جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    اگر شما هم برای هدیه تولد مادر به دنبال کادویی خاص هستید ما در این مطلب برای شما فهرستی از انواع کادوهای شیک و ارزشمند برای کادو تولد به مادر را گردآوری کرده‌ایم که با مطالعه آن‌ها می‌توانید برای خرید هدیه تولد برای مادر ایده بگیرید و بهترین هدیه برای تولد مادر را تهیه کنید.

    هدیه تولد به مادر

    ایده برای هدیه تولد مادر

    اگر این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که هدیه تولد برای مادرم چی بخرم؟ یا کادو تولد برای مادرم چی بخرم؟ و ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد ما در ادامه انواع هدایای خاص و جذاب که برای خانم‌ها کاربردی هستند را معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خودتان از بین آن‌ها ایده بگیرید و هدیه مناسب برای تولد مادر تهیه کنید.

    فروشگاه خرید هدیه پرنون مرجع تخصصی فروش هدایا به مناسبت‌های مختلف است که شما می‌توانید با تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 مشاوره رایگان در زمینه خرید هدیه تولد برای مادر دریافت کنید و بر اساس بودجه مدنظرتان هدیه شیک برای تولد مادر تهیه کنید.

    گل نقره بهترین هدیه برای تولد مادر

    خرید گل جزء ثابت هدیه برای تولد مادر است و اکثر افراد در کنار هدیه‌ای که تهیه می‌کنند حتما دسته‌گل یا باکس گل نیز قرار می‌دهند؛ اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید گل را دارید، گلی را تهیه کنید که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد شاید فکر کنید که منظورمان این است که گل مصنوعی بخرید اما این‌طور نیست، پیشنهاد ما به شما تهیه گل نقره است که در برابر دوام و ماندگاری بالایی که دارند، بسیار ارزشمند نیز هستند.

    شما می‌توانید گل‌های نقره را به صورت قاب گل نقره، شاخه گل و تندیس گل نقره تهیه کنید که در طرح متنوع موجود هستند و قیمت آن‌ها بر اساس وزن و شکل ظاهری آن‌ها متغیر است. اگر به فکر تهیه هدیه ارزشمند برای تولد مادر هستید، شما می‌توانید بر اساس هزینه‌ای که برای خرید کادو تولد مادر در نظر گرفته‌اید می‌توانید از کارشناسان فروشگاه پرنون مشاوره دریافت کنید و بر اساس بودجه موردنظرتان سفارش گل نقره بدهید.

    بهترین هدیه برای تولد مادر

    ظروف پذیرایی به عنوان کادو برای تولد مادر

    خانم‌ها علاقه خاصی به ظروف پذیرایی و ظروف آشپزخانه دارند و از هدیه گرفتن ظروف پذیرایی به عنوان هدیه نیز سورپرایز خواهند شد. اگر قصد تهیه ظروف پذیرایی برای هدیه تولد به مادر را دارید پیشنهاد ما به شما این است که ظروفی را بخرید که سبکی خاصی دارند که یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه، ظروف پذیرایی صنایع‌دستی است.

    برای مشاهده جدیدترین ظروف پذیرایی که در طرح‌ها و جنس‌های متنوع در فروشگاه پرنون موجود هستند فقط کافی است به صفحه ظروف پذیرایی مراجعه کنید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید  .

    ظروف پذیرایی صنایع‌دستی زیبایی منحصربه‌فردی دارند و مورد پسند تمام سلیقه‌ها است و به عنوان کادو تولد به مادر بسیار ارزشمند هستند. تنوع و طرح‌های ظروف پذیرایی بسیار گسترده است که هر مدل از آن‌ها زیبایی چشم‌نوازی دارند برخی از مدل‌های ظروف پذیرایی عبارتند از:

    • ظروف پذیرایی میناکاری
    • ظروف مسی
    • ظروف قلمزنی
    • ظروف پذیرایی نقره‌نما یا طرح نقره
    • ظروف فیروزه‌کوبی
    • ظروف برنجی دست‌ساز
    • ظروف مس و پرداز
    • ظروف پذیرایی چوبی
    • ظروف پذیرایی ملیله‌کاری
    • و...

    کادو تولد برای مادر

    شلف دیوارکوب مکرومه‌بافی

    اگر مادر شوهر شما علاقه خاصی به گل و گیاه و تزئین دکوراسیون دارد یکی از هدایای کاربردی و چندمنظوره که می‌توانید برای ایشان تهیه کنید شلف دیواری مکرومه‌بافی است. در واقع شلف‌های مکرومه با نخ مکرومه بافته شده‌اند و با چوب تلفیق می‌شوند و بر روی دیوار قابل‌نصب هستند و بر روی طبقه‌های آن‌ها می‌توان انواع گل، گلدان، جاشمعی و دیگر وسایل تزئینی را قرار داد.

    گل رُز جاودان

    گل رز جاودان یک هدیه خاص و زیبا برای هدیه روز زن به همسر یا مادرتان است و در مقایسه با دیگر گل‌های طبیعی ماندگاری بالایی دارند و نیاز به آب دادن یا مراقبت خاصی ندارند و عمر مفید آن‌ها حدود 3 تا 5 سال است.

    گل‌های رز جاودان در یک محفظه شیشه‌ای نگهداری می‌شوند و دارای رنگ‌های مختلف هستند و با آب‌وهوای تمام مناطق سازگار هستند.

    کادو برای تولد مادر

    جعبه جواهرات

    اگر قصد خرید هدیه شیک برای تولد مادر را دارید و دوست دارید هدیه‌ای که می‌خرید حتما مورد پسند همسر و مادرتان باشد، جعبه جواهرات گزینه مناسبی است. جعبه‌های جواهرات مدل‌های متنوعی دارند اما یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های آن جعبه جواهرات چوبی است. جعبه‌های جواهری که جنس آن‌ها از چوب از علاوه‌بر زیبایی منحصربه‌فردی که دارند از شکل‌گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه پیشگیری می‌کنند و همچنین نوعی عایق‌بندی مناسب برای طلا و جواهرات به شمار می‌رود.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع جعبه جواهر چوبی که دارای روکش خاتم هستند و با طرح‌های مینیاتور و طرح‌های سنتی تزئین شده‌‌اند، به فروش می‌رسد.

    برای مشاهده و ثبت سفارش جعبه جواهرات برای هدیه روز تولد به مادر فقط کافی است به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری اصفهان مراجعه کنید و در صورتی که هنگام ثبت سفارش با مشکل مواجه شدید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    تابلو تزئینی و هنری برای هدیه تولد مادر 

    تابلوهای تزئینی و هنری یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان کادو مناسب برای تولد مادر است و همواره جذاب و ماندگار هستند. اگر به دنبال تابلو‌های شیک و خاص هستید پیشنهاد ما به شما تهیه تابلو صنایع‌دستی است چون مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند و همیشه جذابیت خود را دارند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند.

    لیست برخی از تابلوهای صنایع‌دستی که مناسب هدیه تولد برای مامان عبارتند از:

    • تابلو میناکاری
    • قاب گل نقره
    • تابلو خاتم‌کاری
    • تابلو قلمزنی
    • تابلو مینیاتور
    • تابلو فیروزه‌کوبی
    • و...

    کادو برای تول مادر چی بخرم

    شمعدان یا جا شمعی هدیه شیک برای تولد مادر

    اگر به فکر خرید هدیه خاص برای تولد مادر خود هستید، می‌توانید در لیست خود شمعدان یا جاشمعی را نیز قرار بدهید. البته منظور ما از خرید شمعدان برای کادو تولد به مادر، شمعدان بلور یا کریستال نیست و بهتر است مدل‌های جدیدتر شمعدان که طراحی و زیبایی خاصی را دارند را تهیه کنید. در فروشگاه خرید هدیه پرنون انواع مدل‌های شمعدان در طرح‌های و جنس‌های مختلف عرضه می‌شوند که برخی از مدل‌های آن عبارتند از:

    • شمعدان چوبی
    • شمعدان قلمزنی
    • شمعدان نقره
    • شمعدان میناکاری
    • شمعدان طرح نقره یا نقره‌نما
    • و...

    کادو برای تولد مادر ارزان 

    آیینه دستی یا رومیزی

    آیینه‌های دستی و رومیزی یکی از وسایل کاربردی برای خانم‌ها است و می‌توانید به عنوان کادو تولد برای مادر خریداری کنید. از زیباترین و جدیدترین مدل‌های آیینه برای کادو به مادر برای تولد، آیینه چوبی و خاتم‌کاری است که دارای طرح و نقش منحصر به فردی هستند و یک هدیه ماندگار برای تولد مادر شما خواهد بود.

    بهترین کادو تولد برای مامان

    کیف مجلسی زنانه

    یکی از مواردی که برای کادو تولد به مامان می‌توانید در نظر بگرید کیف‌های زنانه دوشی و دستی است که مورد استفاده تمام خانم‌ها هست و می‌توان از آن به عنوان هدیه کاربردی برای تولد مادر، نام برد.

    اگر قصد تهیه کیف به عنوان خرید هدیه تولد برای مادر را دارید پیشنهاد ما به شما خرید کیف‌های دست‌دوز چرمی زنانه است که زیبایی چشم‌نوازی دارند بسیار با دوام و ماندگار هستند و در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید یک هدیه ماندگار برای روز تولد مادر تهیه کرده‌اید.

    هدیه ارزشمند برای تولد مادر

    تندیس نقره هدیه لوکس برای تولد مادر 

    اگر مادر شما به وسایل دکوری و تزئینی لوکس و گران‌قیمت علاقه دارد می‌توانید برای هدیه تولد به مامان، تندیس نقره بخرید که به عنوان یک هدیه تزئینی و دکوری بسیار خاص، شیک و ارزشمند است. تنوع تندیس‌های نقره بسیار گسترده است و هر کدام از طرح‌های آن زیبایی منحصر به فردی دارد و قیمت آن‌ها بر اساس وزن نقره به کار رفته تعیین می‌شود.

     تندیس‌های نقره درون یک کاور با پایه‌ی زیبا pvc  روپوش پلکسی شفاف قرار گرفته‌اند که این کاورهای پلکسی به غیر از زیبایی بخشیدن به تندیس موجب حفاظت از تندیس نقره در برابر گرد و خاک و رطوبت خواهد شد، به خاطر داشته باشید که شفافیت این پلکس در طول زمان از دست نخواهد رفت و مانند پلکس‌های معمول کدر و زرد نخواهد شد، این تندیس زیبا از نقره با عیار واقعی 925 ساخته شده‌اند و همیشه ارزش نقره آن ماندگار خواهد بود.

    برای مشاهده تندیس و دیگر محصولات نقره که به عنوان کادو تولد برای مادر می‌توانید به صفحه صنایع‌دستی نقره مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوال با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    کتاب

    در صورتی که مادر شما به مطالعه و کتاب خوانی علاقه دارد و زمینه‌ی مطالعاتی که بیشتر دوست دارد مطالعه کند را می‌شناسید خرید کتاب برای کادو تولد مادر گزینه مناسبی به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید کتابی که به عنوان کادو تولد به مادر می‌دهید شیک‌تر و خاص‌تر جلوه کند، می‌توانید آن را درون یک جعبه کادویی شیک یا جعبه چوبی خاتم قرار بدهید که در فروشگاه پرنون انواع جعبه هدیه خاتم در سایزهای متنوع موجود است.

    صنایع دستی برای کادو روز تولد به مادر 

    بدون شک صنایع‌دستی از کادوهایی است که مورد پسند تمام مادران هست و در صورت خرید هدیه برای تولد مادر می‌توانید، صنایع‌دستی را در فهرست هدایای خود قرار بدهید. با توجه به این که فروشگاه پرنون به طور تخصصی در زمینه فروش انواع صنایع‌دستی ایران فعالیت دارد شما می‌توانید شیک‌ترین صنایع‌دستی کادویی با بهترین قیمت را برای کادو برای روز تولد مادر از این فروشگاه تهیه کنید.

    هدیه تولد برای مامان

    آباژو و چراغ خواب

    آباژور جزء هدیه لوکس برای تولد مادر محسوب می‌شود و با شما می‌توانید با خرید یک آباژور شیک مادر خود را برای تولدش سورپرایز کنید. از شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌های چراغ خواب، آباژورهای سنگی است که برای قرار دادن در سالن پذیرایی و اتاق خواب مناسب هستند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آباژورهای سنگی، چراغ خواب‌های سنگ نمک است که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و هدیه مناسب برای تولد مادر هستند.

    هدیه مناسب برای تولد مادر

    شال و روسری

    اگر به فکر خرید هدیه مناسب برای کادو تولد مادر هستید قطعا یکی از اولین انتخاب‌ها خرید شال و روسری است زیرا مورد استفاده تمام خانم‌ها است. هنگام خرید شال و روسری باید به این نکته توجه کنید که رنگ آن مورد پسند مادرتان باشد و حتما به چهره ایشان بیایید. 

    رومیزی

    رومیزی یا سفره سنتی از وسایل پر کاربرد در تزئین دکوراسیون و چیدمان است. اگر مادر شما به سبک قدیمی و پارچه‌های سنتی علاقه دارد خرید رومیزی‌های سنتی از بهترین ایده برای هدیه تولد مادر است. پارچه‌های قلمکاری یکی از زیباترین مدل‌های رومیزی و سفره‌های سنتی هستند که تمام مراحل تهیه و تولید آن‌ها با دست انجام می‌شود و زیبایی منحصر به فردی دارند.

    رومیزی‌های قلمکاری اصفهان که برای کادو روز تولد به مادر بسیار شکیل و ارزشمند است در فروشگاه اینترنتی پرنون در طرح‌ها و ابعاد مختلف با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت عرضه می‌شود.

    هدیه شیک برای تولد مادر

    بهترین هدیه برای تولد مادر چیست؟

    هر چند مادرها هیچ انتظاری برای دریافت هدیه تولد از فرزندان خود ندارند و از نظر آن‌ها همین که فرزندشان به آن‌ها تبریک بگوید، بهترین کادو تولد برای مادر است ولی از طرفی هم اکثر فرزندان دوست دارند به رسم قدردانی هدیه یادگاری برای تولد مادر خود تهیه کنند.

    اگر شما هم این دغدغه را دارید که بهترین هدیه روز تولد مادر چی تهیه کنید که مادرتان را در روز تولدش سورپرایز کنید در ادامه لیستی از بهترین کادو تولد مادر تهیه کرده‌ایم که با بررسی این لیست می‌توانید، بهترین هدیه روز تولد مادر را تهیه کنید. لیست بهترین هدیه برای تولد مادر عبارتند از:

    • صنایع‌دستی
    • کیف پول
    • کفش و صندل
    • وسایل تزئینی و دکوری
    • کارت هدیه
    • پک هدیه
    • شال و روسری
    • کیف مجلسی زنانه
    • ظروف پذیرایی
    • گلدان
    • جاشمعی
    • عطر و ادکلن
    • کتاب
    • و...

    ایده هدیه برای تولد مادر


    خرید آنلاین هدیه تولد برای مادر

    این روزها اکثر افراد شاغل‌اند و بیشتر زمان خود را درگیر کار هستند و فرصت زیادی برای مراجعه حضوری به بازار و خرید هدیه تولد مادر خود را ندارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند به صورت غیر حضوری، خرید اینترنتی هدیه تولد برای مادر خود را انجام بدهند.

    با خرید آنلاین کادو تولد مادر علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و وقت می‌توانید در هر جا که مدنظرتان است از جمله منزل یا محل کارتان هدیه را تحویل بگیرید و یا حتی با خرید کادو آنلاین روز تولد مادر می‌توانید مادر خود را سورپرایز کنید و هدیه را درب منزل مادرتان ارسال کنید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو قلمزنی برجسته با طرح گل و مرغ

    تابلو قلمزنی برجسته با طرح گل و مرغ

    1,280,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    2,340,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه خاتم و نقاشی طرح شکار

    جعبه خاتم و نقاشی طرح شکار

    330,000 تومان (بدون مالیات)
    ساعت خاتم و نقاشی مدل گرد با  قطر 43 سانت ساخته شده با چوب گردو

    ساعت خاتم و نقاشی قطر 43 سانت

    1,750,000 تومان (بدون مالیات)
    ست جعبه دستمال کاغذی و جا قاشقی و چنگالی خاتم و نگارگری شده اعلا

    ست جعبه دستمال و جاقاشقی و چنگالی

    1,800,000 تومان (بدون مالیات)
    سنگاب فیروزه کوب اصفهان

    سنگاب فیروزه کوب اصفهان

    1,100,000 تومان (بدون مالیات)
    جا شمعی چوبی طرح قلب

    شمعدان چوبی طرح قلب

    85,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری 23 سانتیمتری مس و پرداز

    شکلات خوری 23 سانتیمتری مس و پرداز

    890,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری خاتم کاری اصفهان

    شکلات خوری خاتم کاری اصفهان

    730,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرف آجیل و میوه  قلمزنی شده طرح نقره مدل کشکولی

    ظرف قلمزنی آجیل و میوه مدل کشکولی

    2,600,000 تومان (بدون مالیات)
    پارچ مسی میناکاری اصفهان با ارتفاع 37 سانتیمتر، کیفیت و قیمت عالی

    پارچ مسی میناکاری 37 سانتی

    3,200,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان 26 سانتیمتری مس و خاتم اعلا

    گلدان 26 سانتیمتری مس و خاتم اعلا

    2,150,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (8)

      • ناشناس
      عالییی بودد....
      • پرنون
      درود وقت بخیر، خوشحالیم از که مطلب کادو تولد برای مادر مورد توجه شما قرار گرفته است شاد و پیروز باشید.
      • عسل شیرازی
      کادوهای خوبی را برای تولد مادر معرفی کرده بودید ولی حیف که قیمتش بالاست و به بودجه من نمیخوره
      • پرنون
      سلام عرض ادب، در فروشگاه پرنون انواع هدایا یا قیمت‌های مختلف موجود هست جهت خرید کادو تولد روز مادر با بودجه مورد نظرتان با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
      • ز. مدنی
      مفید بود ممنون
      • پرنون
      درود دوست عزیز، ممنون از این که نظرتان را در مورد مطلب کادو برای تولد مادر با ما در میان گذاشتید.
      • حمیدرضا
      سلام ممنون به ایده های خوبی برای کادو تولد مادر اشاره کرده بودید
      • پرنون
      سلام وقت بخیر، سپاس بابت این که نظرتان را در مورد مطلب ایده هدیه تولد برای مادر با ما به اشتراک گذاشتید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR