جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی
    راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی

    ارتقا جایگاه صنایع‌دستی در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا صنایع‌دستی یکی از روش‌های شناخت فرهنگ ایران و...

  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    گیفت سازمانی یا هدیه سازمانی به مجموع هدایایی گفته می‌شود که سازمان‎ها یا کسب و کارها به مناسبت‌های مختلف به کارمندان و مشتریان خود اهدا می‌کنند. این هدایا موجب ارتقا کسب و کار و افزایش بازدهی کارکنان می‌شود.

    اگر در جستجوی گیفت سازمانی خاص و مقرون به صرفه هستید فقط کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع گیفت‌های مناسبتی آشنا شوید و از بین فهرست پیشنهادی ایده بگیرید و گیفت سازمانی مناسب برای کارکنان یا مشتریان خود تهیه کنید.

    انواع گیفت سازمانی

    انواع گیفت سازمانی

    هدایای سازمانی یا گیفت شرکتی نقشی اساسی در پیشبرد اهداف و پیشرفت یک سازمان یا شرکت دارند به همین دلیل افراد همواره خواهان تهیه بهترین گیفت سازمانی برای مشتریان، کارکنان و همکاران خود هستند.

    تهیه گیفت شرکتی مناسب بخش مهمی استراتژی بازاریابی و جذب مشتری برای سازمان‌ها است و همواره بخشی از بودجه یک شرکت برای این موضوع در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اهمیت هدایای شرکتی و سازمانی و تأثیر آن‌ها در پیشرفت یک کسب‌وکار در ادامه فهرستی از بهترین هدایای سازمانی معرفی کرده‌ایم که برای انواع کسب‌وکارها مناسب هستند.

    اگر در جستجوی ایده‌های خاص و جذاب جهت تهیه گیفت سازمانی شیک از مواردی که در این بخش به آن‌ها اشاره شده است می‌توانید ایده بگیرید و متناسب با بودجه مد نظرتان هدیه سازمانی خاص و منحصر به فردی را تهیه کنید.

    در صورتی که برای تهیه گیفت سازمانی نیاز به مشاوره دارید فقط کافی است به صفحه هدیه سازمانی مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    بشقاب میناکاری

    بشقاب میناکاری اصفهان از هدایای نفیس و ارزشمندی است که برای گیفت سازمانی به مناسبت‌های مختلف می‌توانید تهیه کنید و قطعا مورد پسند هر سلیقه‌ای است. بشقاب‌های میناکاری در سه مدل به صورت با جعبه،  باقاب و بدون قاب و جعبه عرضه می‌شوند که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصر به فردی دارند و انتخاب مدل آن بستگی به سلیقه فرد مورد نظر دارد. اگر قصد تهیه هدیه نفیس برای روز معلم را دارید در فروشگاه پرنون انواع مدل‌های بشقاب مینا در طرح‌ها و سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت ساخت و بهترین قیمت عرضه می‌شود.

    گیفت نوروزی سازمانی

     ماگ یا لیوان تبلیغاتی

    ماگ تبلیغاتی که به دو صورت حرارتی و معمولی قابل سفارش هستند. ماگ تبلیغاتی حرارتی به ماگ‌هایی گفته می‌شود که شما می‌توانید سفارش دهید و عکس لوگو کسب کارتان یا متن مورد نظرتان را روی آن‌ها چاپ کنند که هنگام نوشیدن چایی، قهوه یا دمنوش عکس مورد نظر بر روی آن‌ها ظاهر می‌شود.

    شما می‌توانید عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و مراکزی که مرکز چاپ روی لیوان انجام می‌دهند تحویل دهید. بدون شک ماگ حرارتی جزء بهترین گیفت سازمانی نوروزی خواهد بود چون جزء هدایای خاص محسوب می‌شود.

    صنایع‌دستی

    تهیه صنایع‌دستی به عنوان گیفت سازمانی یکی از جزء هدایای سازمانی شیک هستند و بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده و مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است. کادو صنایع‌دستی جزء هدیه ارزشمند برای گیفت سازمانی محسوب می‌شود به همین دلیل هنگام تهیه هدیه روز معلم می‌توانید صنایع‌دستی را جزء اولویت‌هایتان قرار بدهید.

    برای آشنایی و مشاهده انواع صنایع‌دستی کادویی برای گیفت سازمانی فقط کافی است به صفحه هدیه صنایع‌دستی مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوال و دریافت مشاوره با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است که در انواع صنایع‌دستی کادویی مناسب برای هدیه روز معلم در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. برخی از هدایای صنایع‌دستی که برای هدایای سازمانی مناسب هستند عبارتند از:

    • صنایع‌دستی قلمزنی
    • تابلو صنایع‌دستی
    • ظروف صنایع‌دستی
    • انواع تندیس
    • صنایع‌دستی میناکاری
    • صنایع‌دستی خاتم
    • هدایای دکوری صنایع‌دستی
    • محصولات چرمی دست‌‌دوز
    • و...

     

    آباژور

    چراغ خواب یا آباژور جزء هدایای تزئینی و دکوری محسوب می‌شوند و می‌توان به عنوان هدیه سازمانی نوروزی تهیه کرد. آباژورها انواع مختلفی دارند اما یکی از جدیدترین مدل‌های آن آباژور سنگ نمک هستند که خواص درمانی هم نیز دارند.

    آبارژورهای سنگ در طرح‌های متنوع تولید می‌شوند که شما می‌توانید با مراجعه به بخش آباژور و چراغ خواب فروشگاه پرنون متناسب با سلیقه خود یکی از طرح‌های آن را انتخاب کنید و با بسته‌بندی مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

    جاتقویمی رومیزی

    ارائه انواع تقویم در مدل‌های مختلف جزء ثابت هدایای سازمانی که اکثر کسب وکارها و شرکت‌ها در کنار هدایایی که تهیه می‌کنند، تقویم هم قرار می‌دهند. یکی از ایده‌های جذاب که  برای تقویم می‌توانید در نظر بگیرید، ارائه انواع تقویم رومیزی به همراه جا تقویمی است.

    جاتقویمی‌های رومیزی مدل‌های مختلفی دارند که یکی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های آن که می‌توانید تهیه کنید جاتقویمی چوبی هستند که با هنر خاتم تزئین شده‌اند.

    بهترین گیفت سازمانی

    ست اداری

    یکی از گزینه‌های مناسب به عنوان گیفت سازمانی برای کارمندان، ست اداری خاتم‌کاری است که برای میز کار و دفتر مدیر شرکت بسیار ضروری و کاربردی است.

    ست‌های اداری خاتم‌کاری جزء شیک‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های ست اداری است که زیبایی منحصر به فردی دارند و مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند. ست‌های اداری خاتم‌کاری از با کیفیت‌ترین و پرطرف‌دارترین محصولات اداری هستند که ارزش و ماندگاری بالایی دارند و در بسته‌بندی شیک و زیبا برای شما ارسال می‌شوند. اصولا محتویاتی که درون ست‌های اداری خاتم برای هدیه سازمانی،  قرار دارند عبارتند از:

    • جاچسبی
    • خودکار
    • جاخودکاری
    • پایه پرچم
    • جا برگه یادداشت
    • کارد نامه بازکن

    پکیج هدیه سازمانی

    پک هدیه صنایع‌دستی

    یکی از زیباترین هدایایی که می‌توانید به عنوان گیفت سازمانی عید نوروز و اعضای سازمان در نظر بگیرید، پک هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. در ست صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد. در واقع پک کادویی صنایع‌دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدایای سازمانی هستند

    در فروشگاه پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع پک هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی برای گیفت سازمانی راهنمایی کنند.

    گیفت سازمانی صنایع دستی

    جا چسبی

    از وسایل ضروری و مورد نیاز برای هر فردی جاچسبی است پس یکی از گزینه‌های مناسب کادوی سازمانی که می‌توانید در نظر داشته باشید جاچسبی است. اگر به دنبال جاچسبی شیک و خاص و کاربردی هستید پیشنهاد ما به شما خرید جاچسبی چوبی خاتم است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

    طراحی جاچسبی خاتم به صورتی است که دارای برگه یادداشت و جا خودکاری نیز هست و در آن از مرغوب‌‌ترین نوع خاتم استفاده شده و هدیه ارزشمند برای گیفت سازمانی است.

    گیفت سازمانی خاص

    مزایای گیفت سازمانی

    اثربخشی هدیه دادن با تأثیر روانی آن بر گیرنده ارتباط قوی دارد. دریافت هدیه یک تجربه قدرتمند است. این حس ارتباط با هدیه دهنده ایجاد می‌کند و می‌تواند ارتباط مثبتی با یک شخص یا یک برند ایجاد کند. شرکت‌ها و بازاریابان مدت‌هاست که برای تضمین روابط بهتر با مشتریان بالقوه و موجود، برای نشان دادن قدردانی از کسب‌وکارشان، به قدرت هدیه دادن تکیه کرده‌اند.

    همچنین مشتریان درون‌سازمانی شما یا به عبارت دیگر کارکنان شما از مشتریان فعال و مشتریان آتی شما مهم‌ترند، باید اذعان داشت که به همان اندازه اهمیت دارند. برخی از مزایای اهدای گیفت‌های سازمانی به کارکنان و مشتریان شرکت عبارتند از:

    • تقویت روحیه‌ی کار
    • ارتقای سطح عملکرد کارکنان و آگاهی آن‌ها از برتری‌های سازمان
    • افزایش وفاداری مشتریان
    • تقویت روحیه‌ی کار تیمی و ایجاد فضایی دوستانه
    • افزایش سطح انگیزه کارکنان
    • تثبیت برند یا لوگو شما در ذهن مشتریان
    • پاداش‌دهی به عمل کرده‌ها و تلاش‌های چشمگیر کارکنان
    • بهبود سطح فروش

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    2,340,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس بته جقه و مینا همراه ساعت

    تندیس بته جقه و مینا همراه ساعت

    71,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم و نقاشی طرح جعبه ای- دارای 2 جای خودکار و برگه یاداشت

    جا خودکاری 2 قیف جعبه‌ای

    530,000 تومان (بدون مالیات)
    جا چسبی چوبی خاتم کاری اصفهان

    جا چسبی چوبی خاتم کاری اصفهان

    540,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه جواهرات چوبی 5 ضلعی خاتم اصفهان با پوشش مخمل سرخ

    جعبه جواهرات خاتم 6 ضلعی

    315,000 تومان (بدون مالیات)
    خودکار خاتم کاری اصفهان

    خودکار خاتم کاری اصفهان

    210,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR