جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدیه شرکتی به ارسال یک هدیه فیزیکی یا غیر فیزیکی به کارمندان، مشتریان یا دیگر افراد مرتبط با کسب‌وکار به منظور تلاش برای ایجاد یا تقویت ارتباط بین گیرنده و سازمان گفته می‌‎‌شود. هدایای شرکتی جزء مهم‌ترین اصول در سازمان‌ها به منظور شناسایی و تثبیت برند در ذهن دیگران است و باید بر مبنای استراتژی مشخص و برنامه‌ریزی شده‌ای تهیه شوند.

    اگر شما به‌عنوان مدیر سازمان یا مدیر منابع‌ انسانی یک شرکت به فکر خرید هدیه شرکتی یا گیفت شرکتی برای کارمندان و مشتریان خود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا با اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه هدیه‌های شرکتی، انواع هدیه شرکتی، مزایای هدایای شرکتی، بهترین هدیه شرکتی برای کارمندان و مشتریان و موارد مرتبط دیگر در این زمینه آشنا شوید.

    خرید هدیه شرکتی

    انواع هدیه شرکتی برای کارمندان

    تهیه هدیه شرکتی به مناسبت‌های مختلف برای کارکنان و کارمندان یک سازمان تاثیر شگرفی در تقویت روحیه کارکنان و افزایش بازدهی شغلی آن‌ها برای سازمان دارد اما به شرط آن که هدایای شرکتی مناسب برای کارمندان تهیه کنید که شایسته مقام و منزلت آن‌ها باشد و با اهدا کادو شرکتی به آن‌ها اثبات می‌کنید که چقدر برای شما ارزشمند هستند.

    تنوع هدایای شرکتی بسیار زیاد است به همین دلیل مدیران یا مسئول منابع‌انسانی یک شرکت یا سازمان هنگام سفارش هدایای شرکتی سردرگم هستند که چه محصولی سفارش دهند که مورد پسند کارکنان آن‌ها باشد. پیشنهاد ما به شما این است که در زمینه از فروشگاه‌های آنلاین یا سایت‌هایی که در زمینه تهیه و تولید گیفت‌های شرکتی فعالیت دارند مشاوره و کمک بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون با سابقه چندین ساله در زمینه تهیه، تولید و تأمین انواع هدایای شرکتی برای سازمان‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است با مراجعه به صفحه هدیه سازمانی و پر کردن فرم مربوطه همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و متناسب با بودجه و تعداد مورد نظرتان شما را در زمینه تهیه هدایای شرکتی راهنمایی خواهند نمود. در صورت نیاز با تماس مستقیم با بخش پشتیبانی می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    گل نقره

    گل نقره یا باکس گل نقره از هدایای شرکتی ارزشمند برای مدیران و کارمندان است. گل‌های نقره تنوع بسیاری دارند و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود گل نقره یا قاب گل نقره برای هدایای شرکتی تهیه کنید.

    قیمت هدیه شرکتی گل نقره متناسب با وزن گل نقره و مدل آن متغیر است و شما متناسب با بودجه و تعداد مدنظر خود می‌توانید با تماس با کارشناسان فروشگاه پرنون، مشاوره رایگان در زمینه خرید گل نقره برای هدیه شرکتی نوروزی دریافت کنید و سفارشات خود را در این زمینه ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

    هدیه شرکتی نوروزی

    کیف پول چرم

    کیف پول یکی از وسایل ضروری و کاربردی برای هر فردی است و جزء هدایای شرکتی مناسب برای کارمندان هست. کیف پول چرم طبیعی دست‌دوز جزء شیک‌ترین هدایای شرکتی عید نوروز برای پرسنل سازمان است که شما می‌توانید به تعداد مورد نظرتان سفارش دهید.

    در فروشگاه پرنون انواع مدل‌های کیف پول چرم طبیعی دست‌دوز در طرح‌های متنوع و کاربردی با قیمت مناسب موجود است و از مزایای خرید کیف پول چرم طبیعی دست‌دوز برای کارمندان این است که شما می‌توانید متن‌، طرح یا لوگو مد نظرتان سفارش دهید تا بر روی کیف حکاکی شود و هدیه شرکتی ماندگار برای کارکنان تهیه کنید.

    گیفت شرکتی نوروزی

    خودکار خاتم‌کاری 

    خودکار خاتم جزء هدایای اصیل ایرانی است که زیبایی منحصربه‌فردی دارد و جزء هدایای لوکس شرکتی برای عید نوروز  محسوب می‌شود. خودکار خاتم‌کاری را می‌توانید به عنوان هدیه شرکتی نوروزی به همراه جا خودکاری خاتم که ست آن‌ها هستند سفارش دهید و جزء هدایای شرکتی کاربردی محسوب می‌شوند چرا که کارکنان با قرار دادن آن‌ها بر روی میز کار خود علاوه بر این که ظاهر زیبایی به میز کار خود می‌بخشند از خودکارهایی که با هنر اصیل ایرانی ساخته شده‌اند، استفاده می‌کنند.

    هدیه شرکتی ارزان قیمت

    تندیس میناکاری

    تندیس میناکاری گزینه مناسبی برای هدایای شرکتی به مناسبت‌های مختلف است.  تندیس سازمانی میناکاری شده جزء هدایای شرکتی ارزان‌قیمت هستند و مدل‌های مختلفی دارند که شما متناسب با سلیقه خود می‌توانید از بین مدل‌های موجود یکی را انتخاب کنید و در صورت تمایل متن یا لوگو دلخواه خود را سفارش دهید که بر روی آن‌ها درج شود.

    اگر قصد تهیه تندیس میناکاری با بهترین قیمت در طرح‌های زیبا را دارید در فروشگاه پرنون انواع تندیس مینا با بالاترین کیفیت ساخت ارائه می‌شود جهت اطلاع از نحوه سفارش، قیمت تندیس سازمانی میناکاری و مشاهده انواع تندیس میناکاری اصفهان فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 در تماس باشید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

    هدیه شرکتی برای عید نوروز

    صنایع‌دستی

     یکی از پیشنهادات عالی در زمینه خرید هدیه شرکتی نوروزی، کادو صنایع ‌دستی و آثار هنری دست‌ساز است. مزیت خرید صنایع‌دستی برای کادو شرکتی این است که بسیار متنوع  و همیشه ماندگار هستند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند همچنین اکثر صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارند و  برای تمام افراد با سلیقه‌های مختلف به عنوان هدیه مناسب هستند. 

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است و در صورتی که شما قصد خرید هدیه صنایع‌دستی برای کارمندان شرکت یا سازمان را داشته باشید با خیال راحت می‌توانید انواع صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز را با بالاترین کیفیت ساخت و نازل‌ترین قیمت از این فروشگاه سفارش بدهید.

    برخی از زیباترین‌ و کاربردی‌ترین صنایع‌دستی که می‌توانید به عنوان هدیه شرکتی نوروزی برای کارمندان تهیه کنید عبارتند از:

    • صنایع‌دستی میناکاری
    • صنایع‌دستی قلمزنی
    • صنایع‌‎‌دستی چرم دست‌دوز
    • صنایع‌دستی چوبی
    • صنایع‌دستی مسی
    • زیورآلات دست‌ساز
    • صنایع‌دستی خاتم
    • صنایع‌دستی فیروزه‌کوبی
    • پک هدیه صنایع‌دستی
    • صنایع‌دستی الماس تراش
    • صنایع‌دستی نقره‌نما یا طرح نقره
    • و...

    پک هدیه شرکتی

    ست اداری خاتم‌کاری

    ست‌های اداری جزء شیک‌ترین هدایای شرکتی برای سازمان‌‌ها هستند که می‌توانید برای پرسنل تهیه کنید که در فروشگاه پرنون این قابلیت شخصی‌سازی انواع ست اداری شیک و کاربردی موجود است که شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، تعیین کنید که در داخل ست اداری چه مواردی قرار داده شود.

    ست‌های اداری خاتم‌کاری از با کیفیت‌ترین و پرطرف‌دارترین محصولات اداری هستند که ارزش و ماندگاری بالایی دارند و در بسته‌بندی شیک و زیبا برای شما ارسال می‌شوند. اصولا محتویاتی که درون ست‌های اداری خاتم برای هدایای شرکتی به مناسبت‌های مختلف قرار دارند عبارتند از:

    • جاچسبی
    • خودکار
    • جاخودکاری
    • پایه پرچم
    • جا برگه یادداشت
    • کارد نامه بازکن

    انواع هدایای شرکتی

    کیف اداری

    کیف اداری یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد برای کارمندان است و برای نگهداری قراردادهای کاری و وسایل شخصی بسیار جادار و مناسب هستند. کیف‌های اداری در جنس‌های مختلف از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پارچه بِرزنت است اما بهترین و بادوام‌ترین مدل آن، کیف‌ اداری چرم طبیعی است.

    در فروشگاه پرنون انواع صنایع‌دستی و محصولات چرمی اداری با کیفیت دوخت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود در صورتی که قصد تهیه کیف اداری به عنوان هدیه شرکتی نوروزی به کارمندان خود را دارید با بخش پشتیبانی پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    هدایای شرکتی

    جا خودکاری اداری رومیزی

    از شیک‌ترین هدایای شرکتی کارکنان یا مدیران دیگر شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف جا خودکاری یا جاقلمی است. اگر به فکر تهیه جا خودکاری شیک و خاص برای هدیه شرکتی هستید، پیشنهاد ما به شما جا خودکاری چوبی و جا خودکاری خاتم‌کاری اصفهان است.

    جا خودکاری چوبی و خاتم، مدل‌ها و سایزهای مختلفی دارند که شما با توجه بودجه و تعداد مدنظرتان می‌توانید سفارش دهید. برخی از مدل‌های جا خودکاری که در فروشگاه پرنون موجود هستند، عبارتند از:

    • جا قلمی کشویی
    • جاخودکاری رومیزی
    • جاقلمی درب‌دار

    هدیه شرکتی لوکس

    پک هدیه صنایع‌دستی

    از زیباترین و ماندگارترین هدیه شرکتی برای عید نوروز، پک هدیه صنایع‌دستی است. در ست‌های هدیه صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد و در کنار آن می‌توانید انواع خوراکی‌های سنتی ایرانی مخصوص عید نوروز از جمله؛ گز، شیرینی و آجیل را در بسته‌بندی شیک قرار بدهید.

    در فروشگاه پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع پک هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی راهنمایی کنند. 

     

    تندیس نقره

    اگر به دنبال هدایای شرکتی لوکس و ارزشمند برای مدیران دیگر شرکت‌ها هستید پیشنهاد ما به شما تندیس‌ نقره است. تندیس‌های نقره جزء جدیدترین هدایای شرکتی نوروزی هستند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار شیک و ارزشمندند. تنوع طرح‌های این مدل تندیس‌ها بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها متناسب با طرح و وزن نقره به کار رفته در آن‌ها متغیر است.

    برای محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار، افزایش دوام و ماندگاری و زیبایی بیشتر در یک محفظه شفاف پلکسی بر روی پایه‌ای از جنس پی وی سی (pvc) قرار گرفته‌اند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع تندیس نقره در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع موجود است که شما می‌توانید به صورت تکی و عمده سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

    گیفت نوروزی شرکتی

    ست هدیه چرمی

    ست‌های هدیه چرمی جزء هدایای شرکتی خاص محسوب می‌شوند و اصولا محتویاتی که درون ست‌های چرمی اداری قرار دارند عبارتند از:

    • ماوس پد
    • سر کلیدی
    • کیف پول
    • جاکارتی
    • کیف مدارک
    • و..

    در صورتی که قصد سفارش ست چرمی برای گیفت شرکتی را دارید در فروشگاه اینترنتی پرنون متناسب با نیاز و تعداد شما امکان سفارش ست اداری چرمی امکان‌پذیر است و با توجه به بودجه‌ای که برای هدیه شرکتی نوروزی در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید و محتویات درون ست هدیه چرمی را انتخاب کنید.

     

     

    هدیه شرکتی چیست؟

    هدایای شرکتی عمل اعطای هدایا به کارمندان، مشتری یا مشتریان احتمالی توسط یک نهاد شرکتی برای ایجاد ارتباط قوی‌تر بین این دو است. این هدایا می‌تواند هدایای فیزیکی یا غیر فیزیکی و هدایای داخلی یا خارجی باشد.

    در حالی که عمل هدیه دادن یکسان است، هدیه دادن شرکتی با گرفتن یک هدیه مناسبتی (هدیه تولد، هدیه نوروزی و غیره) برای دوستانتان کمی متفاوت است. در عوض، هدایای سازمانی یا شرکتی از مجموعه خاصی از آداب حرفه ای پیروی می‌کند.

    هدیه شرکتی هر هدیه‌ای است که توسط یک سازمان به کارکنان یا مشتریانش داده می‌شود. هدایای شرکتی می‌توانند هدایای داخلی یا هدایای خارج از سازمان باشند، اما همیشه آداب حرفه‌ای را رعایت می‌کنند که بر اساس رابطه بین هدیه دهنده و گیرنده متفاوت است.

    خرید هدیه در هر صورت می‌تواند سخت باشد حتی وقتی برای کسی باشد که او را کاملا می‌شناسید، می‌توان تصور کرد که در یک محیط حرفه‌ای و سازمانی چقدر سخت‌تر است. اینجاست که کارت‌های هدیه شرکتی وارد عمل می‌شوند.

    پک هدیه شرکتی

    روانشناسی هدایای شرکتی

    هدایا، به طور کلی، از زمان‌های بسیار قدیم همیشه جزء مهمی در تعامل انسان‌ها بوده‌اند. بر این اساس، آن‌ها اغلب به نشانه قدردانی، عشق و یادگاری داده می‌شوند.

    تأثیر روانی گیرنده بر دریافت هدیه، تأثیر آن را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، یک هدیه غافلگیرکننده که از طریق پست ارسال می‌شود، افزایش آدرنالین را برای گیرنده به همراه خواهد داشت. این تماس فیزیکی با هدیه منجر به چیزی می‌شود که به‌عنوان اثر وقف شناخته می‌شود. به این معنا که شخص به دلیل احساس مالکیتی که شی فیزیکی ایجاد می‌کند، برای کالا ارزش بیشتری قائل است. این به نوبه خود بر اعتماد و تعامل متقابل تأثیر می‌گذارد.

     گیفت هدیه شرکتی

    از کجا هدیه شرکتی بخریم؟

    انجام تحقیقات گسترده، یافتن هدیه عالی، سفارش عمده آن‌ها، پیگیری تولید، بررسی کیفیت هدایا کار زمان‌بر و سختی به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟ اما نگران نباشید ما شما را در این زمینه حمایت می‌کنیم و از هنگام تصمیم‌گیری برای خرید هدایای شرکتی برای کارکنان و مشتریان تا زمان تحویل دادن به آن‌ها همراه شما خواهیم بود و در تمام مراحل به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم.

    فروشگاه پرنون با توانایی تولید انواع هدایای شرکتی و سازمانی اصیل و هنری و همچنین تجربه چندین ساله در تامین و تولید این نوع هدایا برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف، آماده تهیه و تولید انواع هدیه‌های سازمانی و تبلیغاتی از قبیل انواع تندیس، انواع قاب و تابلوهای هنری، انواع صنایع دستی اصفهان و... به صورت تعداد و با کمترین هزینه است، با تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 همکاران ما با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد، نوع هدیه و غیره شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه شرکتی مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.


    هدیه های شرکتی

    چگونه می‌توان هدیه شرکتی مناسب را برای کارمندان و مشتریان تهیه کرد؟

    اکنون که می‌دانید هدیه شرکتی چیست و کدام مناسبت‌ها برای هدیه دادن مناسب هستند، اجازه دهید در ادامه برخی از مواردی که هنگام سفارش دادن هدایا شرکتی باید در نظر داشته باشید را توضیح داده‌ایم که با رعایت این موارد قبل از خرید هدایا می‌تواند تأثیر شگرفی در تهیه هدیه شرکتی مناسب برای مشتریان و کارمندان داشته باشد.

     

    1. بودجه مدنظر سازمان برای هدایای شرکتی را مشخص کنید

    همیشه قبل از شروع انتخاب هدایا، بودجه مشخصی در ذهن داشته باشید. حتی اگر هدیه‌ای که در ذهن دارید گران نباشد، اگر مراقب بودجه خو نباشید و برنامه‌ریزی روی آن انجام نداده باشید ممکن است در وسط راه بودجه شما به پایان برسد. علاوه بر این، داشتن یک طرح کلی بودجه روشن به شما این امکان را می‌دهد که انتظارات واقع بینانه‌ای را برای ایده‌های بالقوه هدیه شرکتی تعیین کنید.

     

    2. مخاطبان هدف خود را بشناسید

     همیشه در مورد روندهای فعلی در صنعت تحقیق کامل کنید، ببینید چه چیزی در حال حاضر است و چه چیزی کار نمی‌کند. دریافت‌کنندگان هدف خود و گروه سنی آن‌ها را در نظر داشته باشید. داشتن گزینه‌های متعدد هدیه برای افراد در گروه‌های سنی مختلف نیز یک ایده هوشمندانه است. پیدا کردن یک مشاور با تجربه در زمینه تهیه و خرید هدایای شرکتی، راه ساده‌تری برای انجام تمام تحقیقات خودتان است.

     

    3. مراقب باشید که توهین نکنید

    همیشه باید حواستان باشد که هنگام تهیه هدیه سازمانی، هدیه‌ای که تهیه کرده‌اید، گیرنده هدیه را آزار ندهد. این یک اثر کاملاً متضاد با آنچه که انتظارش را داشتید ایجاد می‌کند. تمایلات سیاسی، اعتقادات مذهبی و اصول گیرنده را هنگام هدیه دادن در نظر داشته باشید.

    برای مثال، مشتری‌ای که از حقوق حیوانات دفاع می‌کند و سبک زندگی گیاه‌خواری را دنبال می‌کند، ممکن است از کیف پول چرمی طبیعی ساخته شده از پوست حیوانات تهیه شده است، استقبال نکند. برای مراقبت از شیوه‌های غیراخلاقی و مشکل‌ساز هدایایی، داشتن سیاست‌های هدایای شرکتی در قوانین و مقررات شرکت، گامی عالی است.

    هدیه شرکتی مناسب برای کارمندان 

    چرا هدایای شرکتی مهم است؟

    یک ضرب‌المثل رایج در صنعت تجارت این است که "افراد با افرادی که می‌شناسند، دوست دارند و به آن‌ها اعتماد دارند تجارت می‌کنند." مردم تمایل دارند از شرکت‌هایی که در مورد آن‌ها شنیده‌اند خرید کنند و در طول زمان از اولین نقطه تماس اعتماد ایجاد می‌کنند. هنگامی که هدایا به‌طور واقعی تحویل داده می‌شوند، می‌توانند چندین نتیجه متفاوت را برای یک کسب‌وکار به دست آورند. نکات زیر دلایلی هستند که نشان می‌دهد هدیه دادن شرکتی به غیر از حفظ روابط در چه موارد دیگری مهم و تأثیرگذار است:

     

    1. ایجاد، حفظ و تقویت روابط

    اولین قدم در ایجاد روابط تجاری این است که مطمئن شوید طرف مقابل از کسب‌وکار شما آگاه است. آگاهی از برند در انتشار اخبار در مورد کاری که انجام می‌دهید ضروری است. به اشتراک‌گذاری آزادانه اطلاعات به‌صورت آنلاین و دسترسی به آن تا حد امکان به مخاطبان شما کمک می‌کند تا بفهمند شما چه کار می‌کنید. پس از آن، آن‌ها به احتمال زیاد کنجکاو خواهند بود تا بیشتر بیاموزند. شناخت مردم برای ایجاد اعتماد با هدیه کاری است که امروزه بسیاری از کسب‌وکارها انجام می‌دهند.

    هدیه دادن یک راه عالی برای ایجاد و پرورش ارتباطات جدید است. به عنوان مثال، در فروش، ممکن است از یک هدیه برای ایجاد راهی برای رزرو اولین جلسه یا پیگیری جلسه با یک مشتری بالقوه استفاده کنید. شما می‌خواهید با هدیه دادن استراتژیک خود را از افراد بی‌شمار دیگر متمایز کنید. هدیه شما به عنوان یادآوری اهمیت گیرنده و تأیید قدردانی شما است. افراد تأثیرپذیر هستند، بنابراین ضروری است که در آغاز یک رابطه کاری لحن مناسبی را تنظیم کنید. 

    هدیه دادن شرکتی نیز می‌تواند راهی برای حفظ و تقویت روابط باشد. پیام اصلی که ارسال می‌کنید در مقایسه با شروع متفاوت است، اما هدف یکسان است، نشان دادن قدردانی از ماندن در تجارت با شما. چه در حال حفظ روابط با کارمندان، مشتریان یا مشتریان بالقوه باشید، هدیه دادن می‌تواند به نزدیک‌تر کردن شکاف کمک کند و واقعاً بر قدردانی شما از آن‌ها تأکید می‌کند. نیت شما در پشت هر هدیه متناسب به مخاطبان شما ممکن است متفاوت باشد، اما هدف این است که یک تجربه به یاد ماندنی ایجاد کنید زیرا جزئیات شخصی کوچک کمک زیادی به گیرنده می‌کند تا احساس ارزشمندی کند و در تلاش‌هایش دیده شود. 

    2. ارتباطات تجاری حیاتی را با پل زدن موانع فاصله فیزیکی ایجاد کنید

    با شروع کار از راه دور و فاصله‌گذاری اجتماعی، دستیابی به تعاملات فیزیکی دشوارتر شده است. همه کسب‌وکارها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و برخی از آن‌ها تلاش می‌کنند تا سرپا بمانند و برخی دیگر از فرصت‌های ارائه‌شده توسط همه‌گیری سرمایه‌گذاری می‌کنند. در هر صورت، شرکت‌ها همچنان به‌طور فعال به دنبال ایجاد ارتباط با کارمندان و مشتریان خود هستند. هدایا به‌عنوان یک راه مناسب برای شروع یا ادامه مکالمه مفید هستند. یک هدیه کوچک می‌تواند کسب‌وکار شما را در ذهن خود نگه دارد و به گیرندگان یادآوری کند که برای کمک در آنجا هستید.

    به عنوان مثال، کارمندان می‌توانند احساس کنند که از نقش خود دور شده و بیش از گذشته منزوی ‌شده‌اند، زیرا با تغییرات ناشی از بیماری همه‌گیر سازگار می‌شوند. تعامل اجتماعی برای رفاه ذهنی افراد ضروری است، اما تکرار تماس آنلاین در دفتر می‌تواند دشوار باشد. راه‌های مختلفی برای تقویت روحیه کارکنان در طول COVID-19 وجود دارد که یکی از آن‌ها هدیه دادن است. ارسال و به اشتراک‌گذاری هدایا به کارکنان می‌تواند احساس قطع ارتباط را کاهش دهد و نیروی کار را تحریک کند. گاهی اوقات کوچک‌ترین اعمال محبت‌آمیز مانند یک کارت دست‌نویس متفکرانه که از طریق ارسال شود، می‌تواند باعث شود کسی احساس کند که مشارکت‌هایش شناخته می‌شود.

    3. نشان می‌دهد چقدر برای مخاطبین خود ارزش قائل هستید را تقویت کنید

    مردم دوست دارند به آن‌ها یادآوری شود که چقدر ارزشمند هستند. هدایای شرکتی می‌تواند به شما کمک کند تا به اهمیت مشتریان خود ادامه دهید، بنابراین آن‌ها احساس خواهند کرد که شما واقعاً از آن‌ها به خاطر مشتری بودن خود قدردانی می‌کنید.

    هدیه نوروزی شرکتی


    سفارش اینترنتی هدیه‌های شرکتی

    در صورتی که قصد داری خرید آنلاین هدایای شرکتی را انجام دهید و به دنبال معتبرترین سایت خرید هدیه شرکتی هستید  با خیال راحت می‌توانید سفارشات هدایای شرکتی به مناسبت‌های مختلف را به فروشگاه اینترنتی پرنون بسپارید و بهترین و خاص‌ترین هدیه شرکتی برای پرسنل و کارمندان خود را دریافت کنید.  

    در این فروشگاه انواع هدیه‌های شرکتی و گیفت شرکتی با قیمت مناسب و بسته‌بندی شیک عرضه می‌شود. برخی از مزایای خرید از نمایندگی فروش هدایای شرکتی پرنون عبارتند از:

    • مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع هدایای شرکتی
    • امکان تهیه انواع هدایای سازمانی بر اساس بودجه مورد نظر شما
    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • امکان سفارش هدایا به تعداد دلخواه شما
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • امکان درج لوگو یا متن دلخواه شما بر روی هدایای سازمانی صنایع‌دستی

    سفارش آنلاین هدیه شرکتی

    مزایای هدایای شرکتی

    برخی از مزایایی که هدیه شرکتی می‌تواند برای کسب‌وکار شما داشته باشد، عبارتند از:

    • برای انتقال قدردانی خود به مخاطبین خود برای همه مشارکت‌هایشان در کسب‌وکار شما.
    • برای قدردانی از مشتریان برای حمایت و تعامل آن‌ها با تجارت شما.
    • به کارکنان خود برای کار استثنایی خود پاداش دهید و وفاداری را تقویت کنید.
    • برای تشویق مشتریان خود به افزایش فروش و درآمد.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس رومیزی میناکاری با طرح الله

    تندیس بشقاب مینا با طرح الله

    235,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم بزرگ 2 قیف

    جا خودکاری خاتم 2 قیف 20*15

    179,000 تومان (بدون مالیات)
    جا کارتی چرم دست دوز

    جا کارتی چرم دست دوز

    350,000 تومان (بدون مالیات)
    جاکارتی c-121

    جاکارتی چرم اصل مدل c-121

    245,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه خاتم و نقاشی طرح شکار

    جعبه خاتم و نقاشی طرح شکار

    330,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه پاسور خاتم کاری اصفهان

    جعبه پاسور خاتم کاری اصفهان

    399,000 تومان (بدون مالیات)
    خودکار خاتم کاری اصفهان

    خودکار خاتم کاری اصفهان

    250,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    سرکلیدی خاتم کاری اصفهان

    سرکلیدی خاتم کاری اصفهان

    30,000 تومان (بدون مالیات)
    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    2,090,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول چرم طبیعی دست دوز

    کیف پول مردانه با جای موبایل

    550,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR