جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدیه دادن در بین ایرانی به مناسبت‌های مختلف بسیار رایج است و یکی از بهترین گزینه‌های برای این مورد انتخاب هدیه صنایع‌دستی است. اگر قصد خرید هدیه صنایع‌دستی یا صنایع‌دستی کادویی را دارید و به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای خرید هستید با ما همراه باشید تا شما را با انواع صنایع‌دستی برای هدیه، بهترین هدیه صنایع‌دستی، هدیه صنایع‌دستی مدرن، پک هدیه صنایع‌دستی، صنایع‌دستی خاص ایران و انواع ست‌ صنایع‌دستی آشنا کنیم.

     هدیه صنایع دستی

    صنایع دستی برای هدیه

    یکی از دغدغه‌های همه ما هنگام خرید کادو یا هدیه این است که چی بخریم که طرف مقابل دوست داشته باشد و  کادو مورد نظر مورد پسندش باشد اگر شما هم هنگام خرید هدیه به مناسبت‌های مختلف برای طرف مقابل بسیار درگیر این مورد هستید که چی بخرید بدون شک یکی از پیشنهادات عالی در این زمینه خرید کادو صنایع ‌دستی و آثار هنری دست‌ساز است. علاقه ما ایرانی‌ها به هنر و صنایع‌دستی ثابت شده است و قطعا صنایع‌دستی برای هدیه یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام خرید اینترنتی هدیه است. 

    مزیت خرید صنایع دستی برای کادو این است که بسیار متنوع  و همیشه ماندگار هستند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند همچنین اکثر صنایع‌دستی و آثار هنری دست‌ساز هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارند و  برای تمام افراد در رده‌های سنی مختلف به عنوان هدیه مناسب هستند. 

    در فروشگاه  اینترنتی پرنون انواع هدیه صنایع‌دستی با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌شود که به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید کادو صنایع‌دستی با بخش پشتیبانی فروشگاه با شماره 09363197760 تماس بگیرید. 

    انواع هدایای صنایع‌دستی

    هدایای صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند و هر فرد متناسب با نیاز یا بودجه مورد نظرش می‌تواند هدیه صنایع‌دستی بخرد. با توجه به این‌ که رشته‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای مناطق مختلف ایران بسیار گسترده هستند ما در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که از بین آن‌ها شما می‌توانید گزینه مناسب برای خرید هدیه صنایع‌دستی را انتخاب کنید.

    هدیه صنایع‌دستی میناکاری

    بدون شک میناکاری اصفهان جزء یکی از زیباترین و اصیل‌ترین هدیه صنایع‌دستی است. صنایع‌دستی مینا اصفهان بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و رنگ آبی آن‌ها به انسان حس آرامش می‌دهد.

    اگر شما قصد خرید هدیه صنایع‌دستی میناکاری اصفهان را دارید در سایت اینترنتی پرنون، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع هدیه صنایع‌دستی میناکاری اصفهان را گردآوی کرده‌ایم که تمام ظروف مینا با کیفیت ساخت بالا تولید شده‌اند.

    اگر هدیه صنایع‌دستی میناکاری مد نظر شما در لیست محصولات میناکاری در سایت موجود نبود فقط کافی است با بخش امور مشتریان فروشگاه تماس بگیرید تا هدیه صنایع‌دستی مینا مطابق با نظر و سلیقه شما تهیه شود.

    هدیه صنایع دستی میناکاری

    هدیه صنایع‌دستی قلمزنی

    به هنر حکاکی بر روی فلزات مختلف با استفاده از چکش و انواع قلم، هنر قلمزنی می‌گویند که صنایع‌دستی قلمزنی جزء با ارزش‌ترین محصولات برای کادو صنایع‌دستی به دیگران هستند. در اصل بر روی فلزاتی از جنس مس، برنج و نقره قلمزنی انجام می‌شود که متناسب با نوع فلز به کار رفته قیمت هدیه صنایع‌دستی قلمزنی تعیین می‌شود.

    برخی از محصولات هدیه صنایع‌دستی قلمزنی که به دیگران می‌توانید کادو بدهید عبارتند از:

    • گلدان قلمزنی
    • تابلو قلمزنی
    • انواع ظروف پذیرایی قلمزنی
    • بشقاب قلمزنی
    • سرویس پذیرایی قلمزنی

    صنایع دستی کادویی

    هدیه صنایع‌دستی خاتم‌کاری

    خاتم‌کاری از صنایع‌دستی اصفهان و شیراز است که هنرمندان ماهر در صنعت چوب از آن استفاده می‌کنند. در صنایع‌دستی خاتم از  تکنیک تزیین سطح محصولات چوبی با روکش‌های بسیار ظریف از چوب نازک، فلز و میله‌های استخوانی است که به هم متصل می‌شوند و نقوش هندسی را تشکیل می‌دهند استفاده می‌شود.

    هدیه‌ صنایع‌دستی خاتم‌کاری جزء یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به دیگران است و مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است. اگر قصد خرید هدیه صنایع‌دستی خاتم‌کاری اصفهان را دارید حتما هنگام خرید هدیه صنایع‌دستی خاتم به این نکات توجه کنید:

    1. صاف بودن سطح کار و خالی نبودن هیچ جای خاتم.
    2. یکنواخت بودن رنگ و مصالح به کار رفته در ساخت خاتم
    3. عدم تغییر در رنگ و شکل
    4. ترمیم‌کاری‌ها و بتونه‌کاری‌ها در سطح کار مشخص نباشند.
    5. قرینه بودن تمامی گل‌ها و اشکال در سطح کار و زوایا و اضلاع
    6. رنگ‌کاری و روکش دادن محصول بایستی ماهرانه و بدون خدشه و هر عیبی باشد.
    7. نقش‌ها و مثلث‌ها هر چه ریزتر باشند کیفیت و ارزش کار بیشتر است.

    جالب است بدانید ست هدیه خاتم‌کاری جزء یکی از زیباترین و پرطرفدارترین هدایای صنایع‌دستی است که افراد استقبال خوبی از آن می‌کنند. ست هدیه خاتم انواع گوناگونی دارد که متناسب با نیاز و سلیقه شما انواع ست هدیه خاتم‌کاری اصفهان در فروشگاه پرنون موجود و قابل سفارش است.

    جعبه هدیه صنایع دستی

    زیورآلات دست ساز کادویی

    این روزها خانم‌ها و آقایان نسبت به گذشته علاقه بیشتری نسبت به زیورآلات و بدلیجات دست‌ساز دارند و با توجه به این که این زیورآلات به صورت دست‌ساز هستند بسیار ارزشمندند و گزینه مناسبی برای هدیه به دیگران هستند. زیورآلات دست‌ساز مدل‌های متنوعی دارند که برخی از انواع آن عبارتند از:

    •  زیورآلات مفتولی
    •  زیورآلات نقره
    •  زیورآلات سنگی
    •  زیورآلات و بدلیجات رزینی
    • و ...

    شما می‌توانید متناسب با سلیقه فرد مورد نظر برای خانم‌ها و آقایان به عنوان صنایع‌دستی کادویی، زیورآلات دست‌ساز تهیه کنید و آن‌ها را در جعبه‌های کادویی شیک یا جعبه‌های دست‌ساز صنایع‌دستی از جمله جعبه خاتم‌‌کاری قرار بدهید. 

    صنایع دستی هدیه

    تابلو صنایع‌دستی هدیه‌ای شیک و زیبا

    در خانه و محل کار اکثر ایرانی‌‌ها حداقل یک تابلو وجود دارد که از آن برای تزئین دکوراسیون منزل و محل و کار استفاده می‌کنند. بدون شیک یکی از زیباترین مدل‌های تابلوهای هنری و تزئینی، تابلو صنایع‌دستی است.

    اگر شما قصد خرید تابلو صنایع‌دستی برای هدیه را دارید در گالری آثار هنری پرنون انواع تابلو صنایع‌دستی برای کادو در طرح‌های متنوع با قیمت مناسب عرضه می‌شود که با ثبت آنلاین سفارش خود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

    هدیه صنایع دستی ایران

    هدیه صنایع دستی فیروزه کوبی

    فیروزه‌کوبی از هنرهای تازه و نوظهور در ایران است که قدمت چندانی ندارد اما با توجه به سابقه کم طرفداران بسیاری دارد چرا که صنایع‌دستی فیروزه‌کوبی زیبایی خاصی دارند و بسیار ارزشمند هستند.  اگر به دنبال خرید صنایع‌دستی کادویی شیک هستید محصولات فیروزه‌کوبی گزینه مناسبی به عنوان هدیه صنایع‌دستی هستند که مورد پسند اکثر سلیقه‌ها هستند. 

    هنگام خرید صنایع‌دستی فیروزه‌کوبی برای هدیه باید به این نکته دقت کنید که هر چه سنگ‌های فیروزه به کار رفته در محصول مورد نظر با دقت و ظرافت بیشتری کنار هم قرار گرفته باشند کیفیت ساخت آن بالاتر است و ارزش بیشتری نیز دارد.

    هدیه صنایع دستی ارزان

    گلدان صنایع‌دستی

    گلدان صنایع‌دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به دیگران است. از معروف‌ترین گلدان‌های تزئینی، گلدان صنایع‌دستی اصفهان است که مدل‌های متنوعی دارند که در فروشگاه پرنون انواع گلدان صنایع‌دستی برای هدیه  در طرح‌ها و سایزهای مختلف عرضه می‌شود.

    تنوع گلدان‌های صنایع‌دستی برای کادو بسیار گسترده که شما متناسب با بودجه و سلیقه خود می‌توانید از بین مدل‌های موجود یک مورد را انتخاب کنید. از آنجایی که مواد مصرفی مورد نیاز و جنس بدنه برای تولید گلدان صنایع‌دستی در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید و هر چه جنس فلز زیرساخت یا بدنه گلدان بیشتر باشد و هنر به کار رفته بر روی آن ظرافت بیشتر داشته باشد ارزش و قیمت گلدان بشتر است.

    بشقاب میناکاری

    یکی از محصولات کاربردی و پرطرفداری صنایع‌دستی میناکاری که برای هدیه به مناسبت‌های  مختلف به عنوان کادوی صنایع‌دستی می‌توانید تهیه کنید، بشقاب میناکاری است.

    بشقاب‌های میناکاری به صورت تکی، با جعبه و به همراه قاب عرضه می‌شوند که در همه‌ی مدل‌ها قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید و یک هدیه اصیل ایرانی به عنوان کادو برای فرد مورد نظرتان تهیه کنید. 

    صنایع‌دستی چوبی

    بدون شک می‌توان گفت: یکی از زیباترین نمونه‌های صنایع‌دستی که مورد پسند تمام سلیقه‌ها می‌باشد و برای کادو به افراد مختلف مناسب است، صنایع‌دستی چوبی هست. تنوع صنایع‌دستی چوبی و مدل‌های آن بسیار گسترده است و برای هدیه به خانم‌ها و آقایان مناسب هستند. برخی از زیباترین محصولات صنایع‌دستی چوبی که برای هدیه به افراد مختلف مناسب هستند عبارتند از:

    • تخته نرد
    • جعبه پاسور
    • قلمدان
    • پیپ چوبی
    • محصولات چوبی خاتم
    • شمعدان چوبی
    • چپق
    • صفحه شطرنج
    • جعبه جواهرات چوبی
    • جا خودکاری
    • و...

    رومیزی یا سفره قلمکار

    پارچه‌های سنتی قلمکاری جزء صنایع‌دستی اصیل ایرانی که زیبایی منحصر به فردی دارد و برای هدیه دادن به دیگران به مناسبت‌های مختلف مناسب است. محصولات قلمکاری یکی از گزینه‌های مناسب برای قرار دادن در ست هدیه صنایع‌دستی یا پک هدیه صنایع‌دستی است و تلفیق آن با صنایع‌دستی دیگر بسیار شیک و خاص می‌شود.

    تخته نرد

    تخته‌نرد از بازی‌های فکری و سرگرمی مورد علاقه در بین ایرانی‌ها است و بیشتر در بین آقایان طرفدار دارد پس اگر قصد خرید کادوی صنایع‌دستی برای آقا را دارید تخته نرد گزینه مناسبی است. با توجه به این که جنس بدنه تخته نرد از چوب است  از زیباترین مدل‌های تخته نرد که می‌توانید برای هدیه تهیه کنید تخته نرد خاتم‌کاری اصفهان است که بسیار زیبا و چشم نواز است و جزء هدایای ارزشمند محسوب می‌شود.

    ظروف صنایع‌دستی

    از شیک‌ترین محصولات صنایع‌دستی که می‌توانید به دیگران هدیه دهید ظروف پذیرایی صنایع‌دستی است و با توجه به این که جزء ظروف سنتی ایرانی محسوب می‌شود مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است. تنوع ظروف پذیرایی صنایع‌دستی بسیار گسترده است که برخی از شیک‌ترین مدل‌های آن که برای هدیه دادن به دیگران بسیار مناسب هستند عبارتند از:

    • ظروف قلمزنی
    • ظروف پذیرایی مسی
    • ظروف نقره
    • ظروف میناکاری اصفهان
    • ظروف مس و پرداز
    • ظروف پذیرایی نقره‌نما یا طرح نقره

    خرید صنایع دستی کادویی

    تندیس نقره

     تندیس‌های نقره جزء جدیدترین هدایای صنایع‌دستی هستند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار شیک و ارزشمندند. تنوع طرح‌های این مدل تندیس‌ها بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها متناسب با طرح و وزن نقره به کار رفته در آن‌ها متغیر است.

    برای محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار، افزایش دوام و ماندگاری و زیبایی بیشتر در یک محفظه شفاف پلکسی بر روی پایه‌ای از جنس پی وی سی (pvc) قرار گرفته‌اند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع تندیس نقره در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع موجود است که شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    شیک ترین هدیه صنایع دستی

     هدیه صنایع‌دستی

    کادو یا هدیه صنایع‌دستی جزء هدایای نفیس و شیک محسوب می‌شوند و  مناسب تمام سلیقه‌ها است چرا که هدیه دست‌ساز محسوب می‌شوند و بسیار ارزشمند هستند. با توجه به این که آثار هنری صنایع‌دستی، هنر دست هستند و اکثر مراحل تولید آن‌ها با دست انجام می‌شوند قیمت بالایی دارند به همین خاطر اکثر افراد هنگام خرید کادو، تمایل چندانی به خرید صنایع‌دستی برای هدیه ندارند.

    اما باید به این نکته هم توجه کرد که کادو صنایع‌دستی همیشه ماندگار است و هیچ وقت از مُد نخواهد رفت و در ازای هزینه‌ای که برای خرید کادو صنایع‌دستی پرداخت می‌کنید در عوض هدیه‌ای ماندگار برای فرد مورد نظر می‌خرید که همیشه برای آن جاودان خواهد بود خاطره دریافت کادو از شما برایش همیشه پایدار خواهند ماند.

    البته این مورد هم باید در نظر بگیرید که تنوع صنایع‌دستی برای هدیه بسیار گسترده است و هر کدام از این هدایای صنایع‌دستی با توجه به مواد و زمانی که برای آن‌ مصرف می‌شود قیمت‌گذاری می‌شوند و شما می‌توانید متناسب با بودجه مورد نظر خود کادو دست‌ساز تهیه کنید.

    اگر شما قصد خرید صنایع دستی برای کادو را دارید فقط کافی است با بخش پشتیبانی پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا کارشناسان ما متناسب با بودجه‌ای که برای خرید هدیه صنایع‌دستی در نظر گرفته‌این شما را راهنمایی کنند.

    هدیه صنایع دستی اصفهان

    بهترین هدیه صنایع‌دستی چیست؟

     تنوع صنایع‌دستی در ایران بسیار گسترده است و انواع مختلفی هدیه صنایع‌دستی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و سلیقه فرد مورد نظرتان گزینه مناسب برای خرید هدیه صنایع‌دستی را انتخاب کنید.

    قطعا به‌طور دقیق نمی‌توان گفت که بهترین صنایع‌دستی برای هدیه چیست زیرا سلیقه افراد متفاوت است و شما باید با سلیقه فردی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید آشنا باشید اما ممکن است شما از این موضوع مطلع نباشید و موقع انتخاب کادو صنایع‌دستی دچار مشکل شوید، نگران این موضوع نباشید در ادامه لیست برخی از پرطرفدارترین صنایع‌دستی ایران را برای شما تهیه‌ کرده‌ایم که با انتخاب یکی از آن‌ها قطعا می‌توانید هدیه صنایع‌دستی خاص را برای شخص مورد نظرتان تهیه کنید.

    برخی از مشهورترین صنایع‌دستی پرطرفدار ایران که برای هدیه دادن مناسب هستند عبارتند از:

    • صنایع‌دستی میناکاری
    • فرش ایرانی
    • خاتم‌کاری اصفهان
    • تابلو صنایع دستی
    • صنایع‌دستی حصیری
    • کادو تزئینی دست‌ساز
    • قلمزنی
    • صنایع‌دستی چرمی
    • چراغ خواب و آباژور
    • ظروف طرح نقره و نقره
    • صنایع‌دستی چوبی
    • زیورآلات دست‌ساز 
    • انواع ست صنایع‌دستی
    • و...

    هدیه صنایع دستی ارزان قیمت

    صنایع‌دستی کادویی

    بیش از هزار گونه صنایع‌دستی در ایران وجود دارد که مربوط به شهرها و روستاهای مختلف است که هر کدام از آن‌ها زیبایی منحصربه فردی دارند و اکثر آن‌ها شهرت جهانی دارند. با توجه به این که فروشگاه پرنون به طور ‌تخصصی در زمینه فروش آنلاین صنایع‌دستی مناطق مختلف ایران تمرکز دارد در این فروشگاه انواع صنایع‌دستی کادویی به همراه بسته‌بندی شیک ارائه می‌شود که شما می‌توانید با خیال راحت محصول موردنظرتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

    صنایع دستی کادویی

    مرکز خرید صنایع دستی برای هدیه کجاست؟

    هر شهری در ایران صنایع‌دستی منحصر به فرد خود را دارد مثلا فرض کنید شما ساکن تهران هستید و قصد خرید صنایع‌دستی اصفهان را دارید اما برای شما مقدور نیست که برای خرید صنایع‌دستی به اصفهان بروید و در تهران هم مراکز فروش صنایع‌دستی اصفهان محدود است یا اصلا وجود ندارد اما بهترین راهکار در چنین مواقعی برای خرید صنایع‌دستی اصفهان در تهران، خرید از فروشگاه‌های آنلاین صنایع‌دستی است.

    اگر شما قصد خرید کادو صنایع‌دستی را دارید و به دنبال مرکزی هستید که صنایع‌دستی تمام شهرهای ایران در آن موجود باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی صنایع‌دستی برای هدیه، خرید کنید.

    فروشگاه آنلاین صنایع‌دستی پرنون مرجع تخصصی فروش صنایع‌دستی ایران است که صنایع‌دستی اکثر نقاط ایران در آن عرضه می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنید و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

    صنایع دستی برای هدیه

    خرید اینترنتی هدیه صنایع‌دستی

    اگر شما قصد خرید اینترنتی هدیه صنایع‌دستی را دارید و به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین صنایع‌دستی هستید در فروشگاه پرنون انواع صنایع‌دستی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

    برخی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون عبارتند از:

    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • سفارش‌های بالای 800000 تومان رایگان ارسال می‌شوند
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
    • قابلیت پرداخت هزینه سفارش به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل
    • پشتیانی 24 ساعته
    • رعایت حریم شخصی کاربران

    هدایای صنایع دستی

    مزایای خرید هدیه صنایع‌دستی

    تقریبا تمام مراحل تولید محصولات صنایع‌دستی توسط دست انجام می‌شود و زمان زیادی صرف این کار می‌شود به همین خاطر هدایای صنایع‌دستی بسیار ارزشمند هستند و اکثر آن‌ها هم جنبه تزئینی دارند و هم کاربردی هستند.

    یکی از مزایای خرید صنایع‌دستی برای هدیه این است که دارای دوام بالا هستند و هیچ‌وقت از مُد نمی‌روند و هدیه‌ای که به فرد می‌دهید همواره ماندگار خواهد بود.

    بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده است به همین خاطر مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است به همین دلیل هنگام خرید هدیه خاص می‌توانید صنایع‌دستی را جزء اولویت‌هایتان قرار بدهید.

    خرید هدیه صنایع دستی مدرن

    خرید هدیه صنایع‌دستی ارزان

    ارزش و قیمت هدیه صنایع‌دستی با توجه به مواد مصرفی و نوع هنر و مدت‌زمانی که صرف می‌شود تا یک اثر زیبا و هنری خلق شود تعیین می‌شود. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که قیمت‌گذاری بر روی هنر دست، کار آسانی نیست و کارهای هنری و صنایع‌دستی بسیار ارزشمند و نفیس هستند.

    اگر به دنبال خرید هدیه صنایع‌دستی ارزان هستید و از طرفی کیفیت کار هم برای شما فوق‌العاده اهمیت دارد می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه پرنون خرید کنید.  در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون انواع صنایع‌دستی ایران با قیمت استثنایی و کیفیت بالا عرضه می‌شود.

    هدایای صنایع دستی ارزان قیمت

    پک هدیه صنایع‌دستی

    یکی از زیباترین هدایای صنایع‌دستی، پک هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. درست صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد. در واقع پک هدیه صنایع‌دستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدایای سازمانی و همچنین صادرات صنایع‌دستی به دیگر کشورها هستند. 

    در فروشگاه پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع پک هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی راهنمایی کنند. 

    پک هدیه صنایع دستی

    هدیه صنایع‌دستی مدرن

    با توجه به این که در عصر مدرنیته زندگی می‌کنیم، تمایل افراد هنگام تهیه هدیه، خرید هدیه مدرن و بسیار لوکس است. یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه مدرن خرید صنایع‌دستی به عنوان هدیه است.

    اگر به دنبال خرید هدیه صنایع‌دستی مدرن با بهترین قیمت هستید فقط کافی است با فروشگاه اینترنتی پرنون تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در زمینه خرید هدیه صنایع‌دستی لوکس و زیبا راهنمایی کنند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

    در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون انواع هدیه صنایع‌دستی مدرن با بسته‌بندی‌های شیک و منحصربه‌فرد با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

    هدیه صنایع دستی تبلیغاتی

    هدیه صنایع‌دستی تبلیغاتی

    صنایع‌دستی در بین مردم بسیار محبوب است پس یکی از بهترین گزینه‌های برای خرید هدیه تبلیغاتی و سازمانی استفاده از هدایای سازمانی صنایع‌دستی است. با توجه به این که تنوع صنایع‌دستی در ایران بسیار گسترده است و انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و جامعه هدف‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون دارای سابقه چندین ساله در زمینه فروش صنایع‌دستی، تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارائه‌دهنده انواع مختلف ست‌های صنایع‌دستی با بسته‌بندی جذاب و شیک است.

    برای مشاهده کاتالوگ هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی و دریافت مشاوره به صفحه هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی مراجعه کنید و جهت دریافت مشاوره جهت خرید هدیه تبلیغاتی صنایع‌دستی با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

     

    ست هدیه صنایع‌دستی

    ست هدیه صنایع‌دستی جزء ارزشمندترین هدایا محسوب می‌شود که دارای تنوع بالا هستند و برای تمام سلیقه‌ها بسیار مناسب‌اند. ست‌های هدیه صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند که با ترکیب‌ها و چیدمان‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند. 

    اگر شما قصد تهیه پک هدیه صنایع‌دستی یا ست هدیه صنایع‌دستی را درید کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید تا همکاران ما کاتالوگ مربوط به ست صنایع‌دستی را به همراه قیمت برای شما ارسال کنند و شما مدل مدنظرتان را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

    ست هدیه صنایع دستی

    هدیه صنایع دستی اصفهان

    اصفهان قرن‌هاست که سنگ بنای هنر و صنایع‌دستی ایرانی بوده است.  صنایع‌دستی اصفهان شامل طیف وسیعی از هنرها مانند قالی‌بافی، فلزکاری، چوب کاری، نقاشی، سرامیک و نساجی را در بر می‌گیرد که با ظرافت کار می‌شوند. میدان نقش‌جهان اصفهان، بازار صنایع‌دستی اصفهان است.

    بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کادو صنایع‌دستی، انتخاب هدیه صنایع‌دستی اصفهان است چرا که صنایع‌دستی اصفهان بسیار متنوع هستند و شهرت جهانی دارند و مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند.

    اگر شما قصد خرید هدیه صنایع‌دستی اصفهان را دارید و ساکن شهرهای دیگر هستید فقط کافی با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون تماس بگیرید تا متناسب با نیاز و بودجه شما بهترین هدیه صنایع‌دستی اصفهان را به شما معرفی کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بسته‌بندی مناسب به همراه باکس هدیه تحویل بگیرید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    آجیل خوری برنجی با نقش قلمزنی برجسته اصفهان

    آجیل خوری برنجی با نقش قلمزنی برجسته

    1,360,000 تومان (بدون مالیات)
    تنگ مس و پرداز 30 سانتیمتری اصفهان

    تنگ مس و پرداز 30 سانتیمتری اصفهان

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    ست جعبه دستمال کاغذی و جا قاشقی و چنگالی خاتم و نگارگری شده اعلا

    ست جعبه دستمال و جاقاشقی و چنگالی

    1,800,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان طرح نقره قلمزنی شده اصفهان با ارتفاع 26 سانتیمتر

    شمعدان طرح نقره قلمزنی

    2,190,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری تنه گرد مس و خاتم اعلا

    شکلات خوری تنه گرد مس و خاتم اعلا

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    فندک و چوب سیگار چوبی به همراه جعبه ساخته شده از چوب درخت گردو

    چوب سیگار و فندک چوبی

    295,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    780,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (4)

      • مونس اعلایی
      سلام من این ست میناکاری که عکسش تو متن هست را میخوام چطوری باید سفارش بدم؟
      • پرنون
      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز، در حال حاضر این ست میناکاری موجود نیست اما مدل‌های دیگر از ست صنایع‌دستی میناکاری موجود است که در صورت تمایل به مشاهده آن می‌توانید به صفحه صنایع‌دستی مراجعه کنید یا با شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • رها
      محصولات قشنگی را به عنوان کادو صنایع دستی دارید فقط قیمت یه سری از اون ها گرونه
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، بابت بیان دیدگاه از شما سپاسگزاریم دوست عزیز ، در صورت امکان و تغییر شرایط بازار تلاش خواهیم کرد محصولات را با قیمت‌های مناسب‌تر ارائه کنیم

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR