جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    روش‌های بسیاری برای تبلیغ یک محصول یا خدمات وجود دارد و یکی از بهترین روش‌های اصلی این کار استفاده از هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی است. هدایای تبلیغاتی را می‌توان به عنوان اقلامی توصیف کرد که برای اهداف تبلیغاتی در ارتباط با بازاریابی استفاده می‌شود و معمولاً حاوی آرم یا لوگو شرکت هستند.

    اگر شما صاحب کسب‌وکار یا مدیر بخش تبلیغات و بازاریابی یک مجموعه هستید و برای افزایش مشتریان و نرخ فروش خود به دنبال هدایای تبلیغاتی نفیس هستید با ما همراه باشید تا به شما انواع هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی معرفی کنیم و با نحوه خرید هدایای تبلیغاتی نفیس، خرید هدیه تبلیغاتی لوکس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف آشنا شوید.

    خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

    هدایای تبلیغاتی چیست؟

    هدایای سازمانی یا هدایای تبلیغاتی محصولات یا کالاهایی هستند که به نحوی گیرنده خود را به یک نام تجاری (نام شرکت) یا شعار خاص هدایت می‌کنند و به‌صورت رایگان اهدا می‌شوند. برخی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی، خودکارهایی هستند که دارای مارک یک شرکت یا محصول هستند.

    هدف اصلی از دادن هدایای تبلیغاتی به مصرف‌کنندگان، ترغیب آن‌ها به خرید محصول یا خدمات تبلیغ‌شده است. میزان موفقیت نسبتا خوبی برای شرکت‌ها در استفاده از این روش تبلیغ در مقایسه با سایر انواع تبلیغات وجود دارد.

    به عنوان مثال، نوع متفاوتی از تبلیغات محبوب، کوپن‌های تخفیف است که از طریق تخفیف‌های پولی، مشتریان را جذب می‌کنند اما آمار نشان داده شده است که مشتریان بیشتر به هدایای تبلیغاتی پاسخ می‌دهند تا کوپن‌ها و سایر اشکال تبلیغات.

    برای مشاهده کاتالوگ هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی و دریافت مشاوره به صفحه هدایای تبلیغاتی و سازمانی مراجعه کنید و فرم را پرکنید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را در زمینه خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی راهنمایی کنند.

     

    بهترین هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی

    صنایع‌دستی در بین مردم بسیار محبوب است پس یکی از بهترین گزینه‌های برای خرید بهترین هدیه تبلیغاتی و سازمانی استفاده از هدایای سازمانی صنایع‌دستی است. با توجه به این که تنوع صنایع‌دستی در ایران بسیار گسترده است و انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و جامعه هدف‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    با توجه به این که اکثر مراحل تولید صنایع‌دستی با دست انجام می‌شود کلیه آثار صنایع‌دستی دارای ارزش بالایی هستند و قطعا نمی‌‌توان گفت که بهترین هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی چیست.

    هدایای سازمانی صنایع دستی

    انواع هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی

    هر آیتم یا محصولی که شما برای ترویج کسب‌وکار خود را ارائه می‌دهید یک محصول تبلیغاتی است، معمولا بر روی این محصولات لوگو، نام یا شماره تلفن و آدرس وب‌سایت شرکت درج می‌شود. هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند که برخی از آن‌های عبارتند از:

    • تندیس میناکاری
    • ست‌ صنایع‌دستی
    • خودکار خاتم
    • جا چسبی خاتم
    • انواع تابلو صنایع‌دستی
    • ست ادارای خاتم
    • جا خودکاری یا جا قلمی خاتم
    • گل نقره
    • ساعت
    • صنایع‌دستی چرمی
    • بشقاب
    • گلدان
    • شکلات‌خوری
    • تندیس نقره
    • و...

    فروشگاه آنلاین پرنون دارای سابقه چندین ساله در زمینه فروش صنایع‌دستی، تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارائه‌دهنده انواع مختلف ست‌های صنایع‌دستی با بسته‌بندی جذاب و شیک است. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان فروش پرنون می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان

    هدایای تبلیغاتی اصفهان

    شهر اصفهان مهد هنر و فرهنگ ایران زمین است و هنرمندان بسیاری در این شهر مشغول خلق و تولید آثار هنری گوناگون هستند. گزینه‌های بسیاری برای سفارش هدایای سازمانی و تبلیغاتی اصفهان وجود دارد ولی قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفارش هدایای تبلیغاتی اصفهان، صنایع‌دستی است.

    صنایع‌دستی اصفهان بسیار متنوع و کاربردی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنید.

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش صنایع‌دستی اصفهان با توانایی تولید انواع هدایای سازمانی اصیل و هنری و همچنین تجربه چندین ساله در تأمین و تولید این نوع هدایا برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف، آماده تهیه و تولید انواع هدیه‌های سازمانی و تبلیغاتی اصفهان از قبیل؛ انواع تندیس، انواع قاب و تابلوهای هنری، انواع ست صنایع‌دستی، انواع ست اداری و... به‌صورت تعداد و با کمترین هزینه است.

    با تماس با شماره 09363197760 همکاران ما با بررسی اطلاعات بودجه، تعداد و نوع هدیه شما را در انتخاب و تهیه یک هدیه سازمانی و تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.

    هدایای تبلیغاتی سنتی

    نمایندگی هدایای تبلیغاتی

    اگر شما قصد خرید هدیه تبلیغاتی صنایع‌دستی و هدیه سازمانی صنایع‌دستی را دارید و به دنبال معروف‌ترین نمایندگی فروش هدایای تبلیغاتی در ایران هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه صنایع‌دستی پرنون است که در این فروشگاه انواع هدیه تبلیغاتی صنایع‌دستی با قیمت مناسب و بسته‌بندی شیک عرضه می‌شود.

    برخی از مزایای خرید از نمایندگی فروش هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی پرنون عبارتند از:

    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • سفارش‌های بالای 800000 تومان رایگان ارسال می‌شوند
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
    • قابلیت پرداخت هزینه سفارش به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل
    • پشتیانی 24 ساعته
    • رعایت حریم شخصی کاربران

    هدایای تبلیغاتی میناکاری

    میناکاری اصفهان جزء یکی از زیباترین و پرطرفدارترین صنایع‌دستی است که با استفاده از صنایع‌دستی میناکاری، هدایای تبلیغاتی متنوعی می‌شود تولید کرد. یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی میناکاری اصفهان، تندیس‌ میناکاری است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و قابلیت درج لوگو و نوشته دلخواه شما بر روی آن‌ها امکان‌پذیر است.

    برای مشاهده و سفارش هدایای تبلیغاتی میناکاری اصفهان به صفحه صنایع‌دستی میناکاری مراجعه کنید.

     

    علاوه‌بر تندیس از سایر محصولات میناکاری می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی و سازمانی استفاده کرد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    • تابلو میناکاری
    • بشقاب میناکاری
    • گلدان میناکاری
    • ست صنایع‌دستی میناکاری
    • و...

    در صورت تمایل به خرید اینترنتی هدیه تبلیغاتی میناکاری و دریافت مشاوره با کارشناسان ما می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در شبکه‌های اجتماعی پیام بدهید.

    هدایای تبلیغاتی میناکاری

    هدایای تبلیغاتی خاتم‌کاری

    یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی نفیس که برای هدایای سازمانی بسیار ارزشمند هستند، صنایع‌دستی خاتم‌کاری اصفهان است. هدایای تبلیغاتی خاتم‌کاری برای شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی، ارگان‌ها، کسب‌وکارها، همایش‌ها و همچنین جهت قدردانی و تشکر بسیار مناسب هستند.

    برخی از مزایای خرید هدایای تبلیغاتی خاتم‌کاری عبارتند از:

    • محصولات خاتم بسیار زیبا، شکیل و چشم‌نواز هستند.
    •  برای تمام سلایق مناسب است.
    • امکان چاپ آرم یا لوگو، نام یا متن دلخواه شما بر روی محصولات وجود دارد.

    در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون، انواع هدایای تبلیغاتی خاتم‌کاری با بسته‌بندی‌های زیبا و خاص قابل ارائه است که شما با ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن‌ می‌توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

    برای مشاهده و خرید هدایای تبلیغاتی خاتم کاری اصفهان به صفحه صنایع دستی خاتم کاری مراجعه کنید.

     

    پک هدیه صنایع‌دستی

    پک هدیه صنایع‌دستی یا ست هدیه صنایع‌دستی جزء ارزشمندترین هدایا محسوب می‌شود که برای هدایای سازمانی و هدایای مدیریتی بسیار مناسب هستند.

    یکی از محصولات پرکاربرد پک هدیه صنایع‌دستی، ست‌ اداری رومیزی است که در مدل‌های مختلف تولید می‌شود و گزینه مناسبی برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی هستند که بر روی میز کار قرار می‌گیرند و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

    پک‌های هدیه صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند که با ترکیب‌ها و چیدمان‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند.

    اگر شما قصد تهیه پک صنایع‌دستی یا ست صنایع‌دستی را درید کافی است با شماره 09363197760 تماس بگیرید تا همکاران ما کاتالوگ مربوط به ست صنایع‌دستی را به همراه قیمت برای شما ارسال کنند و شما مدل مدنظرتان را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

    هدایای تبلیغاتی خاتم کاری

    هدایای تبلیغاتی سنتی

    از دیرباز محصولاتی مانند خودکار، سرکلیدی، تقویم، سررسید و غیره برای هدایای تبلیغاتی مورد استفاده بوده است؛ اما در سال‌های اخیر مدیران شرکت‌های علاوه بر این موارد از هدایای تبلیغاتی سنتی برای تبلیغات و بازاریابی خدمات و محصولات‌شان نیز استفاده می‌کنند.

    یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدایای تبلیغاتی سنتی، صنایع‌دستی است. با انتخاب محصولات صنایع‌دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی سنتی یا هدیه سازمانی سنتی علاوه‎بر این که یک هدیه‌ نفیس و ارزشمند برای مدیران، کارکنان و مشتریان خود تهیه‌ کرده‌اید به بهتر حک شدن برند و خدمات خود در ذهن مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شما و خدمات‌تان کمک به سزایی کرده‌اید.

    پک هدیه صنایع دستی

    هدیه صنایع‌دستی مدرن

    با توجه به این که در عصر مدرنیته زندگی می‌کنیم، تمایل مدیران و صاحبان کسب‌وکارها به تهیه هدایای تبلیغاتی مدرن بیشتر است و از طرفی می‌خواهند محصولی را که به عنوان هدیه‌ تبلیغاتی انتخاب می‌کنند بسیار لوکس باشد.

    شما می‌توانید به بهانه‌های مختلف از جمله مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی از هدیه تبلیغاتی مدرن برای مشتریان خود استفاده کنید و با این روش برند و خدمات خود را در ذهن آن‌ها حک کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از هدیه صنایع‌دستی مدرن است.

    اگر به دنبال تهیه هدیه صنایع‌دستی مدرن با بهترین قیمت هستید فقط کافی است با فروشگاه اینترنتی پرنون تماس بگیرید تا همکاران ما بر اساس بودجه و تعداد مورد نظرتان شما را برای خرید هدیه صنایع‌دستی مدرن راهنمایی کنند.

    در فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون انواع هدیه صنایع‌دستی مدرن با بسته‌بندی‌های شیک و منحصربه‌فرد برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

    هدیه صنایع دستی مدرن

    تفاوت هدایای تبلیغاتی با هدایای سازمانی چیست؟

    زمانی که یک شرکت، مجموعه یا اُرگان به مناسبت‌های مختلف (عید نوروز، شب یلدا) یا برای ترفیع پرسنل خود به کارمندان یا خانواده‌های آن‌های هدیه می‌دهد همچنین زمانی که هدیه‌ای از سمت مدیر یک شرکت به مدیر یک مجموعه دیگر برای عرض تبریک به مناسبت‌های مختلف فرستاده می‌شود، هدیه سازمانی گفته می‌شود.

     به هر آیتم یا محصولی که شما برای ترویج کسب‌وکار خود را ارائه می‌دهید و جنبه بازاریابی و تبلیغات داشته باشد و باعث جذب مشتریان جدید و افزایش وفاداری مشتری ‌شود، هدیه تبلیغاتی می‌گویند.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس رومیزی میناکاری با طرح الله

    تندیس بشقاب مینا با طرح الله

    235,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس کشتی نقره با عیار 925

    تندیس کشتی نقره با عیار 840

    1,895,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانتیمتر

    تندیس گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    440,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی خاتم و نقاشی  با درب لولایی و پوشش داخلی مخمل قرمز

    جا قلمی خاتم و نقاشی درب لولایی

    390,000 تومان (بدون مالیات)
    خودکار خاتم کاری اصفهان

    خودکار خاتم کاری اصفهان

    210,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR