جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی
    راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی

    ارتقا جایگاه صنایع‌دستی در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا صنایع‌دستی یکی از روش‌های شناخت فرهنگ ایران و...

  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

بازدید از وبلاگ

آخرین دیدگاه‌های محصولات

مشتری به این محصول امتیاز داده ولی دیدگاهی ارسال نکرده است و یا دیدگاه او در انتظار تایید مدیریت است.
توسط دلا در 
سفارش من بعد از 10 روز رسید و کیفیت خیلی ضع...
توسط آزاده محمدی در 
خرید تایید شده
در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدایای سازمانی صنایع‌دستی جزء هدایای سازمانی لوکس محسوب می‌شوند و گزینه مناسبی برای هدایای مناسبتی برای کارمندان هستند همچنین تأثیر شگرفی در برندینگ و جذب مشتری دارند. برای کسب اطلاع از نحوه تهیه هدایای سازمانی صنایع‌دستی، دریافت کاتالوگ و سفارش این هدایا به صورت اینترنتی تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

     

    هدایای سازمانی صنایع دستی

    انواع هدایای سازمانی صنایع‌دستی

    صنایع‌دستی ایران تنوع بسیاری دارند که هر کدام از آن‌ها زیبایی منحصر به فردی دارند و برای گیفت سازمانی بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید متناسب به مناسبت و بودجه مدنظرتان از بین گیفت سازمانی صنایع‌دستی موجود یکی را انتخاب کنید و برای پرسنل و کارکنان خود به تعداد دلخواه سفارش دهید. در ادامه به معرفی انواع هدیه سازمانی صنایع‌دستی به همراه جزئیات کامل معرفی شده است.

    در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون مجموعه‌ای بی‌نظیر از هدایای سازمانی صنایع‌دستی گردآوری شده است، برای ثبت سفارش فقط کافی است به صفحه هدیه سازمانی مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل کنید و همچنین برای مشاهده کاتالوگ گیفت سازمانی صنایع‌دستی و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    تندیس میناکاری

    تندیس میناکاری گزینه مناسبی برای هدایای سازمانی است. تندیس میناکاری شده جزء صنایع‌دستی اصفهان محسوب می‌شود و گزینه مناسبی برای هدایای سازمانی سنتی هستند. تندیس سازمانی میناکاری شده جزء هدایای سازمانی ارزان هستند و مدل‌های مختلفی دارند که شما متناسب با سلیقه خود می‌توانید از بین مدل‌های موجود یکی را انتخاب کنید و در صورت تمایل متن یا لوگو دلخواه خود را سفارش دهید که بر روی آن‌ها درج شود.

    اگر قصد تهیه تندیس میناکاری با بهترین قیمت در طرح‌های زیبا را دارید در فروشگاه پرنون انواع تندیس مینا با بالاترین کیفیت ساخت ارائه می‌شود جهت اطلاع از نحوه سفارش، قیمت تندیس سازمانی میناکاری و مشاهده انواع تندیس میناکاری اصفهان فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 در تماس باشید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

     بهترین هدایای سازمانی صنایع دستی

    خودکار خاتم

    خودکار جزء ثابت هدایای سازمانی است اما بهتر است اگر قصد خرید خودکار را دارید امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر عمل کنید و خودکار صنایع‌دستی برای هدیه سازمانی تهیه کنید. خاتم‌کاری جز صنایع دستی اصیل و کهن اصفهان می‌باشد. یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار خاتم‌کاری، خودکارهای تزئین شده با این هنر اصیل می‌باشد. خودکار خاتم‌کاری اصفهان یک وسیله تزئینی و همچنین کاربردی است.

    خودکار خاتم‌کاری را می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی به صورت تکی تهیه کنید یا به همراه جا خودکاری خاتم که ست آن‌ها هستند سفارش دهید و جزء هدایای سازمانی کاربردی محسوب می‌شوند چرا که کارمندان با قرار دادن آن‌ها بر روی میز کار خود علاوه بر این که ظاهر زیبایی به میز کار خود می‌بخشند از خودکارهایی که با هنر اصیل ایرانی ساخته شده‌اند، استفاده می‌کنند.

    هدیه سازمانی ارزان

    ساعت صنایع‌دستی

    یکی از کاربردی‌ترین محصولات صنایع‌دستی ایران، ساعت دیواری صنایع‌دستی است که بسیار زیبا و چشم‌نوازند و گزینه مناسبی برای کادو سازمانی صنایع‌دستی هستند. ساعت صنایع‌‎‎‎دستی دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلف هستند که هر کدام از آن‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند. در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون انواع ساعت دیواری و رومیزی صنایع‌دستی موجود است که در صورت تمایل می‌توانید متن یا لوگو مدنظرتان را سفارش دهید تا بر روی آن‌ها درج شود.

    ساعت دیواری صنایع‌دستی جزء هدایای سازمانی لوکس هستند چون هیچ وقت از مُد نمی‌روند و به افرادی که ساعت به عنوان هدیه ‌سازمانی کادو می‌دهید با نصب آن بر روی دیوار منزل، اتاق کار یا دفتر کار خود ترویج‌دهنده برند کسب‌وکار شما هستند.

    هدیه سازمانی صنایع دستی برای کارمندان

    تندیس گل نقره

    در اکثر سازمان‌ها و اداره‌های ایران مرسوم است زمانی که به مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز، شب یلدا، سالگرد تأسیس شرکت، روز زن، روز مرد و غیره هدیه سازمانی به کارکنان و کارمندان خود اهدا می‌کنند در کنار آن‌ها گل طبیعی یا مصنوعی نیز قرار بدهند؛ اما اگر شما می‌خواهید در قبال هزینه‌ای که می‌کنید هدایای سازمانی شیک و خاص تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می‌‌کنیم به جای گل طبیعی یا مصنوعی، گل نقره یا تندیس گل نقره برای هدیه سازمانی تهیه کنید و بزرگ‌ترین مزیت آن‌ها این است که همیشه ماندگار و ارزشمند خواهند بود.

    شما می‌توانید گل نقره را به‌صورت شاخه‌ای، تابلو گل نقره و یا تندیس گل نقره به عنوان بهترین هدیه سازمانی تهیه کنید.  فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع تابلو گل نقره و گل نقره شاخه‌ای است که با ثبت سفارش از این فروشگاه می‌توانید گل‌های نقره خاص و زیبا با بهترین قیمت خریداری کنید.

    هدیه سازمانی لوکس

    تابلو صنایع‌دستی

    تابلو صنایع‌دستی جزء هدایای سازمانی خاص است که مورد پسند اکثر سلیقه‌ها می‌باشد. تابلوهای صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند و هر کدام از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و قیمت هر مدل از آن‌ها متناسب با نوع هنر و مواد مصرف شده در آن متفاوت است. شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود یک مدل از تابلوهای صنایع‌دستی را انتخاب کنید و به عنوان هدیه شرکتی صنایع‌دستی برای پرسنل و کارکنان تهیه کنید. برخی از مدل‌های تابلو صنایع‌دستی اصفهان که می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی شیک تهیه کنید، عبارتند از:

    • تابلو صنایع‌دستی قلمزنی
    • تابلو میناکاری
    • قاب خاتم‌کاری
    • تابلو فیروزه کوبی
    • قاب گل نقره

    اگر قصد تهیه قاب صنایع‌دستی به عنوان هدیه سازمانی را دارید برای مشاهده، اطلاع از قیمت و ثبت سفارش به صفحه تابلو صنایع‌دستی مراجعه کنید.

    ست صنایع‌دستی

    ست هدیه صنایع‌دستی جزء ارزشمندترین هدایا سازمانی صنایع‌دستی محسوب می‌شود که دارای تنوع بالا هستند و برای تمام سلیقه‌ها بسیار مناسب‌اند. ست‌های هدیه صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند که با ترکیب‌ها و چیدمان‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند. 

    پک هدیه صنایع‌دستی جزء یکی از موارد مناسب برای هدایای درون سازمانی و برون سازمانی است و هدیه شکیل و خاصی برای مدیران دیگر شرکت‌ها و سازمان‌است.

    اگر شما قصد تهیه پک هدیه صنایع‌دستی یا ست هدیه صنایع‌دستی را درید کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید تا همکاران ما کاتالوگ مربوط به ست صنایع‌دستی را به همراه قیمت برای شما ارسال کنند و شما مدل مدنظرتان را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

    پک هدیه سازمانی صنایع دستی

    بهترین هدایای سازمانی صنایع‌دستی چیست؟

    بدون شک صنایع‌دستی جزء ارزشمندترین هدایای سازمانی هستند و از آنجا که تمام مراحل تولید آن‌ها هنر دست است ظرافت خاصی دارند و جزء هدایای اصیل ایرانی محسوب می‌شوند و از طرفی هرکدام از آن‌ها زیبایی منحصر به فردی دارند و بیان این که کدام یک از محصولات صنایع‌دستی ایران جزء شیک‌ترین هدایای سازمانی صنایع‌دستی هستند، دشوار است.

    در اصل این مورد بستگی به سلیقه و بودجه مورد نظر مدیران سازمان‌ها دارد و از نظر ما شما هر کدام از محصولات صنایع‌دستی را که به عنوان هدیه سازمانی انتخاب کنید، بهترین هدایای سازمانی را برای شرکت یا سازمان خود تهیه کرده‌اید.

    گیفت سازمانی صنایع دستی

    گیفت سازمانی صنایع‌دستی

    گیفت سازمانی صنایع‌دستی به کادو و هدیه‌هایی گفته‌ می‌شود که در مناسبت‌های مختلف یا به منظور قدردانی از زحمات کارمندان یا بیشتر دیده شدن برند یا شرکت، به افراد داخل یا خارج سازمان و شرکت اهدا می‌شود. مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارها باید دقت زیادی در انتخاب و خرید گیفت سازمانی به کار ببرند چرا که نشان‌دهنده هویت یک سازمان است و تأثیر شگرفی در تقویت روحیه کارمندان و همچنین برندینگ یک سازمان دارد.

     

    هدایای سازمانی صنایع دستی 1402

    هدیه شرکتی صنایع‌دستی

    هدف از هدایای شرکتی،‌ قدردانی کردن و سپاسگزاری از همه افرادی است که در ارتباط با کسب و کار شما هستند و این کار باعث افزایش اعتبار برند شما می‌شود، چون نشان می‌دهد رابطه با انسان‌هایی که چرخ کسب و کار شما را می‌گردانند چقدر برایتان با اهمیت است.

    هدیه شرکتی باید به گونه‌­ای انتخاب شوند که شما بتوانید متناسب با نوع کسب و کار و فعالیت  خود با صرف کمترین هزینه بیشترین بازده را به دست آورید و به اهداف خود برسید.

    هدیه شرکتی که برای کارکنان و دیگر افراد تهیه می‌کنید باید بسیار ارزشمند باشند و انتخاب هدایای شرکتی ارزان و با کیفیت پایین اصلا خوشایند نیست و باید به فکر هدایایی باشید که بتوانید به خوبی از زحمات کارکنان و دیگر و افرادی که در توسعه کسب و کار شما نقش داشته‌اند تشکر کنید به همین منظور از بین هدایای شرکتی موجود، هدایای شرکتی صنایع‌دستی گزینه بسیار مناسبی هستند.

    هدیه شرکتی صنایع دستی

    مزیت سفارش هدیه سازمانی صنایع‌دستی

    برخی از گزینه‌هایی که در انتخاب هدیه سازمانی باید در نظر بگیرید دوام و ماندگاری بالا، قیمت مناسب، به روز بودن و بسته‌بندی مناسب که هدایای سازمانی دست‌ساز تمام این ویژگی‌ها را شامل می‌شوند. برخی از مزایای خرید هدایای سازمانی صنایع‌دستی عبارتند از:

    • حمایت از تولیدکنندگان داخلی
    • ترویج و حفظ صنایع‌دستی ایران
    • تأثیر شگرف در برندینگ و بازاریابی
    • دارای تنوع بالا
    • ارزش و ماندگاری بالا
    • مورد پسند تمام سلیقه‌ها
    •  قابلیت درج لوگو یا متن دلخواه بر روی آن‌ها
    • و...

    هدیه سازمانی صنایع دستی

    هدایای سازمانی صنایع‌دستی برای نوروز

    اگر شما مدیر یک شرکت یا یک سازمان هستید و به فکر انتخاب هدیه شرکتی عید نوروز برای کارکنان خود هستید پیشنهاد ما به شما این است که هدیه سازمانی سنتی برای پرسنل خود تهیه کنید که بهترین گزینه از بین هدایای سنتی، هدیه سازمانی صنایع‌دستی برای عید نوروز است.

    جهت آشنایی با انواع هدیه سازمانی صنایع‌دستی که مناسب عید نورز هستند به صفحه هدایای سازمانی نوروزی مراجعه کنید.

    سفارش اینترنتی هدیه سازمانی صنایع دستی

    اگر شما قصد خرید هدیه سازمانی صنایع‌دستی را دارید و به دنبال معروف‌ترین نمایندگی فروش هدایای سازمانی صنایع‌دستی در ایران هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه صنایع‌دستی پرنون است که به طور تخصصی در زمینه تهیه، تولید و فروش صنایع‌دستی ایران فعالیت دارد و سابقه چندین ساله در زمینه تهیه هدایایی سازمانی صنایع‌دستی برای سازمان‌های مختلف را دارد در این فروشگاه انواع هدیه سازمانی و گیفت سازمانی صنایع‌دستی با قیمت مناسب و بسته‌بندی شیک عرضه می‌شود. برخی از مزایای خرید از نمایندگی فروش هدایای سازمانی پرنون عبارتند از:

    • مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع هدایای شرکتی و سازمانی
    • امکان تهیه انواع هدایا سازمانی صنایع‌دستی متناسب با بودجه مورد نظر شما
    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • امکان سفارش هدایا به تعداد دلخواه شما
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • امکان درج لوگو یا متن دلخواه شما بر روی هدایای سازمانی صنایع‌دستی
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
    • قابلیت پرداخت و ثبت سفارش به صورت آنلاین
    • پشتیانی 24 ساعته
    • رعایت حریم شخصی کاربران

    سفارش آنلاین هدایای سازمانی صنایع دستی

    هدیه سازمانی صنایع‌دستی برای روز زن

    صنایع‌دستی جزء هدایای لوکس شیک برای تبریک روز زن به کارمندان خانم هستند و جزء ارزش‌ترین هدایای روز زن برای کارمندان خانم هستند و همیشه در خاطر آن‌ها ماندگار خواهد بود.

    فروشگاه اینترنتی پرنون آماده تهیه و تولید انواع هدایای سازمانی روز زن با کمترین هزینه را دارد شما می‌توانید برای اطلاع از انواع هدایای سازمانی صنایع‌دستی مناسب روز زن با بخش پشتیبانی پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید تا کارشناسان ما با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد ونوع هدیه شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه سازمانی مناسب و مقرون به صرفه به مناسبت روز زن راهنمایی کنند.

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو گل نقره با قاب 20 در 50 سانتیمتری

    تابلو گل نقره با قاب 20 در 50 سانتیمتری

    320,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانتیمتر

    تندیس گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم و نقاشی طرح جعبه ای- دارای 2 جای خودکار و برگه یاداشت

    جا خودکاری 2 قیف جعبه‌ای

    530,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه جواهر خاتم و نگارگری در 3 سایز

    جعبه جواهر خاتم و نگارگری در 3 سایز

    270,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان چوبی 2 قلو طرح چهارچوب سقف دار

    سری شمعدان چوبی 2 تایی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    1,865,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری 8 ضلعی خاتم‌

    شکلات خوری 8 ضلعی خاتم‌

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    قلمدان چوبی رومیزی طرح 3 گلدان

    قلمدان چوبی طرح گلدان

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    بارلی

    کیف دستی زنانه چرمی مدل بارلی

    1,280,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول چرم طبیعی دست دوز

    کیف پول مردانه با جای موبایل

    550,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    780,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR