جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    میناکاری اصفهان جزء مشهورترین صنایع‌دستی ایران است و طرفداران بسیاری دارد. اگر شما در شهرهای دیگر فروشگاه صنایع‌دستی دارید یا به مناسبت‌های مختلف قصد دارید به عنوان هدیه سازمانی، صنایع‌دستی میناکاری هدیه بدهید و به دنبال مکانی برای خرید عمده میناکاری اصفهان هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز در زمینه فروش عمده میناکاری اصفهان، بازار فروش میناکاری، فروش اینترنتی میناکاری اصفهان به صورت عمده و غیره را در اختیار شما قرار بدهیم.

    فروش عمده میناکاری اصفهان

    خرید عمده میناکاری اصفهان

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش آنلاین صنایع‌دستی ایران است. در فروشگاه پرنون انواع صنایع‌دستی میناکاری اصفهان با بالاترین کیفیت ساخت در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با بهترین قیمت ارائه می‌شود. جهت خرید عمده صنایع‌دستی میناکاری اصفهان و ثبت سفارش می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر اقدام کنید:

    • تماس با بخش پشتیبانی مشتریان فروشگاه پرنون به شماره 09363197760 و دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید عمده ظروف میناکاری.
    • ارسال پیام در واتساپ یا تلگرام فروشگاه اینترنتی پرنون و دریافت کاتالوگ صنایع‌دستی میناکاری
    • سفارش مستقیم از سایت فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون
    • برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین سایت و دریافت مشاوره برای خرید عمده ظروف مسی میناکاری اصفهان

    بازار فروش میناکاری

    عمده فروشی میناکاری

    مرکز اصلی تولید صنایع‌دستی میناکاری در شهر اصفهان است و انواع ظروف مسی میناکاری در این شهر تولید می‌شود. در صورتی که شما ساکن شهرهای دیگر هستید و به قصد خرید عمده میناکاری را دارید یا به دنبال آدرس عمده فروشی میناکاری در اصفهان هستید ما به شما فروشگاه پرنون را جهت خرید عمده ظروف میناکاری اصفهان پیشنهاد می‌دهیم چرا که می‌توانید انواع محصولات میناکاری اصفهان را بدون واسطه از این فروشگاه سفارش دهید.

    فروش عمده میناکاری در تهران

    سایت فروش عمده میناکاری اصفهان

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرکز تخصصی فروش عمده میناکاری اصفهان به مناطق مختلف ایران است. اگر ساکن شهرهای مختلف ایران هستید و قصد خرید عمده صنایع‌دستی میناکاری به صورت اینترنتی را دارید با ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی هزینه در فروشگاه پرنون می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات میناکاری خود را تحویل بگیرید.

     روش ارسال صنایع‌دستی میناکاری اصفهان به مناطق مختلف ایران بر اساس انتخاب مشتری در هنگام ثبت سفارش تعیین می‌شود که مشتریان عزیز هنگام سفارش عمده میناکاری اصفهان می‌توانند یکی از گزینه‌های پست، تیپاکس و باربری پایانه‌ها را برای دریافت محصولات میناکاری انتخاب کنند.

    اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید یا در ثبت سفارش اینترنتی مشکل دارید با تماس با کارشناسان ما با شماره 09363197760 می‌توانید این موضوع را برطرف کنید و خرید عمده صنایع‌دستی میناکاری خود را ثبت کنید.

    خرید عمده میناکاری اصفهان

     

    فروش عمده میناکاری در تهران

    فروشگاه پرنون یکی از مراکز فروش صنایع‌دستی اصفهان در تهران است که شما ساکن هر منطقه از تهران باشید می‌توانید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت سفارشات خود را تحویل بگیرید.

    با توجه به این که صنایع‌دستی میناکاری جزء یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین صنایع‌دستی در بین هموطنان تهرانی است و از طرفی سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری در تهران فعالیت دارند و برای هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی نیاز به خرید عمده میناکاری در تهران دارند شما با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش عمده ظروف میناکاری در تهران را از طریق وب‌سایت فروشگاه پرنون ثبت کنید.

    فروش عمده صنایع دستی میناکاری اصفهان

    پخش عمده میناکاری اصفهان

    فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان افتخار دارد در خدمت هم‌وطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی صنایع‌دستی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد است.

    هدف اصلی فروشگاه پرنون جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت با بهترین قیمت است. با توجه به این که دفتر مرکزی فروشگاه پرنون در مرکز هنر و صنایع‌دستی ایران یعنی شهر اصفهان است، یکی از بزرگ‌ترین مراکز پخش عمده میناکاری به سراسر ایران است.

    هدیه تبلیغاتی میناکاری

    فروش عمده میناکاری اصفهان برای هدایای تبلیغاتی

    اگر شما صاحب کسب‌وکار یا مدیر بخش تبلیغات و بازاریابی یک مجموعه هستید و برای افزایش مشتریان و نرخ فروش خود به دنبال خرید عمده هدیه تبلیغاتی میناکاری هستید در فروشگاه پرنون انواع هدیه تبلیغاتی میناکاری با بهترین قیمت به فروش می‌رسد.

    تنوع هدیه تبلیغاتی میناکاری بسیار بالاست و متناسب با بودجه و سلیقه خود می‌توانید هدیه تبلیغاتی میناکاری اصفهان را در فروشگاه پرنون سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    برخی از هدایای تبلیغاتی میناکاری عبارتند از:

    • تابلو میناکاری
    • بشقاب میناکاری
    • گلدان میناکاری
    • ست صنایع‌دستی میناکاری
    • و...

    در صورت تمایل به خرید اینترنتی هدیه تبلیغاتی میناکاری و دریافت مشاوره با کارشناسان ما می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در شبکه‌های اجتماعی پیام بدهید.

    هدیه سازمانی میناکاری

    فروش عمده میناکاری برای هدیه سازمانی

    صنایع‌دستی در بین مردم بسیار محبوب است یکی از بهترین گزینه‌های برای خرید هدیه سازمانی استفاده از هدیه سازمانی صنایع‌دستی است. در سال‌های اخیر صنایع‌دستی میناکاری جزء پرطرفدارترین هدیه سازمانی در بین مدیران و شرکت‌ها است.

    تنوع هدیه سازمانی میناکاری اصفهان بسیار زیاد است و محصولات متعددی بر اساس بودجه و سلیقه مشتری قابل سفارش است. در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون سفارش انواع هدیه سازمانی میناکاری بنا بر درخواست مشتری به همراه درج لوگو یا آرم شرکت پذیرفته می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل داده می‌شود.

    در صورت تمایل به مشاهده کاتالوگ هدیه سازمانی صنایع دستی میناکاری به شماره 09363197760 در واتساپ یا تلگرام پیام بدهید تا برای شما ارسال شود.

    فروش عمده تندیس میناکاری اصفهان

    فروش عمده تندیس میناکاری

    یکی از کاربردی‌ترین محصولات میناکاری برای هدیه و مناسبت‌های مختلف تندیس میناکاری است که دارای ظاهری کوچک و زیبا هستند و قیمتی مناسب دارند. تندیس‌ میناکاری اصفهان یکی پرفروش‌ترین محصولات هستند که به‌صورت عمده از طرف سازمان‌ها و شرکت‌ها سفارش داده می‌شوند.

    در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون انواع تندیس‌ میناکاری با قیمت ارزان در طرح‌ها و سایزهای مختلف با قیمت مناسب قابل سفارش هستند که امکان درج لوگو و متن دلخواه شما بر روی آن‌ها وجود دارد.

    فروش عمده گلدان میناکاری اصفهان

    فروش عمده گلدان میناکاری اصفهان

    میناکاری روی مس یکی از بی‌نظیرترین هنرهای نصف جهان است و هنرمندان توانمند اصفهانی با استفاده از این هنر ظروف تزئینی و کاربردی متنوعی را خلق می‌کنند. یکی از زیباترین ظروف تزئینی این هنر، گلدان مسی میناکاری است که در طرح‌ها، رنگ‌ و سایزهای مختلف تولید می‌شود.

    زیباترین رنگ گلدان مسی میناکاری اصفهان رنگ آبی یا رنگ آبی لاجوردی که ترکیب رنگ آن آرام خاصی را در فضای منزل یا محیط کار القا می‌کند. گلدان‌ میناکاری اصفهان دارای طرح، سایز و رنگ‌های مختلفی هستند که به سه صورت رومیزی، قابل نصب بر روی دیوار و تندیس گلدان میناکاری به فروش می‌رسند.

    جهت سفارش عمده گلدان میناکاری در طرح، سایز و رنگ مورد نظر خود می‌توانید از طریق فروشگاه پرنون اقدام کنید.

    فروش عمده تابلو میناکاری اصفهان

    فروش عمده تابلو میناکاری اصفهان

    در فروشگاه اینترنتی پرنون، انواع مختلف قاب‌های میناکاری در طرح‌ها و سایزهای مختلف متناسب با همه سلیقه‌ها عرضه می‌شود. انواع تابلوهای میناکاری موجود در فروشگاه پرنون عبارتند از:

    • قاب‌های مینا که دارای جعبه مشبک چوبی از جنس MDF هستند.
    • تابلو‌ میناکاری که جنس قاب آن‌ها PVC است.
    • تابلوهای مینا معرق با پس زمینه معرق که بر روی آن‌ها بشقاب مینا نصب شده و درون یک قاب از جنس پی وی سی قرار گرفته‌اند.

    جهت خرید عمده تابلو میناکاری اصفهان با بهترین قیمت فقط کافی است همین الان با کارشناسان فروشگاه پرنون تماس بگیرد تا شما را در زمینه خرید عمده قاب میناکاری راهنمایی کنند.

    برای دریافت لیست قیمت و مشاهده انواع تابلو میناکاری فقط کافی است به صفحه خرید تابلو میناکاری اصفهان بروید و اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را کسب کنید.

     

    فروش عمده ظروف مسی میناکاری اصفهان

    صنایع‌دستی مینا اصفهان هم جنبه کاربردی و پذیرایی دارند و هم جنبه تزئینی که با خرید ظروف میناکاری زیبایی دکوراسیون منزل و محیط کار شما دو چندان می‌شود.  همچنین این محصولات می‌توانند گزینه شیک و مناسبی در خرید جهیزیه عروس خانم‌ها، هدیه به دیگران، هدایای سازمانی و تبلیغاتی باشند. امروزه خرید هدایای تبلیغاتی میناکاری مانند تندیس‌های میناکاری و محصولات مینا به همراه بسته‌بندی‌های شیک و جذاب هدیه‌ای بسیار ارزشمند است و مورد پسند همه سلیقه‌ها است. برخی از کاربردهای محصولات میناکاری عبارتند از:

    • گلدان
    • میوه‌خوری
    • شیرینی‌خوری
    • بشقاب
    • آیینه و شمعدان
    • تُنگ و جام
    • پارچ
    • شکلات خوری
    • زیورآلات میناکاری مانند انگشتر، دستبند، گردنبند و...
    • ساعت دیواری

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس رومیزی میناکاری با طرح الله

    تندیس بشقاب مینا با طرح الله

    235,000 تومان (بدون مالیات)
    سرویس چای خوری میناکاری پرداز

    سرویس چای خوری میناکاری پرداز

    4,690,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری مسی میناکاری شده اصفهان با ارتفاع 30 سانتیمتر و دور بدنه 48 سانتیمتری

    شکلات خوری میناکاری پایه دار 30 سانتی

    630,000 تومان (بدون مالیات)
    میوه خوری | آجیل خوری میناکاری با دهانه 24 سانتی

    میوه خوری | آجیل خوری میناکاری

    1,470,000 تومان (بدون مالیات)
    پارچ مسی میناکاری اصفهان با ارتفاع 37 سانتیمتر، کیفیت و قیمت عالی

    پارچ مسی میناکاری 37 سانتی

    3,200,000 تومان (بدون مالیات)
    کاسه بشقاب مینا 30 سانتیمتری

    کاسه بشقاب مینا 30 سانتیمتری

    1,790,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان تنه گرد میناکاری اصفهان با ارتفاع 16 سانت در 3 طرح زیبا

    گلدان میناکاری تنه گرد 16 سانتی

    730,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR