جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    برای هدیه دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید چون همه افراد با کادو گرفتن خوشحال می‌شوند و تأثیر مثبتی بر روحیه آن‌ها می‌گذارد. شاید در نگاه اول فکر کنید که فقط برای خانم‌ها هدیه گرفتن مهم است اما آقایان هم هدیه گرفتن را دوست دارند و تنها تفاوت آن‌ها با خانم‌ها این است که مردان بیشتر هدیه‌های کاربردی را می‌پسندند پس باید در هنگام خرید به این نکته دقت کنید.

    ما در این مطلب تمام سعی خود را کرده‌ایم که با توجه به در نظر گرفتن جنبه‌های گوناگون و از زوایای مختلف لیستی از بهترین هدایایی را که می‌توان برای همسر، دوست پسر، همکار و پدر خود به مناسبت‌های مختلف از جمله: سالگرد ازدواج، روز مرد، تولد، ولنتاین و روز پدر بخرید را تهیه کنیم که پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن ایده‌های خاص و جالب در این زمینه، در ادامه به توصیه‌های ما توجه کنید.

    خرید هدیه خاص برای آقایان

    هدیه دادن یکی از بهترین روش‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌مان‌ به مردان است اما بیشتر خانم‌ها در مورد هدیه گرفتن برای آقایان مشکل دارند و آن را کار سختی می‌دانند چرا که اعتقاد دارند تنوع هدیه برای آقایان کم است و گاهی اصلا نمی‌دانند آقایان چه نوع هدیه‌ای را دوست دارند و با دیدن آن خوشحال می‌شوند. بر خلاف خانم‌ها، آقایان علاقه چندانی به هدایای دکوری و تزئینی ندارند اما مردان برعکس خانم‌ها، بازی‌های فکری و سرگرمی را دوست دارند و بیشتر تمایل دارند کادویی دریافت کنند که بتوانند از آن استفاده کنند.

    برای خرید هدیه خاص برای آقایان بهتر است ابتدا علاقه و سلیقه آن‌ها را بدانید و مهم‌ترین موضوعی که برای آقایان اهمیت دارد، درک شما از نیاز آن‌ها است. پس تا می‌توانید، لیستی از لوازم موردنیاز آن‌ها تهیه کنید تا در چنین مواقعی بهتر تصمیم بگیرید؛ اما اگر باز هم سردرگم هستید و هنوز نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید در ادامه ما لیستی از هدایای خاص و کاربردی که می‌توانید برای مردان تهیه کنید برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

    جعبه پاسور

    ورق‌بازی یا پاسور بازی یکی از بازی‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه پسرها و آقایان در تمام سنین است که تمایل دارند در مهمانی‌ها یا تفریحات دوستانه بازی کنند و هر آقا حداقل یک دست ورق پاسور را دارد. با این حساب جعبه پاسور یک هدیه هیجان‌انگیز برای آقایان است و همچنین جنبه کاربردی هم دارد. بهتر است جعبه پاسوری را انتخاب کنید که از لحاظ جنس دارای دوام و کیفیت بالایی باشد و شکننده نباشد که پیشنهاد ما به شما جعبه پاسور خاتم‌کاری است که جنس بدنه آن از چوب می‌باشد.

    جعبه پاسور خاتم  کاری و نقاشی شده

     

    ست رومیزی و مدیریتی

    اگر فرد مورد نظری که برای آن می‌خواهید هدیه بخرید، مدیر و کارمند است یا به قول معروف دارای شغل اداری است یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ها برای آن‌ها است‌ مدیریتی است. ست رومیزی اداری بهترین هدیه برای آقایان پشت میز نشین است چرا که بیشتر زمان در روز را آن‌ها در محیط کار هستند و با قرار دادن این هدیه زیبا بر روی میز کار خود، لحظه به لحظه به یاد شما می‌افتند. ست‌های رومیزی اداری شامل منگنه، جا کارتی، جا خودکاری، جاچسبی، ساعت رومیزی و موارد این‌چنینی است و دارای جنس‌ها و انواع مختلفی هستند. ست‌های مدیریتی خاتم جزء زیباترین و جذاب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و ماندگاری بالایی دارند، جنس بدنه آن‌ها از چوب است و با خاتم‌های مرغوب و با کیفیت تزئین شده‌اند.

    هدیه برای مدیر

    هدیه ورزشی

    اگر همسر، پدر یا برادر شما اهل ورزش است یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید در مناسبت‌های مختلف برای آن‌ها تهیه کنید، لوازم ورزشی است. لوازم ورزشی، هدیه ارزشمند برای آقایان محسوب می‌شوند چون دارای قیمت بالایی است. برخی از هدایای ورزشی که می‌توانید برای آقایان تهیه کنید، عبارتند از:

    • کفش ورزشی
    • ست لباس ورزشی
    • هودی
    • هدفون‌های بی‌سیم ورزشی
    • بطری یا فلاسک آب
    • کیف یا کوله‌پشتی ورزشی

    هدیه ورزشی برای آقایان

    تابلو

    یکی از پیشنهادات جذاب و خاص ما به شما برای هدیه به مردان، انواع تابلوهای دیواری یا قاب عکس فرد است. در ابتدا اشاره کردیم که آقایان به هدایای تزئینی و دکوری علاقه‌ای ندارند اما این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر فرد مورد نظر شما دارای دفتر کار یا مغازه است قطعا تابلو‌های تزئینی و دیواری برای آن‌ها کاربردی است و باعث زیبایی محیط کار آن‌ها می‌شود.

    تابلو تزیینی برای هدیه آقایان

    ساعت

    ساعت مچی هدیه ارزشمند برای آقایان است و آقایان در تمام سنین علاقه خاصی به ساعت مچی دارند و تمایل دارند مدل‌های مختلف ساعت را داشته باشند پس یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید با خیال راحت در مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه خریداری کنید ساعت است. سعی کنید ساعتی با کیفیت و متناسب با سلیقه همسرتان تهیه کنید مثلا اگر همسر شما فردی است که بیشتر طرفدار تیپ‌های اسپرت است برای آن باید ساعتی با سبک اسپرت تهیه کنید و اگر فرد مورد نظر بیشتر دارای تیپ‌های سنتی و مدرن است برای آن ساعت کلاسیک بخرید.

    هدیه ساعت برای آقایان

    صنایع دستی

    یکی از هدایای ارزشمند و ماندگاری که می‌توانید به آقایان کادو بدهید، صنایع دستی است. شاید در ذهن خود تصور کنید، خرید صنایع دستی برای مردان مناسب نیست و برای آن‌ها هیچ جذابیتی نخواهد داشت اما در واقع چنین نیست و با توجه به این که صنایع‌دستی هنر دست می‌باشد و ارزش بسیاری دارد مورد پسند آقایان نیز قرار می‌گیرد و با هدیه گرفتن آن بسیار خوشحال خواهند شد.

    به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید صنایع دستی به عنوان هدیه برای مردادن دارید، می‌توانید شطرنج خاتم‌کاری، تخته نرد خاتم، ست‌های اداری رومیزی خاتم، تندیس‌های میناکاری و غیره خریداری کنید. حتی اگر همسر یا پدر شما شغل اداری دارد یا دارای دفتر کار است شما می‌توانید برای آن‌ها ظروفی که با صنایع دستی میناکاری، صنایع دستی قلمزنی، صنایع دستی خاتم و غیره ساخته شده‌اند را برای آن‌ها خریداری کنید تا بتوانند به عنوان ظروف تزئینی یا پذیرایی از آن‌ها استفاده کنند.

    هدیه صنایع دستی برای آقایان

    لوازم الکترونیکی و هوشمند

    در دنیای مدرن امروز استفاده از وسایل الکترونیک هوشمند مخصوصا برای افرادی که اهل تکنولوژی هستند بسیار جذاب است. پس مطمئن باشید خرید هدایایی مانند: تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ، اسپیکر، مچ‌بند هوشمند، هدفون و هدست مورد علاقه آقایان اهل تکنولوژی است و جذاب‌ترین هدیه برای آقایان می‌باشد. نکته‌ای که در خرید لوازم الکترونیکی باید در نظر بگیرید این است که برند معتبر خریداری کنید.

    هدیه لوازم الکترونیکی و هوشمند

    چپق هدیه‌ای شیک و خاص برای آقایان

    چپق یا چوپوق وسیله‌ای برای استعمال دود حاصل از تنباکو است که در گذشته در ایران از آن برای استعمال تنباکو استفاده می‌شده،  تفاوت اصلی و مشهود چپق‌ها نسبت به پیپ طول دسته یا لوله آن‌ها است. اکثر آقایان حتی اگر اهل استعمال چپق هم نباشند علاقه خاصی به خرید و جمع‌آوری کلکسیونی از چپق و پیپ به عنوان یک وسیله تزئینی دارند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع چپق‌های چوبی دست ساز همگی با ظرافت تمام و بادقت و توسط دست و با کمترین دخالت ابزار ماشینی تولید شده است، داخل و لبه‌های سر هر چپق با فلز پوشش شده تا در صورت استفاده برای استعمال تنباکور به آن آسیبی نرسد، گرچه پیشنهاد فروشگاه پرنون استفاده به عنوان یک شی دکوری خاص و یادگاری از روزگاران نه چندان دور مردمان ایران زمین است. به خاطر داشته باشید این چپق‌های زیبا بخاطر اصالت و زیبایی در ساخت و همچنین دارا بودن جعبه‌های چوبی زیبا و شکیل هدیه مناسبی برای آقایان خواهند بود.

    چپق بهترین هدیه برای آقایان

    دوربین عکاسی و دوربین هوشمند

    اگر همسر شما اهل عکاسی و عاشق عکس گرفتن است، دوربین عکاسی می‌تواند یک هدیه هیجان‌انگیز برای همسرتان باشد. اگر همسرتان اهل ورزش و طبیعت‌گردی هست بهتر است برای آن دوربین‌های ورزشی انتخاب کنید، این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک هستند و در برابر آب مقاوم هستند. در انتخاب دوربین عکاسی باید برند، کیفیت لنز و قابلیت‌های دیگر آن را حتما در نظر بگیرید.

    هدیه دوربین عکاسی برای روز مرد

    کنسول بازی

    اکثر مردان جوان علاقه زیادی به کنسول بازی‌ و گیم دارند و اگر شما این ویژگی را در همسر، برادر یا پدرتان سراغ دارید قطعا کنسول بازی یک هدیه جذاب و فراموش نشدنی برای آن‌ها است. شاید با توجه به قیمت بالا کنسول‌های بازی خرید آن به عنوان هدیه برای روز مرد یا روز پدر برای شما گران باشد اما در عوض هدیه‌ای ماندگار برای آن‌ها خواهد بود.

    هدیه کنسول بازی

    عطر و ادکلن

    از هدایای رایج برای آقایان، عطر و ادکلن است و مورد پسند اکثر آن‌ها است. نکته‌ای که در خرید بهترین ادکلن برای روز مرد باید در نظر بگیرید این است که رایحه و عطر موردعلاقه همسرتان را کشف کنید؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند و به این نکته هم باید توجه نمود که عطر موردنظر دارای ماندگاری بالایی باشد.

    هدیه عطر و ادکلن

    کیف و کمربند مردانه

    شیک‌ترین هدیه‌ برای آقایان، سِت‌های چرمی کیف و کمربند مردانه است که نسبت به هدایای دیگر دارای هزینه کمتری هستند اما بسیار لاکچری و مورد استفاده تمام آقایان می‌باشد. البته پیشنهاد ما به شما این است که چرم طبیعی انتخاب کنید چون دارای اصالت و زیبایی بیشتری نسبت به چرم مصنوعی است. ست‌های چرمی مردانه دارای مدل‎های مختلفی هستند که شامل اجزای زیر هستند:

    • کیف پول و کمربند
    • کیف پول، کیف دیپلمات، کمربند، سرکلیدی
    • کیف مدارک، کیف پول، کمربند
    • کیف پول، کمربند، بند ساعت

    ست‌های چرمی مردانه

    هدایای سرگرمی برای آقایان

    معمولا آقایان دوست دارند زمانی که دور هم جمع می‌شوند، بازی‌های فکری یا سرگرمی انجام دهند که یکی از جذاب‌ترین هدایا برای آن‌ها می‌باشد. برخی از بازی‌های سرگرمی عبارتند از: دارت، پازل، شطرنج، تخته نرد، بازی‌های فکری، فوتبال دستی و غیره. برای خرید هدایای سرگرمی در مناسبت‌های مختلف شما باید این مورد را در نظر بگیرید که همسر شما بیشتر به چه نوع بازی سرگرمی علاقه دارد. یکی از بازی‌های موردعلاقه آقایان تخته‌نرد است که این بازی فکری و متکی به برنامه‌ریزی، روش شمارش و شانس است. در این بازی دو نفره، طرفین مهره‌های خود را بر اساس دو عددی که بر روی تاس نقش می‌بندد در جهت حرکت عقربه‌های ساعت یا خلاف آن حرکت می‌دهند و درآخر از صفحه‌ی ازی خارج می‌سازند، در پایان بازیکنی برنده خواهد بود که زودتر همه‌ی مهره‌های خود را از زمین بازی خارج نماید.

     

    لوازم سرگرمی برای آقایان

    کتاب هدیه‌ای ماندگار برای آقایان

    اگر پدر یا همسر شما فردی اهل مطالعه است، بهترین هدیه‌ای که برای تولد یا روز مرد می‌توانید برای آن‌ها بخرید، کتاب است. بهترین کتاب برای هدیه به مردان، کتابی است که با روحیات و علایق آن‌ها سازگار باشد و شما قبل از خرید کتاب باید زمینه مورد علاقه برای مطالعه کتاب که بیشتر مورد پسند آن‌ها هست را بدانید و بعد اقدام به خرید کتاب کنید.

     هدیه کتاب

     

    لوازم کمپینگ

    بعضی از آقایان اهل تفریح، گردشگری و طبیعت‌گردی هستند و دوست دارند بیشترین زمان خود را در مسافرت سپری کنند. اگر همسر شما هم فردی است که عاشق طبیعت و کمپینگ می‌باشد، پیشنهاد ما به شما این است که لوازم سفر و کمپینگ برای آن‌ها به عنوان هدیه بخرید. شما می‌توانید هر کدام از لوام کوهنوردی و کمپینگ مانند: کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و غیره را برای مناسبت‌هایی مانند کادو تولد، هدیه روز مرد و روز ولنتاین به آقایان اهل سفر هدیه بدهید.

    بهترین هدیه برای آقایان لوازم کمپینگ

    بهترین هدیه برای روز مرد

    سالروز تولد حضرت علی (ع) مصادف است با روز مرد که یکی از دغدغه بانوان ایرانی این است که برای همسران و پدران خود در این روز چه هدیه‌ای بخرند. از دیدگاه خانم‌ها خرید هدیه برای آقایان بسیار سخت و پیچیده است اما خرید بهترین هدیه برای مردان هم آن‌قدر که فکر می‌کنید، سخت نیست، فقط کافی است شما نیاز و سلیقه همسر یا پدر خود را بدانید و از لیستی که در بالا به عنوان هدایای خاص برای آقایان معرفی کردیم، کمک بگیرید.

    بهترین هدیه برای تولد همسر

    یکی از بهترین راهکارها برای نشان دادن عشق و علاقه به شوهر خود؛ هدیه دادن به آن‌ها در روزهای مهم مانند تولد و سالگرد ازدواج است و مردها هم مانند خانم‌ها به هدیه گرفتن وسورپرایز شدن علاقه دارند. شما با توجه به علاقه و شغل همسرتان می‌توانید، هدیه خاص برای تولد شوهر خود بگیرید به عنوان مثال اگر همسر شما کارمند است می‌توانید برای آن انواع ست‌های اداری مدیریتی یا ماگ‌ بزرگ برای میز کار آن تهیه کنید؛ اما اگر هنوز سردرگم هستید و نمی‌دانید چه نوع کادو برای تولد همسر خود بخرید، می‌توانید به لیستی که در بالا به عنوان شیک‌ترین‌ هدیه‌ها برای آقایان اشاره کردیم، مراجعه کنید.

    بهترین هدیه تولد همسر

     

    خرید هدیه ولنتاین بری آقایان

    یکی از روزهای خاص در سال روز عشق یا ولنتاین است که دخترها و پسرها یا خانم‌ها و آقایان در این روز به یکدیگر هدیه می‌دهند. هدیه‌ای که بیشتر در ولنتاین به یکدیگر می‌دهند شامل گل، عروسک و باکس‌های شکلات است اما بیشتر آقایان به عروسک علاقه ندارند و خانم‌ها به فکر هدیه خاص برای ولنتاین به آقایان هستند که پیشنهاد ما به شما این است که بهترین هدیه ولنتاین برای دوست پسر عطر و ادکلن، لباس، کیف و کمربند است.

    هدیه ولنتاین

    بهترین هدیه برای آقایان سیگاری

    انتخاب کادو و خرید هدیه برای سیگاری‌ها کار آسانی است و به راحتی با کمی ایده خاص و خلاقانه می‌توانید هدیه مورد علاقه آن‌ها را تهیه کنید. فندک و چوب سیگار یکی از وسیله‌های پرکاربرد در بین آقایانی است که سیگار استعمال می‌کنند که شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پرنون با تهیه طرح و نقش متفاوت، چوب سیگار و فندک را  برای این افراد تهیه کنید.

    چوب سیگار توسط هنر خراطی روی چوب ساخته شده و زیبایی چشم نوازی دارد، قلم بعدی موجود در این محصول یک فندک چوبی (چای فندک چوبی که یک عدد فندک از جنس مرغوب داخل آن تعبیه شده) است که محصولی خاص و چشم نوازی است و در حین تزئینی بودن قابلیت کاربردی هم دارد (قابلیت شارژ مجدد گاز فندک و کم و زیاد کردن شعله بدون نیاز به خارج کردن آن از قلاف چوبی).

    برای این فندک و چوب سیگار زیبا یک جعبه چوبی زیبا و خوش ساخت با درب لولایی آماده شده که هر دوی آن‌ها داخل این جعبه قرار می‌گیرند و به سبب همین جعبه زیبا و همچنین خاص بودن چوب سیگار و فند چوبی می‌توانید آن را به عنوان هدیه برای دوستان و  آشنایان خودتان انتخاب کنید و یا حتی از آن‌ها برای استفاده در کلکسیون و استعمال سیگار استفاده کنید.

    بهترین هدیه برای آفراد سیگاری

    بهترین هدیه برای پسرها

    هنگام خرید هدیه تولد برای پسرها باید به سن آن‌‌ها و نوع شخصیت‌ و علاقه‌شان توجه کنید. برای پسری که اهل ورزش و تناسب اندام است بهتر است هدایای ورزشی یا هدفون بی‌سیم برای آن‌ها بخرید تا در هنگام ورزش از آن‌ها استفاده کنند؛ اما اگر شناخت چندانی نسبت به علاقه و شخصیت آن‌ها ندارید بهتر است هدایایی مانند: ساعت مچی، عینک آفتابی، ادکلن و کارت هدیه برای آن‌ها تهیه کنید چون این موارد جزء لاکچری‌ترین هدیه برای پسرها هستند و مورد پسند همه آن‌ها می‌باشد.

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تخته نرد  خاتم کاری و نقاشی گل و مرغ ابعاد 39در39cm

    تخته نرد خاتم و نقاشی اعلا

    3,800,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی مدیریتی 35*25 خاتم کشو دار

    جا قلمی مدیریتی 35*25 خاتم کشو دار

    2,490,000 تومان (بدون مالیات)
    جا قلمی کشویی خاتم کاری اصفهان

    جا قلمی کشویی خاتم کاری اصفهان

    350,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه پاسور خاتم و نگارگری اصفهان

    جعبه پاسور خاتم و نگارگری اصفهان

    499,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه پاسور خاتم کاری اصفهان

    جعبه پاسور خاتم کاری اصفهان

    399,000 تومان (بدون مالیات)
    چوب سیگار و فندک چوبی به همراه جعبه ساخته شده از چوب درخت گردو و زردآلو

    چوب سیگار و فندک چوبی

    340,000 تومان (بدون مالیات)
    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    1,150,000 تومان (بدون مالیات)
    چپق چوبی تزئینی و کاربردی

    چپق چوبی تزئینی و کاربردی

    650,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (2)

      • پرنون
      درود دوست عزیز، خوشحالیم که این مطلب تونسته به شما برای خرید هدیه برای آقایان کمک کند.
      • نسیم
      واقعا خرید کادو برای مردها خیلی سخته با خوندن اینا تونستم چند مورد را در نظر بگیرم برای خرید، ممنون

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR