جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    تهیه کادو روز معلم و هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه دغدغه اصلی دانش‌آموزان، دانشجویان و اولیا آن‌ها است و دوست دارند به بهانه این روز با خرید هدیه روز معلم از آموزگار، دبیر یا استاد خود قدردانی کنند.

    اگر شما هم دنبال ایده برای هدیه روز معلم ارزان‌ قیمت هستید و قصد دارید بهترین هدیه روز معلم و استاد را تهیه کنید کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع ایده هدیه روز معلم آشنا شوید که با مطالعه و بررسی آن‌ها می‌توانید کادوی خاص برای روز معلم و هدیه خاص برای روز استاد خریداری کنید.

    هدیه روز معلم

    ایده برای هدیه روز معلم

    اگر برای خرید کادوی روز معلم ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد و از طرفی می‌خواهید هدیه قشنگ برای روز معلم بخرید که ماندگار باشد ما در ادامه فهرستی از هدایای متنوع برای روز معلم و استاد را گردآوری کرده‌ایم که شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود از آن‌ها ایده بگیرید و بهترین کادو روز معلم را تهیه کنید. در این فهرست به هدایای مشترکی که به عنوان هدیه برای معلم زن و کادو برای معلم مرد مناسب هستند اشاره کرده‌ایم و در ادامه به طور جداگانه به هدایایی که برای خانم‌ها و آقایان کاربردی هستند، پرداخته‌ایم.

    فروشگاه خرید هدیه پرنون مرجع تخصصی فروش هدایا به مناسبت‌های مختلف است که شما می‌توانید با تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 مشاوره رایگان در زمینه خرید هدیه روز معلم دریافت کنید و بر اساس بودجه مدنظرتان کادو شیک برای روز معلم تهیه کنید.

    گل نقره برای هدیه روز معلم 

    بدون شک گل جزء ثابت هدایا برای روز معلم است اما برای شما پیشنهاد خاصی داریم به جای این که هزینه در قبال دسته‌گل طبیعی، باکس گل یا گیاهان زینتی پرداخت کنید که بعد از مدتی پژمرده می‌شوند و دیگر اثری از آثار آن‌ها نیست بیایید در ازای بودجه‌ای که برای خرید گل در نظر گرفته‌اید، شاخه گل نقره یا باکس گل نقره بخرید.

    مزیت خرید گل‌ نقره این است که ارزش بالایی دارند و همواره ماندگار خواهند بود و هدیه‌ای شیک و خاص برای روز معلم خواهند بود و قطعا معلم یا استاد شما با دریافت گل نقره از شما سورپرایز خواهند شد.

    هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه

    جا خودکاری بهترین هدیه روز معلم 

     بدون شک از وسایل ضروری و موردنیاز برای معلمین و اساتید، جا قلمی یا جا خودکاری است. اگر شما قصد تهیه جا خودکاری برای هدیه روز معلم را دارید پیشنهاد ما به شما این است که مدلی را خریداری کنید که خاص و مورد پسند همه سلیقه‌ها باشد که در این صورت پیشنهاد ما به شما جا خودکاری رومیزی خاتم است.

    تنوع طرح‌ها و مدل‌های جا خودکاری خاتم بسیار گسترده است متناسب به کیفیت و مدل آن قیمت متفاوتی دارند که در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع مدل‌های آن متناسب با تمام سلیقه‌ها موجود است. برای دریافت کاتالوگ انواع جا خودکاری خاتم‌کاری فقط کافی با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

    کادوی روز معلم

    صنایع‌دستی بهترین هدیه برای روز استاد

    تهیه صنایع‌دستی برای کادو به معلم جزء هدایای شیک روز معلم هستند و بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده و مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است. کادو صنایع‌دستی جزء هدیه ارزشمند برای روز معلم محسوب می‌شود به همین دلیل هنگام تهیه هدیه روز معلم می‌توانید صنایع‌دستی را جزء اولویت‌هایتان قرار بدهید.

    برای آشنایی و مشاهده انواع صنایع‌دستی کادویی برای روز معلم فقط کافی است به صفحه هدیه صنایع‌دستی مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوال و دریافت مشاوره با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است که در انواع صنایع‌دستی کادویی مناسب برای هدیه روز معلم در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. برخی از هدایای صنایع‌دستی که برای هدیه روز معلم مناسب هستند عبارتند از:

    • صنایع‌دستی قلمزنی
    • تابلو صنایع‌دستی
    • ظروف صنایع‌دستی
    • انواع تندیس
    • صنایع‌دستی میناکاری
    • صنایع‌دستی خاتم
    • هدایای دکوری صنایع‌دستی
    • محصولات چرمی دست‌‌دوز
    • و...

    هدیه شیک برای روز معلم

    جا چسبی هدیه مناسب برای روز معلم 

    یکی از گزینه‌های مناسب کادو برای روز معلم که می‌توانید در نظر داشته باشید جاچسبی است. اگر به دنبال جاچسبی شیک و خاص و کاربردی هستید پیشنهاد ما به شما خرید جاچسبی چوبی خاتم است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

    طراحی جاچسبی خاتم به صورتی است که دارای برگه یادداشت و جا خودکاری نیز هست و در آن از مرغوب‌‌ترین نوع خاتم استفاده شده و هدیه ارزشمند برای روز معلم است.

    بهترین کادو برای روز معلم

    کیف پول برای کادو روز معلم 

    کیف پول از وسایل کاربردی و ضروری برای خانم‌ها و آقایان است و شما می‌توانید به عنوان هدیه لوکس برای روز معلم تهیه کنید. اگر قصد خرید کیف پول برای کادو روز معلم و استاد را دارید بهتر است که کیف پول‌هایی که جنس آن‌ها از چرم طبیعی است را خریداری کنید.

    کیف پول چرم طبیعی دست‌دوز بسیار ارزشمند است و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بسیار با دوام هستند و یک هدیه ماندگار برای روز معلم به شمار می‌روند.

    کادوی معلم

    بشقاب میناکاری بهترین هدیه برای استاد دانشگاه

    بشقاب میناکاری اصفهان از هدایای نفیس و ارزشمندی است که برای روز معلم می‌توانید تهیه کنید و قطعا مورد پسند هر سلیقه‌ای است. بشقاب‌های میناکاری در سه مدل به صورت با جعبه،  باقاب و بدون قاب و جعبه عرضه می‌شوند که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصر به فردی دارند و انتخاب مدل آن بستگی به سلیقه فرد مورد نظر دارد. اگر قصد تهیه هدیه نفیس برای روز معلم را دارید در فروشگاه پرنون انواع مدل‌های بشقاب مینا در طرح‌ها و سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت ساخت و بهترین قیمت عرضه می‌شود.

    جهت مشاهده انواع مدل‌های بشقاب میناکاری برای کادوی روز معلم و ثبت سفارش فقط کافی است به صفحه تابلو میناکاری اصفهان مراجعه کنید.

    تابلو دیوارکوب بهترین کادو روز معلم 

    تابلوهای تزئینی و هنری یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان هدیه مناسب برای روز معلم است و همواره جذاب و ماندگار هستند. اگر به دنبال تابلو‌های شیک و خاص هستید پیشنهاد ما به شما تهیه تابلو صنایع‌دستی است چون مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند و همیشه جذابیت خود را دارند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند.

    لیست برخی از تابلوهای صنایع‌دستی که مناسب هدیه برای معلم هستند عبارتند از:

    • تابلو میناکاری
    • قاب گل نقره
    • تابلو خاتم‌کاری
    • تابلو قلمزنی
    • تابلو مینیاتور
    • تابلو فیروزه‌کوبی
    • و...

    کادو برای معلم

    تندیس نقره بهترین کادو برای استاد دانشگاه

    اگر به دنبال هدیه روز معلم جدید هستید،  تندیس‌های نقره جزء جدیدترین هدایا برای روز معلم هستند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار شیک و ارزشمندند. تنوع طرح‌های این مدل تندیس‌ها بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها متناسب با طرح و وزن نقره به کار رفته در آن‌ها متغیر است.

    برای محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار، افزایش دوام و ماندگاری و زیبایی بیشتر در یک محفظه شفاف پلکسی بر روی پایه‌ای از جنس پی وی سی (pvc) قرار گرفته‌اند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع تندیس نقره در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع موجود است که شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    هدیه برای روز معلم

    ساعت دیواری کادو مناسب روز استاد 

    خرید یک ساعت دیواری شیک و زیبا برای روز معلم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که با نصب آن  بر روی دیوار منزل یا دفتر کار همواره به یاد شما خواهند بود. ساعت‌های صنایع‌دستی جزء خاص‌ترین و مدرن‌ترین ساعت‌های دیواری هستند که کادو مناسب برای روز معلم به حساب می‌آیند. برخی از مدل‌های ساعت صنایع‌دستی که به عنوان کادو برای روز معلم بسیار شیک و کاربردی هستند، عبارتند از:

    • ساعت خاتم‌کاری
    • ساعت میناکاری
    • ساعت قلمزنی
    • ساعت خاتم و مینا
    • ساعت رزینی
    • ساعت چوبی
    • و...

     کادو برای استاد دانشگاه

    تندیس میناکاری برای هدیه روز معلم به استاد 

    تندیس میناکاری گزینه مناسبی برای هدیه روز معلم و استاد است و جزء هدیه روز معلم ارزان قیمت به شمار می‎روند و طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که شما متناسب با سلیقه خود می‌توانید از بین مدل‌های موجود یکی را انتخاب کنید و در صورت تمایل متن یا لوگو دلخواه خود را سفارش دهید که بر روی آن‌ها درج شود.

    اگر قصد تهیه تندیس میناکاری با بهترین قیمت برای روز معلم را دارید در فروشگاه پرنون انواع تندیس مینا با بالاترین کیفیت ساخت ارائه می‌شود جهت اطلاع از نحوه سفارش، قیمت و مشاهده انواع تندیس میناکاری اصفهان فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 در تماس باشید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید.

     کادوی تولد معلم

    ست هدیه صنایع‌دستی بهترین هدیه برای استاد 

    یکی از زیباترین هدایایی که می‌توانید به عنوان کادو روز معلم به استاد دانشگاه و هدیه روز معلم برای استاد موسیقی، ست هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. در ست هدیه صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد. 

    در فروشگاه صنایع‌دستی پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع ست هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی برای کادوی روز معلم راهنمایی کنند. 

    ایده هدیه روز معلم

    خودکار خاتم‌کاری هدیه ارزان قیمت برای روز معلم

    خودکار خاتم جزء هدایای اصیل ایرانی است که زیبایی منحصر به فردی دارد و جزء هدایای لوکس روز معلم محسوب می‌شود. خودکار خاتم‌کاری را می‌توانید به عنوان کادو برای معلم زن و هدیه برای معلم مرد به همراه جا خودکاری خاتم که ست آن‌ها هستند سفارش دهید که جزء هدایای کاربردی برای روز معلم هستند چرا که معلم‌ها و اساتید با قرار دادن آن‌ها بر روی میز کار خود علاوه بر این که ظاهر زیبایی به میز کار خود می‌بخشند از خودکارهایی که با هنر اصیل ایرانی ساخته شده‌اند، استفاده می‌کنند.

    خرید اینترنتی هدیه روز معلم

    سر کلیدی هدیه یادگاری برای روز معلم 

    اگر می‌خواهید هدیه یادگاری کوچک برای روز معلم بخرید و در نظر دارید هدیه روز معلم ارزان قیمت تهیه کنید سرکلیدی گزینه مناسبی است و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک کادو کاربردی برای روز معلم تهیه کرده‌اید.

    سرکلیدی‌های چوبی، خاتم و چرمی یکی از ماندگارترین و بهترین مدل‌های سرکلیدی هستند که زیبایی منحصر به فردی دارند و مورد پسند اکثر خانم‌ها و آقایان است و به عنوان یک هدیه ماندگار برای روز معلم می‎توانید تهیه کنید.  

    برای معلمم چی بخرم؟ 

    قلمدان چوبی برای هدیه به استاد 

    اگر به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای خرید هدیه روز معلم هستید که در عین سادگی شیک و کاربردی باشد می‌توانید به خرید قلمدان چوبی فکر کنید. شما در اصل می‌توانید با خرید یک خودکار خاص یا روان‌نویس به عنوان کادو روز استاد آن را درون یک قلمدان چوبی قرار دهید که ارزش و زیبایی هدیه شما را دو چندان می‌کند.

    کادو مناسب روز استاد

    شیرینی و شکلات

    اگر شما فرصت یا زمان کافی برای خرید هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه را ندارید اما دوست ندارید دست خالی به دیدار استاد یا معلم خود در این روز بروید خرید شیرینی و شکلات ایده خوبی است.

    شما می‌توانید با تهیه شکلات کادویی یا یک جعبه شیرینی برای هدیه تبریک روز معلم یا استاد به دیدن آن‌‌ها بروید.

    خرید هدیه روز استاد

    بند عینک کادو ارزان قیمت برای روز معلم 

    اگر استاد یا معلم شما از عینک استفاده می‌کنند یکی از هدایای مناسب روز معلم برای آن‌ها خرید بند عینک است.  اگر شما بودجه چندانی برای خرید هدیه روز استاد ندارید بند عینک گزینه مناسبی است زیرا در مقایسه با دیگر هدایا قیمت زیادی ندارد و با این ترفند می‌توانید یک هدیه شیک و کاربردی برای معلم یا استاد خود تهیه کنید.

    آباژور

    اگر می‌خواهید یک هدیه لوکس و شیک برای روز استاد و معلم بخرید که جنبه تزئینی و کاربردی داشته باشد، آباژور گزینه مناسبی است و در صورتی که تصمیم خرید آباژور را دارید پیشنهاد ما به شما تهیه آباژور‌های سنگ است که علاوه برای زیبایی منحصر به فردی که دارند، خاصیت درمانی نیز دارا هستند.

    در فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون انواع آباژوهای سنگ نمک در مدل‌ها و طرح‌های مختلف موجود است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان از بین گزینه‌های موجود یک مورد را برای کادوی روز استاد انتخاب کنید.

    بهترین هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه

    هدیه سنتی ایرانی برای روز معلم

    از زیباترین هدایایی که می‌توانید برای کادو روز استاد و هدیه روز معلم برای مربی مهدکودک در نظر بگیرید هدایای سنتی یا هدایای اصیل ایرانی است که برای خانم‌ها و آقایان مناسب هستند و همواره زیبا و ماندگار خواهند بود.

    هدایای سنتی ایرانی بسیار متنوع هستند بیشتر شامل هدایایی می‌شوند که با هنر دست هنرمندان ایرانی یا با استفاده از مواد طبیعی ساخته شده است. بعضی از هدایای سنتی ایرانی که برای هدیه به خانم معلم و کادو برای معلم مرد مناسب هستند، عبارتند از:

    قلم‌های نگارشی هستند که در آن‌ها از مواد مختلفی مانند عاج، چوب، فلز و یا پوست حیوانات استفاده می‌شود.

    • هنرهای دستی یا صنایع‌دستی مانند گلیم، قالی و کیف‌های بافته شده با دست.
    • تندیس‌های سنتی که از موادی مانند خاک، سفال، سنگ و یا فلز ساخته شده‌اند.
    • ظروف سنتی مانند سرویس چای، قوری، فنجان و یا بشقاب‌های خاص با طرح‌های مختلف.
    • عطر و ادکلن‌های سنتی ایرانی که از برگ‌های خشک شده گل‌ها و عرق‌های گیاهی تهیه می‌شوند.
    • شال و روسری‌های سنتی ایرانی که با طرح‌های خاص و منحصربه‌فردی بافته می‌شوند.

    هنگام انتخاب هدیه سنتی ایرانی برای روز معلم، بهتر است به سلیقه و نیاز شخصی که قرار است به او هدیه داده شود توجه کنید.

    هدیه مناسب برای روز معلم

    هولدر موبایل برای هدیه روز استاد

    این روزها هولدر گوشی یا پایه نگهدارنده موبایل به یکی از وسایل ضروری برای همه تبدیل شده و قطعا داشتن آن برای همه افراد کاربردی است و می‌توان از آن به عنوان هدیه روز معلم ارزان قیمت اما شیک و کاربردی نام برد.

    استند گوشی موبایل که به آن هولدر یا پایه نگهدارنده هم گفته می‌شود یک وسیله کوچک و کارآمد است که برای نگهداری و قرار دادن گوشی یا تلفن همراه استفاده می‌شود. این وسیله معمولاً از موادی مانند پلاستیک، فلز، حصیر و چوب ساخته شده است.

    از مزایای خرید هولدر گوشی برای هدیه روز معلم این است که باعث می‌شود که گوشی را راحت‌تر در دست نگه داشت و از افتادن آن نیز جلوگیری می‌کند. همچنین با نصب هولدر گوشی بر روی سطوح صاف، می‌توان به راحتی تماشای ویدئوها و یا مطالعه متن‌ها را با گوشی خود تجربه کرد.

    هولدر گوشی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند و برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت چرخش و تنظیم زاویه دید، صفحه لمسی و یا قابلیت شارژ بی‌سیم نیز هستند. با توجه به نیاز شما می‌توانید یک هولدر گوشی ساده و یا یک مدل پیشرفته‌تر را برای کادو روز معلم به استاد انتخاب کنید. از زیباترین مدل‌های هولدر گوشی که برای هدیه روز معلم برای استاد موسیقی مناسب هستند و در فروشگاه پرنون موجود است هولدر گوشی چوبی و پایه نگهدارنده گوشی حصیری است که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصربه‌فردی دارند و به عنوان هدیه برای استاد گزینه قابل قبولی هستند.

    هدیه روز معلم مرد

    دسته‌گل

    یکی از هدایای مناسب به مناسبت روز معلم، دسته گل زیبا و خوش‌رنگ است که نشان‌دهنده احترام و ارزش‌گذاری به معلمان هست. در انتخاب دسته‌گل برای روز معلم بهتر است به نوع گل و رنگ آن توجه کنید و گل‌هایی را خریداری کنید که تازه و شاداب باشند.

    اگر معلم یا استادی که می‌خواهید به مناسبت این روز به او دسته‌گل یا باکس گل هدیه دهید، به یک رنگ خاص علاقه دارد، می‌توانید دسته‌گلی با همان رنگ مورد علاقهاش برایش تهیه کنید. در نهایت، بهتر است به دسته‌گلی با ظاهری زیبا و جذاب توجه کنید و به یاد داشته باشید که اهمیت این هدیه در احترام و تجلیل به معلمان است.

    هدیه برای خانم معلم

    عطر و ادکلن

    هدیه دادن عطر و ادکلن یکی از محبوب‌ترین هدایا برای خانم معلم و معلم مرد است. در انتخاب عطر و ادکلن برای کادو به معلم باید به یک سری موارد دقت کنید که برخی از نکات در زمینه خرید عطر و ادکلن برای روز معلم عبارتند از:

    • جنس عطر: قبل از انتخاب عطر یا ادکلن به نوع پوست و سلیقه شخصی که به آن هدیه داده می‌شود توجه کنید. برخی افراد از عطرهای خنک و تلخ، در حالی که برخی دیگر عطرهای شیرین و گرم را دوست دارند.
    • رایحه: رایحه‌های مختلف عطرها برای مناسبت‌های مختلفی مانند روزهای گرم و خنک، صبح و شب و همچنین فصل‌های سال متفاوت هستند؛ بنابراین، بهتر است به نوع رایحه عطر یا ادکلن توجه کنید که با فصل و محل استفاده مطابقت داشته باشد.

    نکته اصلی که در خرید عطر و ادکلن برای کادو روز معلم باید رعایت کنید این است که آن را در یک بسته‌بندی شیک و کادویی قرار دهید تا زیبایی هدیه شما را دو چندان کند. در کل، هر چند که عطر و ادکلن یکی از هدایای محبوب هستند، اما باید به سلیقه و نیاز شخصی که به آن هدیه داده می‌شود توجه کنید تا هدیه شما مورد پسند فرد مقابل واقع شود.

    هدیه برای روز معلم

    کتاب بهترین هدیه روز معلم و استاد

    یکی از هدایایی که می‌توانید با خیال راحت برای روز معلم یا استاد تهیه کنید و مطمئن باشید که آن‌ها هدیه شما را دوست خواهند داشت، خرید کتاب برای کادو روز معلم و استاد است. تقریبا می‌توان گفت: اساتید و معلمان به مطالعه و کتاب‌خوانی در زمینه‌های مختلف علاقه دارند و یکی از هدایایی که از دریافت آن خوشحال خواهند شد کتاب خواهد. بود.

    کادو ارزان قیمت برای روز معلم

    ماگ یا لیوان به عنوان کادو برای معلم

    ماگ یا لیوان‌های کادویی مدل‌های متنوعی دارند اما یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آن، ماگ حرارتی یا لیوان حرارتی است که در اصل به لیوان‌هایی گفته می‌شود که شما می‌توانید سفارش دهید که عکس فرد مورد نظر را بر روی  آن‌ها چاپ کنند و هنگامی نوشیدن چایی، قهوه یا دمنوش عکس مورد نظر بر روی آن‌ها ظاهر می‌شود.

    شما می‌توانید یک عکس از استاد یا معلم خود انتخاب کنید و مراکزی که مرکز چاپ روی لیوان انجام می‌دهند تحویل دهید. بدون شک ماگ حرارتی جزء بهترین کادو برای روز استاد خواهد بود چون جزء هدایای خاص محسوب می‌شود.

    کادو برای استاد

    ساعت مچی هدیه کاربردی برای روز معلم

    بدون شک خرید ساعت مچی به مناسبت روز معلم برای استاد یا معلم شما ایده خوبی است چون ساعت یک وسیله ضروری و کاربردی برای اساتید و معلمان است و با دریافت ساعت مچی برای کادو روز معلم خوشحال می‌شوند.

    ست اداری بهترین هدیه روز استاد

    ست‌های اداری جزء شیک‌ترین هدایای روز معلم هستند که می‌توانید برای معلمین و اساتید دانشگاه تهیه کنید. در فروشگاه پرنون این قابلیت شخصی‌سازی انواع ست اداری شیک و کاربردی موجود است که شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، تعیین کنید که در داخل ست اداری چه مواردی قرار داده شود.

    ست‌های اداری خاتم‌کاری از با کیفیت‌ترین و پرطرف‌دارترین محصولات اداری هستند که ارزش و ماندگاری بالایی دارند و در بسته‌بندی شیک و زیبا برای شما ارسال می‌شوند. اصولا محتویاتی که درون ست‌های اداری خاتم برای کادو روز استاد  قرار دارند عبارتند از:

    • جاچسبی
    • خودکار
    • جاخودکاری
    • پایه پرچم
    • جا برگه یادداشت
    • کارد نامه باز کن

    بهترین هدیه روز معلم ارزان قیمت

    کارت هدیه

    از ابتدای این مطلب به کلی ایده جذاب برای هدیه روز معلم اشاره کردیم و سعی کردیم در تصمیم‌گیری در زمینه خرید هدیه برای روز معلم یا خرید کادو برای روز استاد به شما کمک کنیم اما اگر باز هم از بین موارد مطرح شده هیچ‌کدام مورد پسند شما نبود یا با بودجه شما مطابقت نداشت در این حالت تنها گزینه مناسب تهیه کارت هدیه برای روز معلم است با مراجعه به بانک می‌توانید بر اساس مبلغ مورد نظرتان کارت هدیه دریافت کنید و متن دلخواه خود را بر روی آن درج کنید.

    هدیه مناسب برای روز معلم زن

    هدیه روز معلم چی بخرم؟

    در ایران روز بزرگداشت مقام معلم مصادف با 12 اردیبهشت ماه است و با نزدیک شدن به روز معلم این سوال در ذهن دانش‌آموزان ایجاد می‌شود که هدیه روز معلم چی بگیرم؟ و دغدغه دانشجویان این است که کادو روز معلم برای استاد خود چی بخرند حتی می‌توان گفت: اکثر افراد که در کلاس‌های آموزشی از قبیل موسیقی، آموزش زبان، آموزش کارهای هنری و غیره شرکت می‌کنند نیز دوست دارند به بهانه این روز برای استاد خود هدیه تهیه کنند.

    در ابتدای این مطلب به انواع هدایا برای روز معلم اشاره کردیم که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود از بین هدایای پیشنهادی ایده بگیرید و هدیه شیک برای روز معلم بخرید.

    هدیه روز معلم و استاد

    هدیه برای استاد دانشگاه

    دانشجویان یا کادر دانشگاه به مناسبت‌های مختلف برای استاد دانشگاه کادو تهیه می‌کنند و هنگام خرید هدیه برای استاد دانشگاه دغدغه این را دارند که کادویی مناسب با مقام و منزلت استاد تهیه کنند.  مناسبت‌های مهمی از جمله روز استاد و روز دفاع، دانشجویان برای قدردانی از زحمات استاد خود هدایایی را به رسم یادبود تهیه می‌کنند. بهترین کادو برای استاد دانشگاه که می‌توانید تهیه کنید عبارتند از:

    • ست رومیزی خاتم‌کاری
    • پک هدیه صنایع‌دستی
    • ساعت دیواری
    • تندیس نقره
    • گیاهان زینتی
    • تابلوهای دیواری
    • قاب نقره وان یکاد
    • و...

    هدیه مناسب برای استاد دانشگاه

    هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه

    با نزدیک شدن به اردیبهشت ماه و هفته معلم دانشجویان به فکر تهیه کادو روز معلم به استاد دانشگاه هستند و به صورت تکی یا گروهی برای اساتید خود هدیه روز استاد تهیه می‌کنند. ممکن به عنوان یک دانشجو این سوال برای شما ایجاد شده باشد که بهترین هدیه روز معلم به استاد دانشگاه چیست و هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه چه چیزی تهیه کنم که در مقام و شخصیت استاد باشد و هم آن هدیه را دوست داشته باشد که در ابتدای مقاله به ایده‌های مختلفی به عنوان کادو روز استاد معرفی کردیم که می‌توانید از میان گزینه‌های موجود متناسب با نظر خودتان یک مورد انتخاب کنید و بهترین کادو روز معلم برای استاد را خریداری کنید.

    کادو روز معلم برای استاد دانشگاه

    هدیه روز استاد

    در ایران 12 اردیبهشت ماه مصادف با روز استاد است که هر ساله در این روز در دانشگاه‌ها جشنی به مناسبت بزرگداشت مقام اساتید برگزار می‌شود و مسئولین دانشگاه و دانشجویان هدایایی را برای اساتید تدارک می‌بینند. اگر شما می‌خواهید امسال کادویی خاص و مقرون به صرفه برای هدیه روز استاد تهیه کنید می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید و با دریافت  مشاوره رایگان از کارشناسان فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون بهترین هدیه روز استاد را خریداری کنید.

    هدیه برای استاد مرد

    هدیه برای استاد راهنما

    یکی از رویدادهای مهم برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دفاع پایان‌نامه است و در روز دفاع دانشجویان باید به رسم قدردانی و تشکر برای اساتید داور و استاد راهنما خود که در طول فرآیند پایان‌نامه به دانشجو کمک و راهنمایی کرده است هدیه‌ای تهیه کند. در این مطلب به کلی ایده‌های خاص و جذاب به عنوان کادو برای استاد راهنما اشاره شده است که با بررسی لیست هدایا می‌توانید بهترین هدیه روز دفاع برای اساتید را تهیه کنید.      

    هدیه روز معلم ارزان قیمت

    درست که دانش‌آموزان و دانشجویان منبع درآمد چندانی ندارند اما دوست دارند حتی با یک هدیه یادگاری کوچک این روز را به معلم و استاد خود تبریک بگویند به همین دلیل به فکر خرید هدیه روز معلم با قیمت مناسبت و هدیه روز معلم برای استاد دانشگاه با قیمت ارزان هستند.

    در بخش ایده برای هدیه برای روز معلم هدایای مختلفی با قیمت‌های متفاوت معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید از فهرست هدایای معرفی شده متناسب با بودجه مد نظرتان یک گزینه را انتخاب کنید و بهترین هدیه روز معلم با قیمت ارزان را تهیه کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه تهیه هدیه روز معلم ارزان قیمت فقط کافی با بخش پشتبیانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    هدیه روز معلم ارزان قیمت

    هدیه روز معلم برای زن

    هنگام تهیه کادوی روز معلم برای استاد، دبیر یا معلم خود یا فرزندتان باید به جنسیت معلم نیز توجه کنید و اگر هدیه برای معلم زن می‌خواهید بخرید قطعا باید کادویی تهیه کنید که مورد پسند و مورد استفاده خانم‌ها باشد. در بخش ایده هدیه روز معلم به هدایای مختلفی به مناسبت روز استاد و روز معلم اشاره کردیم که برای خانم‌ها و آقایان مناسب هستند و در این بخش قصد داریم هدایایی را معرفی کنیم که به عنوان هدیه روز معلم زنانه کاربردی است و برای کادو روز معلم برای زن و هدیه روز معلم برای استاد زن مناسب هستند.

    هدیه روز معلم برای زن

    جعبه جواهرات بهترین هدیه برای معلم زن

    جعبه جواهرات گزینه مناسبی برای هدیه به خانم‌ها است و یکی از بهترین موارد برای هدیه روز معلم به خانم است هر چند تنوع جعبه‌های جواهرات بسیار گسترده است و جنس‌ها و طرح‌های متنوعی دارند اما از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های آن که مورد پسند خانم‌ها است جعبه جواهرات چوبی و جعبه جواهر خاتم‌کاری‌ است.

    جهت مشاهده و خرید انواع جعبه جواهر برای کادو به معلم زن فقط کافی است به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری مراجعه کنید.

    در اصل جعبه جواهر خاتم‌کاری جزء هدیه ارزشمند برای روز معلم است چون هنر دست است و ارزش بسیاری دارد. جنس بدنه‌ آن‌ها از چوب است و با هنر خاتم‌کاری تزئین شده است و برخی از مدل‌های آن با هنر مینیاتور تلفیق شده است که زیبایی آن‌ها را دو چندان نموده است.

    هدیه روز معلم زنانه

    شمعدان هدیه خاص برای معلم زن

    اگر به فکر خرید هدیه روز معلم برای زن هستید، می‌توانید در لیست خود شمعدان یا جاشمعی را نیز قرار بدهید. البته منظور ما از خرید شمعدان برای کادوی روز تولد به معلم یا هدیه روز معلم برای خانم‌ها، شمعدان بلور یا کریستال نیست و بهتر است مدل‌های جدیدتر شمعدان که طراحی و زیبایی خاصی را دارند را تهیه کنید. در فروشگاه خرید هدیه پرنون انواع مدل‌های شمعدان در طرح‌های و جنس‌های مختلف عرضه می‌شوند که برخی از مدل‌های آن عبارتند از:

    • شمعدان چوبی
    • شمعدان قلمزنی
    • شمعدان نقره
    • شمعدان میناکاری
    • شمعدان طرح نقره یا نقره‌نما
    • و...

     کادو برای تولد معلم زن

    ظروف پذیرایی برای کادو به معلم زن

    خانم‌ها علاقه خاصی به ظروف پذیرایی و ظروف آشپزخانه دارند و از هدیه گرفتن ظروف پذیرایی به عنوان هدیه نیز سورپرایز خواهند شد. اگر قصد تهیه ظروف پذیرایی کادو رزو معلم برای زن  را دارید پیشنهاد ما به شما این است که ظروفی را بخرید که سبکی خاصی دارند که یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه، ظروف پذیرایی صنایع‌دستی است.

    برای مشاهده جدیدترین ظروف پذیرایی که در طرح‌ها و جنس‌های متنوع در فروشگاه پرنون موجود هستند فقط کافی است به صفحه ظروف پذیرایی مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید سفارش خود را ثبت کنید.

    ظروف پذیرایی صنایع‌دستی زیبایی منحصربه‌فردی دارند و مورد پسند تمام سلیقه‌ها است و به عنوان کادو روز معلم  بسیار ارزشمند هستند. تنوع و طرح‌های ظروف پذیرایی بسیار گسترده است که هر مدل از آن‌ها زیبایی چشم‌نوازی دارند برخی از مدل‌های ظروف پذیرایی که برای هدیه تولد به معلم زن مناسب هستند،  عبارتند از:

    • ظروف پذیرایی میناکاری
    • ظروف مسی
    • ظروف قلمزنی
    • ظروف پذیرایی نقره‌نما یا طرح نقره
    • ظروف فیروزه‌کوبی
    • ظروف برنجی دست‌ساز
    • ظروف مس و پرداز
    • ظروف پذیرایی چوبی
    • ظروف پذیرایی ملیله‌کاری
    • و...

    کادوی روز معلم

    گلدان دکوری بهترین هدیه روز معلم به استاد زن

    گلدان از وسایل دکوری و تزئینی پرطرفداری است که مورد پسند اکثر خانم‌ها است و اگر به فکر تهیه هدیه خاص برای روز معلم به زن هستید گلدان دکوری گزینه مناسبی است. هنگام خرید گلدان به عنوان کادو روز معلم برای استاد زن باید به این نکته توجه کنید که گلدانی را بخرید که مورد پسند اکثر سلیقه‌ها و مناسب برای انواع دکوراسیون باشد که در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید گلدان‌های صنایع‌دستی است که زیبایی منحصر به فردی دارند و بسیار ارزشمند هستند.

    کادو تولد برای خانم معلم

    زیورآلات دست ساز کادویی

    زیورآلات و بدلیجات دست‌ساز گزینه مناسبی به عنوان کادوی روز معلم برای زن هستند و با توجه به این که این زیورآلات به صورت دست‌ساز ساخته شده‌اند بسیار ارزشمندند و گزینه مناسبی برای هدیه به دیگران هستند. زیورآلات دست‌ساز مدل‌های متنوعی دارند که برخی از انواع آن عبارتند از:

    •  زیورآلات مفتولی
    •  زیورآلات نقره
    •  زیورآلات سنگی
    • زیورآلات سرامیکی
    •  زیورآلات و بدلیجات رزینی
    • و ...

    شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان و فرد مورد نظر برای برای کادو روز معلم به خانم، زیورآلات دست‌ساز تهیه کنید و آن‌ها را در جعبه‌های کادویی شیک یا جعبه‌های دست‌ساز صنایع‌دستی از جمله جعبه خاتم‌‌کاری قرار بدهید که ارزش هدیه شما را دو چندان می‌کند.

    کادو روز معلم زنانه

    کیف مجلسی زنانه برای هدیه روز استاد به خانم 

    یکی از مواردی که برای هدیه به استاد خانم می‌توانید در نظر بگرید کیف‌های زنانه دوشی و دستی است که مورد استفاده تمام خانم‌ها هست و می‌توان از آن به عنوان هدیه کاربردی روز معلم برای استاد خانم، نام برد.

    اگر قصد تهیه کیف به عنوان خرید هدیه روز معلم برای زن را دارید پیشنهاد ما به شما خرید کیف‌های دست‌دوز چرمی زنانه است که زیبایی چشم‌نوازی دارند بسیار با دوام و ماندگار هستند و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک هدیه ماندگار برای روز معلم تهیه کرده‌اید.

    هدیه برای استاد خانم

    شال و روسری بهترین هدیه برای استاد خانم

    شال و روسری جزء گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه روز معلم زنانه است و مورد استفاده تمام خانم‌ها هست پس می‌توانید از بین فهرست پیشنهادی هدایای روز معلم زنانه به خرید شال یا روسری برای هدیه روز استاد به خانم نیز فکر کنید.

    اما از یک دیدگاه دیگر بخواهید به این موضوع نگاه کنید ممکن است خرید شال و روسری به عنوان هدیه روز زن کمی دردساز باشد چرا که امکان دارد شال یه روسری که شما تهیه می‌کنید به چهره استاد یا معلم شما نیاید یا باب سلیقه آن‌ها نباشد.

    هدیه روز معلم برای مرد

    موارد مختلفی را به عنوان هدیه روز معلم مردانه می‌توان در نظر گرفت که برای کادو روز معلم به مرد مناسب هستند در ادامه فهرستی از هدایایی که برای هدیه روز استاد به مرد مناسب هستند اشاره شده که با مطالعه و بررسی موارد پیشنهاد شده می‌توانید بهترین هدیه روز معلم مردانه و بهترین کادو روز استاد برای مرد را تهیه کنید.

    جعبه پاسور برای کادو به معلم مرد

    بازی پاسور یا ورق از بازی‌های پرطرفدار بین آقایان است و شما می‌توانید با خرید جعبه پاسور یک هدیه خاص روز معلم برای مرد تهیه کنید. جعبه‌های پاسور چوبی در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در فروشگاه خرید هدیه پرنون موجود است که درب آن‌ها به دو صورت کشویی و لولایی باز و بسته می‌شود که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید و به عنوان یک هدیه لوکس برای معلم مرد هدیه بدهید.

    هدیه روز معلم مردانه

    صفحه شطرنج بهترین هدیه برای معلم مرد

    یکی از ایده‌های جذاب برای خرید کادو برای معلم مرد، صفحه شطرنج خاتم‌کاری است. جنس بدنه صفحه شطرنج خاتم‌کاری از چوب است و با هنر زیبای خاتم‌ اصفهان تزئین شده‌اند که بسیار با ارزش هستند.

    با خرید صفحه شطرنج خاتم‌کاری یک هدیه ماندگار برای معلم مرد تهیه کرده‌اید که همیشه این هدیه برای فرد مودنظرتان ماندگار خواهد بود و هنگامی که شطرنج بازی می‌کنند به یاد شما خواهند بود.

    هدیه مناسب روز استاد

    ست چرمی بهترین هدیه به استاد مرد

    خرید ست چرمی مردانه می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کادو روز استاد برای مرد باشد که با خرید ست چرمی مردانه می‌توانید معلم یا استادتان نشان دهید که چقدر برای او اهمیت قائل هستید.

    ست چرمی طبیعی مردانه  از کیف پول، جاکارتی، کمربند و جا سوئیچی تشکیل شده که دارای مدل‌های مختلفی هستند و در یک جعبه کادویی شیک قرار دارند و محتوای داخل آن‌ها متناسب با درخواست شما قابل تغییر و قابل سفارش هستنند. اگر به فکر خرید هدیه روز استاد برای مرد هستید شما می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود ست چرمی مردانه تهیه کنید.

    تخته نرد بهترین هدیه روز معلم مردانه

    تخته نرد یکی از بازی‌های فکری و سرگرمی پرطرفدار در بین ایرانی‌ها است و با خرید تخته نرد به مناسبت روز معلم برای استاد مرد یا معلم آقا می‌توانید آن‌ها را خوشحال کنید.

    تخته‌نرد خاتم جزء زیباترین مدل‌های تخته نرد است که برای هدیه بسیاز شیک و خاص هستند بعضی از مدل‌های تخته‌نرد طوری طراحی شده‌اند که برای بازی شطرنج هم نیز مناسب هستند و در اصل شما می‌توانید با یک تیر، دو نشان را بزنید. تخته نرد به دو صورت بدون کیف و با کیف سامسونت عرضه می‌شود که شما متناسب با بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از مدل‌های آن را برای هدیه روز معلم به آقا خریداری کنید.

    بهترین هدیه روز معلم مردانه

    کمربند بهترین کادو روز استاد برای مرد

    کمربند از وسایل ضروری و کاربردی در بین آقایان است و می‌توان از آن به عنوان یک هدیه کاربردی روز معلم نام برد. بهترین نمونه از کمربندهای مردانه که می‌توانید به عنوان هدیه روز استاد مردانه خریداری کنید، کمربندهای چرم طبیعی است که دوام و ماندگاری بالایی دارند و بسیار ارزشمند هستند.

    هدیه روز معلم برای همسر

    اگر همسر شما (زن یا مرد) معلم، دبیر یا استاد دانشگاه است و شما می‌خواهید برای تبریک این روز به همسرتان یک هدیه یادبود تهیه کنید و در ذهن خود این دغدغه را دارید که هدیه روز معلم برای همسرم چی بخرم؟ از ابتدای این مطلب به کلی ایده‌های خاص و جذاب برای هدیه روز معلم به همسر و کادو روز استاد برای همسر اشاره شده است که شما می‌توانید با بررسی موارد پیشنهادی از بین آن‌ها یک گزینه را انتخاب کنید و بهترین هدیه روز معلم برای همسر را خریداری کنید.

    هدیه روز معلم برای همسر

    هدیه مناسب روز معلم برای مربی مهدکودک

    با توجه به این که مربی‌های مهدکودک خانم هستند شما برای هدیه روز معلم برای مربی مهدکودک باید کادویی تهیه کنید که مناسب خانم‌‌ها باشد که در این مقاله به انواع کادو روز معلم زن اشاره شده است و شما می‌توانید با مراجعه به بخش هدیه روز معلم برای زن از بین گزینه‌های موجود ایده بگیرید بهترین هدیه روز معلم برای مربی مهدکودک را خریداری کنید.

    هدیه روز معلم برای مربی مهدکودک

    خرید اینترنتی هدیه روز معلم

    در صورتی که برای خرید آنلاین هدیه روز معلم به دنبال فروشگاه اینترنتی معتبر هستید با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر منطقه از ایران که هستید سفارش‌تان را تحویل بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون دارای نماد الکترونیکی اعتماد است و با سابقه چندین ساله در زمینه تهیه و تولید انواع هدایا به مناسبت‌‎های مختلف برای خانم‌ها و آقایان فعالیت دارد، برخی از مزایای خرید اینترنتی کادو روز معلم از فروشگاه پرنون عبارتند از:

    • مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع هدایا
    • امکان تهیه انواع هدایا متناسب با بودجه مورد نظر شما
    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • امکان سفارش هدایا به تعداد دلخواه شما
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • امکان درج لوگو یا متن دلخواه شما بر روی هدایای روز معلم
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو گل نقره 37 در 47 سانتیمتری با 3 عدد گل نقره عیار 840

    تابلو گل نقره 37 در 47 سانتیمتری

    1,105,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی خاتم و نقاشی  با درب لولایی و پوشش داخلی مخمل قرمز

    جا قلمی خاتم و نقاشی درب لولایی

    390,000 تومان (بدون مالیات)
    بسته هدیه فنجان و نعلبکی دالبر طلا

    ست 3 نفره فنجان و نعلبکی دالبر طلا

    1,800,000 تومان (بدون مالیات)
    ست جعبه دستمال کاغذی و جا قاشقی و چنگالی خاتم و نگارگری شده اعلا

    ست جعبه دستمال و جاقاشقی و چنگالی

    1,800,000 تومان (بدون مالیات)
    صندوقچه چوبی خاتم کاری شده با پوشش داخلی مخملی با رنگ قرمز

    صندوقچه خاتم در 4 سایز

    415,000 تومان (بدون مالیات)
    مهتاب21

    کیف زنانه چرم طبیعی مدل مهتاب

    2,490,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول با جای موبایل

    کیف پول با جای موبایل به همراه بند

    550,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پیاده روی چرمی مدل باران

    کیف پیاده‌روی زنانه چرمی

    2,000,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (8)

      • گلنار
      ممنون از پیشنهادات خوبتون خسته نباشید
      • پرنون
      درود دوست عزیز، ممنون از این که نظرتان را در مورد کادوی روز معلم با ما به اشتراک گذاشتید.
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، در صورتی که سفارشات برای کادو روز معلم مربوط به محصولات فروشگاه پرنون باشند با باکس هدیه ارسال می‌شوند.
      • سالار رهنورد
      سلام خسته نباشید در صورت ثبت سفارش برای هدیه روز معلم با جعبه یا باکس کادویی ارسال میشه ؟
      • فرهمند
      هدیه روز معلم تا 200 تومان چی پیشنهاد می دید؟
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، در حال حاضر برای خرید هدیه روز معلم با این رنج قیمت می‌توانید جا قلمی یا جا خودکاری خاتم تهیه کنید در صورت راهنمایی بیشتر با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • فرزانه علیمحمدی
      به موارد خوبی برای کادو روز معلم اشاره کرده بودید خسته نباشید
      • پرنون
      درود دوست عزیز خوشحالیم که موارد پیشنهادی در مطلب هدیه روز معلم مورد توجه شما قرار گرفته است.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR