جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هر ساله یکی از دغدغه‌های افراد به مناسبت روز مادر یا روز زن این است که چه هدیه‌ای برای مادر، همسر، مادر شوهر یا مادر زن خود بخرند و این روز را به آن‌ها تبریک بگویند، اگر از الان به فکر این هستید که امسال به مناسبت این روز بهترین هدیه روز زن و بهترین هدیه روز مادر را برای همسر و مادر خود تهیه کنید ما در این مطلب پیشنهادات خاص و جذابی را به عنوان کادو روز زن و روز مادر برای شما تهیه کرده‌ایم که شما می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید و کادو خاص برای روز زن یا کادو ارزشمند برای روز مادر تهیه کنید.

    هدیه روز زن چی بخرم؟

    انواع هدایا روز زن و مادر

    بشقاب میناکاری

    بشقاب مسی میناکاری که با نقوش اصیل و زیبای ایرانی تزئین شده است مورد پسند هر خانمی است و از آن می‌توانند به عنوان ظروف پذیرایی و ظروف تزئینی و دکوری استفاده کنند. بشقاب‌های میناکاری تنوع بسیار بالایی دارند و در طرح‌ها و مد‌های گوناگون تولید می‌شوند که برخی از طرح‌های آن عبارتند از:

    • بشقاب مینا اسلیمی
    • بشقاب میناکاری با قاب
    • بشقاب مینا با جعبه جیر
    • بشقاب مینا با طرح پرداز
    • بشقاب میناکاری اصفهان با جعبه چوبی
    • و...

    اگر قصد خرید بشقاب میناکاری به عنوان هدیه روز مادر و هدیه روز زن را دارید می‌توانید از انواع مدل‌های بشقاب میناکاری بدون قاب و با قاب در فروشگاه پرنون دیدن کنید و متناسب با سلیقه خود از یکی از مدل‌های آن خرید کنید.

    گل رُز جاودان

    گل رز جاودان یک هدیه خاص و زیبا برای هدیه روز زن به همسر یا مادرتان است و در مقایسه با دیگر گل‌های طبیعی ماندگاری بالایی دارند و نیاز به آب دادن یا مراقبت خاصی ندارند و عمر مفید آن‌ها حدود 3 تا 5 سال است.

    گل‌های رز جاودان در یک محفظه شیشه‌ای نگهداری می‌شوند و دارای رنگ‌های مختلف هستند و با آب و هوای تمام مناطق سازگار هستند.

    کیف زنانه چرم طبیعی

    کیف یکی از هدایای مناسب و کاربردی برای هدیه روز مادر به مادر و هدیه روز زن است و بدون شک جزء هدایایی محسوب می‌شود که تمام خانم‌ها دوست دارند.  اگر قصد خرید کیف زنانه به عنوان کادو روز مادر و روز زن را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم کیف‌‌زنانه چرم طبیعی بخرید چرا که دوام و ماندگاری بالایی دارند و جزء هدایای ارزشمند روز زن محسوب می‌شوند.

    بند عینک

    بند عینک جزء اکسسورهای شیک و خاص است که مورد استفاه اکثر خانم‌ها است و از آن برای عینک طبی یا آفتابی خود استفاده می‌کنند. در گذشته بندهای عینک فقط در دو مدل نخ قیطان و زنجیر موجود بودند اما امروزه بسیار متنوع هستند و در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند.

    بند عینک دست‌ساز جزء یکی از زیباترین مدل‌های بندعینک برای خانم‌ها است که با انواع سنگ و مهره تزئین شده‌اند و دوام و استحکام بالایی نیز دارند.

    جعبه جواهرات

    اگر قصد خرید هدیه شیک برای روز زن را دارید و دوست دارید هدیه‌ای که می‌خرید حتما مورد پسند همسر و مادرتان باشد، جعبه جواهرات گزینه مناسبی است. جعبه‌های جواهرات مدل‌های متنوعی دارند اما یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های آن جعبه جواهرات چوبی است. جعبه‌های جواهری که جنس آن‌ها از چوب از علاوه‌بر زیبایی منحصر به فردی که دارند از  شکل‌گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه پیشگیری می‌کنند و همچنین نوعی عایق‌بندی مناسب برای طلا و جواهرات به شمار می‌رود.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع جعبه جواهر چوبی که دارای روکش خاتم هستند و با طرح‌های مینیاتور و طرح‌های سنتی تزئین شده‌‌اند، به فروش می‌رسد.

    برای مشاهده و ثبت سفارش جعبه جواهرات برای هدیه روز زن فقط کافی است به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری اصفهان مراجعه کنید و در صورتی که هنگام ثبت سفارش با مشکل مواجه شدید فقط کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    شال و روسری

    درست که شال و روسری مورد استفاده هر خانمی است اما خرید شال و روسری به عنوان هدیه روز زن ممکن است کمی دردساز باشد چرا که امکان دارد شال یه روسری که شما تهیه می‌کنید به چهره مادر یا همسر شما نیاید یا باب سلیقه آن‌ها نباشد.

    کادو روز زن چی بخرم؟

    بدون شک یکی از سوالات اصلی افراد با نزدیک شدن به روز مادر یا روز زن این هست که هدیه روز زن چی بخرم؟ یا بهترین هدیه برای روز مادر چیست؟ و ذهن خود را درگیر مسئله خرید هدیه روز مادر می‌کنند و اغلب اوقات هم به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

     اگر شما هم جزء افرادی هستید که در زمینه خرید کادو روز زن مشکل دارید و نمی‌توانید گزینه مناسبی را برای کادو روز مادر انتخاب کنید اصلا نگران این مورد نباشید در فروشگاه خرید هدیه پرنون انواع هدایای مناسب روز زن و مادر با تنوع بالا موجود است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت پرنون متناسب با سلیقه خود هدیه روز زن برای همسر یا کادو روز زن برای مادر بخرید.

    بهترین هدیه روز زن برای مادر

    هدیه روز زن برای همسر

    همه ما می‌دانیم که خانم‌ها علاقه خاصی به دریافت هدیه از دیگران و هدیه دادن به دیگران دارند و از یکی از افرادی که همیشه دوست دارند به مناسبت‌های مختلف از جمله؛ سالگرد ازدواج، روز زن، تولد و غیره هدیه دریافت کنند، همسرشان است.

    اگر شما می‌خواهید هدیه سورپرایز روز زن برای همسر خود تهیه کنید و از الان به فکر این هستیند کادو روز زن برای همسر چی بخرم؟ که همسرم سورپرایز شود و آن هدیه را دوست داشته باشد می‌توانید از پیشنهادات خاص و جذابی که در این مطلب تهیه کرده‌ایم ایده بگیرید و بهترین هدیه روز زن برای همسر را بخرید.

    بهترین هدیه روز زن برای همسر

    هدیه روز زن برای مادر شوهر

    عروس خانم‌ها علاوه بر مادر خود باید برای مادر شوهر خود نیز به مناسبت روز مادر تهیه کنند و در اکثر مواقع عروس‌ خانواده یا تازه عروس‌ها خیلی با سلیقه مادر شوهر خود آشنایی ندارند و نمی‌دانند کادو روز زن برای مادر شوهر خود چی بخرند که دوست داشته باشند.

    ما در مطلبی جداگانه به طور اختصاصی انواع هدایای مناسب روز زن برای مادر شوهر را معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید یکی از بین این پیشنهادات متناسب با بودجه و نیاز مادر همسرتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    اگر به دنبال هدیه‌ای شیک و جذاب برای کادو به مادر شوهر خود هستید فقط کافی به صفحه هدیه روز زن برای مادر شوهر مراجعه کنید و از پیشنهادات خاص و کاربردی آن ایده بگیرید.

    هدیه روز زن برای مادر زن

    در طول سال، روز زن برای آقایان یکی از روزهای پر چالشی است چون علاوه بر همسر و مادر خود برای مادر زن خود هم باید هدیه بخرند و به دیدن آن‌ها بروند.

    بهترین هدیه روز مادر برای مادر زن، هدیه‌ای است که باب سلیقه ایشان باشد که در این مورد می‌توانید از همسر خود کمک بگیرید و با او مشورت کنید تا کادو لاکچری برای مادر زن خود بخرید.

    هدیه روز مادر برای مادر شوهر

    هدیه روز زن به تازه عروس

    طبق آداب و رسوم ایرانی‌ها اصولا کادو روز زن به تازه عروس، طلا می‌دهند اما ممکن برای فردی مقدور نباشد طلا برای همسر خود بخرد که در این مورد می‌تواند متناسب با سلیقه فرد مورد نظر کادو برای او تهیه کند.

    برخی از مواردی که می‌توانید به عنوان هدیه روز زن برای تازه عروس در نظر بگیرید، عبارتند از:

    • پوشاک
    • ست لوازم آرایشی
    • زیورآلات
    • ست کیف و کفش چرم
    • ست ظروف پذیرایی
    • جا شمعی
    • ساعت
    • تابلو فرش
    • انواع وسایل تزئینی و دکوری
    • صنایع‌دستی
    • و...

    هدیه روز زن برای تازه عروس

    هدیه روز زن برای معلم

    برخی از دانش‌آموزان دوست دارند در طول سال تحصیلی علاوه بر روز معلم که در اردیبهشت ماه است به مناسبت روز زن نیز برای معلم خود هدیه تهیه کنند. اگر شما قصد خرید هدیه روز زن برای معلم را دارید و به دنبال هدیه‌ای خاص و جذاب هستید در ادامه به انواع هدایای مناسب روز زن برای معلم اشاره شده است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    • جا خودکاری
    • ست صنایع‌دستی
    • لوازم تزئینی و کادویی
    • کیف مجلسی
    • تندیس گل نقره
    • ماگ حرارتی
    • کتاب
    • ست اداری
    • کیف پول
    • و...

    هدیه روز زن برای معلم

    هدیه روز زن به کارمندان

    اکثر مدیران شرکت‌ها خود را موظف می‌دانند که هر ساله به مناسبت فرا رسیدن روز زن از زحمات کارمندان خود قدر دانی و تشکر کنند و به رسم یادبود کادو روز زن برای کارکنان خود تهیه کنند.

     در صورتی که مدیر یک مجموعه هستید و به مناسبت روز زن قصد تهیه هدایای سازمانی روز زن را دارید و به دنبال این هستید که بهترین هدیه سازمانی روز زن را برای کارمندان خود خریداری کنید فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید تا کارشناسان ما متناسب با بودجه مد نظرتان، شما را در زمینه خرید هدیه روز زن برای کارمندان راهنمایی کنند.

    برای مشاهده و آشنایی بیشتر با انواع هدیه سازمانی روز زن می‌توانید به صفحه هدیه روز زن برای کارمندان مراجعه کنید و از انواع هدایایی که در این صفحه معرفی شده است ایده بگیرید.

    خرید اینترنتی هدیه روز زن و روز مادر

    اگر شما فرصت خرید حضوری و مراجعه به بازار برای خرید هدیه خاص برای روز زن را ندارید و قصد خرید آنلاین هدیه روز مادر را دارید به راحتی و با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون هدیه دلخواه خود را خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

    ذکر این نکته ضروری است که با خرید از فروشگاه پرنون کلیه سفارشات شما از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل قابلیت پیگیری دارد همچنین در صورتی که هر گونه شکستگی یا نقص هنگام ارسال محصول پیش آید، استرداد وجه امکان‌پذیر است.

    هدیه روز زن 1401

    هدیه روز زن 1401

    در ایران روز زن همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) است که در سال 1401 مصادف با روز جمعه 23 دی ماه است. اگر قصد دارید کادو روز زن 1401 را خاص‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برای همسر یا مادر خود تهیه کنید فقط کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در شبکه‌های اجتماعی به همین شماره پیام بدهید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند و با خرید هدیه شیک برای روز زن، همسر خود را سورپرایز کنید.

     

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تنگ قلمزنی نقره نما و سیاه قلم 38 سانتی

    تنگ قلمزنی نقره نما و سیاه قلم 38 سانتی

    4,490,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری اعلای اصفهان

    جا دستمال کاغذی خاتم اعلا

    1,890,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه جواهرات چوبی 5 ضلعی خاتم اصفهان با پوشش مخمل سرخ

    جعبه جواهرات خاتم 6 ضلعی

    315,000 تومان (بدون مالیات)
    ساعت خاتم و نقاشی مدل گرد با  قطر 43 سانت ساخته شده با چوب گردو

    ساعت خاتم و نقاشی قطر 43 سانت

    1,950,000 تومان (بدون مالیات)
    سرویس 6 تایی آجیل خوری میناکاری اصفهان

    سرویس 6 تایی آجیل خوری مینا

    1,280,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان چوبی 2 قلو طرح چهارچوب سقف دار

    سری شمعدان چوبی 2 تایی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    سینی حصیری مستطیل لانه زنبوری

    سینی حصیری "یانا"

    580,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری فیروزه کوب 30 سانتیمتری

    شکلات خوری فیروزه کوبی 30 سانتیمتری

    2,990,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف دوشی زنانه مدل پریماه

    کیف دوشی زنانه مدل پریماه

    678,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان قلمزنی و سیاه قلم 30 سانتیمتری اصفهان

    گلدان قلمزنی 30 سانتیمتری اصفهان

    1,590,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    780,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR