جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی، کارخانه‌ها و شرکت‌ها برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی به کارکنان و مشتریان خود تمایل به خرید عمده صنایع‌دستی دارند. اگر شما قصد خرید عمده صنایع‌دستی را دارید تا انتها مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین روش‌های خرید عمده صنایع‌دستی با قیمت مناسب، بالاترین کیفیت و تحویل فوری آشنا شوید.

    فروشگاه پرنون با تجربه چندین ساله در تامین و تولید انواع صنایع‌دستی در زمینه فروش عمده صنایع‌دستی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت فعالیت دارد. در صورت تمایل به خرید عمده‌صنایع‌دستی می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    فروش عمده صنایع‌دستی ایران

    در ایران با وجود فرهنگ‌های پراکنده بسیار غنی و متفاوتی که در شهرها و روستاها و در میان عشایر وجود دارد و همچنین با وجود شرایط آب و هوایی و زیست‌محیطی متفاوت، با گستردگی و وسعت صنایع‌دستی رو به رو هستیم.

    مجموعه صنایع‌دستی پرنون افتخار این را دارد که انواع صنایع‌دستی ایران را به‌صورت عمده و تکی عرضه کند. شما ساکن هر شهر و منطقه‌ای در ایران هستید با تماس با مجموعه پرنون می‌توانید با خیال راحت سفارشات صنایع‌دستی خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت ساخت و بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید.

    فروش عمده صنایع دستی ایران

     

    سایت فروش عمده صنایع‌دستی

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش صنایع‌دستی مناطق مختلف ایران است. اگر ساکن شهرهای مختلف ایران هستید و قصد خرید عمده صنایع‌دستی به صورت اینترنتی را دارید با ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی هزینه در فروشگاه پرنون می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات خود را تحویل بگیرید.

    به سه روش سفارش‌های عمده صنایع‌دستی شما ارسال می‌شوند که این روش‌ها عبارت‌اند از:

    • پست
    • تیپاکس
    • باربری پایانه‌ها

     روش ارسال صنایع‌دستی در مناطق مختلف ایران بر اساس انتخاب مشتری در هنگام ثبت سفارش تعیین می‌شود.

    اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید یا در ثبت سفارش اینترنتی مشکل دارید با تماس با کارشناسان ما با شماره 09363197760 می‌توانید این موضوع را برطرف کنید و خرید عمده صنایع‌دستی خود را ثبت کنید.

    آدرس عمده فروشی صنایع دستی اصفهان

     

    عمده‌ فروشی صنایع‌دستی اصفهان

    اصفهان مهد هنر و فرهنگ ایران است که صنایع‌دستی مختلفی در این استان تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند. در مناطق مختلف اصفهان کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی اصفهان مشغول به فعالیت هستند که صنایع‌دستی اصفهان را به نقاط مختلف کشور و سراسر جهان عرضه و صادر می‌کنند.

    برخی از صنایع‌دستی اصفهان که به‌صورت عمده قابل‌عرضه هستند، عبارتند از:

    •   فروش عمده میناکاری اصفهان
    • صنایع‌دستی ملیله
    •  صنایع‌دستی قلمکاری اصفهان
    • خرید عمده صنایع‌دستی قلمزنی
    • فروش عمده خاتم‌
    • صنایع‌دستی مس و مینا (مس و پرداز)
    • فروش عمده صنایع دستی فیروزه کوبی اصفهان
    • خرید عمده صنایع‌دستی نقره
    •   و...

    اگر شما به دنبال آدرس عمده‌فروشی صنایع‌دستی اصفهان یا خرید عمده صنایع‌دستی اصفهان هستید، فروشگاه صنایع‌دستی پرنون با کارگاه‌های مختلف صنایع‌دستی اصفهان در ارتباط است و با تماس با شماره 09363197760 می‌توانید سفارشات صنایع‌دستی به تعداد مورد نظرتان با بهترین قیمت و کیفیت بالا ثبت کنید که در صورت تمایل لوگو یا متن موردنظر بر روی صنایع‌دستی سفارشی شما قابل درج است.

    فروش عمده صنایع دستی با قیمت ارزان

     

    فروش عمده صنایع‌دستی چوبی

    صنایع‌دستی چوبی جزء پرطرف‌دارترین صنایع‌دستی ایران است. ساخت و تزئین چوب با استفاده از شیوه‌های گوناگون برای تولید اشیای مسطح، حجمی، تزئینی و کاربردی را «هنر درودگری» می‌گویند.

    صنایع‌دستی چوبی انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    اگر قصد خرید عمده صنایع‌دستی چوبی را با بهترین قیمت را دارید از طریق فروشگاه اینترنتی پرنون می‌توانید خرید عمده صنایع‌دستی چوبی با قیمت ارزان را انجام دهید که با توجه به نوع و تعداد سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات به‌صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود.

    فروش عمده صنایع دستی چوبی

    فروش عمده صنایع‌دستی تهران

    با توجه به این که اکثر سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانه‌ها در پایتخت ایران مستقر هستند و افراد زیادی در این مکان‌ها مشغول به کار هستند و مشتریان زیادی از سراسر ایران دارند، مدیران این اُرگان‌ها تمایل دارند به مناسبت‌های مختلف برای جذب مشتری و ترغیب کارکنان هدایای نفیس و ارزشمندی را تهیه کنند و قطعا یکی از گزینه‌های آن‌ها برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی انواع صنایع‌دستی است.

    اگر شما مدیر یا مسئول خرید یک سازمان در تهران هستید و دنبال خرید عمده صنایع‌دستی در تهران هستید، فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش صنایع‌دستی در تهران فعالیت دارند که می‌توانید با چند کلیک به آسانی صنایع‌دستی مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

    فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش صنایع‌دستی است که شما می‌توانید به صورت خرید تکی یا خرید عمده در این فروشگاه سفارشات صنایع‌دستی خود را ثبت کنید.

    فروش عمده صنایع دستی در تهران

    خرید عمده هدایای سازمانی و تبلیغاتی

    یکی از شیوه‌های رایج هدیه دادن که جنبه بازاریابی، کسب درآمد و برندسازی دارد هدایای سازمانی و تبلیغاتی می‌باشند.هدایای تبلیغاتی، محصولاتی هستند که بر روی آن‌‌ها لوگو یا نشان شرکت یا سازمان ثبت شده است و در سراسر جهان جهت معرفی بیشتر آن شرکت و خدماتش برای جذب مشتری از محصولات تبلیغاتی یا سازمانی استفاده می‌شود.

    فروشگاه پرنون با توانایی تولید انواع هدایای سازمانی اصیل و هنری و همچنین تجربه چندین ساله در تأمین و تولید این نوع هدایا برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف، آماده تهیه و تولید انواع هدیه‌های سازمانی و تبلیغاتی از قبیل انواع تندیس، انواع قاب و تابلوهای هنری، انواع صنایع‌دستی اصفهان و... به‌صورت تعداد و با کمترین هزینه است.

    با تماس با شماره 09363197760 یا پیام در شبکه‌های اجتماعی واتس‌اپ و تلگرام همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد، نوع هدیه و... شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.

    فروش عمده هدایای تبلیغاتی و سازمانی

    مزایای خرید عمده صنایع‌دستی

    صنایع‌دستی مناطق مختلف ایران در بین مردم شهرهای مختلف و کشورهای مختلف جهان طرفداران بسیاری دارد و به دلیل زیبایی، دوام و ماندگاری بالا بسیاری از افراد تمایل دارند برای پذیرایی، تزئین دکوراسیون منزل و محل کار آثار هنری صنایع‌دستی را تهیه کنند یا به مناسبت‌های مختلف به یکدیگر انواع صنایع‌دستی را هدیه بدهند.

    افراد معمولا به چند دلیل برای خرید عمده صنایع‌دستی اقدام می‌کنند که برخی از این موارد عبارتند از:

    هدایای شرکتی و تبلیغاتی: برخی از مدیران می‌خواهند بازدهی کارکنان و نرخ مشتریان خود را افزایش و برند خود را توسعه دهند به همین دلیل سالانه بخشی از بودجه شرکت یا سازمان را برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی در نظر می‌گیرند چرا که یکی از شیوه‌های مؤثر در بازاریابی می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از این ترفند تعداد بیشتری مشتری جذب کنید.

    افراد دارای فروشگاه صنایع‌دستی: برخی از افرادی که در شهرهای مختلف فروشگاه صنایع‌دستی دارند و صنایع‌دستی شهر خود و دیگر شهرهای ایران را به فروش می‌رسانند تمایل به خرید عمده صنایع‌دستی دارند.

    برگزاری مراسم‌های مختلف: گاهی ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مجموعه‌ها و تشکلات فرهنگی، ورزشی، هنری، آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها و … برای برگزاری مراسم خاصی مانند همایش‌ها نیاز به تعداد بالایی از یک نوع هدیه دارند؛ بنابراین تصمیم به خرید عمده‌ی یک یا چند نوع از صنایع‌دستی می‌گیرند. معمولا در چنین مواقعی به درخواست مشتری نام ارگان برگزارکننده برنامه روی هدیه حک و ثبت می‌شود.

    لیست قیمت فروش عمده صنایع دستی

    خرید عمده تندیس صنایع‌دستی

    یکی از کاربردی‌ترین محصولات صنایع‌دستی برای هدیه و مناسبت‌های مختلف تندیس‌ها هستند که دارای ظاهری کوچک و زیبا هستند و قیمتی مناسب دارند. تندیس‌ میناکاری اصفهان یکی پرفروش‌ترین محصولات هستند که به‌صورت عمده از طرف سازمان‌ها و شرکت‌ها سفارش داده می‌شوند.

    در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون انواع تندیس‌ها در طرح‌ها و سایزهای مختلف با قیمت مناسب قابل سفارش هستند که امکان درج لوگو و متن دلخواه شما بر روی آن‌ها وجود دارد.

    عمده فروش تندیس تهران

     

    فروش عمده‌ صنایع‌دستی شیشه‌ای

    صنایع‌دستی شیشه‌ای جزء یکی از به‌روزترین صنایع‌دستی ایران هستند که این روزها طرفداران بسیاری دارند که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و جذاب تولید می‌شوند.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تنگ 40 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    تنگ 40 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    1,100,000 تومان (بدون مالیات)
    سرویس چای خوری میناکاری پرداز

    سرویس چای خوری میناکاری پرداز

    4,690,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان چوبی 2 قلو طرح چهارچوب سقف دار

    سری شمعدان چوبی 2 تایی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری 28 سانتیمتری مس و پرداز

    شکلات خوری 28 سانتیمتری مس و پرداز

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری 8 ضلعی خاتم‌

    شکلات خوری 8 ضلعی خاتم‌

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    شیرینی خوری فیروزه کوب اصفهان

    شیرینی خوری فیروزه کوبی اصفهان

    890,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرف آجیل و میوه  قلمزنی شده طرح نقره مدل کشکولی

    ظرف قلمزنی آجیل و میوه مدل کشکولی

    2,600,000 تومان (بدون مالیات)
    قلمدان چوبی رومیزی طرح 3 گلدان

    قلمدان چوبی طرح گلدان

    490,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (2)

      • علی مجد
      یه سری جعبه خاتم نیاز دارم چند روزه تحویل میدید؟
      • پرنون
      سلام جناب مجد وقت بخیر، زمان تحویل بستگی به تعداد سفارش داره جهت کسب اطللاعات با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR