشگاه پرنون انواع هدیه نوروزی سازمانی در طرح‌های متنوع به همراه باکس هدیه یا جعبه کادویی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

    برخی از مزایای خرید آنلاین هدایای سازمانی از فروشگاه اینترنتی پرنون عبارتند از:

    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • قابلیت ارسال هدایا از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • سفارشات ثبت شده شما رایگان ارسال می‌شوند
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
    • قابلیت پرداخت هزینه سفارش صورت آنلاین
    • پشتیانی 24 ساعته
    • رعایت حریم شخصی کاربران

    هدایای نوروزی تبلیغاتی

    سفارش اینترنتی هدیه نوروزی تبلیغاتی

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش اینترنتی هدیه و کادو با توانایی تولید انواع هدایای سازمانی اصیل و هنری و همچنین تجربه چندین ساله در تأمین و تولید این نوع هدایا برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف، آماده تهیه و تولید انواع هدیه‌ تبلیغاتی نوروزی از قبیل؛ انواع تندیس، انواع قاب و تابلوهای هنری، انواع ست صنایع‌دستی، انواع ست اداری و... به‌صورت تعداد و با کمترین هزینه است.

    با تماس با شماره 09363197760 همکاران ما با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد و نوع هدیه شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.

    هدایای سازمانی نوروز 1402

    هدایای سازمانی نوروز 1402

    اگر برای نوروز 1402 قصد تهیه هدیه سازمانی برای کارکنان خود را دارید و به دنبال سفارش شیک‌ترین هدایای نوروزی سازمانی سال 1402 هستید باید چند ماه قبل از عید نوروز اقدام کنید.

    فروشگاه پرنون هم اکنون آماده پذیرش شما عزیزان برای هدایای سازمانی نوروزی 1402 است. شما می‌توانید در ساعات اداری با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و با توجه به تعداد و بودجه مورد نظرتان در این زمینه مشاوره دریافت نمایید و با داشتن زمان کافی بهترین هدیه سازمانی نوروزی را برای کارکنان خود تهیه کنید.

     

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس میناکاری و ان‌ یکاد

    تندیس میناکاری و ان‌ یکاد

    230,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانتیمتر

    تندیس گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم و نقاشی طرح جعبه ای- دارای 2 جای خودکار و برگه یاداشت

    جا خودکاری 2 قیف جعبه‌ای

    530,000 تومان (بدون مالیات)
    خودکار خاتم کاری اصفهان

    خودکار خاتم کاری اصفهان

    250,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    2,090,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR