جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    اگر برای خرید اینترنتی هدیه روز مادر و خرید آنلاین هدیه روز زن به دنبال فروشگاهی هستید که هدایای متنوع و جذاب داشته باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات شما را ارسال کند، شما با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه خرید هدیه پرنون متناسب با سلیقه خودتان هدیه روز مادر را سفارش دهید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

     برای آشنایی با انواع کادو لاکچری برای روز مادر و هدایای شیک برای روز زن و همچنین جهت کسب اطلاع از قوانین خرید آنلاین هدیه روز مادر و روز زن از فروشگاه اینترنتی پرنون تا انتها با ما همراه باشید.

    خرید اینترنتی هدیه روز مادر

    خرید آنلاین کادو روز مادر

    تقریبا اکثر ما چه خانم و چه آقا هر ساله نزدیک روز مادر که می‌شود یکی از دغدغه‌های ذهنی که داریم این است که امسال کادو برای روز مادر چی بخرم؟ و از طرفی امکان دارد به نتیجه درستی برای خرید هدیه روز مادر نرسیم یا خرید هدیه را به روزهای آخر یا همان روز موکول کنیم و فرصت چندانی برای خرید هدیه مناسب روز مادر نداشته باشیم و در نهایت هم هدیه ایده‌آل و مناسبی نخریم.

    اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید که نمی‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که چه هدیه‌ای برای مادرتان بخرید و نیاز به مشورت با دیگران دارید، کارشناسان فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون، 24 ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان در زمینه خرید آنلاین کادو و هدیه روز مادر هستند.

    خرید اینترنتی کادو روز مادر

    این روزها اکثر افراد شاغلند و بیشتر زمان خود را درگیر کار هستند و فرصت زیادی برای مراجعه حضوری به بازار و خرید هدیه روز زن برای مادر خود را ندارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند به صورت غیر حضوری، خرید اینترنتی هدیه روز مادر را انجام بدهند.

    با خرید آنلاین هدیه روز مادر علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و وقت می‌توانید در هر جا که مدنظرتان است از جمله منزل یا محل کارتان هدیه را تحویل بگیرید و یا حتی با خرید کادو آنلاین روز مادر می‌توانید مادر خود را سورپرایز کنید و هدیه را درب منزل مادرتان ارسال کنید.

    خرید آنلاین هدیه روز مادر

    خرید آنلاین هدیه روز زن

    یکی از چالش‌های آقایان متأهل خرید هدیه روز زن برای همسرشان است از طرفی هم اصولا آقایان فرصت و زمان این را ندارند که به صورت حضوری به بازار بروند و برای همسرشان هدیه تهیه کنند به همین خاطر ترجیح آن‌ها این است که خرید اینترنتی هدیه روز زن را از فروشگاه‌های آنلاین خرید کادو و هدیه انجام دهند.

    اگر شما به فکر خرید بهترین هدیه روز زن برای همسر خود هستید ولی نمی‌دانید چی بخرید در فروشگاه خرید کادو پرنون انواع هدایای مناسب خانم‌ها متناسب با تمام سلیقه‌ها در طرح‌های مختلف موجود است.

    در صورتی که ایده خاصی برای خرید آنلاین کادو روز زن برای همسر خود ندارید در مطلبی جداگانه پیشنهادات خاص و جذابی را برای خرید اینترنتی هدیه روز زن تهیه کرده‌ایم فقط کافی است به صفحه بهترین هدیه روز زن و مادر مراجعه کنید.

     

    مزایای خرید آنلاین هدیه روز مادر

    شما به راحتی در منزل یا محل کار می‌توانید با استفاده از گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ با چند کلیک از طریق جستجو عبارت پرنون یا parnoun در گوگل وارد سایت فروشگاه اینترنتی پرنون شوید و متناسب با نیازتان هدیه مورد نظرتان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید کادو روز مادر می‌توانید از طریق بخش گفتگو آنلاین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    یکی از مزایای خرید آنلاین کادو روز مادر از فروشگاه پرنون این است که هنگام ثبت سفارش شما می‌توانید نحوه ارسال محصول از طریق پست، تیپاکس یا باربری را خودتان مشخص کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را در هر نقطه از ایران که هستید، دریافت کنید.

    خرید اینترنتی کادو روز مادر

    خرید هدیه روز مادر پرداخت درب منزل

    با توجه به گسترش فروشگاه‌های آنلاین همچنان بعضی از افراد اعتماد به خرید آنلاین هدیه روز مادر و پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی ندارند و از طرفی تمایل به خرید اینترنتی کادو روز مادر دارند اما می‌خواهند هزینه آن را هنگام دریافت سفارش درب منزل پرداخت کنند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع هدیه روز زن و روز مادر و کارهای هنری دست‌ساز در مدل‌های متنوع موجود است که به روش‌های مختلف بنا به درخواست مشتری برای آن‌ها ارسال می‌شود همچنین سرویس پرداخت در محل برای تمام نقاط ایران در فروشگاه پرنون فعال است و شما می‌توانید با ثبت سفارش از این فروشگاه خرید کادو روز مادر پرداخت درب منزل داشته باشید.

    خرید کادو روز مادر پرداخت درب منزل

    10 ایده برای خرید اینترنتی هدیه روز زن و مادر

    روز زن و روز مادر یکی از مناسبت‌های مهمی است که اکثر خانم‌ها منتظر دریافت هدیه از فرزند و همسر خود هستند. خانم‌ها علاقه خاصی به دریافت هدیه از دیگران دارند. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید اینترنتی هدیه روز زن و روز مادر باید در نظر بگیرید این است که کادویی که تهیه می‌کنید باید مورد پسند آن‌ها باشد به همین خاطر ما در ادامه لیست انواع هدایای روز زن که مورد علاقه اکثر خانم‌ها است را برای شما تهیه کرده‌ایم که هنگام خرید آنلاین کادو روز مادر و روز زن می‌توانید از این گزینه‌ها ایده بگیرد.

    زیورآلات

    خانم‌ها علاقه خاصی به زیورآلات دارند و اکثر آن‌ها همیشه برای حفظ ظاهر و آراستگی از زیورآلات استفاده می‌کنند. ممکن است در وهله اول این به نظر شما برسد که منظور از زیورآلات فقط طلا و نقره است اما در اصل این‌طور نیست و امروزه زیورآلات زنانه بسیار متنوع هستند و در جنس‌ها و طرح‌های مختلف مانند: برنج، رزین، استیل، سنگ و مهره و غیره ارائه می‌شوند.

    با توجه به قیمت بالا طلا و نقره استفاده از بدلیجات امروزه در بین خانم‌ها بسیار رایج است و اکثر آن‌ها علاقه خاصی به زیورآلات دست‌ساز دارند پس با توجه به این موضوع یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه روز مادر، زیورآلات و بدلیجات هستند.

    شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیورآلات دست‌ساز فروشگاه پرنون از انواع زیورآلات موجود در فروشگاه از قبیل؛ انگشتر، گردنبند، دستبند، نیم‌ست و ست زیورآلات دیدن کنید و متناسب با سلیقه و نیاز مادرتان از بین آن‌ها انتخاب کنید.

    ظروف پذیرایی

    بدون شک همه ما می‌دانیم که مادران ما و همسرمان علاقه خاصی به ظروف آشپزخانه و ظروف پذیرایی دارند و دوست دارند ظروف پذیرایی شیک و خاصی را داشته باشند. اگر شما به دنبال خرید هدیه شیک برای روز مادر و خرید هدیه خاص برای روز زن هستید یکی از ایده‌های جذاب این است که شما ظروف پذیرایی خاص و لاکچری بخرید.

    در فروشگاه پرنون کلکسیونی بی‌نظیر از ظروف پذیرایی شیک و کاربردی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف موجود است که دوام و ماندگاری بالایی دارند و متناسب با انواع سلیقه‌ها هستند پس شما می‌توانید با توجه به هزینه‌ای که برای خرید کادو روز مامان مد نظر دارید از بین گزینه‌های موجود یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

    برای خرید و مشاهده انواع ظروف پذیرایی شیک و کاربردی در طرح‌های بسیار زیبا به عنوان هدیه روز مادر می‌توانید به صفحه ظروف پذیرایی مراجعه کنید.

     

    شال و روسری

    شاید یکی از اولین گزینه‌هایی که برای خرید هدیه روز مادر برای مادربزرگ یا مادر خودتان به ذهن‌تان می‌رسد شال یا روسری است و در نظرتان جزء یکی از نیازهای اصلی همه خانم‌ها است و همیشه به آن نیاز دارند اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر سال‌های گذشته برای مادرتان شال یا روسری خریده‌اید امسال هدیه‌ای متفاوت و خاص‌تر بخرید.

    گل

    گل جزء ثابت کادو روز مادر است و خیلی از افراد فقط گل را به عنوان هدیه می‌خرند اما اکثر افراد عادت دارند علاوه بر هدیه‌ای که در روز مادر می‌خرند در کنار آن نیز گل به مادر خود تقدیم کنند.

    شکی در این نیست که گل مورد پسند هم خانم‌ها است اما پیشنهاد ما به شما این است که به جای گل طبیعی و مصنوعی یا گلدان گل، امسال کمی متفاوت‌تر باشید و گل نقره برای مادران خود بخرید.

    در بخش صنایع‌‌دستی نقره سایت پرنون انواع گل نقره و تابلو گل نقره موجود است همچنین شما می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید و متناسب با بودجه‌ای که مد نظر دارید گل نقره سفارش بدهید.

    خرید اینترنتی گل برای روز مادر

    صنایع‌دستی

     یکی از پیشنهادات عالی در زمینه خرید آنلاین هدیه روز زن، کادو صنایع ‌دستی و آثار هنری دست‌ساز است. علاقه ما ایرانی‌ها به هنر و صنایع‌دستی ثابت شده است و قطعا صنایع‌دستی کادویی یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام برای خرید اینترنتی هدیه روز زن است. 

    مزیت خرید صنایع دستی برای کادو این است که بسیار متنوع  و همیشه ماندگار هستند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند همچنین اکثر صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارند و  برای تمام افراد در رده‌های سنی مختلف به عنوان هدیه مناسب هستند. 

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است و در صورتی که شما قصد خرید هدیه صنایع‌دستی برای همسرتان را داشته باشید با خیال راحت می‌توانید انواع صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز را با بالاترین کیفیت ساخت و نازلترین قیمت از این فروشگاه بخرید.

    کتاب

    در صورتی که مادر یا همسر اهل کتاب و علاقه‌مند به مطالعه هستند، بدون شک بهترین هدیه روز مادر و بهترین هدیه روز زن کتاب است البته در صورتی که قصد تهیه کتاب را دارید بهتر است کتابی را که مرتبط با زمینه مطالعاتی مورد علاقه‌شان است را تهیه کنید.

    در صورتی که می‌خواهید کتابی که به عنوان هدیه روز زن برای همسر و هدیه روز زن برای همسر خود تهیه می‌کنید خاص‌تر به نظر برسد و جلوه بیشتری داشته باشد، پیشنهاد ما به شما این است که آن را در یک جعبه کادویی شیک از جمله جعبه هدیه صنایع‌دستی مانند جعبه خاتم‌کاری قرار دهید که با این ترفند علاوه‌بر کتاب، هدیه صنایع‌دستی نیز برای مادر یا همسرتان تهیه کرده‌اید.

    لوستر

    لوستر جزء وسایل لوکس و کاربردی در منزل ایرانی‌ها است و زیبایی خاصی به محیط خانه می‌بخشد. تنوع لوسترها بسیار گسترده است و در سایزها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

    در صورتی که همسر یا مادرتان نیاز به لوستر دارد و شما قصد خرید لوستر به عنوان هدیه روز زن را دارید، پیشنهاد ما به شما این است لوسترهای حصیری خریداری کنید علاوه بر زیبایی خاصی که دارند، هنر دست هستند و همچنین قابل ست با تمام دکوراسیون‌ها هستند و از طرفی دوام و ماندگاری فوق‌العاده بالا و قیمت مناسب دارند. 

    در فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون انواع لوستر حصیری با تنوع بالا به فروش می‌رسد برای مشاهده انواع مدل‌ها و ثبت سفارش فقط کافی است به صفحه لوستر حصیری مراجعه کنید.

    آباژور سنگ نمک

    اگر به دنبال خرید اینترنتی هدیه لوکس برای روز مادر هستید، آباژور یا چراغ خواب سنگ نمک گزینه مناسبی است. آباژوهای سنگ نمک علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند، دارای خواص درمانی هم هستند و می‌توان به عنوان یک کادو کاربردی برای روز مادر و هدیه شیک برای روز زن در نظر گرفت.

    آباژور سنگ نمک در طرح‌های مختلف از جمله گوی، طرح گل و طرح کاسه تولید می‌شوند که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود از بین مدل‌های موجود انتخاب کنید.

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو قلم‌زنی 22 در 55 با قاب نگارگری

    تابلو قلم‌زنی 22 در 55 با قاب نگارگری

    895,000 تومان (بدون مالیات)
    ست جعبه دستمال کاغذی و جا قاشقی و چنگالی خاتم و نگارگری شده اعلا

    ست جعبه دستمال و جاقاشقی و چنگالی

    1,800,000 تومان (بدون مالیات)
    سرویس آجیل خوری قلمزنی طرح نقره

    سرویس آجیل خوری قلمزنی طرح نقره

    8,700,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان چوبی 2 قلو طرح چهارچوب سقف دار

    سری شمعدان چوبی 2 تایی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرف شیرینی خوری مینا کاری دسته دار با قطر 25 سانت

    شیرینی خوری میناکاری دسته‌دار

    530,000 تومان (بدون مالیات)
    قندان مس و پرداز کد mp 011

    قندان مس و پرداز سایز کوچک

    620,000 تومان (بدون مالیات)
    لوستر حصیری دورنگ

    لوستر حصیری دورنگ

    360,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف دوشی زنانه مدل پریماه

    کیف دوشی زنانه مدل پریماه

    678,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان 22 سانتیمتری فیروزه کوب

    گلدان 22 سانتیمتری فیروزه کوب

    630,000 تومان (بدون مالیات)
    گلوبند استیل سنجاقک

    گلوبند استیل سنجاقک

    100,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR