جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی
    راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی

    ارتقا جایگاه صنایع‌دستی در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا صنایع‌دستی یکی از روش‌های شناخت فرهنگ ایران و...

  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است که در این شب خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و جشن می‌گیرند. اگر شما به دنبال ایده‌های خاص و جذاب به عنوان هدیه شب یلدا برای خانم‌ها یا کادو شب یلدا به تازه‌عروس هستید تا انتها با همراه باشید تا با بهترین هدایا برای شب یلدا آشنا شوید.

    هدیه شب یلدا برای خانم ها

    تاریخچه شب یلدا

    شب چله یا شب یلدا یک جشن باستانی در ایران است که هر ساله در آخرین روز پاییز توسط ایرانیان سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. جشن شب یلدا همزمان با پایان پاییز و طولانی‌ترین شب سال است.

    از آنجایی که در زمستان روزها طولانی‌تر و شب‌ها کوتاه‌تر می‌شوند، ایرانیان آخرین شب پاییز را به عنوان تجدید خورشید و پیروزی نور بر تاریکی جشن می‌گیرند. مردم در شب یلدا به صورت دسته‌جمعی از دوستان یا خانواده‌ها معمولاً در خانه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها دور هم جمع می‌شوند تا با خوردن آجیل و میوه، خواندن اشعار حافظ، آرزوهای خوب، گفتگو، طولانی‌ترین شب سال را به شادی بگذرانند تا به گرمی از زمستان استقبال کنند و یک وداع شاد با پاییز داشته باشند.

    تاریخچه شب یلدا

    کادو شب یلدا برای خانم‌ها

    خانم‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند یا عقد و نامزد هستند شب یلدا برای آن‌ها جذاب‌تر است چرا که طبق آداب و رسوم ایرانی‌ها داماد باید برای عروس خانم هدیه شب یلدا تهیه کند که نوع هدایا متناسب با فرهنگ و سلیقه هر خانواده متفاوت است. در خانواده‌هایی که تازه‌عروس هست مرسوم است که به این مناسبت هدیه شب یلدا برای عروس تهیه کنند یا حتی در برخی از خانواده‌ها بزرگ‌ترهای فامیل به این بهانه به دیگران هدیه یا یادگاری شب یلدا می‌دهند.

    هدیه شب یلدا برای عروس

    در شب یلدا برای دخترهایی که تازه ازدواج کرده‌اند و به اصطلاح نو عروس هستند مرسوم است که خانواده داماد به مناسبت جشن شب چله، هدیه شب یلدا برای عروس ببرند که هر شهر ایران متناسب با آداب و رسوم خود هدایایی را به عنوان کادو شب چله نو عروس خرید می‌کنند، لیست برخی از هدایای شب یلدا تازه عروس عبارتند از:

    • آجیل
    •  انواع میوه فصل
    • شیرینی
    • کیک انار یا کیک هندوانه
    • کدو حلوایی تزئین شده
    • هندوانه تزئین شده
    • شلغم و لبو
    • گل
    • لباس زمستانه
    • غذاهای سنتی ایرانی
    •  و...

    هدیه شب یلدا برای عروس

    هدیه شب یلدا

    از گذشته تا به امروز شب یلدا جزء جشن‌های پرطرفدار در بین ایرانی‌ها بوده‌ است و با گذشت سال‌ها این جشن همچنان در بین خانواده‌های ایرانی پا برجا است. شاید در گذشته چندان رایج نبوده است که افراد به مناسبت جشن شب چله به یکدیگر هدیه بدهند اما در سال‌های اخیر افراد خانواده و یا حتی مدیر یک مجموعه یا سازمان اداری نیز هدایایی را به مناسبت این جشن برای کارکنان خود تدارک می‌بینند و این شب زیبا و اصیل ایرانی را که مصادف با آخرین شب پاییز است دور هم جشن می‌گیرند.

    اگر قصد دارید کادو یا یادبودهای خاص و جذاب برای شب یلدا به دیگران هدیه بدهید و به دنبال هدایای شیک و کاربردی هستید کارشناسان فروشگاه اینترنتی پرنون می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند فقط کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید و در زمینه خرید هدیه شب یلدا مشاوره رایگان دریافت کنید و متناسب با بودجه مد نظر خود، هدایا نفیس و ارزشمندی را برای عزیزان خود از فروشگاه پرنون خریداری کنید.

    شب یلدا برای عروس چی میبرن

    انواع هدایا شب یلدا عروس

    اگر شما امسال نو عروس در خانواده خود دارید و به دنبال هدایا شب یلدا شیک برای عروس هستید و می‌خواهید زیباترین و خاص‌ترین هدیه شب چله برای عروس تهیه کنید و خاطره‌ای ماندگار از شب یلدا در ذهن آن ثبت کنید در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع کادو شب یلدا برای نو عروس آشنا شوید.

    جعبه جواهرات هدیه خاص برای یلدا عروس

    طبق آداب و رسوم اصولا یکی از هدایایی که برای شب یلدا عروس خانواده داماد باید تهیه کنند طلا و جواهرات است. اگر شما سکه، طلا یا زیورآلات برای کادو شب یلدا عروس تهیه ‌کرده‌اید برای این که هدیه شما زیباتر جلوه کند بهتر است آن را در جعبه جواهرات شیک و زیبا قرار دهید که بدون شک جعبه جواهراتی از جمله جعبه جواهرات خاتم‌کاری که هنر دست هستند و توسط هنرمندان ایرانی تهیه شده‌اند جزء یکی از بهترین گزینه‌ها هستند.

    برای مشاهده و خرید انواع جعبه جواهرات شیک و کاربردی که مناسب هدیه شب یلدا به عروس هستند به صفحه خرید جعبه خاتم کاری مراجعه کنید.

    رومیزی یا سفره سنتی

    در زمان‌های گذشته افراد خانواده دور کرسی جمع می‌شدند و شب یلدا را جشن می‌گرفتند اما امروزه بیشتر شب یلدایی را که برای عروس می‌برند را روی میز قرار می‌دهند به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است برای این که میز شما جلوه سنتی داشته باشد یک رومیزی سنتی مانند رومیزی پارچه قلمکار تهیه کنید تا زیبایی میز شما دو چندان شود و وسایل و هدایای مربوط به شب یلدا را روی آن قرار دهید.

    در فروشگاه پرنون انواع سفره قلمکار و پارچه و رومیزی‌های سنتی موجود است که شما می‌توانید متناسب با ابعاد مورد نیاز خود سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    کادوی شب یلدا برای عروس خانم ها

    کیف هدیه‌ای ماندگار برای یلدا نو عروس

    لباس زمستانه و کیف و کفش جزء اصلی هدایا برای یلدا عروس هستند که پیشنهاد ما به شما این است کیف چرم طبیعی تهیه کنید چرا که دوام بالایی دارد و همیشه به عنوان یک هدیه ماندگار برای عروس خانم‌ها باقی می‌ماند.

    برای خرید کیف‌های چرمی زیبا و بادوام برای هدیه شب یلدا به خانم‌ها و تازه‌عروس‌های فقط کافی به صفحه صنایع‌دستی چرمی مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

    گل نقره هدیه‌ای شیک برای شب یلدا به خانم‌ها

    گل جزء ثابت هدایا در مراسم‌ها و جشن‌های سنتی ایرانی است و قطعا در جشن یلدایی که خانواده داماد برای عروس هدیه تهیه می‌کنند دسته گل یا سبد گل مصنوعی یا طبیعی وجود دارد.

    همچنین گل یک گزینه مناسب برای هدیه به خانم‌ها در شب یلدا است و بدون شک اکثر خانم‌ها به گل علاقه بسیاری دارند و قطعا از گرفتن گل به عنوان هدیه در شب یلدا بسیار خوشحال می‌شوند.

    همه ما می‌دانیم گلدان گل یا دسته گل علیرغم تمام زیبایی که دارند عمر کوتاهی دارند و بعد از مدتی پژمرده می‌شوند بنابراین اگر شما قصد تهیه گل به عنوان هدیه شب یلدا به خانم‌ها را دارید ما یک پیشنهاد ویژه به شما داریم، می‌توانید به جای گل طبیعی یا مصنوعی گل نقره خریداری کنید که مورد پسند تمام سلیقه‌ها است و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

    شما می‌توانید گل نقره را به صورت شاخه‌ای، تابلو گل نقره و یا تندیس گل نقره به عنوان بهترین هدیه شب یلدا برای خانم‌ها خرید کنید.  فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع تابلو گل نقره و گل نقره شاخه‌ای است که با ثبت سفارش از این فروشگاه می‌توانید گل‌های نقره خاص و زیبا با بهترین قیمت خریداری کنید.

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    سرویس آجیل خوری قلمزنی طرح نقره

    سرویس آجیل خوری قلمزنی طرح نقره

    9,700,000 تومان (بدون مالیات)
    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    1,865,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان طرح نقره قلمزنی شده اصفهان با ارتفاع 26 سانتیمتر

    شمعدان طرح نقره قلمزنی

    2,390,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرف شیشه ای پتینه طرح عروس مدل برگی

    ظرف شیشه‌ای پتینه طرح عروس مدل برگی

    918,000 تومان (بدون مالیات)
    قندان مسی قلمزنی شده 15 سانتی اصفهان

    قندان مسی قلمزنی شده 15 سانتی

    1,400,000 تومان (بدون مالیات)
    کاسه پایه دار مینا 20 سانتی

    کاسه پایه دار مینا 20 سانتی

    1,280,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف دوشی زنانه مدل پریماه

    کیف دوشی زنانه مدل پریماه

    678,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR