جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    در سازمان‌ها و محیط‌های اداری خصوصی و دولتی، رئیس مجموعه به مناسبت‌های مختلف از جمله روز کارمند و عید نوروز به کارمندان خود هدیه می‌دهد. بدون شک تهیه هدیه برای کارمند خاطره خوبی در ذهن آن‌ها ایجاد می‌کند و باعث ترغیب و تشویق کارمندان می‌شود.

    در صورتی که شما مدیر سازمان و شرکتی هستید و قصد خرید هدیه برای کارمند دارید و به دنبال هدیه مناسب برای کارمند هستید تا انتها با ما همراه باشید تا با ایده‌های خاص و جذاب کادو برای کارمند آشنا شوید.

    هدیه مناسب برای کارمند

    هدیه روز کارمند

    در ایران روز 4 شهریور ماه مصادف با روز کارمند است که در این روز به مناسبت تجلیل و تشکر از کارمندان که قشر عظیمی از افراد جامعه را تشکیل می‌دهد در تقویم ایران به عنوان روز کارمند نام‌گذاری شده است.

    مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به این مناسبت برای پرسنل خود هدیه روز کارمند تهیه‌ می‌کنند و به این بهانه از کارمندان خود قدردانی می‌کنند.

    اگر شما رئیس یک شرکت هستید و یا یکی از دوستان و بستگان شما کارمند است و قصد دارید برای آن فرد کادو روز کارمند تهیه کنید با خرید از فروشگاه پرنون بهترین هدیه برای روز کارمند را برای فرد مورد نظرتان تهیه کنید.

    فروشگاه خرید هدیه پرنون با سابقه چندین ساله در زمینه فروش اینترنتی هدایای سازمانی و اداری برای کارمندان به مناسبت‌های مختلف فعالیت دارد، شما می‌توانید برای دریافت کاتالوگ کادو مناسب برای کارمند و مشاوره در این زمینه به صفحه خرید اینترنتی هدایای سازمانی مراجعه کنید و یا با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

     ایده کادو روز کارمند

    با نزدیک شدن به روز کارمند دغدغه مدیران در سازمان‌های دولتی و خصوصی این است که کادو مناسب برای روز کارمند تهیه کنند و به این مناسبت از کارمندان خود تجلیل و قدردانی کنند. اگر می‌خواهید امسال کادویی خاص و متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته برای کادو روز کارمند تهیه کنید می‌توانید از میان گزینه‌های زیر که در ادامه برای هدیه روز کارمند به آن‌ها اشاره شده است ایده بگیرد و بهترین هدیه روز کارمند را سفارش دهید.  

    تندیس میناکاری

    تندیس‌های میناکاری در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و در اصل با بشقاب، گلدان یا پلاک میناکاری تزئین می‌شوند. جنس بدنه و زیرساخت محصولات میناکاری از مس است و با رنگ‌های مخصوص طراحی و رنگ‌آمیزی میشوند و بر روی یک پایه چوبی و قرار داده می‌شوند و متناسب با درخواست مشتری با آیات قرآن، ساعت، جا قلمی تزئین می‌شوند.

    مزیت سفارش تندیس میناکاری به عنوان هدیه برای کارمندان این است که هنگام ثبت سفارش درخواست بدهید تا متن یا عبارت دلخواه به همراه لوگو شرکت یا سازمان را بر روی آن‌ها درج شود و مزیت دیگر این می‌باشد که تندیس‌های مینا جزء هدایایی محسوب می‌شوند که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب هستند و به عنوان یک هدیه لوکس و دکوری قابل استفاد هستند.

    بهترین هدیه برای روز کارمند

    تابلو صنایع دستی

    تابلوهای تزئینی و هنری یکی از گزینه‌های مناسب به عنوان هدیه روز کارمند به پرسنل سازمان است و همواره جذاب و ماندگار هستند. اگر به دنبال تابلو‌های شیک و خاص هستید پیشنهاد ما به شما تهیه تابلو صنایع‌دستی است چون مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند و همیشه جذابیت خود را دارند و هیچ وقت از مُد نمی‌روند.

    یکی دیگر از مزایای خرید تابلو صنایع‌دستی این است که شما می‌توانید متن یا عبارت دلخواه خود را سفارش دهید تا بر روی آن‌ها حک یا نصب کنند. در ادامه لیست برخی از تابلو صنایع‌دستی که مناسب هدیه سازمانی روز کارمند هستند، تهیه شده‌اند که این تابلوها عبارتند از:

    • تابلو میناکاری
    • قاب گل نقره
    • تابلو خاتم‌کاری
    • تابلو قلمزنی
    • تابلو مینیاتور
    • تابلو فیروزه‌کوبی
    • و...

    کادو روز کارمند

    ساعت دیواری یا رومیزی

    در صورتی که می‌خواهید یک هدیه کاربردی برای روز کارمند  تهیه کنید خرید ساعت دیواری گزینه مناسبی است. یکی از خاص‌ترین مدل‌های ساعت که می‌توانید به عنوان هدیه مناسب برای روز کارمند تهیه کنید، ساعت دیواری صنایع‌دستی یا ساعت رومیزی صنایع‌دستی است که توسط هنرمندان ایرانی ساخته شده است و با دستان هنرمندشان بر روی آن نقش آفرینی کرده‌اند.

    ست اداری رومیزی

    یکی از ایده‌های جذاب برای خرید کادو روز کارمند این است که هدیه‌ایی برای آن‌ها تهیه کنید که در محیط کار برای آن‌ها قابل استفاده باشد و بر روی میز کار خود قرار بدهند که در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید ست اداری است که یکی از شیک‌ترین مدل‌های آن ست‌های اداری خاتم‌کاری است که بسیار نفیس و ارزشمند هستند.

    مزیت خرید ست اداری خاتم به عنوان کادوی روز کارمند این است که محتویات آن‌ها قابل سفارشی‌سازی هستند و با تماس با شماره 09363197760 می‌توانید بر اساس بودجه مورد نظرتان از کارشناسان فروشگاه پرنون مشاوره دریافت کنید و ست اداری مناسب با بودجه‌ای که در نظر دارید را سفارش دهید.

    کادو برای کارمند چی بخریم؟

    این سوال که هدیه برای کارمند چی بخریم بیشتر برای مدیران پیش می‌آید که قصد تهیه هدیه سازمانی برای کارمندان خود را دارند. بدون شک هدایای سازمانی مانند خودکار یا سررسید دیگر هیچ جذابیتی برای کارمندان ندارد و هنگام خرید هدیه شرکتی برای کارمندان بهتر است کمی ایده و خلاقیت به کار ببرید هدایای سازمانی خلاقانه برای هدیه به کارمند تهیه کنید.

    هدایای شرکتی متنوعی برای کادو دادن به کارمندان به مناسبت‌های مختلف از جمله ارتقا شغلی، تبریک روز کارمند، عید نوروز و غیره وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه مد نظر خود هدیه خاص برای کارمندان و پرسنل تهیه کنید.

    هدیه روز کارمند

    هدیه سازمانی برای کارمندان

    هدیه شرکتی یا هدیه سازمانی زمانی کاربرد دارد که یک شرکت، مجموعه یا اُرگان بخواهد به مناسبت‌های مختلف (عید نوروز، شب یلدا، روز کارمند) یا برای ترفیع پرسنل خود به کارمندان یا خانواده‌های آن‌های هدیه بدهد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای اهدای هدیه سازمانی به پرسنل، هدایای سنتی ایرانی است که اصیل و ماندگار هستند و مورد پسند تمام سلیقه‌ها است.

    برای مشاهده و ثبت سفارش هدیه سازمانی سنتی برای کارمندان به صفحه هدیه تبلیغاتی سنتی مراجعه کنید همچنین برای دریافت کاتالوگ هدایای سازمانی سنتی می‌توانید به شماره 09363197760 در واتساپ یا تلگرام پیام بدهید.

     

    هدیه نوروزی برای کارمندان

    یکی از سنت‌های زیبا در محیط‌های اداری ایران این است که به مناسبت فرا رسیدن بهار و نوروز باستانی اکثر شرکت‌ها و ادارات هدایای نوروزی برای کارمندان خود تهیه می‌کنند و با گرفتن جشن و تهیه هدیه شرکتی نوروزی برای کارمندان، فرا رسیدن نوروز را به آن‌ها تبریک می‌گویند.

    پکیج‌های هدیه نوروزی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه سازمانی نوروزی به کارمندان است که در فروشگاه پرنون انواع پکیچ و هدیه نوروزی برای کارمندان با قیمت مناسب عرضه می‌شود، شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود محتوای داخل پکیج‌ها را انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هدایای سفارشی خود را تحویل بگیرید.

    هدیه سازمانی برای کارمندان

    هدیه شرکتی برای کارمند

    هدیه شرکتی عبارت است از ارسال یک هدیه فیزیکی یا غیر فیزیکی به کارمند که جهت تقویت ارتباط بین کارکنان و شرکت مؤثر است. معمولا در رویدادهای مختلف، نمایشگاه، کنفرانس­ها و به مناسبت تبریک؛ سال نو، شب یلدا، روز مهندس، روز کارگر، روز پزشک، ایام مذهبی و ملی و غیره می‌­توانید از هدایای شرکتی  برای جلب نظر پرسنل و خوشحال کردن آن­‌ها استفاده کنید و نام خود را در خاطر آن­ها به یادگار بگذارید.

    هدیه شرکتی برای کارمندان

    هدیه روز زن برای کارمندان

    در ایران شغل کارمندی در بین خانم‌ها بسیار رایج است و اکثر خانم‌ها در ادارات و شرکت‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند. با توجه به جایگاه زن در اجتماع مصادف با روز بزرگداشت زن که مصادف با تولد حضرت فاطمه (س) یا روز جهانی زن که مصادف با تاریخ 8 مارس است در سازمان‌های خصوصی و دولتی به مناسبت این روز، هدیه روز زن برای کارمند تهیه می‌کنند.

    گزینه‌های مختلفی برای تهیه کادو روز زن برای کارمند وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود و تعداد کارمندان خانم که در شرکت شما استخدام هستند هدایایی نفیس و ارزشمندی را به عنوان هدیه برای آن‌ها تهیه کنید برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه هدیه روز زن برای کارمندان مراجعه کنید.

     

    لیست برخی از کادوهای شیک و خاصی را که به عنوان هدیه روز زن در سازمان‌ها می‌توانید تهیه کنید عبارتند از:

    • کارت هدیه
    • گل نقره
    • تابلو‌های شیک دیواری
    • کیف مجلسی چرمی
    • گلدان گل
    • ساعت مچی، دیواری یا رومیزی
    • ست اداری برای میز کاری
    • جعبه جواهرات
    • هدایای دکوری و فانتزی
    • و...

    هدیه روز زن برای کارمند

    کادو برای کارمند بانک

    قشر عظیمی از کارمندان جامعه را افرادی تشکیل می‌دهند که در شعب بانک‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند. ممکن از شما رئیس یکی از شعب بانک‌های کشور یا مدیر شعبه بانک‌ مرکزی یک از شعب بانک‌ها باشید و به مناسبت روز کارمند، قصد تهیه کادو برای کارمند بانک سایر شعب زیر مجموعه در پایتخت و استان‌های دیگر را داشته باشید  و به دنبال هدایایی‌ خاص و جذاب برای تبریک روز کارمند به کارمندان بانک هستید در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع هدایای سازمانی خاص و جذاب برای هدیه به کارمند بانک موجود است.

    برای دریافت مشاوره در زمینه خرید هدیه روز کارمند برای کارمند بانک می‌توانید از بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون مشاوره رایگان دریافت کنید و متناسب با بودجه مورد نظر هدیه برای کارمند بانک تهیه کنید.

    کادو برای کارمند بانک

    هدیه روز کارمند از طرف دولت

    در تقویم از تاریخ 2 الی 8 شهریور مصادف با هفته دولت نامگذاری شده است که دومین روز از این هفته (4 شهریور) همزمان با روز کارمند است که در اکثر مواقع دولت به مناسبت این روز برای کارمندان مزایا و هدایایی را در نظر می‌گیرد.

    در صورتی که شما مدیر بخش منابع انسانی یا رئیس یک سازمان دولتی هستید و قصد دارید در هفته دولت، هدیه روز کارمند از طرف دولت برای کارمندان خود تهیه کنید و به این بهانه از زحمات و تلاش‌های آن‌ها قدردانی کنید فقط کافی با کارشناسان فروشگاه خرید هدیه پرنون تماس بگیرید و مشاوره رایگان در زمینه کادو روز کارمند از طرف دولت دریافت کنید و سفارشات کادو برای روز کارمند را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تندیس میناکاری و ان‌ یکاد

    تندیس میناکاری و ان‌ یکاد

    230,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,360,000 تومان (بدون مالیات)
    جا خودکاری خاتم بزرگ 2 قیف

    جا خودکاری خاتم 2 قیف 20*15

    179,000 تومان (بدون مالیات)
    ست اداری رومیزی خاتم اصفهان

    ست اداری مدیریتی رومیزی خاتم اصفهان

    5,490,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف دوشی مردانه

    کیف دوشی مردانه

    645,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    780,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR