جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی
    راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی

    ارتقا جایگاه صنایع‌دستی در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا صنایع‌دستی یکی از روش‌های شناخت فرهنگ ایران و...

  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدایای مدیریتی نوروزی یا هدیه نوروزی مدیریتی یکی از رایج‌ترین هدایای سازمانی است که کارمندان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با نزدیک شدن به عید نوروز دغدغه تهیه آن را دارند. اگر قصد تهیه کادوی مدیریتی برای عید نوروز را دارید و به دنبال خرید هدایای لوکس مدیریتی هستید در ادامه انواع هدایای مدیریتی عید نوروز، ست هدیه مدیریتی و بهترین هدایای مدیریتی نوروزی به همراه توضیحات کامل و تصاویر معرفی شده است پس اگر قصد خرید هدایای مدیریتی شیک برای عید نوروز را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    هدایای مدیریتی نوروزی

    انواع هدیه مدیریتی برای عید نوروز

    تنوع هدایای مدیریتی بسیار گسترده است و هر فردی می‌تواند متناسب با بودجه مدنظر خود هدیه مدیریتی لوکس برای عید نوروز تهیه کند. اگر شما به عنوان یک کارمند می‌خواهید به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز برای رئیس یا مدیر خود هدیه نوروزی تهیه کنید یا به عنوان رئیسی یک سازمان یا مجموعه قصد تهیه کادو مدیریتی عید نوروز برای مدیران دیگر سازمان‌ها را دارید در ادامه لیستی از هدایای نوروزی مدیریتی ارزشمند را تهیه کرده‌ایم که با مطالعه و بررسی آن می‌توانید جهت خرید هدیه مدیریتی برای عید نوروز ایده بگیرید.

    در صورت نیاز به دریافت مشاوره و همچنین سفارش تکی و عمده هدایای مدیریتی نوروزی فقط کافی است به صفحه هدیه سازمانی مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل کنید یا در صورت نیاز با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    ست اداری خاتم‌کاری

    ست اداری خاتم جزء پرطرف‌دارترین و بهترین هدیه نوروزی مدیریتی است که بسیار ارزشمند است و قطعا مورد پسند تمام مدیران و جزء هدایای مدیریتی کاربردی برای عید نوروز است. ست اداری رومیزی خاتم‌کاری موجود در فروشگاه پرنون انواع ست اداری مدیریتی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع موجود است که در ادامه مشخصات ست هدیه مدیریتی خاتم‌کاری به طور کامل بیان شده است.

    قابل ذکر است که ست‌های اداری خاتم قابل سفارشی‌سازی است و شما می‌توانید بنا به سلیقه، نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید متناسب با مبلغ مورد نظرتان ست اداری مدیریتی برای عید نوروز سفارش دهید.

     مشخصات و اقلام موجود در ست مدیریتی اداری خاتم که در فروشگاه پرنون عرضه می‌شود عبارتند از:

    جاقلمی بزرگ کشودار خاتم‌کاری: این جاقلمی 30 سانتیمتری که در مدل دیواره  دار طراحی شده، دارای کشویی برای نگهداری اشیاء کوچک است و در قسمت بالایی محلی برای قرار دادن کارت ویزیت نیز تعبیه شده است.

    جاقلمی استوانه‌ای خاتم‌کاری: این روزها با تغییر سبک نوشتار از قلم‌نی و مرکب به خودکارها و خودنویس‌های امروزی همچنان قلمدان‌ها در میان مردم  ارزش ویژه‌ای دارند.

    ارتفاع این قلمدان حدود 10 سانتی‌متر و جنس بدنه آن از چوب است و رویه خاتم دارد. تکنیک ساخت به این صورت است که ابتدا قلمدان خام ساخته می‌شود و سپس توسط استاد‌کار، خاتم‌کاری می‌شود و در آخر پوششی از پلی‌استر برای محافظت از خاتم بر روی آن پاشیده می‌شود.

    پایه چسب خاتم‌کاری: این پایه چسب رومیزی با هنر دست هنرمندان اصفهانی  با هنر خاتم‌کاری زینت داده‌ شده و دارای محلی برای قرارگیری چسب نواری است. 

    جا برگه یادداشت خاتم‌کاری: این جعبه چهارگوش چوبی دارای قسمتی برای قرار دادن کاغذ یادداشت و قرار دادن کارت ویزیت  است.

    استند پرچم به همراه پرچم: یک پایه پرچم چوبی خاتم‌کاری شده به همراه پرچم زیبای سه رنگ ایران

    کارد نامه بازکن: یک عدد کارد چوبی خاتم‌کاری شده مناسب برای باز کردن پاکت پستی و نامه

    ست اداری مدیریتی برای هدیه نوروزی

    صنایع‌دستی بهترین هدیه مدیریتی نوروزی

    تقریبا تمام مراحل تولید محصولات صنایع‌دستی توسط دست انجام می‌شود و زمان زیادی صرف این کار می‌شود به همین خاطر هدایای مدیریتی صنایع‌دستی بسیار ارزشمند هستند و اکثر آن‌ها هم جنبه تزئینی دارند و هم کاربردی هستند.

    یکی از مزایای خرید صنایع‌دستی برای هدیه مدیریتی نوروزی این است که دارای دوام بالا هستند و هیچ‌وقت از مُد نمی‌روند و هدیه‌ای که به فرد می‌دهید همواره ماندگار خواهد بود.

    بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده است به همین خاطر مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است به همین دلیل هنگام تهیه هدیه مدیریتی خاص می‌توانید صنایع‌دستی را جزء اولویت‌هایتان قرار بدهید.

     بهترین هدیه مدیریتی نوروزی

    تابلو تزئینی و دیواری

    تابلوهای هنری و تزئینی یکی از زیباترین هدایای مدیریتی هستند که یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های آن‌های تابلوهای صنایع‌دستی است. تابلوهای صنایع‌دستی بسیار متنوع هستند و هر کدام از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و قیمت هر مدل از آن‌ها متناسب با نوع هنر و مواد مصرف شده در آن متفاوت است. شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود یک مدل از تابلوهای صنایع‌دستی را انتخاب کنید و به عنوان هدیه مدیریتی نوروز برای رئیس یا مدیر خود تهیه کنید. برخی از مدل‌های تابلو صنایع‌دستی اصفهان که می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی شیک تهیه کنید، عبارتند از:

    • تابلو صنایع‌دستی قلمزنی
    • تابلو میناکاری
    • قاب خاتم‌کاری
    • تابلو فیروزه کوبی
    • قاب گل نقره

     برای مشاهده و خرید انواع تابلو‌های دیواری که مناسب برای مدیران و هدایای مدیریتی هستند فقط کافی است به صفحه تابلو صنایع دستی مراجعه کنید و از انواع مدل‌های آن دیدن کنید. 

    جا خودکاری مدیریتی رومیزی

    بدون شک از وسایل ضروری و مورد نیاز در دفتر کار مدیران جا قلمی یا جا خودکاری است که اگر شما قصد تهیه جا خودکاری برای هدیه نوروزی به مدیر خود را دارید پیشنهاد ما به شما این است که مدلی را خریداری کنید که خاص و مورد پسند همه سلیقه‌ها باشد که در این صورت پیشنهاد ما به شما جا خودکاری رومیزی خاتم است.

     جا قلمی‌ رومیزی مدیریتی خاتم‌کاری در 3 سایز مختلف تولید می‌شوند که جا قلمی مذکور با ابعاد 24 در 16 سانتیمتر کوچک‌ترین سایز استاندارد آن‌ها است، این جاقلمی خاتم‌کاری شده زیبا یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه مدیریتی به رئیس مرد و کادو مدیریتی به رئیس خانم است، همچنین می‌توانند آن را به عنوان یک کالای تزئینی و کاربردی ماندگار برای استفاده بر روی میز کار خود قرار دهند و سال‌های طولانی از آن استفاده کرده و زیبایی و ظرافت نقش و نگار هنر خاتم آن لذت ببرید.

    برخی از مشخصات جاقلمی خاتم که بهترین هدیه مدیریتی برای عید نوروز است عبارت‌اند از:

    • جا قلمی خاتم‌کاری طرح کشویی
    • دارای 2 طرح خاتم زیبا و چشم‌نواز
    • دارای 2 عدد جا خودکاری فلزی و جای برگه یادداشت
    • دارای کشو برای قرار دادن لوازم‌التحریر

    هدیه مدیریتی نوروزی ارزان قیمت

    تندیس نقره

     تندیس‌های نقره جزء جدیدترین هدایای مدیریتی نوروزی هستند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار شیک و ارزشمندند. تنوع طرح‌های این مدل تندیس‌ها بسیار گسترده است و قیمت آن‌ها متناسب با طرح و وزن نقره به کار رفته در آن‌ها متغیر است.

    برای محافظت از آن‌ها در برابر رطوبت و گرد و غبار، افزایش دوام و ماندگاری و زیبایی بیشتر در یک محفظه شفاف پلکسی بر روی پایه‌ای از جنس پی وی سی (pvc) قرار گرفته‌اند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع تندیس نقره در طرح‌ها و قیمت‌های متنوع موجود است که شما می‌توانید به صورت تکی و عمده سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

    هدیه مدیریتی لوکس

    ست هدیه صنایع‌دستی

    یکی از زیباترین هدایای مدیریتی، پک هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. در ست‌های هدیه صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد و در کنار آن می‌توانید انواع خوراکی‌های سنتی ایرانی مخصوص عید نوروز از جمله؛ گز، شیرینی و آجیل را در بسته‌بندی شیک قرار بدهید.

    در فروشگاه پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست. برای سفارش انواع پک هدیه صنایع‌دستی ایران به صورت تکی و عمده فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی راهنمایی کنند. 

    کادو مدیریتی نوروزی

    روان‌نویس و خودکار خاتم

    روان نویس و خودکار جزء ثابت هدایای مدیریتی برای نوروز است اما بهتر است اگر قصد خرید خودکار را دارید امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر عمل کنید و خودکار صنایع‌دستی برای هدیه مدیریتی نوروزی تهیه کنید. خاتم‌کاری جز صنایع دستی اصیل و کهن اصفهان می‌باشد. یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار خاتم‌کاری، خودکارهای تزئین شده با این هنر اصیل می‌باشد. خودکار خاتم‌کاری اصفهان یک وسیله تزئینی و همچنین کاربردی است.

    خودکار خاتم‌کاری را می‌توانید به همراه جا خودکاری خاتم که ست آن‌ها هستند سفارش دهید و جزء هدایای کاربردی مدیریتی برای نوروز محسوب می‌شوند چرا که مدیران با قرار دادن آن‌ها بر روی میز کار خود علاوه بر این که ظاهر زیبایی به میز کار خود می‌بخشند از خودکارهایی که با هنر اصیل ایرانی ساخته شده‌اند، استفاده می‌کنند.

    هدیه مدیریتی شیک

     گل نقره

    ممکن شما در نظر داشته باشید به مناسبت عید نوروز و تبریک این جشن باستانی ایرانی به مدیران دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها گل طبیعی یا گلدان گل تهیه کنید ولی گل‌ها علیرغم زیبایی که دارند عمر کوتاهی دارند و بعد از مدتی پژمرده می‌شوند و طراوت و شادابی خود را از دست می‌دهند. اگر می‌خواهید در برابر هزینه‌ای که در ازای خرید گل پرداخت می‌کنید، هدیه مدیریتی ماندگار برای عید نوروز تهیه کنید  به شما پیشنهاد می‌‌کنیم به جای گل طبیعی یا مصنوعی، گل نقره یا تندیس گل نقره برای هدیه نوروزی مدیریتی تهیه کنید. گل‌های نقره بسیار ارزشمندند بزرگ‌ترین مزیت آن‌ها این است که همیشه ماندگار خواهند بود.

    هدایای مدیریتی

    ست هدیه چرمی

    محصولات چرمی جزء گران‌ترین و با ارزش‌ترین هدیه‌های مدیریتی برای نوروز هستند و با توجه به جنسیت مدیر مربوطه می‌توانید ست چرمی زنانه یا ست چرمی مردانه سفارش دهید. یکی از مزایای خرید ست‌ کادویی چرمی این است که شما می‌توانید در صورت تمایل متن یا عبارت مورد نظرتان را سفارش دهید تا بر روی آن‌ها با لیزر درج شود.

    این نکته را هم باید در نظر بگیرید که هدایای مدیریتی باید بسیار شکیل و ارزشمند باشند و اگر شما قصد تهیه ست چرمی به عنوان کادو مدیریتی عید نوروز را دارید باید ست‌هایی که جنس آن‌ها از چرم طبیعی است را خریداری کنید. قابل ذکر است محتویات داخل ست‌های هدیه چرمی متفاوت و قابل سفارشی‌سازی است و شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خودتان در رنگ و طرح دلخواه سفارش دهید.

    جا چسبی

    از وسایل ضروری و مورد نیاز روی میز کار هر مدیری جاچسبی است پس یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه مدیریتی نوروزی که می‌توانید در نظر داشته باشید جاچسبی است. اگر به دنبال جاچسبی شیک و خاص و کاربردی هستید پیشنهاد ما به شما خرید جاچسبی چوبی خاتم است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

    طراحی جاچسبی خاتم به صورتی است که دارای برگه یادداشت و جا خودکاری نیز هست و در آن از مرغوب‌‌ترین نوع خاتم استفاده شده و هدیه ارزشمند برای هدیه مدیریتی نوروزی است.

     

     هدایای نوروزی مدیریتی

    هدیه مدیریتی نوروزی برای رئیس مرد

    قبل از خرید کادو مدیریتی برای رئیس مرد باید این نکته را در نظر بگیرید که آقایان به هدایای کاربردی و ارزشمند علاقه دارند از طرفی هم بهتر است هدیه مدیریتی رسمی برای رییس مرد  بخرید. قطعا گزینه‌های بسیاری برای خرید هدیه مدیریتی برای رییس مرد به مناسبت نوروز وجود دارد اما برخی از مواردی که شما برای خرید هدیه برای مدیر مرد می‌توانید تهیه کنید که در دفتر کاری خود استفاده کند که هم جنبه کاربردی داشته باشد و هم ارزشمند باشد عبارتند از:

    • ست رومیزی مدیریتی
    • ساعت دیواری
    • تابلو صنایع‌دستی
    • تندیس میناکاری
    • تندیس نقره
    • ظروف پذیرایی
    • جا خودکاری خاتم
    • ماگ
    • ست صنایع‌دستی
    • گل نقره و قاب گل نقره
    • و...

    برای آشنایی بیشتر با انواع هدایای مدیریتی که برای رئیس مرد مناسب هستند فقط کافی است به صفحه بهترین هدیه برای رئیس مرد مراجعه کنید و برای خرید هدایای مدیریتی برای رئیس مرد ایده بگیرید.

    هدیه مدیریتی نوروزی برای رئیس زن

    درصورتی‌که قصد خرید هدیه نوروزی برای رئیس زن  را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که هدیه رسمی برای مدیر زن بخرید. بدون شک گزینه‌های مختلفی برای خرید هدیه برای رییس خانم وجود دارد اما برخی از مواردی که شما می‌توانید به عنوان کادو نوروزی مدیریتی برای رییس زن تهیه کنید که در دفتر کاری خود استفاده کند که هم جنبه کاربردی داشته باشد و هم ارزشمند باشد اما اگر ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد می‌توانید از هدایایی مدیریتی نوروزی که در این مطلب اشاره‌ کرده‌ایم ایده بگیرید و متناسب با سلیقه و بودجه خود کادو مدیریتی نوروزی برای مدیر زن تهیه کنید.

    هدیه نوروزی مدیریتی

     خرید اینترنتی هدیه مدیریتی نوروزی

    اگر شما قصد خرید هدیه نوروزی مدیریتی را دارید و به دنبال معروف‌ترین نمایندگی فروش هدایای مدیریتی برای عید نوروز در ایران هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه خرید هدیه پرنون است که در این فروشگاه انواع کادو مدیریتی برای عید نوروز با قیمت مناسب و بسته‌بندی شیک عرضه می‌شود.

    برخی از مزایای خرید هدیه مدیریتی برای عید نوروز از فروشگاه پرنون عبارتند از:

    • پشتیانی 24 ساعته و مشاوره رایگان در زمینه خرید هدیه مدیریت
    • قابلیت سفارشی‌سازی هدایا متناسب با بودجه مدنظر شما
    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل

     خرید آنلاین هدیه نوروزی مدیریتی

    هدایایی برای مدیران می‌تواند روابط موجود را تقویت کند، روحیه را افزایش دهد، جرقه گفت‌وگو را برانگیزد و حتی سبک کاری و باورهای اساسی شما را منعکس کند. هدایای مدیریتی ابزارهای ارتباطی هستند که به مدیران نشان می‌دهند که چقدر آن‌ها را درک کرده‌اید و برای آن‌ها ارزش قائل هستید. هدیه مدیریتی می‌تواند پیوندهای موجود را تقویت کند، روحیه را تقویت کند، علایق مشترک را تحریک کند، منجر به گفتگو شود و حتی نشان‌دهنده سبک کاری و ارزش‌های اصلی شما باشد.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس کشتی نقره با عیار 925

    تندیس کشتی نقره با عیار 840

    1,895,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,360,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی رومیزی خاتم  و نقاشی  اصفهان ابعاد 20 در 15 سانتیمتر

    جا قلمی رومیزی 20 × 15خاتم و نقاشی

    480,000 تومان (بدون مالیات)
    جا چسبی چوبی خاتم کاری اصفهان

    جا چسبی چوبی خاتم کاری اصفهان

    540,000 تومان (بدون مالیات)
    ساعت خاتم و نقاشی مدل گرد با  قطر 43 سانت ساخته شده با چوب گردو

    ساعت خاتم و نقاشی قطر 43 سانت

    1,750,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    قلمدان چوبی رومیزی طرح 3 گلدان

    قلمدان چوبی طرح گلدان

    490,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR