جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    شاید این موضوع برای شما پیش آمده باشد یا در آینده ممکن است با این مسئله مواجه شوید که بنا به مناسبتی قرار است برای مرد مذهبی که ممکن است همکار، رییس یا یکی از بستگان شما باشد هدیه‌ای تهیه کنید اما تصمیم‌گیری در این مورد برای شما سخت باشد که هدیه برای مرد مذهبی یا هدیه مذهبی برای مرد چی بخرید اگر دنبال جواب این سوال هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا جواب این سوال را دریافت کنید و با بهترین گزینه‌های خرید هدیه برای مرد مذهبی آشنا شوید.

    هدیه برای مرد مذهبی

    کادو برای مرد مذهبی چی بخریم؟

    هنگام خرید کادو برای مرد مذهبی یکی از سخت‌ترین تصمیم‌گیری‌ها برای افراد این است که دقیقا نمی‌دانند چه نوع هدیه برای فرد مذهبی بخرند که باب سلیقه آن‌ها باشد. در ادامه ما لیستی از هدایایی که مناسب کادو برای مرد مذهبی هستند برای شما تهیه کرده‌ایم که این موارد عبارتند از:

    • جعبه قرآن
    • انگشتر عقیق
    • قاب وان یکاد
    • تابلو آیات قرآنی
    • تندیس آیات قرآنی
    • کتاب قرآن و ادعیه
    • کتاب‌های مذهبی
    • هدایای سنتی ایرانی
    • صنایع‌دستی
    • ساعت
    • جا خودکاری
    • ست هدیه
    • و...

     

    انواع هدیه مذهبی برای مرد

    برخلاف تصور هدایای مختلفی وجود دارد که شما بتوانید به مناسبت‌های مختلف به مرد مذهبی هدیه بدهید فقط کافی است کمی ایده و خلاقیت به کار گرفته شود تا کادوهای شیک و خاص به عنوان هدیه برای مرد مذهبی تهیه کنید.

    در فروشگاه پرنون انواع هدیه مذهبی برای مرد با تنوع بالا به همراه جعبه کادویی شیک و مناسب ارائه می‌شود که در ادامه به معرفی انواع هدایای موجود پرداخته شده است.

    جعبه قرآن برای هدیه به مرد مذهبی

    یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به فرد مذهبی، جعبه قرآن است که بهتر است جعبه نفیس و ارزشمندی را تهیه کنید که پیشنهاد ما به شما، جعبه قرآن خاتم است.

    صنایع‌دستی خاتم‌کاری بر روی اشیا چوبی انجام می‌شود که در ابتدای کار هنرمند خاتم ساز با در کنار هم قرار دادن رشته‌های از جنس چوب، فلز برنج، استخوان و... گل‌ها یا طرح‌های خاتم را به صورت اشکال هندسی منظم خلق می‌کند و در مرحله بعد هنرمند خاتم‌کار با چسباندن این نقوش روی ظرف یا شی‌ء موردنظر مرحله بعدی کار را به اتمام می‌رساند و در آخر برای درخشندگی و محافظت از طرح خاتم یک لایه پلی‌استر روی آن کشیده می‌شود.

    مشخصات جعبه قرآن خاتم عبارتند از:

    • ساخته شده با مرغوب‌ترین نوع خاتم با کیفیت ساخت بالا
    • دارای پوشش داخلی جیر قرمز رنگ
    • طرح خاتم زیبا و چشم‌گیر
    • دارای ابعاد مختلف

    بهترین هدیه برای مرد مذهبی

    انگشتر عقیق بهترین هدیه برای مرد مذهبی

    اصولا آقایان مذهبی از انگشترهای عقیق یا انگشترهایی که در آن‌ها سنگ طبیعی به کار برده شده است، استفاده می‌کنند با این توصیف هنگام خرید هدیه مذهبی برای مرد یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید در نظر بگیرید انگشتر است که به عنوان بهترین هدیه برای مرد مذهبی در نظر گرفت.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع انگشتر نقره با سنگ عقیق و سنگ طبیعی با حلقه قابل تنظیم سایز عرضه می‌شود که جهت ثبت سفارش و دریافت کاتالوگ انگشتر نقره مردانه در طرح‌های متنوع در واتساپ یا تلگرام به شماره 09363197760 پیام بدهید.

    هدیه برای رییس مذهبی

    کتاب برای کادو به مرد مذهبی

    قرآن و کتاب‌های ادعیه از جمله مفاتیح یا کتاب‌های دینی و مذهبی دیگر از جمله؛ نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اصول کافی و غیره می‌تواند هدیه مناسب برای مرد مذهبی باشد.

    در صورتی که قصد خرید کتاب برای هدیه به پسر مذهبی برای این که هدیه شما شیک‌تر و با ارزش‌تر به نظر به برسد بهتر است آن را در باکس هدیه یا جعبه خاتم سایز بزرگ که مخصوص قرآن و کتاب است قرار بدهید که در فروشگاه پرنون انواع جعبه خاتم مناسب قرآن و کتاب موجود و قابل سفارش است.

    هدیه مذهبی برای مرد

    قاب نقره برای کادو به مرد مذهبی

    قاب‌های نقره هدیه شیک و مدرن برای مرد مذهبی هستند که ترکیب گل نقره و آیه‌های قرآنی نقره در کنار یکدیگر زیبایی این قاب‌ها را دوچندان می‌کند.

    فروشگاه پرنون مرجع تخصصی فروش انواع تابلو گل نقره اصفهان در طرح‌های متنوع به صورت تکی و عمده است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان قاب‌های نقره که در آن‌ها آیات قرآنی به کار رفته است را در سایزهای مختلف برای هدیه به مرد مذهبی خریداری کنید.

    جهت مشاهده و خرید اینترنتی تابلو نقره آیات قرآنی به صفحه قاب نقره اصفهان مراجعه کنید همچنین جهت سفارش طرح و ابعاد دلخواه می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.

     

    برخی از مشخصات تابلوهای گل نقره عبارتند از:

    • در این تابلوهای هنری زیبا از گل‌های نقره به همراه طرح زیبای وان‌یکاد و بسم الله الرحمن الرحیم استفاده شده  است. 
    • گل‌های نقره و متریال تزیینی استفاده شده در این تابلو زیبا بر روی یک پارچه جیر با رنگ مشکی قرار گرفته و در قاب نصب شده‌اند.
    • از لعاب نقره برای تزئینات موجود در این قاب استفاده شده است.
    • گل‌های نقره و تزئینات به کار رفته در این قاب دارای پوشش نانو هستند که باعث دوام طولانی درخشش رنگ نقره‌ای آن‌ها می‌شود.
    • برای نصب  این قاب‌ها  بر روی دیوار، در پشت آن یک قلاب قرار گرفته است. 
    • این اثر زیبا به دست هنرمندان خوش‌ذوق اصفهانی خلق شده.  
    • برای مراقبت از تابلو گل نقره و افزایش دوام آن این قاب نقره زیبا باید دور از حرارت، رطوبت، گرد و غبار و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

    هدیه مناسب برای مرد مذهبی

    جا قلمی هدیه به پسر مذهبی

    جا خودکاری یا جا قلمی یکی از گزینه‌های مناسب هدیه برای پسر مذهبی است که کاربرد فراوان دارد و فرد مذهبی می‌تواند بر روی میز تحریر یا میز کار خود قرار دهد و استفاده کنند. جا خودکاری خاتم و جاقلمی‌های چوبی جزء زیباترین مدل‌های جا خودکاری هستند که می‌توانید به عنوان کادو برای پسر مذهبی بخرید.

    جا قلمی‌های خاتم بسیار متنوع و دارای مدل‌های گوناگون هستند که در فروشگاه پرنون انواع جاخودکاری خاتم‌کاری متناسب با تمام سلیقه‌ها عرضه می‌شود.

    هدیه مذهبی برای روز مرد

    یکی از مناسب‌هایی که می‌توانید برای آقایان مذهبی هدیه تهیه کنید روز مرد است و شاید از نظر اکثر افراد خرید هدیه روز مرد برای مرد مذهبی کار دشواری به نظر برسد اما در اصل این طور نیست  با کمی ایده و خلاقیت می‌توان هدایای خاص و منحصر به فردی را برای آقایان به عنوان کادو مذهبی روز مرد تهیه کرد.

     اگر به فکر خرید کادو مذهبی مردانه به مناسبت روز مرد برای همسر، پدر یا همکارتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از مواردی که در طول مقاله به آن‌ها اشاره کرده‌ایم ایده بگیرید و متناسب با نظر و سلیقه خودتان هدیه مذهبی روز مرد تهیه کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هدیه مذهبی روز مرد و دریافت ایده‌های خاص و جذاب در این زمینه فقط کافی است به صفحه هدیه روز مرد مراجعه کنید.

    هدیه روز پدر مذهبی

    اگر پدر شما یا پدر همسرتان فردی معتقد و مذهبی هستند و قصد دارید امسال به مناسبت روز مرد کادو مذهبی مردانه برای آن‌ها تهیه کنید که متناسب با عقاید آن‌ها باشید ولی ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد ما در طول مقاله به کلی ایده‌های جذاب و خاص برای کادو مذهبی به مرد اشاره کرده‌ایم و در ادامه به برخی از کادو روز پدر مذهبی اشاره کرده‌ایم که عبارتند از:

    • کیف چرم طبیعی
    • تابلو صنایع‌دستی تزئین شده با آیات قرآنی
    • پیراهن مردانه
    • ست اداری
    • ساعت
    • جا کارتی
    • کیف پول مردانه
    • تندیس میناکاری تزئین شده با آیات قرآن
    • کفش
    • قلم صوتی قرآن
    • و...

    هدیه روز پدر مذهبی

    بهترین هدیه مذهبی

    قطعا انسان موجود کمال طلبی و در هر چیز به دنبال بهترین‌ها است، مخصوصا زمانی که موضوع درباره تهیه کادو مذهبی باشد به دنبال این هستند که بهترین هدیه مذهبی را برای فرد مورد نظر تهیه کنند.

    شاید خرید هدیه برای افرد مذهبی کمی سخت به نظر به رسد و با توجه به آداب و عقایدی که فرد دارد ممکن است هر هدیه‌ای مورد پسندن آن‌ها نباشد و این چالش را در ذهن شما ایجاد کند که بهترین هدیه برای افراد مذهبی چیست و دوست دارید در قبال هزینه که برای کادوی مذهبی می‌کنید فرد مورد نظر آن را دوست داشته باشد.

    اما نگران نباشید ما این چالش را برای شما حل کرده‌ایم و اگر قرار است به مناسبت‌های مختلف از جمله؛ تولد، روز مرد و روز پدر برای مرد مذهبی هدیه تهیه کنید ما در طول این مقاله به بهترین هدیه مذهبی مردانه که مورد پسند اکثر آقایان مذهبی هست، اشاره کرده‌ایم که شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خودتان از بین‌ آن‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید.

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    انگشتر عقیق یشم طبیعی

    انگشتر عقیق یشم طبیعی

    340,000 تومان (بدون مالیات)
    تابلو گل نقره  با طرح وان یکاد و ابعاد  50 در 40

    تابلو گل نقره وان‌یکاد 50 در 40

    398,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس رومیزی میناکاری با طرح الله

    تندیس بشقاب مینا با طرح الله

    235,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,440,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی مدیریتی 35*25 خاتم کشو دار

    جا قلمی مدیریتی 35*25 خاتم کشو دار

    2,490,000 تومان (بدون مالیات)
    جا کارتی چرم دست دوز

    جا کارتی چرم دست دوز

    350,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    2,090,000 تومان (بدون مالیات)
    قلمدان چوبی رومیزی طرح 3 گلدان

    قلمدان چوبی طرح گلدان

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول چرم طبیعی دست دوز

    کیف پول مردانه با جای موبایل

    550,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR