جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی
    راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی

    ارتقا جایگاه صنایع‌دستی در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا صنایع‌دستی یکی از روش‌های شناخت فرهنگ ایران و...

  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدایای سازمانی یا هدایای شرکتی نقشی اساسی در پیشبرد اهداف و پیشرفت یک سازمان یا شرکت دارند به همین دلیل افراد همواره خواهان تهیه بهترین هدیه سازمانی برای مشتریان، کارکنان و همکاران خود هستند.

    تهیه هدیه سازمانی مناسب بخش مهمی استراتژی بازاریابی و جذب مشتری برای سازمان‌ها است و همواره بخشی از بودجه یک شرکت برای این موضوع در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اهمیت هدایای شرکتی و سازمانی و تأثیر آن‌ها در پیشرفت یک کسب‌وکار در ادامه فهرستی از بهترین هدایای سازمانی معرفی کرده‌ایم که برای انواع کسب‌وکارها مناسب هستند.

    اگر در جستجوی ایده‌های خاص و جذاب جهت تهیه بهترین هدیه شرکتی برای کسب و کار خود هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع هدیه سازمانی خاص با قیمت مناسب و هدایای خلاقانه سازمانی آشنا شوید.

    بهترین هدایای سازمانی

    هدایای خلاقانه سازمانی

    هدایای سازمانی که به مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز، روز زن، روز مرد، شب یلدا، سالگرد تأسیس شرکت و غیره می‌توانید تهیه کنید بسیار متنوع هستند و هر کسب و کار می‌تواند متناسب با بودجه‌ای که برای تهیه هدیه شرکتی یا هدیه اداری در نظر گرفته است برای کارکنان و مشتریان خود هدیه مناسب تهیه کنید.

    اگر به دنبال بهترین هدیه اداری برای بازاریابی و بهبود کسب‌وکار خود هستید باید ایده و خلاقیت به کار ببرید و هدایای شرکتی خاص تهیه کنید تا مشتری با دریافت آن حس خوبی از برند شما در ذهنش تداعی شود.

    هر چند تنوع هدایای سازمانی بسیار گسترده است اما ما در ادامه سعی کرده‌ایم به برخی از خاص‌ترین هدایا را به شما معرفی کنیم که شما بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید و بهترین هدیه شرکتی را برای سازمان و کسب و کار خود تهیه کنید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون با سابقه چندین ساله در تهیه و تأمین هدایای شرکتی و تبلیغاتی برای سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در زمینه هدایای سازمانی لوکس است. جهت دریافت مشاوره و کافی است به صفحه خرید هدیه سازمانی مراجعه نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا کارشناسان فروشگاه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    انواع هدیه سازمانی به مناسبت‌های مختلف

    با توجه به این که تنوع هدایای سازمانی بسیار گسترده است و هر سازمان باید متناسب با نیاز و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته است، هدیه سازمانی مناسب تهیه کند در ادامه لیستی از انواع هدایای سازمانی که برای مناسبت‌های مختلف مناسب هستند را تهیه کرده‌ایم.

    شما با هر بودجه‌ای که برای تهیه هدیه سازمانی در نظر دارید از فهرست زیر می‌توانید ایده بگیرید یا حتی اگر امکان انتخاب و تصمیم‌گیری برای شما سخت است فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون به شماره 09363197760 تماس حاصل نمایید و از کارشناسان فروشگاه در زمینه خرید هدیه سازمانی متناسب با بودجه مدنظرتان مشاوره دریافت کنید و بهترین هدیه سازمانی را برای مشتریان و کارکنان کسب و کار خود تهیه نمایید.

    هدایای سازمانی خلاقانه

    تندیس میناکاری بهترین هدیه سازمانی برای کارکنان

    تندیس میناکاری شده جزء هدایای سازمانی شیک محسوب می‌شود که می‌توانید به عنوان هدیه شرکتی به مناسبت‌های مختلف تهیه کنید. در اصل جنس بدنه این تندیس‌ها از چوب است و متناسب با مدل آن‌ها بشقاب، پلاک یا گلدان میناکاری بر روی پایه تندیس قرار گرفته است.

    مزیت خرید تندیس میناکاری این است که شما می‌توانید متن یا نوشته دلخواه خود را سفارش دهید تا بر روی آن درج شود همچنین این تندیس‌ها دارای مدل‌های متنوع هستند و قیمت آن‌ها با توجه به نوع میناکاری که روی آن کار شده است، متفاوت است. برخی از مدل‌های تندیس‌های میناکاری که برای هدایای شرکتی مناسب هستند، عبارتند از:

    • تندیس گلدان میناکاری
    • تندیس بشقاب میناکاری
    • تندیس وان‌یکاد میناکاری اصفهان
    • تندیس آیت‌الکرسی میناکاری‌شده
    • تندیس ساعت میناکاری
    • تندیس میناکاری طرح لوح تقدیر
    • تندیس چهار قُل میناکاری
    • تندیس بته جقه میناکاری شده
    • و...

    جهت مشاهده انواع تندیس مینا با قیمت مناسب در طرح‌های متنوع فقط کافی است به صفحه خرید تندیس میناکاری مراجعه نمایید و در صورت تمایل به خرید سفارش خود را از همین صفحه به صورت آنلاین ثبت نمایید یا شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    سر کلیدی خاتم بهترین هدیه سازمانی برای مشتریان

    اگر به دنبال یک هدیه سازمانی خاص و مقرون صرفه برای مشتریان خود هستید که قابل استفاده باشد و برندینگ کسب و کار شما همواره در ذهن مشتریان تداعی شود سرکلیدی‌های خاتم‌کاری گزینه مناسبی هستند.

    با توجه به این که سرکلیدی‌های خاتم دست‌ساز هستند بسیار ارزشمند و مقرون به صرفه هستند و شما در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، هدیه شرکتی شیک برای مشتریان خود تهیه می‌کنید. در اصل جنس بدنه این سرکلیدی‌ها از چوب است و با ورقه‌های خاتم تزئین شده‌اند.

    هدایای سازمانی خاص

    قاب گل نقره

    قاب‌های تزئین شده با گل نقره برای هدیه سازمانی گزینه مناسبی هستند و با توجه به این که قیمت آن‌ها بر اساس وزن نقره و تعداد گل‌های نقره به کار رفته در آن‌ها تعیین می‌شود این قاب‌ها کاملا قابل سفارشی‌سازی هستند و شما می‌توانید بر اساس بودجه کلی که در نظر دارید از کارشناسان فروشگاه پرنون مشاوره دریافت نمایید و قاب گل نقره در ابعاد مناسب با تعداد گل‌های مورد نیاز که با بودجه‌ شما همخوانی دارد، سفارش دهید.

    در اصل جنس اصلی قاب‌های نقره از pvc است و درون آن‌های یک پارچه جیر مشکی قرار دارد که بر روی این پارچه گل‌های نقره با طرح‌های مختلف تزئین شده‌اند. در صورت سفارش قاب‌های گل نقره می‌توانید متن یا لوگو مدنظرتان را سفارش دهید تا بر روی آن‌ها درج شود.

    هدیه سازمانی لوکس

    بشقاب میناکاری مناسب برای هدیه سازمانی

    جنس اصلی بشقاب‌های میناکاری از مس است که با هنر زیبای میناکاری تزئین شده‌اند و با توجه به این که جزء صنایع‌دستی هستند بسیار ارزشمند هستند. بشقاب‌های میناکاری در ابعاد و طرح‌های مختلف در فروشگاه پرنون موجود هستند که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود سفارش‌تان را ثبت نمایید.

    تمام بشقاب‌های میناکاری، قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند و در با جعبه، بدون جعبه یا به همراه قاب قابل سفارش هستند. اگر می‌خواهید هدیه‌ی سازمانی که تهیه می‌کنید همواره ارزشمند و ماندگار باشد بشقاب‌های میناکاری اصفهان گزینه بسیار مناسبی هستند.

    هدایای خلاقانه سازمانی

    جعبه جواهرات بهترین هدیه سازمانی برای کارکنان زن

    اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و ارزشمند برای کارمندان خانم در سازمان خود هستید و به فکر این هستید که هدیه‌ی سازمانی تهیه کنید که مورد استفاده تمام خانم‌ها باشد و از دریافت آن خوشحال شوند، جعبه جواهرات گزینه مناسبی است.

    جعبه‌های جواهر چوبی که با هنر مینیاتور و خاتم تزئین شده‌‌اند یکی از زیباترین مدل‌های جعبه جواهرات هستند که می‌توانید به کارکنان زن هدیه بدهید. این مدل جعبه‌ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و یک هدیه سازمانی ماندگار و با ارزش هستند.

    هدایای سازمانی خاص

    ست صنایع‌دستی

    ست کادویی صنایع‌دستی یکی از خاص‌ترین هدایای سازمانی است که می‌توانید برای مناسبت‌های از جمله عید نوروز، تجلیل و تقدیر از کارکنان، روز کارمند، روز زن یا روز مرد برای هدیه به پرسنل خود تهیه نمایید.

    ست هدیه صنایع‌دستی برای هدیه سازمانی بسیار متنوع هستند و با توجه به نیاز شما قابل سفارشی‌سازی هستند. ست کادویی صنایع‌دستی در فروشگاه پرنون متناسب با بودجه و نوع نیاز شما تهیه می‌شود و با بسته‌بندی شیک و مناسب ارسال می‌شوند.

    پک هدیه سازمانی

    جاتقویمی رومیزی

    یکی از کاربردی‌ترین هدایای سازمانی که مورد استفاده هر کارمندی است جا تقویمی است. جا تقویمی‌های رومیزی قابلیت این را دارند که برگه‌های تقویم بر روی آن‌ها قرار بگیرد و افراد یادداشت‌های روزانه یا وظایف روزانه را در هر روز از تقویم بنویسند.

    از زیباترین مدل‌های موجود جا تقویمی که می‌توانید تهیه کنید، جاتقویمی چوبی تزئین شده با هنر خاتم است که دارای کیفیت ساخت بالا هستند و ارزش بالایی دارند.

    هدایای سازمانی لاکچری

    خودکار هدیه سازمانی ارزان برای مشتریان

    اگر تمایل دارید برای مناسبت‌های مختلف برای مشتریان فعلی سازمان و همچنین جهت جذب مشتریان جدید، هدایای سازمانی ارزان‌قیمتی را تهیه کنید، خرید خودکار گزینه مناسبی است.

    البته هر چند خودکار ممکن است برای بسیاری از افراد دیگر جذابیت چندانی نداشته باشد ولی شما می‌توانید با کمی ایده و خلاقیت، خودکاری تهیه کنید که خاص باشد و برای مشتریان جذاب باشد.

    از زیباترین مدل‌های خودکار که می‌توانید تهیه کنید، خودکار خاتم‌کاری است و با توجه به این که این خودکارها با دستان هنرمند و توانای هنرمندان ایرانی ساخته می‌شود بسیار ارزشمند هستند و همواره به عنوان یک هدیه ماندگار در نزد مشتریان خواهد ماند.

    گل نقره

    اگر برای ارتقا روحیه و تشویق روحیه کارکنان مختلف به فکر تهیه هدیه سازمانی خلاقانه به مناسبت‌های هستید، خرید گل نقره گزینه‌ی مناسبی به این منظور باشد. گل‌های نقره که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند در فروشگاه پرنون در مدل‌های متنوع عرضه می‌شوند که برخی از مدل‌های آن که جهت تهیه هدیه شرکتی مناسب هستند، عبارتند از:

    • باکس گل نقره
    • شاخه گل نقره
    • تابلو گل نقره

    بهترین نوع گل نقره که می‌توانید جهت هدیه سازمانی تهیه کنید، باکس‌های گل نقره هستند چون در این مدل تمام گل‌های نقره درون یک تندیس پلکسی شفاف قرار گرفته‌اند و علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت می‌شود و تغییر رنگ نخواهد داشت.

    هدایای خلاقانه سازمانی

    جا خودکاری

    جاخودکاری وسیله‌ای ضروری و کاربردی برای هر میز کاری است و برای هدیه سازمانی به مشتریان و کارکنان مناسب است. تنوع جاخودکاری‌ها در فروشگاه پرنون بسیار گسترده است که متناسب با هر بودجه‌ و تعدادی که در نظر باشید، قابل سفارش است.

    جنس بیشتر جاخودکاری‌های موجود در فروشگاه پرنون از چوب است به همین دلیل کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و یک هدیه سازمانی شیک محسوب می‌شوند.

    هدیه سازمانی اریسا

    صنایع‌دستی میناکاری

    میناکاری یکی از زیباترین صنایع‌دستی ایران است که برای هدیه دادن به دیگران بسیار مناسب هستند. تنوع محصولات میناکاری جهت هدایای سازمانی بسیار گسترده است و انواع مختلفی از این محصولات را می‌توانید برای کادو سازمانی تهیه کنید.

    محصولات میناکاری موجود در فروشگاه پرنون دارای کیفیت ساخت بالا هستند و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید این محصولات را با بسته‌بندی کادویی سفارش دهید تا برای شما آماده‌سازی شوند.

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    بشقاب مینا 3 تایی با قاب چوبی

    بشقاب مینا 3 تایی با قاب چوبی

    185,000 تومان (بدون مالیات)
    تابلو گل نقره  اصفهان با ابعاد 30 در 70 سانتیمتر

    تابلو گل نقره 30 در 70 سانتیمتری

    650,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    2,340,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس میناکاری و ان‌ یکاد

    تندیس میناکاری و ان‌ یکاد

    230,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانتیمتر

    تندیس گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم و نقاشی طرح جعبه ای- دارای 2 جای خودکار و برگه یاداشت

    جا خودکاری 2 قیف جعبه‌ای

    530,000 تومان (بدون مالیات)
    خودکار خاتم کاری اصفهان

    خودکار خاتم کاری اصفهان

    210,000 تومان (بدون مالیات)
    copy of ست گلدان و بشقاب میناکاری 30 سانتی

    ست بشقاب و گلدان میناکاری

    1,150,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 25 سانتی با جعبه چوبی

    گلدان میناکاری 25 سانتی با جعبه چوبی

    1,980,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR