🌺 نوروزتان خجسته🌺
جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

  • صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج)
    صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج)

    صنایع‌دستی یاسوج یا صنایع‌دستی کهگیلویه و بویر احمد بیشتر توسط عشایر این...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    رنگ نارنجی جزء رنگ‌های گرم محسوب می‌شود و از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می‌آید. همانند دیگر رنگ‌ها استفاده از رنگ نارنجی در محیط کار یا دکوراسیون منزل، طراحی مد و لباس، کسب و کار و غیره تاثیرات خاصی در افراد دارد. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات در مورد رنگ نارنجی و تاثیر آن در شخصیت افراد هستید و مایل هستید اطلاعات جامعی در مورد روانشناسی رنگ نارنجی به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

    روانشناسی رنگ نارنجی

    معنای رنگ نارنجی چیست؟

    رنگ نارنجی چه احساسی به شما می‌دهد؟ آیا رنگ نارنجی را با ویژگی‌ها یا موقعیت‌های خاصی مرتبط می‌دانید؟ مهم است که به یاد داشته باشید که نمادها و تداعی‌های رنگ نارنجی جهانی نیستند. تفاوت‌های فرهنگی اغلب در نحوه ارتباط افراد با رنگ‌ها نقش دارند.

    آیا تا به حال در کنار میزتان به خواب رفته‌اید؟ یک پرتقال را بردارید  نه برای خوردن بلکه برای نگاه کردن. این رنگ باعث تحریک اکسیژن برای وارد شدن در مغز می‌شود و باعث می‌شود تا آب میوه را قورت دهید. همچنین نارنجی باعث تحریک اشتها و کمک به هضم می‌کند و شما می‌خواهید میوه را فوری در دهانتان فرو ببرید. نارنجی ترکیبی از رنگ قرمز و زرد است و بنابراین خصوصیاتی از هر دو رنگ را دارا می‌باشد.

    معنای رنگ نارنجی

    این رنگ، انرژی و سر زندگی رنگ قرمز را همراه با شادی و خصوصیات دوستانه رنگ زرد را دارا است. به همین دلیل نارنجی یک رنگ انرژی‌زا و بی‌پروا است که القا‌ کننده خودبه خودی تفریح و سرگرمی است.

    نارنجی می‌تواند رنگی بسیار قوی و پرانرژی باشد؛ مانند زرد و قرمز، می‌تواند بسیار جلب‌توجه کند، شاید به همین دلیل است که اغلب در تبلیغات استفاده می‌شود.

    مردم اغلب رنگ نارنجی را روشن، شاد و نشاط‌آور توصیف می‌کنند؛ اما در برخی موارد، ممکن است بیش از حد روشن و طاقت‌فرسا به نظر برسد. مانند رنگ بنفش، نارنجی هم رنگ بحث برانگیزی است و به طور کلی مردم تمایل دارند یا آن را دوست داشته باشند یا از آن متنفر باشند.

    در ایالات متحده، مردم ممکن است نارنجی را با لباس‌های زندان مرتبط کنند، در حالی که در کشورهای دیگر، این رنگ با سلطنت و معنویت مرتبط است.

    نارنجی  رنگی بسیار قوی و پرانرژی

    رنگ نارنجی نماد چیست؟

    اشتیاق: نارنجی خوش‌بین و برون‌گرا است، رنگی که مهار نشده است.

    جوان‌سازی: نارنجی به بازگرداندن تعادل به انرژی‌های فیزیکی ما کمک می‌کند.

    تحریک‌کننده: رنگ نارنجی به اندازه قرمز پرشور و هیجان‌انگیز نیست، اما محرک است، به خصوص برای اشتها بدترین رنگی است که در آشپزخانه وجود دارد اگر می‌خواهید وزن کم کنید.

    شجاعت: رنگ نارنجی به ما کمک می‌کند تا به زندگی خود توجه کنیم، با عواقب آن روبرو شویم، دست به اقدام و تغییرات مناسب بزنیم و سپس به سمت جلو و بالا حرکت کنیم.

    سرزندگی: نارنجی انرژی متعادل‌تری نسبت به رنگ قرمز دارد، نه به اندازه پرشور و تهاجمی، بلکه سرشار از سرزندگی.

    رنگ نارنجی نماد چیست

    شخصیت شناسی رنگ نارنجی

    افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند و نارنجی، رنگ مورد علاقه آن‌ها است دارای برخی از ویژگی‌های شخصیتی هستند که برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

    ماجراجو و ریسک‌پذیر: نارنجی اعتماد به نفس و اشتیاق بدنی را افزایش می‌دهد. ورزشکاران و ماجراجویان به خوبی با رنگ نارنجی ارتباط برقرار می‌کنند.

     دارای ارتباطات اجتماعی و تعامل بالا: نارنجی باعث تحریک مکالمه دو طرفه بین افراد می‌شود، در اتاق غذاخوری هنگام سرگرمی، باعث تحریک مکالمه و همچنین اشتها می‌شود.

    دوستی: معاشرت گروهی، مهمانی‌ها، اجتماع، هر جا که مردم دور هم جمع شوند تا خوش بگذرانند و معاشرت کنند، رنگ نارنجی انتخاب خوبی است.

    با پشتکار: خوش‌بینی رنگ نارنجی به افراد کمک می‌کند تا پیشروی و پیشرفتس کنند، این یک تفکر رو به جلو و تفکر بیرونی است.

    شخصیت شناسی رنگ نارنجی

    رنگ نارنجی نشانه چیست؟

    نارنجی می‌تواند نشانه‌های متفاوتی داشته باشد که در ادامه به طور کامل به آن‌ها پرداخته شده است. برخی از نشانه‌های رنگ نارنجی عبارتند از:

    • انرژی زیاد
    • جلب توجه
    •  خوشحالی و سر زندگی
    • معنویت
    • پاییز

    نارنجی پرانرژی است

    نارنجی اغلب به عنوان رنگی پرانرژی توصیف می‌شود. ممکن است احساسات شور و هیجان را به ذهن القا می‌کند. از آنجایی که نارنجی یک رنگ پر انرژی است، بسیاری از تیم‌های ورزشی از رنگ نارنجی در لباس، طلسم و برند خود استفاده می‌کنند.

    مطالعه‌ای در سال 2018 که در مجله Frontiers in Psychology منتشر شد، نشان داد که نارنجی به عنوان رنگی هیجان‌انگیز دیده می‌شود که می‌تواند سطح انرژی را افزایش دهد و انجام کارهای دشواری مانند مطالعه را دشوارتر کند.مطالعه دیگری نشان داد که رنگ نارنجی با احساس بازیگوشی و سرزندگی همراه است.

    رنگ نارنجی در روانشناسی به چه معناست

    نارنجی جلب توجه می‌کند

    یک مطالعه نشان داد که رنگ نارنجی به عنوان رنگی بسیار محرک اما دوستانه در نظر گرفته می‌شود. این یک رنگ جلب توجه است که از نظر بصری برجسته می‌شود، به همین دلیل است که اغلب برای علائم راهنمایی و رانندگی و تبلیغات استفاده می‌شود.

    تحقیقات نشان داده است که رنگ‌های با طول‌موج بلندتر مانند نارنجی و قرمز تمایل به ایجاد سطوح بالاتر برانگیختگی دارند.

    خصوصیات افراد علاقه مند به رنگ نارنجی

    نارنجی خوشحال است

    مردم همچنین معمولاً رنگ نارنجی را روشن، شاد و شاد توصیف می‌کنند. نارنجی رنگ غروب‌های روشن و میوه‌هایی مانند پرتقال و نارنگی است، بنابراین بسیاری از مردم ممکن است رنگ آن را با زیبایی غروب خورشید یا طعم با طراوت مرکبات مرتبط کنند.

    تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان به رنگ نارنجی بهروش‌های مختلف واکنش نشان می‌دهند. هنگامی که در بازاریابی مصرف‌کننده و محصولات استفاده می‌شود، به عنوان یک رنگ بازیگوش و دوستانه درک می‌شود. خریداران همچنین تمایل دارند آن را با محصولات ارزان‌تر مرتبط کنند.

    رنگ نارنجی نشانه و نماد چیست؟

    نارنجی معنوی است

    رنگ نارنجی اغلب با اعمال معنوی از جمله مراقبه و شفقت همراه است.در آسیای جنوب شرقی، راهبان بودایی لباس‌های نارنجی می‌پوشند که نماد سادگی و رها کردن مادی‌گرایی است. قدمت این سنت به هزاران سال قبل از زمان بودا می‌رسد.

     لباس‌ها اغلب با استفاده از تکه‌های پارچه ناخواسته ساخته می‌شد که سپس با استفاده از مواد گیاهی و ادویه‌هایی مانند زردچوبه و زعفران رنگ می‌شد. امروزه اغلب از این لباس‌ها به عنوان روپوش زعفرانی یاد می‌شود.

    رنگ نارنجی چه ویژگی هایی دارد؟

    نارنجی پاییزی است

    نارنجی همچنین با پاییز و رنگ برگ‌ها و کدو تنبل در حال مرگ مرتبط است. این رنگ همچنین به شدت با هالووین در ایالات متحده مرتبط است، بنابراین گاهی اوقات می‌تواند تداعی تیره یا حتی کارتونی داشته باشد.

    در صامت‌ترین تنالیته‌ها مثل رنگ‌های کدو تننبل و برگ‌های تغییر رنگ داده نارنجی، یادآور پاییز و برداشت محصول همراه با گرمایش، ترکیب خوشایندی را می‌دهد. نارنجی سوخته و خرمالویی روی چشم ساده‌ترین است و دارای یک جذابیت فرهیخته است.

    روانشناسی رنگ نارنجی در طبیعت


    انواع رنگ نارنجی با اسم

    نارنجی هلویی: رنگ هلویی ارتباط و گفتگوی عالی را تشویق می‌کند. این الهام‌بخش رفتارهای خوب است و به مردم آرامش می‌دهد. تمام ویژگی‌های نارنجی را دارد اما به شکلی بسیار نرم‌تر، ملایم‌تر و محتاطانه‌تر.

    نارنجی طلایی: این نسخه از پرتقال نشاط و خودکنترلی را تشویق می‌کند.

    کهربا: کهربا به القای اعتماد به نفس بیشتر و عزت‌نفس بهتر کمک می‌کند. می‌تواند درجه‌ای از تکبر را ترویج کند.

    نارنجی سوخته: این رنگ ارتعاش منفی از خود ساطع می‌کند که نشان‌دهنده غرور، تنش و ابراز وجود تهاجمی است.

    نارنجی تیره: نارنجی تیره نشان‌دهنده اعتماد به نفس بیش از حد و جاه‌طلبی بیش از حد است. این رنگ خیلی تلاش می‌کند تا ارزش خود را ثابت کند و عزت‌نفس خود را تقویت کند. این رنگ یک فرصت‌طلب است که از هر موقعیتی استفاده خودخواهانه می‌کند.

    انواع رنگ نارنجی

    روانشناسی رنگ نارنجی در دکوراسیون

    نحوه استفاده از رنگ نارنجی در محیط نقش مهمی در احساس ما نسبت به آن دارد. اگر رنگ را با شب‌های دلپذیر پاییزی که با خانواده و دوستان سپری می‌کنید مرتبط کنید، احتمالاً ارتباط مثبت قوی با رنگ خواهید داشت.

    در دکوراسیون داخلی، به این رنگ به عنوان یک علامت تاثیرگذاری فکر کنید وقتی به طور عاقلانه مورد استفاده قرار بگیرد، نارنجی می‌تواند غیر منتظره و تجملی باشد و باعث گرم شدن یک اتاق مثل گرمی آتش شود. نارنجی سیر بهترین رنگ در دکوراسیون خانه است.

    همچنین نارنجی گویای تازگی، سلامتی و آبدار بودن است و این رنگ برای لوازم آشپزخانه و محیط‌های نشیمن بسیار مناسب است. رنگ هلویی یک رنگ بسیار دلپذیر در خانه است و نه تنها گرمی و احساسات خوب ارتعاش می‌کند بلکه انعکاس دهنده‌ی یک نور شاداب کننده روی پوست است و به چهره شما یک التهاب گلی رنگ می‌دهد. و آن یک رنگ دوست داشتنی است که هم در طی روز و هم در زیر نور مصنوعی شب دیده می‌شود.

    به همان دلایلی که ذکر شد بسیاری از رستوران‌های گران قیمت دیوارهایشان را با رنگ هلویی روشن رنگ می‌زنند و همچنین به خاطر این که این رنگ حالت خوش‌آمدگویی و اشتهاآور دارد.

    رنگ نارنجی به ارتباطات اجتماعی مربوط می‌شود و مکالمات دو طرفه را تحریک می‌کند. نارنجی، رنگی گرم و دعوت‌کننده، هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی محرک است، بنابراین مردم را به فکر و صحبت وا می‌دارد!

    روانشناسی رنگ نارنجی در دکوراسیون

    تاریخچه رنگ نارنجی

    وقتی به نارنجی فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهن‌تان می رسد؟ برای بسیاری از فرهنگ‌های شرقی، آن را به عنوان یک رنگ مقدس درک می‌کنند. در دنیای غرب، این یک رنگ قطبی است. شما یا آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید.

    مانند رنگ قرمز، نارنجی پررنگ و چشمگیر است. برای برخی نارنجی نشانه هشدار و اخطار است و برخی دیگر این رنگ را را زشت می‌دانند. از هنر مصر باستان تا نمادهای قرن دوازدهم، نقاشی‌هایی با رنگدانه نارنجی صدها سال است که در فرهنگ جهانی نفوذ کرده است.

    قبل از قرن پانزدهم، رنگ نارنجی در اروپا نامی نداشت. به سادگی زرد-قرمز نامیده می شد. بازرگانان پرتغالی اولین درختان پرتقال را در اواخر قرن پانزدهم و اوایل قرن شانزدهم از آسیا به اروپا آوردند. همراه با سانسکریت، نارانگا - که در اسپانیایی به "نارانجا" و در پرتغالی "لارانجا" تبدیل شد.

    تاریخچه رنگ نارنجی

    در زبان انگلیسی، کلمه "orange" از فرانسوی قدیم و orenge آنگلوساکسون گرفته شده است. اولین استفاده ثبت شده از این کلمه در انگلیسی مربوط به قرن سیزدهم است و به میوه اشاره دارد. با این حال، با توجه به رنگ، اولین استفاده از آن مربوط به قرن شانزدهم است.

    هنرمندان مصر باستان از رنگدانه معدنی نارنجی به نام realgar برای نقاشی مقبره استفاده می‌کردند. این ماده معدنی نرم در کریستال‌های مونوکلینیک وجود دارد که می‌توانند به خوشه‌های بزرگی از سنگ‌های قیمتی مایل به قرمز و نیمه قیمتی تبدیل شوند. از همین رنگدانه بعدها برای رنگ آمیزی دست نوشته ها توسط هنرمندان قرون وسطایی استفاده شد.

    رنگدانه‌های نارنجی نیز در زمان‌های قدیم از ماده معدنی به نام orpiment ساخته می‌شدند که رنگ طبیعی طلایی مایل به زرد آن را مورد توجه کیمیاگران قرار می‌داد. آنها حدس زدند که راز تشکیل طلا در آن وجود دارد. Orpiment در امپراتوری روم معامله می شد و با وجود آرسنیک بالای آن به عنوان دارو در چین استفاده می‌شد.

    در واقع رنگ نارنجی یکی از معدود رنگدانه‌های روشن و شفافی بود که تا قرن نوزدهم در دسترس هنرمندان بود، که همزمان با شناخت آن، رنگ‌های زرد کادمیوم، زرد کرومی و رنگ‌های مبتنی بر رنگ ارگانیک معرفی شدند.

    تاثیر رنگ نارنجی بر روان افراد چیست

    در سال 1797، دانشمند فرانسوی لوئی واکلین، کروکویت معدنی (crocoite) را کشف کرد که در سال 1809 منجر به ظهور رنگدانه مصنوعی کروم نارنجی شد. رنگدانه‌های مصنوعی دیگر، قرمز کبالت، زرد کبالت و نارنجی کبالت، ساخته شده از سولفید کادمیوم به اضافه سلنیت کادمیوم، به زودی دنبال شد.

    این رنگدانه‌های جدید به به این معنی بود که هنرمندان می‌توانستند در فضای باز نقاشی کنند و رنگ‌های نور طبیعی را به تصویر بکشند.

    در انگلستان رنگ نارنجی نزد پررافائلیت‌ها، گروهی از نقاشان، شاعران و منتقدان انگلیسی، که در سال 1848 تأسیس شد، بسیار محبوب شد. موهای قرمز نارنجی روان الیزابت سیدال، همسر نقاش دانته گابریل روستی، به نمادی از جنبش تبدیل شد.

    هنرمندان فرانسوی رنگ نارنجی را در جهتی متفاوت انتخاب کردند. در سال 1872، کلود مونه Impression Sunrise را نقاشی کرد که در آن یک خورشید نارنجی کوچک نقطه کانونی تصویر است، انعکاس آن سطح آب را روشن می کند. این نقاشی نام خود را به جنبش امپرسیونیستی داد.

    نارنجی رنگ مهمی برای همه نقاشان امپرسیونیست شد. آن‌ها پس از مطالعه کتاب‌های اخیر در مورد تئوری رنگ‌ها، می‌دانستند که رنگ نارنجی در کنار آبی لاجوردی، هر دو رنگ را بسیار روشن‌تر نشان می‌دهد.

    امروزه از رنگ نارنجی برای اهداف مختلف استفاده می شود. دید زیاد رنگ نارنجی، آن را به رنگ محبوبی برای قایق‌های نجات و تجهیزات ایمنی مانند جلیقه نجات و دستگاه‌های شناور تبدیل می‌کند. همچنین دوچرخه‌سواران و کارگران جاده برای جلوگیری از ضربه خوردن از این رنگ استفاده می‌کنند.

    خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی نارنجی می‌پوشند و رنگ آن بُعد سیاسی دارد و رنگ ایدئولوژی سیاسی دموکرات مسیحی است. رنگ نارنجی با پروتستانیسم نیز مرتبط است. برای مثال، در ایرلند شمالی، به Orange Order، یک سازمان برادر پروتستان مرتبط است.

    روانشناسی رنگ نارنجی در لباس

    روانشناسی رنگ در نارنجی در تجارت و بازاریابی

    رنگ نارنجی می‌تواند به طور خیلی موثر در تبلیغات و بسته‌بندی کالا به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد زیرا این رنگ ایجاد خطای بصری کرده و اشیاء به جلو می‌آورد و باعث جلب توجه می‌شود حتی وقتی در مقادیر کوچک مورد استفاده قرار بگیرد.

    نارنجی سفالی رایج‌ترین رنگ در بسته‌بندی مواد غذایی محلی و کالاهای خوراکی است، همینطور انتقال دهنده‌ی حس سفر به مکان‌های خارجی و یک اطمینان از تازگی و کیفیت است.

    نارنجی روشن بسیار جلب توجه می‌کند و به همین دلیل است که معمولا توسط کارگران ساختمانی و گاردهای عبور و مرور به عنوان هشدار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نارنجی به خوبی نمایانگر ارزش خوبی است و به همین خاطر نارنجی، رنگ مطلوبی برای علائم فروش دور ویترین‌های فروشگاه است.

    رنگ نارنجی در تجارت و بازاریابی

     صفات مثبت رنگ نارنجی

    ویژگی‌های مثبت افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند

    اجتماعی

    خوش‌بین

    با اعتماد به نفس

    مشتاق

    شاد

    مستقل

    برون‌گرا

    ماجراجو

    ریسک‌پذیر

    با استعداد

    خلاق

    خونگرم

     

    صفات منفی رنگ نارنجی

    ویژگی‌های منفی افرادی که به نارنجی علاقه دارند

    مغرور

    تجمل‌گرا

    خود شیفته

    غیر صادق


    شخصیت شناسی افرادی که به نارنجی علاقه دارند

    رنگ نارنجی گرما و شادی را ساطع می‌کند و انرژی فیزیکی و تحریک قرمز را با شادابی زرد ترکیب می‌کند.

    نارنجی در مواقع سخت قدرت عاطفی را ارائه می‌دهد. این به ما کمک می‌کند تا از ناامیدی و ناامیدی نجات پیدا کنیم و به بهبودی از غم و اندوه کمک کنیم.

    روانشناسی رنگ نارنجی خوش‌بینانه و نشاط‌آور است و روح ما را جوان می‌کند. در واقع رنگ نارنجی آن‌قدر خوش‌بینانه و نشاط‌آور است که همه ما باید راه‌هایی برای استفاده از آن در زندگی روزمره خود پیدا کنیم، حتی اگر فقط یک خودکار نارنجی باشد که استفاده می‌کنیم.

    نارنجی خودانگیختگی و نگرش مثبت به زندگی را به ارمغان می‌آورد و رنگی عالی برای استفاده در زمان‌های سخت اقتصادی است، ما را با انگیزه نگه می‌دارد و به ما کمک می‌کند تا به جنبه‌های روشن زندگی نگاه کنیم.

    رنگ نارنجی با اشتیاق به زندگی، به ماجراجویی و ریسک‌پذیری مربوط می‌شود و اعتماد جسمانی، رقابت و استقلال را برمی‌انگیزد. کسانی که از رنگ نارنجی الهام گرفته‌اند همیشه در حال حرکت هستند!

    در رابطه با معنای رنگ‌ها، رنگ نارنجی برون‌گرا و مهارناپذیر است که اغلب تشویق‌کننده یا حداقل خودنمایی است.

    اگر رنگ مورد علاقه شما نارنجی است، در شخصیت شما منعکس خواهد شد!

    شخصیت شناسی رنگ نارنجی

    روانشناسی رنگ نارنجی چیست؟

    نارنجی یک رنگ محرک و انرژی‌زا است که نمایانگر دوستی، شادی و ماجراجویی است.

    نارنجی روشن دارای دید فوق‌العاده بالاست و به همین دلیل رنگ مناسبی برای علائم هشدار دهنده یا جلب توجه است و جتی اگر در مقادیر کوچک هم مورد استفاده قرار بگیرد این خصوصیت را دارا است.

    خیلی راحت روی چشم اثر می‌گذارد. نارنجی‌های تند و پاییزه گرم نامتعارف و اشتها آور هستند در حالی که تنالیته‌های هلویی اثرات شاداب کننده‌ای روی پوست دارند.

    طیف رنگ نارنجی

    بدون شک این رنگ برای افرادی که به راحتی مضطرب می‌شوند توصیه نمی‌شود. از لحاظ تاریخی نارنجی در پرچم‌ها و تاج‌ها به منظور نمایش دادن قدرت، تداوم و موفقیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

    مردانی که لباس نارنجی می‌پوشند تصور می‌شود که انسان‌های خلاق، با حرارت و شوخ طبع هستند و در عین حال ممکن است کمی غیر مسئول باشند. به خاطر خصوصیات فعال و شادی‌بخش این رنگ، نارنجی رنگ مناسبی برای کودکان، نوجوانان و ورزشکاران می‌باشد.

    در رنگ درمانی، نارنجی را به عنوان یک داروی محرک برای مراحل درمان و التیام مورد توجه قرار می‌دهند که سلامتی را افزایش می‌دهد و باعث شادی و بالا بردن توانایی جنسی می‌شود.

     تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون
    منبع: هارمونی رنگ، روانشناسی رنگ‌ها، artsandcollections.com، verywellmind.com

     با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    دیدگاه (6)

      خیلی خوب و کامل بود??
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، سپاس بیکران از این که نظرتان را در مورد مطلب روانشناسی رنگ نارنجی با ما به اشتراک گذاشتید.
      • عاشق
      سلام اطلاعات جالب و کاملی دادید ممنون
      • پرنون
      درود دوست عزیز، سپاس فراوان بابت این که نظرتان را در مورد مطلب روانشناسی رنگ نارنجی با ما به اشتراک گذاشتید.
      • س. جعفر زاده
      به اطلاعات خاص و جذابی در مورد رنگ نارنجی اشاره کرده بودید
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، ممنون از این که نظر خود را در مورد مطلب روانشناسی رنگ نارنجی با ما به اشتراک گذاشتید، شاد و پیروز باشید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR