جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدیه تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی و جذب مشتری است که یکی از بهترین گزینه‌ها که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به عنوان معرفی خدمت یا محصول خود استفاده کنند یا به مناسبت خاص به مشتریان، کارکنان یا شرکت‌های دیگر به عنوان هدیه تبلیغاتی یا هدیه سازمانی بدهند انتخاب هدیه تبلیغاتی سنتی است.

    برای آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی سنتی، نحوه سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی سنتی، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

    هدیه تبلیغاتی سنتی

    بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش هدیه تبلیغاتی سنتی و هدیه تبلیغاتی صنایع‌دستی است که با خرید و ثبت سفارش در این فروشگاه می‌توانید هدایای تبلیغاتی سنتی کاربردی و خلاقانه با قیمت مناسب تهیه کنید همچنین با تماس با شماره 09363197760 می‌توانید بر اساس بودجه و تعداد مورد نیاز، مشاوره رایگان دریافت کنید.

     لیست برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی که می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی و تبلیغاتی از آن‌ها استفاده کنید عبارتند از:

    • پک هدیه سنتی
    • انواع هدیه صنایع‌دستی
    • ست اداری سنتی
    •  جا خودکاری یا جا قلمی
    •  پایه چسب
    •  سرکلیدی یا جاکلیدی
    • گلدان تبلیغاتی صنایع‌دستی
    • خودکار
    •  ساعت دیواری یا رومیزی
    • تابلو صنایع دستی
    • تندیس
    • صنایع‌دستی چرمی
    • جعبه هدیه سنتی
    • ظروف پذیرایی سنتی
    •  گل نقره
    •  و...

    جهت مشاهده و آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی سنتی ایرانی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی مراجعه کنید.

     

    هدیه سازمانی سنتی

    زمانی که یک شرکت، مجموعه یا اُرگان به مناسبت‌های مختلف (عید نوروز، شب یلدا) یا برای ترفیع پرسنل خود به کارمندان یا خانواده‌های آن‌های هدیه می‌دهد همچنین زمانی که هدیه‌ای از سمت مدیر یک شرکت به مدیر یک مجموعه دیگر برای عرض تبریک به مناسبت‌های مختلف فرستاده می‌شود، هدیه سازمانی گفته می‌شود.

    یکی از بهترین و نفیس‌ترین گزینه‌های برای هدیه سازمانی، خرید هدیه سازمانی سنتی است که شما به راحتی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پرنون، سفارش کادو سازمانی سنتی خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

     

    انواع هدیه تبلیغاتی سنتی

    هدیه سازمانی سنتی و هدیه تبلیغاتی سنتی ایرانی بسیار متنوع هستند و بیشتر شامل محصولات صنایع‌دستی می‌شوند. شاید پیش خود فکر کنید اگر قرار باشد از هدیه تبلیغاتی صنایع‌دستی استفاده کنید بسیار گران هستند و هزینه شما برای تبلیغات زیاد می‌شود و به صرفه نیست اما باید این نکته را در نظر بگیرید که هدایای تبلیغاتی صنایع‌دستی بسیار نفیس و ارزشمند هستند و با کمی خلاقیت و ابتکار عمل شما می‌توانید هدیه تبلیغاتی سنتی مقرون به صرفه تهیه کنید. در ادامه به طور کامل انواع هدیه تبلیغاتی سنتی را معرفی کرده‌ایم.

     

    جعبه هدیه سنتی

    جعبه خاتم یکی از شیک‌ترین محصولات صنایع‌دستی خاتم‌کاری هستند که کاربردهای مختلفی دارند و دارای سایزهای مختلف هستند. اصولا از آن‌ها برای نگهداری کتاب، زیورآلات و غیره استفاده می‌کنند.

    قیمت جعبه خاتم‌کاری متناسب با سایز و مرغوبیت خاتم به کار رفته در آن‌ها تعیین می‌شود و در صورتی که شما قصد تهیه جعبه خاتم‌کاری به عنوان هدیه سنتی تبلیغاتی را دارید شما می‌توانید با کارشناسان فروشگاه پرنون تماس بگیرید و متناسب با بودجه و تعداد مورد نظر خود جعبه هدیه سنتی خاتم‌کاری تهیه کنید.

     

    هدیه تبلیغاتی سنتی خاص

     

    تابلو نفیس ایرانی بهترین هدیه تبلیغاتی سنتی

    تابلوهای صنایع‌دستی که با هنر دست هنرمندان ایرانی نقش نگاری شده‌اند بسیار نفیس و ارزشمند هستند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه تبلیغاتی و سازمانی سنتی هستند. این تابلوها بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته ذکر این نکته هم ضروری است که تابلو صنایع‌دستی را بیشتر به عنوان هدیه سازمانی سنتی خریداری می‌کنند چون نسبت به ما بقی هدایای تبلیغاتی قیمت گران‌تری دارند و بیشتر برای هدیه به کارمندان و مدیران دیگر شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف، تهیه می‌شوند.

    لیست برخی از تابلوها که به عنوان بهترین هدیه سازمانی سنتی می‌توانید تهیه کنید عبارتند از:

    •  تابلو گل نقره
    • تابلو فیروزه کوبی
    •  قاب قلمزنی
    • تابلو خاتم‌کاری
    • تابلو میناکاری

    شما می‌توانید برای مشاهده و خرید آنلاین تابلو صنایع‌دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی و سازمانی به صفحه تابلو صنایع‌دستی اصفهان مراجعه کنید و متناسب با سلیقه خود سفارشات خود را به صورت تکی یا عمده ثبت کنید.

     

    تندیس به عنوان هدیه تبلیغاتی سنتی

    اگر به دنبال زیباترین و مقرون به صرفه‌ترین هدیه تبلیغاتی سنتی هستید پیشنهاد ما به شما سفارش انواع تندیس صنایع‌دستی است که زیبایی منحصر به فردی دارند و همیشه ماندگار هستند. بزرگ‌ترین مزیت خرید تندیس صنایع‌دستی این است که شما می‌توانید متن دلخواه یا لوگو شرکت خود را بر روی آن‌ها ثبت کنید و بازدهی تبلیغات خود را با این روش چند برابر کنید.

    تندیس میناکاری یکی از شیک‌ترین‌ نمونه‌ها هستند که طرح‌های متنوعی دارند که در اصل این تندیس‌ها با تلفیق چوب و صنایع‌دستی میناکاری ساخته‌ شده‌اند و متناسب با سلیقه مشتری متن دلخواه بر روی آن‌ها حک می‌شوند.

    برای ثبت سفارش و دریافت کاتالوگ تندیس صنایع‌دستی فقط کافی با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام به همین شماره پیام بدهید تا کارشناسان فروشگاه پرنون شما را راهنمایی کنند.

    هدیه سنتی تبلیغاتی

     

    خودکار خاص‌ترین هدیه تبلیغاتی سنتی

    از گذشته تا به امروز بدون شک همیشه اولین انتخاب مدیران یا مسئول بخش تبلیغات شرکت‌ها برای هدیه تبلیغاتی، خودکار بوده است و امروزه شاید استفاده از هدیه تبلیغاتی خودکار برای مشتریان جذابیت چندانی نداشته باشد مگر این که آن خودکار خاص باشد.

    یکی از ایده‌های جذاب برای هدیه تبلیغاتی برای جذب مشتری، خودکار خاتم‌کاری است که بسیار نفیس و ارزشمند هستند که شما می‌توانید از این مدل خودکار به عنوان کادو تبلیغاتی سنتی استفاده کنید.

     همچنین می‌توانید در بسته‌بندی شیک خودکار خاتم و جاخودکاری خاتم‌کاری قرار دهید و یک هدیه تبلیغاتی سنتی خاص برای مشتریان خود تهیه کنید.

     

     

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    بشقاب مینا 20، 25 و 30 سانتی با جعبه

    بشقاب مینا 20، 25 و 30 سانتی با جعبه

    860,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس کشتی نقره با عیار 925

    تندیس کشتی نقره با عیار 840

    2,090,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,440,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم و نقاشی طرح جعبه ای- دارای 2 جای خودکار و برگه یاداشت

    جا خودکاری 2 قیف جعبه‌ای

    530,000 تومان (بدون مالیات)
    جا سوئیچی دیوار کوب میناکاری در چند طرح گلدان زیبا و جذاب

    جا سوئیچی دیوار کوب میناکاری

    75,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR