جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    روز زن یکی از مناسبت‌های مهم در تقویم ایران است که مدیران سازمان‌های و شرکت‌های خصوصی و دولتی به مناسبت این روز برای کارمندان زن هدایایی تهیه می‌کنند. در صورتی که مدیر یک مجموعه هستید و به مناسبت روز زن قصد تهیه هدایای سازمانی روز زن را دارید و به دنبال این هستید که بهترین هدیه سازمانی روز زن را برای کارمندان خود خریداری کنید تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

    هدیه سازمانی روز زن برای کارمندان

    هدیه روز زن به کارمندان

    شغل کارمندی در بین خانم‌های بسیار رایج است و در اکثر ادارات و بانک‌ها خانم‌های بسیاری مشغول به فعالیت هستند. اگر شما مسئول یا رییس یک سازمان هستید و این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که امسال هدیه روز زن برای کارمندان چه چیزی تهیه کنید که نسبت به سال‌های گذشته شیک‌تر و جذاب‌تر باشد فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

    فروشگاه اینترنتی پرنون آماده تهیه و تولید انواع هدایای سازمانی روز زن با کمترین هزینه است، با مراجعه به صفحه هدیه سازمانی و پر کردن فرم مربوطه همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد، نوع هدیه و... شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه سازمانی مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.

     

    30 پیشنهاد ویژه برای هدیه روز زن به کارمندان

    اگر شما مدیر، کارفرما یا مدیرعامل یک مجموعه اداری سازمانی یا کارخانه‌ هستید با تهیه هدیه روز زن برای کارمندان خود به آن‌ها نشان می‌دهید که چقدر برای شما ارزشمند هستند و باعث تقویت روحیه در آن‌ها می‌شوید همچنین اهدا کادو روز زن به کارکنان و برگزاری جشن روز زن باعث عملکرد بهتر کارکنان و بازدهی بیشتر می‌شود.

    در صورتی که به دنبال هدایایی خاص و جذاب به مناسبت روز زن برای کارمندان هستید در فروشگاه خرید هدیه پرنون ما سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از نفیس‌ترین و جذاب‌ترین هدایای روز زن برای کارمندان را گردآوری کنیم پس برای آشنایی با انواع هدیه روز زن سازمانی با ما همراه باشید.

    خرید هدیه سازمانی روز زن

    تابلو صنایع دستی

    تابلوهای تزئینی و هنری یکی از گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه روز زن به پرسنل سازمان است و همواره جذاب و ماندگار هستند. اگر به دنبال تابلو‌های شیک و خاص هستید پیشنهاد ما به شما تهیه تابلو صنایع‌دستی است چون مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند و همیشه جذابیت خود را دارند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند.

    یکی دیگر از مزایای خرید تابلو صنایع‌دستی این است که شما می‌توانید متن یا عبارت دلخواه خود را سفارش دهید و بر روی آن‌ها هک یا نصب کنید. در ادامه لیست برخی از تابلو صنایع‌دستی که مناسب هدیه سازمانی روز زن هستند تهیه شده‌اند که این تابلوها عبارتند از:

    • تابلو میناکاری
    • قاب گل نقره
    • تابلو خاتم‌کاری
    • تابلو قلمزنی
    • تابلو مینیاتور
    • تابلو فیروزه‌کوبی
    • و...

    برای مشاهده و ثبت سفارش تابلوهای صنایع ‌دستی به صفحه تابلو صنایع‌دستی اصفهان مراجعه کنید و از انواع مدل‌های این تابلوها دیدن کنید. 

     

    گل نقره

    اصولا اکثر سازمان‌ها هنگام اهدا هدیه روز زن به کارمندان در کنار آن یک شاخه گل طبیعی هم قرار می‌دهند اما به ما شما پیشنهاد می‌کنیم امسال کمی خاص‌تر و متفاوت‌تر از سال‌ها قبل عمل کنید و برای کارمندان خود گل یا دسته‌گلی تهیه کنید که همیشه ماندگار باشد.

    همه ما می‌دانیم گلدان گل یا دسته‌گل علیرغم تمام زیبایی که دارند عمر کوتاهی دارند و بعد از مدتی پژمرده می‌شوند بنابراین اگر شما قصد تهیه گل به عنوان هدیه روز مادر برای کارمندان  را دارید ما یک پیشنهاد ویژه به شما داریم، می‌توانید به جای گل طبیعی یا مصنوعی گل نقره خریداری کنید که مورد پسند تمام سلیقه‌ها است و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

    شما می‌توانید گل نقره را به صورت شاخه‌ای، تابلو گل نقره و یا تندیس گل نقره به عنوان بهترین هدیه روز زن برای کارمندان خرید کنید.  فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع تابلو گل نقره و گل نقره شاخه‌ای است که با ثبت سفارش از این فروشگاه می‌توانید گل‌های نقره خاص و زیبا با بهترین قیمت خریداری کنید.

    هدیه روز زن سازمانی

    صنایع‌دستی

     یکی از پیشنهادات عالی در زمینه خرید هدیه روز زن برای کارمندان، کادو صنایع ‌دستی و آثار هنری دست‌ساز است. علاقه ما ایرانی‌ها به هنر و صنایع‌دستی ثابت شده است و قطعا صنایع‌دستی کادویی یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام برای خرید اینترنتی هدیه روز مادر برای کارمندان است. 

    مزیت خرید صنایع‌دستی برای کادو این است که بسیار متنوع  و همیشه ماندگار هستند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند همچنین اکثر صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارند و  برای تمام افراد در رده‌های سنی مختلف به عنوان هدیه مناسب هستند. 

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است و در صورتی که شما قصد خرید هدیه صنایع‌دستی برای کارمندان شرکت یا سازمان را داشته باشید با خیال راحت می‌توانید انواع صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز را با بالاترین کیفیت ساخت و نازل‌ترین قیمت از این فروشگاه سفارش بدهید.

    برخی از زیباترین‌ و کاربردی‌ترین صنایع‌دستی که می‌توانید به عنوان هدیه شرکتی روز زن تهیه کنید عبارتند از:

    • صنایع‌دستی میناکاری
    • صنایع‌دستی قلمزنی
    • صنایع‌‎‌دستی چرم دست‌دوز
    • صنایع‌دستی چوبی
    • صنایع‌دستی مسی
    • زیورآلات دست‌ساز
    • صنایع‌دستی خاتم
    • صنایع‌دستی فیروزه‌کوبی
    • پک هدیه صنایع‌دستی
    • صنایع‌دستی الماس تراش
    • صنایع‌دستی نقره‌نما یا طرح نقره
    • صنایع‌دستی رزین

    هدیه روز زن برای کارمندان چی بخریم؟

    ست اداری خاتم‌کاری

    ست‌های اداری جزء شیک‌ترین هدایای روز زن سازمانی هستند که می‌توانید برای پرسنل تهیه کنید که در فروشگاه پرنون  قابلیت شخصی‌سازی انواع ست اداری وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، تعیین کنید که در داخل ست اداری چه مواردی قرار داده شود.

    ست‌های اداری خاتم‌کاری از با کیفیت‌ترین محصولات اداری هستند که ارزش و ماندگاری بالایی دارند و در بسته‌بندی شیک و زیبا برای شما ارسال می‌شوند.

    برخی از اقلام موجود که می‌توانید در ست مدیریتی اداری خاتم قرار دهید و به کارمندان خود هدیه دهید، عبارتند از:

    جاقلمی بزرگ کشودار خاتم‌کاری: این جاقلمی 30 سانتیمتری که در مدل دیواره  دار طراحی شده، دارای کشویی برای نگهداری اشیاء کوچک است و در قسمت بالایی محلی برای قرار دادن کارت ویزیت نیز تعبیه شده است.

    جاقلمی استوانه‌ای خاتم‌کاری: این روزها با تغییر سبک نوشتار از قلم نی و مرکب به خودکارها و خودنویس‌های امروزی همچنان قلمدان‌ها در میان مردم  ارزش ویژه‌ای دارند.

    ارتفاع این قلمدان حدود 10 سانتی‌متر و جنس بدنه آن از چوب است و رویه خاتم دارد. تکنیک ساخت به این صورت است که ابتدا قلمدان خام ساخته می‌‎شود و سپس توسط استاد‌کار، خاتم‌کاری می‌شود و در آخر پوششی از پلی‌استر برای محافظت از خاتم بر روی آن پاشیده می‌شود.

    پایه چسب خاتم‌کاری: این پایه چسب رومیزی با هنر دست هنرمندان اصفهانی  با هنر خاتم‌کاری زینت داده‌ شده و دارای محلی برای قرارگیری چسب نواری است. 

    جا برگه یادداشت خاتم‌کاری: این جعبه چهارگوش چوبی دارای قسمتی برای قرار دادن کاغذ یادداشت و قرار دادن کارت ویزیت  است.

    استند پرچم به همراه پرچم: یک پایه پرچم چوبی خاتم‌کاری شده به همراه پرچم زیبای سه رنگ ایران

    کارد نامه بازکن: یک عدد کارد چوبی خاتم‌کاری شده مناسب برای باز کردن پاکت پستی و نامه

    هدیه سازمانی شیک برای روز زن

    تندیس

    تندیس گزینه‌ای مناسب به عنوان هدایای مناسبتی از جمله روز زن است البته به شرط این که تندیس‌ها جذابیت خاصی داشته و ارزشمند باشد. تنوع تندیس‌ها به عنوان هدایای مناسبتی بسیار زیاد است اما اگر به دنبال تندیس‌ خاص و جذاب هستید پیشنهاد ما به شما تهیه تندیس میناکاری، تندیس گل نقره و تندیس نقره است.

    در صورتی که قصد سفارش تندیس به عنوان کادو سازمانی روز زن را دارید می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود از فروشگاه پرنون انواع تندیس را سفارش دهید که بر روی تمامی تندیس‌ها قابلیت درج لوگو و متن دلخواه شما امکان‌پذیر است.

    بهترین هدیه سازمانی روز زن

    پک هدیه صنایع‌دستی

    یکی از زیباترین هدایایی که می‌توانید به عنوان هدیه روز مادر برای کارکنان و اعضای سازمان در نظر بگیرید، پک هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. در ست صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد. در واقع پک کادویی صنایع‌دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدایای سازمانی هستند. 

    در فروشگاه پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع پک هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی برای هدیه سازمانی روز زن راهنمایی کنند. 

    هدیه سازمانی خاص برای روز زن

    کیف پول چرم

    کیف پول از وسایل کاربردی و مورد نیاز برای هر خانمی است پس انتخاب کیف پول به عنوان هدیه روز زن به اعضای سازمان گزینه مناسبی است اما اگر قصد تهیه کیف پول برای گیفت سازمانی روز زن به کارمندان را دارید بهتر است کیف پول چرم طبیعی را انتخاب کنید چون در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید دوام و ماندگاری بالایی دارند و از طرفی بسیار شیک و با کلاس باشند و یک هدیه سازمانی ارزشمند برای روز زن به حساب می‌آیند.

    فروشگاه پرنون توانایی تهیه و تولید انواع کیف پول چرم طبیعی زنانه در طرح‌های متنوع به صورت دست‌دوز و چرخ‌دوز را دارا می‌باشد که در صورت تمایل می‌توانید لوگو و متن دلخواه خود را نیز سفارش دهید که بر روی کیف پول‌ها نیز حکاکی شود.

    هدیه روز زن برای همکار

    دیوارکوب مکرومه

    دیوارکوب مکرومه بافی از وسایل دکوری و تزئینی مدرن است که این روزها طرفدارن بسیاری دارد و در مدل‌ها و ابعاد مختلف بافته می‌شود. شلف دیواری مکرومه بافی قابل نصب بر روی دیوار است و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد که طبقه‌های آن برای نگهداری گل، گلدان، جا شمعی و سایر وسایل تزئینی مناسب است.

    اگر به دنبال هدیه شیک روز زن برای کارمندان خود هستید که هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی داشته باشد، دیوارکوب مکرومه بافی مناسب است که به راحتی می‌توانید در سایز و ابعاد مورد نظرتان به تعداد دلخواه سفارش دهید. 

    با توجه به این که تمام مراحل تولید و بافت این مدل دیوارکوب‌ها توسط دست انجام می‌گیرد فرآیند تولید آن کمی زمان‌بر است پس هنگام ثبت سفارش دیوارکوب مکرومه به عنوان کادو روز زن به کارمندان  باید این نکته را در نظر بگیرید و حداقل یک ماه زودتر از تاریخ روز زن سفارشات خود را ثبت کنید.

    کادو روز زن برای کارمندان

    جعبه جواهرات

    جعبه جواهر جزء هدایا لوکس روز زن به کارمندان هستند و قطعا مورد پسند تمام کارمندان شما خواهند بود. در فروشگاه خرید هدیه پرنون انواع جعبه جواهرات شیک با کیفیت ساخت بالا در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع با قیمت مناسب موجود است که برخی از مشخصات جعبه‌های جواهر موجود در این فروشگاه عبارتند از:

    • جعبه‌‌هایی که روکش تمام بدنه آن‌ها از خاتم می‌باشد دارای روکش داخلی چوب هستند.
    • درب تمام جعبه‌های خاتم‌کاری به صورت لولایی باز و بسته می‌شود.
    • برای زیبایی و ایستایی بهتر جعبه‌های چوبی خاتم بر روی میز و داخل کمد، درکف آن پایه‌های کوتاهی تعبیه شده است.
    • از جعبه‌های چوبی خاتم‌کاری می‌توان برای نگهداری انواع بدلیجات و زیورآلات و سکه استفاده کرد.
    • در تمام جعبه‌های جواهرات از مرغوب‌ترین نوع خاتم استفاده شده که دارای کیفیت ساخت بالا  و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شوند.
    • با یک دستمال مرطوب به راحتی گرد غبار و لکه‌های روی جعبه را پاک می‌شود.

    برای مشاهده انواع مدل‌های جعبه جواهر و ثبت سفارش آن به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری مراجعه کنید.

     

    ست چرمی دست دوز

    ست‌های چرمی زنانه جزء شیک‌ترین محصولات صنایع‌دستی چرم هستند که زیبایی خاصی دارند و جزء هدایای کاربردی روز زن برای کارمندان هستند. ست‌های چرمی زنانه شامل جای کارت، سرکلیدی و کیف پول و کیف دوش زنانه می‌شود که شما متناسب با بودجه و سفارش خود می‌توانید آن‌ها را با محتویات مختلف سفارش دهید و محصولات چرمی داخل آن‌ها قابلیت تغییر و شخصی‌سازی را دارند. 

    جا خودکاری یا جا قلمی

    از وسایل ضروری و کاربردی برای میز کار هر خانم کارمندی جا قلمی یا جا خودکاری مدیریتی است که مدل‌های متنوع و کاربردهای مختلفی دارند. برخی از مدل‌های آن فقط مخصوص قرار دادن خودکار هستند اما برخی از آن‌ها علاوه بر جای خودکار دارای کشو هستند و جا برگه یادادشت هم دارند.

    در فروشگاه پرنون انواع جا خودکاری رومیزی مدیریتی از جنس چوب و خاتم با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در طرح‌ها و ابعاد مختلف موجود است که شما می‌توانید به عنوان هدیه روز زن به کارمندان در تعداد دلخواه‌تان سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تحویل بگیرید.

    سفارش عمده هدیه روز زن به کارمندان

    کیف اداری زنانه

    کیف اداری یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد برای خانم‌های کارمند است و برای نگهداری قراردادهای کاری و وسایل شخصی بسیار جادار و مناسب هستند. کیف‌های اداری زنانه در جنس‌های مختلف از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پارچه بِرزنت است اما بهترین و بادوام‌ترین مدل آن، کیف‌ اداری چرم طبیعی است.

    در فروشگاه پرنون انواع صنایع‌دستی و محصولات چرمی اداری با کیفیت دوخت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود در صورتی که قصد تهیه کیف اداری به عنوان هدیه روز زن برای کارمندان خود را دارید با بخش پشتیبانی پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    کتاب

    کتاب جزء هدایا ماندگار و ارزشمند برای کادو به همکار خانم و هدیه روز زن به کارمندان به شمار می‌رود شما می‌توانید در کنار پک هدیه‌ یا هدیه‌ای که به مناسبت روز زن برای کارکنان تهیه می‌کنید کتاب قرار دهید یا این که فقط هدیه مد نظرتان به عنوان کادو روز زن به کارکنان، کتاب باشد.

    کیف زنانه چرم

    در صورتی که به مناسبت روز زن و مادر به فکر تهیه هدیه کاربردی برای کارمندان خود هستید، کیف زنانه جزء یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای هر خانمی است و قطعا تهیه کیف زنانه می‌تواند بهترین هدیه روز زن برای کارمندان باشد.

    با توجه به این که هدایای سازمانی باید با دوام و با کیفیت باشند بهتر است کیف‌هایی که با چرم طبیعی دوخته شده‌اند را تهیه کنید و در صورت تمایل می‌توانید لوگو یا متن دلخواه خود را در قسمتی از کیف حک کنید.

    هدیه شرکتی روز زن

    کادو شرکتی روز زن به هدایایی گفته می‌شود که مدیر یک شرکت یا سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز زن برای کارمندان خانم شاغل در آن مجموعه تهیه می‌کند. اصولا سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ همزمان با فرا رسیدن روز زن و روز مادر جشنی به این مناسبت برگزار می‌کنند و به پاس خدمات کارمندان خانم و تجلیل از مقام زن این روز را به آن‌ها تبریک می‌گویند و کادو روز زن برای کارمندان تهیه می‌کنند.  

    هدیه روز زن برای کارمندان

    هدیه برای کارمند خانم

    بر خلاف گذشته، امروزه زنان نقش بزرگی در اجتماع، فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی دارند و اکثر خانم‌ها دارای کار و درآمد مستقل هستند. قشر عظیمی از زنان جامعه کارمند شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هستند و امور اداری انجام می‌دهند.

    اکثر مدیران شرکت‌ها خود را موظف می‌دانند که هر ساله به مناسبت فرا رسیدن روز زن از زحمات کارمندان خود قدر دانی و تشکر کنند و به رسم یادبود کادو روز زن برای کارکنان خود تهیه کنند.

    به غیر از مدیران، در محیط اداری همکاران خانم و آقا ممکن است قصد داشته باشند به همکاران خانم خود برای روز زن و مادر کادو بدهند و به دنبال تدارک هدیه روز زن به همکار هستند.

     

    سفارش آنلاین هدیه روز زن برای کارمندان

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش اینترنتی انواع هدایای سازمانی اصیل و هنری و همچنین تجربه چندین ساله در تأمین و تولید این نوع هدایا برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف است.

    با تماس با شماره 09363197760 یا ارسال پیام در واتساپ و تلگرام کارشناسان ما با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد و نوع هدیه شما را در انتخاب و تهیه هدیه سازمانی روز زن راهنمایی خواهند کرد.

    برخی از مزایای خرید آنلاین هدیه روز زن برای کارمندان از فروشگاه پرنون عبارتند از:

    • ارائه انواع محصولات خاص‌ و منحصر به فرد به عنوان هدیه روز زن برای پرسنل
    • قابلیت ارسال رایگان سفارشات هدیه روز زن برای کارکنان از طریق پست، تیپاکس و باربری پایانه‌ها
    • ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • قابلیت درج لوگو یا متن دلخواه شما بر روی هدایا سازمانی روز زن
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
    • پشتیانی تمام‌وقت در هفت روز هفته

    هدیه شرکتی روز زن

    هدیه روز زن به همکار خانم

    اگر شما آقا یا خانم هستید و دوست دارید به مناسبت روز زن برای همکاران خانم خود هدیه تهیه  و از الان این دغدغه را دارید که هدیه روز زن برای همکار خانم  چی بخرم؟ و به فکر هدیه جذاب و خاص به مناسبت روز زن  برای همکار خانم هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از بین هدایایی که در ادامه و در طول مقاله ما به آن‌ها اشاره کرده‌ایم ایده بگیرید و بهترین هدیه روز زن برای همکار خانم را از بین یکی از این گزینه‌ها متناسب با بودجه مد نظر خود انتخاب کنید.

    لیست برخی از کادو روز زن برای همکار خانم که می‌توانید خریداری کنید عبارتند از:

    • شال و روسری
    • کیف دوشی و مجلسی
    • کیف پول چرم
    • قاب عکس
    • انواع ظروف پذیرایی
    • ساعت مچی
    • تابلو چهره بافته شده با نخ
    • لوازم دکوری و تزئینی
    • عطر و ادکلن
    • صنایع دستی
    • ست اداری
    • آباژور
    • گل
    • پک هدیه
    • پک هدیه لوازم آرایشی و بهداشتی
    • محصولات مراقبتی پوست و مو
    • انواع پوشاک

    هدیه روز زن برای همکار خانم

    هدیه روز زن سازمانی

    خرید کادو سازمانی روز زن برای کارمندان برای اکثر کارفرمایان ممکن است چالش‌برانگیز باشد چون که با سلیقه تمام کارمندان خانم آشنا نیستند و از طرفی دوست دارند هدیه‌ای تهیه کنند که مورد پسند آن‌ها واقع شود.

    اگر شما به فکر این هستید که امسال بهترین هدیه سازمانی روز زن برای کارمندان خود تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی هدایای سازمانی پرنون کمک بگیرید و با توجه تعداد هدایا و بودجه مدنظرتان کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند و هدیه مناسب روز زن به کارمندان را به شما پیشنهاد می‌دهند.  

    بهترین هدیه روز زن برای کارمندان

    بهترین هدیه روز زن برای کارمندان

    بدون شک هدایای متنوعی برای هدیه دادن به کارکنان خانم به مناسبت روز زن وجود دارد که هر شرکت یا سازمانی متناسب با بودجه مورد نظر خود می‌توانید بهترین هدیه روز زن برای کارمندان را تهیه کند.

    پیشنهاد ما به شما این است اگر قصد تهیه بهترین کادو روز زن برای کارمندان را دارید این نکته را در نظر بگیرید که هدایایی که تهیه می‌کنید نسبت‌ به سال‌های گذشته کاملا متفاوت باشند و هدایایی را انتخاب کنید که خلاقانه و کاربردی باشند.

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو قلمزنی مسی با قاب خاتم و نقاشی گل و مرغ 30 * 36 سانتیمتری

    تابلو قلمزنی با قاب خاتم و تذهیب 30 * 36

    640,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,440,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانتیمتر

    تندیس گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه جواهرات چوبی 5 ضلعی خاتم اصفهان با پوشش مخمل سرخ

    جعبه جواهرات خاتم 6 ضلعی

    315,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری 8 ضلعی خاتم‌

    شکلات خوری 8 ضلعی خاتم‌

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری قلمزنی طرح نقره درب دار با ارتفاع 24 سانتیمتر

    شکلات خوری طرح نقره 24 سانتی

    5,600,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری مس و پرداز 21 سانتیمتری

    شکلات خوری مس و پرداز 21 سانتیمتری

    500,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف مجلسی چرم طبیعی

    کیف مجلسی چرم طبیعی

    600,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (2)

      • علی رزمجو
      درود ممنون بابت ایده های خوب و کاربردیتون
      • پرنون
      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز، خوشحالیم از این که ایده‌های کادو روز زن برای کارمندان که در این مطلب به آن اشاره شده است مورد توجه شما قرار گرفته است.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR