جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    اگر شما در حال خواندن این مطلب هستید قطعا می‌خواهید هدیه بازنشستگی یا کادوی بازنشستگی برای پدر، مادر، همسر، همکار یا دیگر افراد تهیه کنید یا به جشن بازنشستگی دعوت هستید و می‌خواهید هدیه برای جشن بازنشستگی بخرید و به فکر خرید بهترین کادو برای بازنشستگی برای فرد مورد نظرتان هستید.

    اگر به دنبال ایده‌های ناب و منحصربه‌فرد برای هدیه بازنشستگی مردانه یا کادو برای بازنشستگی زنانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع هدیه مناسب برای بازنشستگی آشنا شوید و بهترین هدیه بازنشستگی را تهیه کنید.

    هدیه بازنشستگی

    ایده هدیه برای بازنشستگی

    افراد بیشتر عمر خود را در محیط کار سپری می‌کنند و در سنین 50 تا 60 سالگی بازنشسته می‌شوند و دوره جدیدی را در زندگی خود آغاز می‌کنند به همین مناسبت افراد خانواده، همکاران یا دوستان به فرد بازنشسته، جشن می‌گیرند و هدیه بازنشستگی تهیه می‌کنند. با توجه به این که شما با فرد موردنظر چه نسبتی دارید، هدایای متنوعی می‌توانید برای جشن بازنشستگی بخرید که در ادامه به انواع هدایای مناسب برای جشن بازنشستگی اشاره کرده‌ایم.

    فروشگاه اینترنتی پرنون با سابقه چندین ساله در زمینه فروش اینترنتی انواع هدیه به مناسبت‌های مختلف آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه خرید هدیه بازنشستگی است که برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    بشقاب میناکاری

    میناکاری از صنایع‌‌دستی اصیل و پرطرفدار ایرانی است که برای هدایا به مناسبت‌های مختلف بسیار کاربردی است. یکی از محصولات کاربردی و پرطرفداری صنایع‌دستی میناکاری که برای هدیه به مناسبت‌های  مختلف از جمله کادوی بازنشستگی برای خانم‌ها و آقایان مناسبت است، بشقاب میناکاری است.

    بشقاب‌های میناکاری به صورت تکی، با جعبه و به همراه قاب عرضه می‌شوند که در همه‌ی مدل‌ها قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید و یک هدیه اصیل ایرانی به عنوان کادو بازنشستگی برای همکار خود تهیه کنید. 

    بهترین هدیه بازنشستگی

    تخته‌نرد

    تخته‌نرد یکی از بازی‌های فکری و سرگرمی موردعلاقه در بین ایرانی‌ها است و با توجه به این که افراد بازنشسته بیشتر زمان خود را در منزل یا با دوستان خود در پارک سپری می‌کنند، خرید تخته‌نرد یک گزینه مناسب و کاربردی برای هدیه بازنشستگی است و در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند.

    اگر قصد خرید تخته‌نرد به‌عنوان کادوی بازنشستگی برای همکار مرد را دارید و می‌خواهید مدلی را بخرید که بسیار شیک و بادوام باشد، پیشنهاد ما به شما خرید تخته‌نرد خاتم‎کاری است که با هنر زیبای خاتم و مینیاتور تزئین شده است و یک هدیه ارزشمند برای بازنشستگی محسوب می‌شود.

    هدیه برای بازنشستگی

    صنایع‌دستی

    تهیه صنایع‌دستی برای کادو بازنشستگی به همکار یا هدیه بازنشستگی برای همسر جزء گزینه‌های مناسب برای کادو بازنشستگی محسوب می‌شوند و بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده است به همین خاطر مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است.

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است که انواع صنایع‌دستی کادویی مناسب برای هدیه بازنشستگی برای افراد مختلف در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

    هدیه برای جشن بازنشستگی

    قاب گل نقره

    اگر می‌خواهید یک هدیه خاص و منحصربه‌فرد برای بازنشستگی پدر، مادر، همسر یا همکار خود بخرید که بسیار ارزشمند باشد و موردپسند تمام سلیقه‌ها واقع شود، قاب گل نقره گزینه مناسبی است. در اصل تابلو گل نقره به تابلوهایی گفته می‌شود که درون آن‌ها گل‌های نقره به همراه تزئینات  به ‌کار رفته است و زیبایی خاص و منحصربه‌فردی دارند.

    جنس اصلی بدنه قاب‌های نقره از چوب یا pvc است و گل‌های نقره بر روی یک پارچه جیر مشکی درون این قاب‌ها قرار گرفته‌اند. قاب گل نقره، ابعاد و طرح‌های مختلفی دارد و متناسب با ابعاد و بودجه مورد نظر شما در فروشگاه پرنون قابل سفارش است.

    اگر می‌خواهید یک هدیه شیک و خاص به‌عنوان هدیه برای بازنشستگی بخرید پیشنهاد می‌کنیم به صفحه قاب گل نقره مراجعه کنید و از انواع مدل‌های آن دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

    جعبه پاسور

    جعبه پاسور یک گزینه مناسب به‌عنوان هدیه بازنشستگی برای مرد است که قیمت مناسبی دارد و از طرفی بسیار شیک و کاربردی برای آقایان هست. جعبه‌های پاسور چوبی و خاتم یکی از زیباترین مدل‌های جعبه پاسور هستند که مورد پسند تمام سلیقه‌ها است. در فروشگاه پرنون انواع مدل‌های جعبه پاسور چوبی، خاتم‌کاری، چرمی، خاتم و مینیاتور در سایز استاندارد و با قیمت مناسبت عرضه می‌شود.

    هدیه بازنشستگی برای مرد

    کیف پول چرم طبیعی

    کیف پول از وسایل کاربردی برای خانم‌ها و آقایان است و هدیه مناسب برای بازنشستگی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید به عنوان هدیه یادگاری برای بازنشستگی، کیف پول تهیه کنید پیشنهاد ما به شما خرید کیف پول چرم طبیعی است چون در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک هدیه ارزشمند و ماندگار برای فرد موردنظرتان می‌خرید.

    هولدر موبایل

    این روزها هولدر گوشی یا پایه نگهدارنده موبایل به یکی از وسایل ضروری برای همه تبدیل شده و قطعا داشتن آن برای همه افراد کاربردی است و می‌توان از آن به عنوان هدیه بازنشستگی با قیمت مناسب نام برد.

    استند گوشی موبایل که به آن هولدر یا پایه نگهدارنده هم گفته می‌شود یک وسیله کوچک و کارآمد است که برای نگهداری و قرار دادن گوشی یا تلفن همراه استفاده می‌شود. این وسیله معمولاً از موادی مانند پلاستیک، فلز، حصیر و چوب ساخته شده است.

    از مزایای خرید هولدر گوشی برای هدیه بازنشستگی این است که باعث می‌شود که گوشی را راحت‌تر در دست نگه داشت و از افتادن آن نیز جلوگیری می‌کند. همچنین با نصب هولدر گوشی بر روی سطوح صاف، می‌توان به راحتی تماشای ویدئوها و یا مطالعه متن‌ها را با گوشی خود تجربه کرد.

    هولدر گوشی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند و برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت چرخش و تنظیم زاویه دید، صفحه لمسی و یا قابلیت شارژ بی‌سیم نیز هستند. از زیباترین مدل‌های هولدر گوشی که برای کادوی بازنشستگی، مناسب هستند و در فروشگاه پرنون موجود است هولدر گوشی چوبی و پایه نگهدارنده گوشی حصیری است که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصربه‌فردی دارند و به عنوان هدیه برای بازنشستگی گزینه قابل قبولی هستند.

    هدیه بازنشستگی برای همکار

    یکی از مناسبت‌های رایج در بین همکاران در محیط‌های اداری و سازمانی، سورپرایز کردن همکارشان به مناسبت بازنشستگی است و به پاس قدردانی از زحمات چندین ساله فرد مورد نظر و ایجاد یک خاطره خوب از آخرین روزهای کاری همکارشان، جشن بازنشستگی می‌گیرند.

    اگر یکی از همکاران شما قرار است به زودی حکم بازنشستگی خود را دریافت کند و شما و دیگر همکارانتان در تدارک جشن بازنشستگی یا گرفتن کادو بازنشستگی برای همکار هستید، می‌توانید از بین گزینه‌های اشاره شده در ابتدای مقاله یک مورد را انتخاب کنید و بهترین هدیه بازنشستگی برای همکار را تهیه کنید.

    هدیه بازنشستگی برای همکار

    هدیه بازنشستگی برای پدر

    اگر شما قصد این را دارید که به پاس قدردانی از زحمات پدر خود، برای ایشان جشن بازنشستگی بگیرید و همچنین در کنار آن می‌خواهید، کادو بازنشستگی برای پدر خود به عنوان یادگاری تهیه کنید در ادامه فهرستی از بهترین هدایا که می‌توانید به عنوان هدیه بازنشستگی برای پدر تهیه کنید ذکر شده است که این موارد عبارتند از:

    • ساعت مچی
    • تندیس مینا با حک متن دلخواه
    • ست چرم مردانه
    • پیپ چوبی
    • تخته‌نرد خاتم
    • تندیس نقره
    • کیف پول کتی یا جیبی
    • صفحه شطرنج خاتم
    • هدیه بازنشستگی برای مادر
    • چپق چوبی تزئینی
    • جعبه پاسور
    • و...

    هدیه بازنشستگی برای پدر

    هدیه بازنشستگی برای مادر

    اگر مادر شما جزء بانوان شاغل است و به عنوان کارمند، معلم یا هر سِمَت شغلی دیگری مشغول به فعالیت بوده است و به زودی قرار است حکم بازنشستگی خود را دریافت کند و شما می‌خواهید با خرید کادو بازنشستگی برای مادر، ایشان را سورپرایز کنید و به رسم یادبود به مادرتان هدیه یادگاری تهیه کنید در ادامه به انواع هدیه مناسب بازنشستگی مادر اشاره شده است که از بین آن‌ها می‌توانید ایده بگیرید و بهترین هدیه بازنشستگی برای مادر خود تهیه کنید، انواع هدایا بازنشستگی برای مادر عبارتند از:

    • زیورآلات دست‌ساز
    • ظروف پذیرایی
    • تابلوهای دیوارکوب تزئینی
    • گل نقره
    • ست کیف و کفش زنانه
    • جعبه جواهرات خاتم
    • ظروف پذیرایی
    • آیینه‌های دست‌ساز رومیزی و دستی
    • صنایع‌دستی
    • کیف عینک
    • و...

    هدیه بازنشستگی برای مادر

    خرید آنلاین هدیه بازنشستگی

    شما ساکن هر نقطه از کشور پهناور ایران که باشید با مراجعه به سایت فروشگاه خرید هدیه پرنون به راحتی فقط با چند کلیک می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه مد نظرتان، کادو بازنشستگی برای فرد مورد نظرتان را تهیه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

    برخی از مزایای خرید اینترنتی هدیه بازنشستگی از فروشگاه پرنون عبارتند از:

    • ارسال سریع به سراسر ایران
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • ارسال باکس هدیه متناسب با سایز هدیه بنا به درخواست مشتری
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تخته نرد  خاتم کاری و نقاشی گل و مرغ ابعاد 39در39cm

    تخته نرد خاتم و نقاشی اعلا

    3,800,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    2,340,000 تومان (بدون مالیات)
    جاموبایلی کمربندی چرم طبیعی

    جاموبایلی کمربندی چرم طبیعی

    550,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه جواهرات خاتم و نقاشی 11 در 8 سانت

    جعبه جواهرات خاتم و نقاشی 11 در 8 سانت

    360,000 تومان (بدون مالیات)
    شیرینی خوری 2 طبقه میناکاری اصفهان طرح گلبرگی

    شیرینی خوری 2 طبقه میناکاری اصفهان

    1,990,000 تومان (بدون مالیات)
    صفحه شطرنج خاتم 38 در 38 سانت

    صفحه شطرنج خاتم 38 در 38 سانت

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    پیپ چوبی دست‌ساز طرح دست شیطان

    1,400,000 تومان (بدون مالیات)
    بارلی

    کیف دستی زنانه چرمی مدل بارلی

    1,280,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 25 سانتی با جعبه چوبی

    گلدان میناکاری 25 سانتی با جعبه چوبی

    1,980,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR