جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:
    با نزدیک شدن به روز مرد و روز پدر، خانم‌ها دغدغه این را دارند که چه هدیه‌ای برای همسر یا پدر خود بخرند و به دنبال ایده‌های ناب برای هدیه روز مرد هستند. اگر شما قصد خرید هدیه روز مرد یا روز پدر را دارید و نمی‌دانید که چه چیزی بخرید که مورد پسند پدر یا همسرتان واقع شود در ادامه لیستی از بهترین هدایا برای روز مرد را و هدیه برای روز پدر را برای شما تهیه کرده‌ایم پس اگر قصد تهیه هدیه خاص برای روز مرد را دارید تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

    هدیه روز مرد

    انواع هدیه روز مرد

    شاید از نظر اکثر افراد خرید هدیه برای آقایان کار دشواری به نظر برسد اما در اصل این طور نیست  با کمی ایده و خلاقیت می‌توان هدایای خاص و منحصر به فردی را برای آقایان به مناسبت روز مرد تهیه کرد. اگر به فکر خرید هدیه شیک و خاص به مناسبت روز مرد برای همسر، پدر یا همکارتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم ایده بگیرید و متناسب با نظر و سلیقه خودتان هدیه خاص و کاربردی به مناسبت روز پدر و روز مرد تهیه کنید.

    در فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون انواع هدیه روز مرد با قیمت مناسب عرضه می‌شود اگر می‌خواهید امسال هدیه خاص و شیکی نسبت به سال‌های گذشته برای هدیه روز مرد بخرید و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید تا کارشناسان ما متناسب با بودجه مد نظرتان شما را  در زمینه خرید هدیه روز مرد راهنمایی کنند.

    کیف پول مردانه

    اگر قصد تهیه هدیه کاربردی برای روز مرد را دارید پیشنهاد ما به شما خرید کیف پول مردانه است. یکی از وسایل کاربردی و موردنیاز برای آقایان کیف پول است و با خرید کیف پول به مناسبت روز مرد و پدر برای همسر یا پدرتان می‌توانید آن‌ها را خوشحال کنید.

    کیف پول مردانه به دو صورت جیبی و کتی موجود هستند که باید متناسب با نیاز فرد موردنظر یک مدل از آن‌ها را بخرید. اگر می‌خواهید کیف پول برای کادو روز مرد خریداری کنید بهتر است که کیف پولی که جنس آن از جنس چرم طبیعی است، تهیه کنید چون دوام و ماندگاری بالایی دارد و هدیه‌ای برای فرد مقابل تهیه می‌کنید، همواره ماندگار خواهد بود.

      در فروشگاه پرنون انواع کیف پول مردانه چرمی در مدل‌های مختلف و با کیفیت دوخت بالا عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید کیف پول چرم طبیعی اصل خریداری کنید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه ما خرید کنید.

    کادو روز مرد

    تخته نرد چوبی

    اکثر آقایان علاقه به بازی‌های فکری و سرگرمی دارند و تخته نرد یکی از بازی‌های موردعلاقه آقایان است. اگر همسر یا پدر شما علاقه خاصی به بازی تخته نرد دارد یکی از گزینه‌های مناسب برای آن‌ها تخته نرد تهیه کنید.

    جنس اصلی بدنه تخته‌نرد از چوب است و در اصل هر چه نوع چوب آن مرغوب‌تر باشد دوام و ماندگاری آن بیشتر است.  یکی از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های تخته نرد، تخته نرد خاتم‌کاری اصفهان و تخته نرد خاتم مینیاتور است که زیبایی منحصر به فردی دارند و به همراه کیف و بدون کیف به فروش می‌رسند.

    بهترین هدیه روز پدر

    جعبه پاسور

    بازی ورق یا پاسور یکی از بازی‌های رایج در بین آقایان است و اصولا همه آقایان ورق یا پاسور در منزل خود دارند و ایده‌ای که شما می‌توانید به کار بگیرید این است که جعبه پاسور برای آن‌ها تهیه کنید.

    جعبه‌های پاسور چوبی در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در فروشگاه خرید هدیه پرنون موجود است که درب آن‌ها به دو صورت کشویی و لولایی باز و بسته می‌شود که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید و به عنوان یک هدیه لوکس برای روز مرد به پدر، همسر یا همکار خود هدیه بدهید.

    هدیه خاص برای روز مرد

    کیف مردانه

    این روزها کیف‌دستی مردانه، کیف اداری و کیف مدارک در بین آقایان طرفداران بسیاری پیدا کرده است و برخلاف گذشته امروزه آقایان بیشتر از کیف استفاده می‌کنند پس می‌توان به عنوان بهترین هدیه روز مرد در نظر گرفت. در صورتی که قصد خرید کیف به عنوان کادو روز مرد را دارید بهتر است، کیف‌هایی که جنس آن‌ها از چرم طبیعی است تهیه کنید.

    کیف‌های مردانه چرم طبیعی در مقایسه با کیف‌هایی که با چرم مصنوعی دوخته شده‌اند، سبک‌تر‌ هستند، دوام و ماندگاری بالاتری دارند و همچنین بسیار ارزشمند. در فروشگاه پرنون انواع کیف زنانه چرم طبیعی در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع با کیفیت دوخت بالا و قیمت مناسب موجود است.

    هدیه خاص برای روز مرد

    صفحه شطرنج خاتم کاری

    اگر پدر یا همسر شما به بازی شطرنج علاقه دارد یکی از ایده‌های جذاب برای خرید آنلاین کادو رور مرد برای پدر یا همسرتان صفحه شطرنج خاتم‌کاری است. جنس بدنه صفحه شطرنج خاتم‌کاری از چوب است و با هنر زیبای خاتم‌ اصفهان تزئین شده‌اند که بسیار با ارزش هستند.

    با خرید صفحه شطرنج خاتم‌کاری یک هدیه ماندگار برای روز مرد تهیه کرده‌اید که همیشه این هدیه برای فرد مودنظرتان ماندگار خواهد بود و هنگامی که شطرنج بازی می‌کنند به یاد شما خواهند بود.

    هدیه لوکس برای روز مرد

    جا کارتی

    جاکارتی وسیله مهم و کاربردی برای هر فردی است و می‌توان تمام کارت‌های بانکی و کارت مدارک خود از قبیل کارت ملی، کارت سوخت و غیره را به صورت یکجا در کیف جاکارتی قرار داد با این تفاسیر یک جا کارتی شیک و لاکچری می‌‌تواند هدیه مناسب برای روز مرد باشد.

    جاکارتی‌های مدل‌های مختلفی دارند و قیمت آن‌ها متناسب با سایز، مدل و جنس متغیر است ولی این نکته را در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید جاکارتی برای کادو روز پدر یا کادو روز مرد برای همسر بخرید باید جاکارتی بخرید که جنس آن مرغوب باشد و دوام ماندگاری بالایی داشته باشد که پیشنهاد ما به شما خرید جاکارتی چرم طبیعی اصل است که با توجه به این جنس آن از چرم طبیعی است هدیه لاکچری برای روز مرد به حساب می‌آید و در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید هدیه ماندگار برای روز مرد می‌خرید.

    کتاب

    اگر پدر، همسر، پدرشوهر یا همکار شما اهل کتاب و مطالعه است، بدون شک بهترین هدیه روز پدر، کتاب است البته در صورتی که قصد تهیه کتاب را دارید بهتر است کتابی را که مورد علاقه زمینه مطالعاتی ایشان (روانشناسی، فلسفی، تاریخی، هنری، مذهبی و غیره) است را تهیه کنید.

    در صورتی که می‌خواهید کتابی که به عنوان هدیه روز مرد برای پدر شوهر یا کادو روز مرد برای پدر تهیه می‌کنید خاص‌تر به نظر برسد و جلوه بیشتری داشته باشد، پیشنهاد ما به شما این است که آن را در یک جعبه کادویی شیک از جمله جعبه هدیه صنایع‌دستی مانند جعبه خاتم‌کاری قرار دهید که با این ترفند علاوه‌بر کتاب، هدیه صنایع‌دستی نیز برای فرد موردنظرتان تهیه کرده‌اید.

    کمربند چرمی مردانه

    اگر بودجه‌ای که برای خرید هدیه روز پدر در نظر دارید کم است کمربند چرم طبیعی یک انتخاب مناسب است. با تهیه یک کمربند چرم طبیعی می‌توانید هدیه ماندگار برای روز مرد بخرید که سال‌ها پدر، همسر یا مرد مورد علاقه‌تان از آن استفاده کند بدون این که به کیفیت آن آسیبی وارد شود. این یک پیشنهاد عالی برای کادوی ارزان روز مرد است.

    کیف مدارک

    کیف مدارک یک وسیله ضروری و موردنیاز برای آقایان است و می‌توان گفت: کیف مدارک یا کیف پاسپورتی مورد استفاده اکثر آقایان است. کیف‌های مدارک جنس و طرح‌های متنوعی دارند و متناسب با جنس آن‌ها قیمت متفاوتی دارند

    ست چرم طبیعی

    خرید ست چرمی مردانه می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کادو روز مرد برای همسر و پدر باشد و با خرید ست چرمی مردانه می‌توانید پدر، همسر یا فرد مورد نظرتان نشان دهید که چقدر برای او اهمیت قائل هستید.

    ست چرمی طبیعی از کیف پول، جاکارتی، کمربند و جا سوئیچی تشکیل شده که دارای مدل‌های مختلفی هستند و در یک جعبه کادویی شیک قرار دارند و محتوای داخل آن‌ها متناسب با درخواست شما قابل تغییر و قابل سفارش هستنند... اگر به فکر خرید هدیه خاص برای روز مرد هستید شما می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود ست چرمی مردانه بخرید.

    برای خرید ست چرمی مردانه به عنوان هدیه لوکس برای روز مرد می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند و کاتالوگ انواع ست چرم طبیعی مردانه برای شما ارسال کنند.

    عطر و ادکلن

    عطر و ادکلن همیشه جز اولین انتخاب‌های کادو و هدیه روز مرد به پدر شوهر، همسر و پدر است و البته یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مناسب هدیه به آقایان است اما پیشنهاد ما به شما این است که زمانی عطر و ادکلن را به عنوان کادو برای مرد بخرید که سلیقه آن را در زمینه رایحه عطر و ادکلن بدانید.

     

    ماگ حرارتی

    ماگ حرارتی یا لیوان حرارتی که این روزها طرفداران بسیاری دارند به ماگ‌هایی گفته می‌شود که شما می‌توانید سفارش دهید که عکس خودتان یا دیگران را روی آن‌ها چاپ کنند و هنگامی نوشیدن چایی، قهوه یا دمنوش عکس مورد نظر بر روی آن‌ها ظاهر می‌شود.

    شما می‌توانید عکس پدر یا همسر خود را یا عکس مشترک که با هم دارید را انتخاب کنید و مراکزی که مرکز چاپ روی لیوان انجام می‌دهند تحویل دهید. بدون شک ماگ حرارتی جزء بهترین هدایا روز مرد برای همسر خواهد بود چون جزء هدایای خاص روز پدر محسوب می‌شود.

     خرید کادو روز مرد

    هدیه روز پدر

    روز پدر یکی از مناسبت‌های مهم در ایران است که مصادف با ولادت حضرت علی (ع) می‌باشد و فرزندان به مناسبت گرامید‌اشت و تبریک این روز هدایایی را برای پدر خود تهیه می‌کنند. برای تهیه هدیه روز مرد برای پدر بهتر است کمی نسبت به سال‌های گذشته خلاقیت به خرج دهید و هدایایی متفاوتی نسبت به قبل بخرید،

    هدیه روز مرد برای نامزد

    اگر شما تازه‌عروس هستید و به تازگی ازدواج یا نامزد کرده‌اید و قصد خرید هدیه روز مرد برای نامزد را دارید و از طرفی با سلیقه نامزد خود آشنایی ندارید و نمی‌دانید چه هدیه‌ای مناسبت روز مرد برای آن بخرید که دوست داشته باشد در ادامه به لیست برخی از هدیه مناسب برای نامزد به مناسبت روز مرد، اشاره کرده‌ایم. بهترین هدایا روز مرد برای نامزد عبارتند از:

    • ست چرمی
    • کفش
    • کمربند چرم
    • عطر و ادکلن
    • کیف مدارک مردانه
    • ماگ حرارتی
    • پوشاک
    • عینک آفتابی
    • کیف پول
    • تابلو چهره بافته شده با نخ
    • ساعت
    • ماشین اصلاح
    • و...

    هدیه روز مرد برای نامزد

    هدیه روز مرد برای همسر

    با نزدیک شدن به روز مرد یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها این است که کادو روز مرد برای همسرم چی بخرم؟ یا این که امسال هدیه روز مرد چی بخرم که نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر باشد و همسرم دوست داشته باشد اما امکان دارد به نتیجه‌ای هم نرسند و طبق روال قبل هدایای تکراری برای کادو روز مرد تهیه کنند.

    اگر به دنبال خرید شیک‌ترین هدیه روز مرد برای همسر خود هستید و دوست دارید همسرتان از هدیه‌ای که امسال از شما دریافت می‌کند سورپرایز شود پیشنهاد می‌کنیم از مواردی که در ابتدای مقاله به آن‌ها اشاره کردیم ایده بگیرید و متناسب با سلیقه و نیاز همسرتان از بین گزینه‌های پیشنهادی یک مورد را انتخاب کنید.

    هدیه روز مرد برای پدر شوهر

    هدیه روز مرد برای پدر شوهر

    اگر شما به دنبال کادویی خاص و جذاب به مناسبت‌ روز مرد برای پدر همسرتان هستید و قصد دارید به این به بهانه ایشان را خوشحال کنید و روز مرد را به پدر شوهرتان تبریک بگویید و هدیه یادگاری برای او تهیه کنید می‌توانید از انواع هدایای مناسب آقایان که در فروشگاه پرنون موجود است خریداری کنید.

    گزینه‌های مختلفی برای کادو روز پدر برای پدر شوهر خود می‌توانید تهیه کنید اما اگر هنوز مردد هستید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید که هدیه روز مرد برای پدر شوهر  چی بخرید در این مطلب لیستی از بهترین کادو روز مرد برای پدر شوهر برای شما تهیه کرده‌ایم که شما با مطالعه و بررسی این لیست می‌توانید از آن ایده بگیرید و هدیه خاص برای پدر شوهر خود بخرید.

    هدیه ارزان برای روز مرد

    هدیه روز مرد قیمت مناسب

    قیمت هدیه روز مرد متناسب با انتخاب شما متفاوت است و با توجه به هدیه‌ای که در نظر دارید قیمت‌ آن نیز متغیر است. با توجه به بودجه مدنظرتان هدایای مختلفی را برای روز مرد می‌توانید تهیه کنید. اگر به دنبال خرید هدیه روز مرد با قیمت مناسب هستید در فروشگاه پرنون انواع کادو روز مرد در قیمت‌های متنوع موجود است.  

    هدیه روز مرد چی بخرم؟

    اصولا خرید هدیه برای آقایان کار دشواری است و اکثرا هنگام خرید هدیه روز مرد با مشکل مواجه می‌شوند چون فکر می‌کنند تنوع هدایا برای آقایان کم است و به همین دلیل گزینه‌های کمی را برای انتخاب دارند اما با کمی فکر و خلاقیت می‌توان هدایای متنوع و کاربردی را به عنوان هدیه روز مرد برای پدر، کادو روز مرد برای شوهر و هدیه روز مرد برای نامزد تهیه کنید.  

    خرید اینترنتی هدیه روز مرد

    این روزها اکثر افراد شاغلند و بیشتر زمان خود را درگیر کار هستند و فرصت زیادی برای مراجعه حضوری به بازار و خرید کادو روز مرد برای پدر و همسر خود را ندارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند به صورت غیر حضوری، خرید اینترنتی هدیه روز پدر را انجام بدهند.

    با خرید آنلاین هدیه روز مرد علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و وقت می‌توانید در هر جا که مدنظرتان است از جمله منزل یا محل کارتان هدیه را تحویل بگیرید و یا حتی با خرید کادو آنلاین روز پدر می‌توانید پدر و همسر خود را سورپرایز کنید و هدیه را درب منزل یا محل کارشان  ارسال کنید.

    خرید اینترنتی هدیه روز مرد

    هدیه روز مرد برای داماد

    اگر به شما به عنوان مادرخانم،  قصد تهیه هدیه روز مرد برای داماد خود را دارید یا تازه عروس هستید و به تازگی ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید برای اولین بار برای آقای داماد، هدیه به مناسبت روز مرد بخرید و به فکر تهیه هدیه شیک برای روز مرد هستید، پیشنهاد ما به شما این است که هدیه‌ای تهیه کنید که برای آقایان کاربردی باشد و علاوه بر آن ماندگاری بالایی داشته باشد.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تخته نرد  خاتم کاری و نقاشی گل و مرغ ابعاد 39در39cm

    تخته نرد خاتم و نقاشی اعلا

    3,800,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم بزرگ 2 قیف

    جا خودکاری خاتم 2 قیف 20*15

    179,000 تومان (بدون مالیات)
    جا کارتی چرم دست دوز

    جا کارتی چرم دست دوز

    350,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه پاسور خاتم و نگارگری اصفهان

    جعبه پاسور خاتم و نگارگری اصفهان

    499,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه پاسور چوبی

    جعبه پاسور چوبی

    250,000 تومان (بدون مالیات)
    صفحه شطرنج خاتم 38 در 38 سانت

    صفحه شطرنج خاتم 38 در 38 سانت

    950,000 تومان (بدون مالیات)
    چوب سیگار و فندک چوبی به همراه جعبه ساخته شده از چوب درخت گردو و زردآلو

    چوب سیگار و فندک چوبی

    340,000 تومان (بدون مالیات)
    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    1,150,000 تومان (بدون مالیات)
    نارمک

    کیف پاسپورتی چرم طبیعی مدل نارمک

    1,190,000 تومان (بدون مالیات)
    آیدین

    کیف کج مردانه چرم طبیعی مدل آیدین

    1,850,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR