جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    خرید هدیه روز دانشجو می‌تواند خاطره خوبی در ذهن دانشجویان در طی دوران تحصیل رقم بزند. دانشجویان نقش مهمی در جامعه دارند به همین مناسبت در روز دانشجو خانواده‌ها و مسئولین دانشگاه‌ها به پاس قدردانی از زحمات آن‌ها هدایایی را به رسم یادبود تهیه می‌کنند. اگر می‌خواهید کادویی خاص به عنوان هدیه روز دانشجو تهیه کنید تا انتها با همراه باشید تا با انواع هدیه روز دانشجو برای دانشجو دختر و پسر همچنین با ایده هدیه روز دانشجو آشنا شوید.

    هدیه روز دانشجو

    کادو روز دانشجو

    روز دانشجو مصادف با 16 آذر ماه است و هر ساله در دانشگاه‌ها به مناسبت این روز و گرامیداشت مقام دانشجو در دانشگاه‌ها جشن برگزار می‌کنند و در برخی از دانشگاه‌ها به رسم یادبود هدایایی را به دانشجویان تقدیم می‌کنند.

    اگر شما مدیر یا مسئول امور فرهنگی یکی از دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور یا مؤسسات آموزش عالی هستید و دنبال این هستید که هدایایی نفیس و ارزشمند برای روز دانشجو تهیه کنید با خیال راحت می‌توانید، خرید هدیه روز دانشجو را از فروشگاه پرنون انجام دهید.

    برای مشاوره و ثبت سفارش هدیه روز دانشجو می‌توانید به صفحه هدیه سازمانی مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل کنید یا به‌طور مستقیم با شماره 09363197760 تماس بگیرید تا کارشناسان فروشگاه پرنون شما را در زمینه خرید کادو روز دانشجو راهنمایی کنند.

    بهترین هدیه برای دانشجو

    بدون شک تبریک روز دانشجو به دانشجویان می‌تواند جزء بهترین هدیه برای دانشجو باشد و همین که شما به آن‌ها تبریک بگویید و به یاد آن‌ها باشید بسیار برای آن‌ها ارزشمند است؛ اما برخی از افراد دوست دارند هنگام تبریک این روز به دانشجو هدیه‌ای را نیز برای دانشجو تهیه کنند.

    پیشنهادات بسیاری برای کادو روز دانشجو وجود دارد اما شما این نکته را هم باید مدنظر داشته باشید که کادو برای دانشجو دختر می‌خواهید خریداری کنید یا هدیه برای دانشجو پسر و با توجه به این مورد بهترین کادو برای روز دانشجو را تهیه کنید.

    بهترین هدیه روز دانشجو

    هدیه روز دانشجو برای دختر

    اگر فرزند دختر شما دانشجو است یا شما قصد دارید برای دانشجویان دختر به مناسبت روز دانشجو هدیه بگیرید گزینه‌های بسیار متنوعی برای هدیه روز دانشجو برای دختر وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و سلیقه فرد مورد نظرتان برای آن‌ها کادو تهیه کنید.

    در صورتی که قصد خرید بهترین هدیه برای دانشجو دختر را دارید در ادامه هدایای مناسب روز دانشجو برای دختر توضیح داده شده‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    • کوله‌پشتی
    • کتاب
    • لباس
    • ساعت
    • ست هدیه
    • جعبه جواهرات
    • کارت هدیه
    • کیف پول یا کیف دوشی
    • تابلو تزئینی
    • جاشمعی
    • لوازم آرایش
    • زیورآلات
    • گل نقره
    • صنایع‌دستی
    • وسایل دکور و تزئینی
    • و...
    •  

    هدیه روز دانشجو برای دختر

    هدیه روز دانشجو برای پسر

    همیشه خرید هدیه برای آقایان و پسرها سخت‌تر از خرید هدیه برای خانم‌ها است و اکثر ما هنگام خرید هدیه برای آقایان با چالش رو به رو هستیم که چه هدیه‌ای بخریم که دوست داشته باشد و علاوه بر این برای آن‌ها مفید و کاربردی باشد.

    اما اگر شما پسر دانشجو دارید و قصد خرید هدیه برای دانشجو پسر را دارید ولی نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای آن بخرید در ادامه به برخی از هدایا روز دانشجو برای پسر که مفید کاربردی هستند، اشاره کرده‌ایم که لیست کادو روز دانشجو برای پسر عبارتند از:

    • لپ‌تاپ
    • ساعت مچی
    • کوله‌پشتی
    • جا قلمی یا جا خودکاری
    • تخته نرد
    • کیف پول
    • کارت هدیه
    • کیف اداری یا کیف دیپلمات
    • جا چسبی خاتم کاری
    • عطر و ادکلن
    • ست صنایع‌دستی چرمی
    • صفحه شطرنج
    • پوشاک
    • چراغ مطالعه
    • جعبه پاسور
    • کنسول بازی
    • ست لباس ورزشی
    • پاور بانک
    • چپق چوبی تزئینی
    • فلش یا مموری
    • هدفون بلوتوثی
    • و...

    هدیه روز دانشجو برای پسر

    هدیه روز دانشجو برای همسر

    امروزه برخی از زوج‌ها در دوران تحصیل در دانشگاه با هم آشنا می‌شوند و ازدواج دانشجویی دارند و ممکن است بخواهند به بهانه روز دانشجو برای یکدیگر هدیه تهیه کنند و همسر خود را سورپرایز کنند از طرفی در برخی از خانواده‌ها امکان دارد یکی از زوجین هنوز مشغول به تحصیل باشد و فرد بخواهد برای روز دانشجو برای همسرش هدیه بخرد.

    گزینه‌های مختلفی به عنوان کادو روز دانشجو برای همسر می‌توان به عنوان یادگاری خرید که متناسب با سلیقه هر فرد متفاوت است. اگر شما به دنبال هدیه خاص برای روز دانشجو به همسر خود هستید می‌توانید از ایده‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کرده‌ایم کمک بگیرد یا حتی می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون شما را در زمینه خرید هدیه روز دانشجو برای همسر راهنمایی کنند.

    هدیه روز دانشجو برای همسر

    انواع هدیه مناسب برای روز دانشجو

    همان‌طور که از ابتدای مطلب اشاره کردیم، هدایای متنوعی برای روز دانشجو برای دختر و پسر می‌توانید تهیه کنید که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و خرید کادو با توجه موارد پیشنهادی که به آن‌ها اشاره کرده‌ایم بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد.

    در ادامه لیستی از انواع کادو مناسب برای روز دانشجو تهیه کرده‌ایم و به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم که با مطالعه و بررسی این موارد می‌توانید از میان گزینه‌های موجود، بهترین کادو برای روز دانشجو را تهیه نمایید.

    جاخودکاری خاتم بهترین هدیه برای دانشجو

    جاخودکاری یا جاقلمی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای هر دانشجویی است که می‌تواند برروی میز تحریر خود قرار بدهد. تنوع مدل‌های جاخودکاری بسیار گسترده است اما یکی از زیباترین مدل‌های آن که زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد و به عنوان کادو بسیار شکیل و ارزشمند است، جاخودکاری‌های خاتم هستند.

    انواع جاقلمی‌های خاتم در مدل‌ها و طرح‌های متنوع با قیمت مناسب موجود هست که متناسب با سلیقه خودتان می‌توانید از میان گزینه‌های موجود یک نمونه را انتخاب کنید و برای کادو روز دانشجو خریداری کنید.

    لازم به ذکر است که جاخودکاری خاتم یک انتخاب مناسب برای کادو روز دانشجو برای دختر و هم یک هدیه مناسب برای دانشجوی پسر است و قطعا هر دانشجویی از دریافت چنین هدیه ارزشمندی سورپرایز خواهد شد.

    خرید کادو روز دانشجو

    هدفون یا هندزفری

    اگر برای دانشجویی که قصد خرید کادو را دارید مطمئن هستید که هدفون یا هندزفری ندارد، خرید این نوع کادو به عنوان هدیه برای دانشجو، ایده بسیار مناسب و کاربردی است. چون قطعا هر دانشجویی در دوران تحصیل خود برای مشاهده ویدئوهایی درسی یا شنیدن مطالب درسی به هدفون نیاز دارد.

    هدفون‌ها و هندزفری‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند که شما براساس بودجه‌ای که برای خرید کادو برای دانشجو در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یک هدفون یا هندزفری متناسب با بودجه مدنظرتان تهیه کنید.

    تخته نرد

    تخته نرد، از وسایل بازی و سرگرمی در میان ایرانی‌ها است و افراد مختلف به آن علاقه دارند. اگر می‌خواهید یک هدیه ماندگار برای روز دانشجو تهیه کنید که حتی بعد از دوران تحصیل هم برای فرد مورد نظر کاربرد داشته باشد، تخته نرد گزینه بسیار مناسبی است.

    از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های تخته‌نرد که به عنوان کادو برای دانشجو می‌توانید تهیه کنید، تخته‌نرد خاتم‌کاری یا تخته‌نرد خاتم و مینیاتور است که بدنه آن‌ها با هنر اصیل خاتم‌کاری تزئین شده است و در برخی از مدل‌های آن نقاشی مینیاتور به کار رفته است.

    بهترین هدیه روز دانشجو برای پسر

    کوله‌پشتی هدیه‌ای کاربردی برای دانشجو

    کوله‌پشتی یکی از وسایل ضروری و کاربردی در دوران تحصیل برای دانشجویان است و خرید کوله برای هدیه به دانشجو بسیار مناسب است. با توجه به این که جنس‌ها و مدل‌های مختلفی از کوله‌پشتی در بازار موجود است، نکته‌ای که در هنگام خرید کوله‌پشتی باید رعایت کنید این است که کوله‌های سبک و راحت با جنس مرغوب انتخاب کنید تا فرد بتواند به راحتی از آن‎‎‎‎‎‎ استفاده کند و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

    جعبه جواهرات بهترین هدیه برای دانشجو دختر

    با توجه به این که اکثر خانم‌ها و دخترها به جواهرات و زیورآلات علاقه دارند، خرید جعبه جواهرات به عنوان کادو به دانشجو دختر گزینه بسیار مناسبی است. جعبه‌های جواهرات چوبی یکی از زیباترین مدل‌هایی هستند که برای هدیه به دیگران مناسب هستند.

    یکی از زیباترین مدل‌های جعبه جواهرات چوبی، جعبه جواهرات خاتم است که با هنر خاتم اصفهان تزئین شده‌اند و در طرح‌های متنوع با ابعاد مختلف موجود هستند.

    هدیه مناسب روز دانشجو برای دختر

    لپ‌تاپ

    لپ‌تاپ جزء هدایای گران‌قیمت برای دانشجویان است و اصولا این نوع هدیه را والدین هر فرد برای او تهیه می‌کند. اگر فرزند شما به تازگی وارد دانشگاه شده است و شما می‌خواهید به عنوان اولین روز دانشجو، هدیه‌ای ماندگار و کاربردی برای فرزندتان تهیه کنید در صورتی که فرزندتان لپ‌تاپ نداشته باشد، خرید لپ تاپ ایده خوبی است.

    ساعت مچی

    استفاده از ساعت، این روزها در بین افراد جوان بسیار رایج است و یکی از لوازم مورد علاقه جوانان است. ساعت مچی جزء هدایایی است که اگر فرد دانشجو خودش داشته باشد با دریافت آن به عنوان هدیه باز هم سورپرایز خواهد شد.

    نکته‌ای که در خرید ساعت برای دانشجو باید دقت کنید این است که  تقریبا با سلیقه فرد مورد نظر آشنا باشید و یک ساعت شیک و متناسب با سلیقه آن فرد برایش خریداری کنید.

    انواع هدیه روز دانشجو

    گل نقره کادو مناسب برای روز دانشجو

    شاید قصد داشته باشید که فقط با خرید یک شاخه گل یا دسته گل در این روز، دانشجو را سورپرایز کنید و روز دانشجو را به آن تبریک بگویید. درست است که همه افراد با دریافت گل خوشحال می‌شوند و به گل علاقه دارند اما گل‌های طبیعی با تمام زیبایی که دارند بعد از چند روز پژمرده می‌شوند.

    در صورتی که قصد خرید گل دارید کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید و گلی تهیه کنید که همواره ماندگار باشد که در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید گل نقره‌ است که به صورت شاخه‌ای‌، تندیس و تابلو موجود هستند.

    جهت مشاهده و خرید انواع محصولات نقره و گل‌ نقره در مدل‌های متنوع به صفحه صنایع‌دستی نقره مراجعه نمایید. 

    صفحه شطرنج

    اگر فردی که قصد خرید هدیه برای آن دارید به بازی شطرنج علاقه دارد، تهیه یک صفحه شطرنج شیک به عنوان کادو روز دانشجو، گزینه بسیار مناسبی است که فرد دانشجو می‌تواند در اوقات فراغت در خوابگاه به هم‌دانشگاهیان خود شطرنج بازی کند.

    اگر قصد خرید یک صفحه شطرنج شیک و خاص را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید صفحه شطرنج خاتم است چون ارزش بالایی دارد و هدیه‌ای ارزشمند برای روز دانشجو، محسوب می‌شود.

    هدیه خاص برای روز دانشجو

    کیف پول چرمی

    خرید کیف پول به عنوان کادو روز دانشجو برای پسر و دختر در تمام مقاطع تحصیلی، گزینه مناسبی است و قطعا هر فردی با دریافت آن خوشحال خواهد شد. اگر می‌خواهید هدیه‌ای که تهیه می‌کنید ارزش بالایی داشته باشد و همواره ماندگار باشد، بهتر است کیف‌پول‌هایی تهیه کنید که جنس آن‌ها از چرم طبیعی است.

    صنایع‌دستی بهترین کادو برای دانشجو

    با توجه به این که صنایع‌دستی، تنوع گسترده‌ای دارد از میان گزینه‌های موجود در صنایع‌دستی برخی از آن‌ها برای کادو به دانشجو یا برای روز دانشجو مناسب هستند. هنگام خرید صنایع‌دستی به عنوان کادو روز دانشجو باید به جنسیت فرد توجه کنید و با توجه به این موضوع صنایع‌دستی مناسب خریداری کنید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است که شما می‌توانید با تماس با شماره 09363197760 با کارشناسان این فروشگاه ارتباط برقرار کنید و در زمینه خرید بهترین هدیه صنایع‌دستی برای روز دانشجو مشاوره دریافت نمایید.  

    جعبه پاسور بهترین هدیه روز دانشجو برای پسر

    پاسور یکی از بازی‌های سرگرمی مورد علاقه در بین آقایان است و خرید یک جعبه پاسور به عنوان کادو روز دانشجو برای پسر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. جعبه‌های پاسور چوبی یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها هستند که برای هدیه به دیگران بسیار مناسب هستند.

    در فروشگاه پرنون انواع مختلف جعبه پاسور موجود است که عبارتند از:

    • جعبه پاسور چوبی
    • جعبه پاسور خاتم‌کاری
    • جعبه پاسور خاتم و نقاشی

    هر کدام از این مدل‌های زیبایی منحصر به فردی دارند که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان از مدل‌های موجود، یک گزینه را برای هدیه روز دانشجو انتخاب نمایید.

    هدیه روز دانشجو 1402

    روان‌نویس یا خودکار خاتم

    شما به راحتی می‌توانید با خرید یک هدیه کوچک این روز را به دانشجویان تبریک بگویید و از این روز خاطره خوبی در ذهن آن‌ها رقم بزنید. حتی اگر شما نمی‌خواهید هزینه چندانی جهت خرید کادو برای روز دانشجو انجام دهید و به دنبال هدیه ارزان قیمت برای روز دانشجو هستید، خرید خودکار خاتم گزینه بسیار مناسبی است.

    با توجه به این که این خودکارها با هنر خاتم تزئین شده‌اند بسیار باارزش هستند شما در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک هدیه ارزشمند برای روز دانشجو خریداری کرده‌اید.

    کارت هدیه

    اگر از بین گزینه‌های موجود که از ابتدای مطلب به آن‌ها اشاره‌ کرده‌ایم هیچ کدام از آن‌ها مورد پسند شما نبود تنها گزینه‌ای که باقی می‌ماند تهیه کارت هدیه است که با سفارش یک کارت هدیه و حک کردن متن موردنظرتان بر روی آن، می‌توانید این روز را به دانشجو تبریک بگویید.

    خرید هدیه روز دانشجو

    خرید اینترنتی هدیه روز دانشجو

    فروشگاه پرنون با سابقه چندین ساله در زمینه فروش هدیه اینترنتی و کادو فعالیت دارد که هدف آن این بوده است که همواره هدایای لوکس و کاربردی با بسته‌بندی شیک و قیمت مقرون به صرفه به مناسبت‌های مختلف برای شما مشتریان عزیز فراهم کند پس شما می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه هدیه برای روز دانشجو خرید کنید برخی از مزایای خرید کادو روز دانشجو از فروشگاه پرنون عبارتند از:

    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • سفارش‌های بالای 1,500,000 تومان رایگان ارسال می‌شوند
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
    • قابلیت پرداخت هزینه سفارش به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل
    • پشتیانی 24 ساعته
    • رعایت حریم شخصی کاربران

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تخته نرد چوبی خاتم و نقاشی با نقوش اصیل ایرانی ابعاد 50 در50

    تخته نرد خاتم و نگارگری 50در50

    3,700,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس بته جقه و مینا همراه ساعت

    تندیس بته جقه و مینا همراه ساعت

    71,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی رومیزی خاتم  و نقاشی  اصفهان ابعاد 20 در 15 سانتیمتر

    جا قلمی رومیزی 20 × 15خاتم و نقاشی

    480,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه پاسور چوبی

    جعبه پاسور چوبی

    250,000 تومان (بدون مالیات)
    خودکار خاتم کاری اصفهان

    خودکار خاتم کاری اصفهان

    235,000 تومان (بدون مالیات)
    صفحه شطرنج 8 ضلعی خاتم و نقاشی

    صفحه شطرنج 8 ضلعی خاتم و نقاشی

    1,390,000 تومان (بدون مالیات)
    صندوقچه چوبی خاتم کاری شده با پوشش داخلی مخملی با رنگ قرمز

    صندوقچه خاتم در 4 سایز

    415,000 تومان (بدون مالیات)
    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    1,150,000 تومان (بدون مالیات)
    کوله پشتی

    کوله پشتی

    280,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف دوشی مردانه

    کیف دوشی مردانه

    645,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (4)

      • ساسان
      چپق؟ پاسور؟ تخته‌نرد؟ صحبت دیگه ای ندارم
      • پرنون
      درود وقت بخیر، هدایا باید متنوع باشند تا برای مخاطب خاص جلوه کنند و قطعا هدیه‌ای مانند تخته نرد یک بازی سرگرمی است که قطعا برای روز دانشجو مناسب خواهد بود.
      • پوران دادرس
      سلام خدا خیرتون بده که اینقدر کادو معرفی کرده بودید به من که خیلی کمک کرد برای خرید هدیه روز دانشجو برای دخترم
      • پرنون
      سلام و عرض ادب خدمت شما، سپاس بیکران از این که نظرتان را در مورد مطلب معرفی انواع هدیه برای دانشجو با ما به اشتراک گذاشتید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR