جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    خرید هدیه سالگرد ازدواج برای پدر و مادر یکی از مناسبت‌های مهمی است که فرزندان می‌توانند والدین خود را سورپرایز کنند و خاطره این روز را برای آن‌ها زنده کنند و این روز را دور هم جشن بگیرند. اگر به فکر تهیه کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر خود هستید و می‌خواهید هدایای شیک و خاص به مناسبت این روز برای آن‌ها تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع ایده هدیه برای سالگرد ازدواج به پدر و مادر آشنا شوید و با مطالعه و بررسی آن‌ها بتوانید بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای پدر و مادر خود را تهیه کنید.

    کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

    کادو سالگرد پدر و مادر چی بخریم؟

    پدر و مادر نقش مهمی در زندگی ما دارند و زحمات بسیاری برای ما کشیده‌اند و به پاس قدردانی از آن‌ها ما می‌توانیم به مناسبت‌های مختلف از جمله روز مادر، روز مرد، تولد، سالگرد ازدواج و غیره برای آن‌ها هدایایی تهیه کنیم و به این بهانه از زحمات آن‌ها قدردانی کنیم.

    سالگرد ازدواج یکی از مناسبت‌های مهم برای پدر و مادر شما است که با برگزاری یک جشن کوچک خانوادگی و خرید کیک و تهیه هدیه سالگرد ازدواج پدر و مادر می‌توانید یک خاطره فراموش نشدنی برای آن‌ها رقم بزنید.

    اگر به فکر تهیه هدیه مناسب سالگرد ازدواج پدر و مادر هستید متناسب با بودجه و سلیقه پدر و مادرتان هدایای متنوعی می‌توانید برای آن‌ها خریداری کنید. ممکن ایده خاصی برای خرید کادوی سالگرد ازدواج پدر و مادر نداشته باشید و دغدغه این را دارید که هدیه برای سالگرد ازدواج مادر و پدر چی بخرم؟ که به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید در این مقاله کلی ایده برای هدیه سالگرد ازدواج پدر و مادر پیشنهاد شده است که شما می‌توانید با بررسی آن‌ها یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید و کادو مناسب سالگرد ازدواج برای پدر و مادر بخرید.

    فروشگاه پرنون معتبرترین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید هدیه به مناسبت‌های مختلف است که با خیال راجت می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید و سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید مشاوره رایگان در زمینه خرید کادو با کارشناسان فروشگاه به شماره 09363197760 دریافت کنید. 

    ایده هدیه سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

    تنوع هدایایی که می‌توانید به عنوان کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر تهیه کنید بسیار گسترده است و انتخاب نوع آن بستگی به سلیقه و بودجه مالی شما دارد. در ادامه ما ایده‌های مختلفی برای هدیه یادگاری سالگرد ازدواج به مادر و پدر گردآوری کرده‌ایم که شما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود کادو مناسب برای سالگرد ازدواج پدر و مادر خود را تهیه کنید.

    هدایایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده‌ایم برخی از آن‌ها فقط مناسب آقایان هستند و برخی از آن فقط برای خانم‌ها کاربردی هستند در صورتی که قصد تهیه هدایای جداگانه برای پدر و مادرتان را دارید می‌توانید هدایای مناسب خانم‌ها و آقایان را تهیه کنید. اگر تمایل دارید کادویی مشترک بخرید که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب باشد، نگران این موضوع نباشید ما این مورد را هم نیز بررسی کرده‌ایم و در فهرست پیشنهادی زیر به این نوع هدایا نیز اشاره کرده‌ایم.

    هدیه سالگرد ازدواج ارزان

    تابلو صنایع‌دستی

    تابلوهای تزئینی و هنری که به دست هنرمندان ایرانی نقش‌آفرینی شده است یکی از هدایای شیک برای سالگرد ازدواج پدر و مادر هستند و بدون شک با دریافت آن بسیار خوشحال خواهند شد. تابلوهای صنایع‌دستی مدل‌های متنوعی دارند که هرکدام از آن‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند و شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل پدر و مادرتان یکی از طرح‌های آن را انتخاب و خریداری کنید. برخی از مدل‌های تابلو صنایع‌دستی که برای هدیه به پدر و مادر برای سالگرد ازدواج مناسب هستند عبارتند از:

    • تابلو قلمزنی
    • تابلو خاتم‌کاری
    • قاب مینیاتور
    • تابلو میناکاری
    • قاب گل نقره
    • تابلو فیروزه‌کوبی
    • و...
    • کادو برای پدر و مادر

    صنایع‌دستی

    تهیه صنایع‌دستی برای کادو به پدر و مادر جزء هدایای شیک سالگرد ازدواج برای والدین هستند و بزرگ‌ترین مزیتی که صنایع‌دستی دارد این است که در آن‌ها هنر و ظرافت خاصی به کار گرفته شده و مورد پسند اکثر سلیقه‌ها است. کادو صنایع‌دستی جزء هدیه ارزشمند برای سالگرد ازدواج به پدر و مادر محسوب می‌شود به همین دلیل هنگام تهیه هدیه سالگرد عروسی می‌توانید صنایع‌دستی را جزء اولویت‌هایتان قرار بدهید.

    برای آشنایی و مشاهده انواع صنایع‌دستی کادویی برای هدیه سالگرد ازدواج به پدر و مادر کافی است به صفحه هدیه صنایع‌دستی مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوال و دریافت مشاوره با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش انواع صنایع‌دستی ایران است که در انواع صنایع‌دستی کادویی برای مناسبت‌های در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. برخی از هدایای صنایع‌دستی که برای کادوی سالگرد ازدواج به پدر و مادر مناسب هستند عبارتند از:

    • صنایع‌دستی قلمزنی
    • تابلو صنایع‌دستی
    • ظروف صنایع‌دستی
    • انواع تندیس
    • صنایع‌دستی میناکاری
    • صنایع‌دستی خاتم
    • هدایای دکوری صنایع‌دستی
    • محصولات چرمی دست‌‌دوز
    • و...

    کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

    آباژور سنگ نمک

    آباژورهای سنگ نمک جزء هدایای هستند که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب هستند شاید از نظر خیلی افراد آباژور جنبه دکوری و تزئینی دارد و بیشتر مورد پسند خانم‌ها است در صورتی که این طور نیست آباژورهای سنگ نمک علاوه بر زیبایی که به محیط خانه می‌بخشند خواص درمانی و آرامش‌بخشی دارند و هدیه کاربردی برای سالگرد ازدواج پدر و مادر هستند.

    بهترین هدیه برای پدر و مادر

    هولدر گوشی موبایل

    پایه نگهدارنده موبایل یکی از وسایل ضروری و کاربردی است که هر فردی باید داشته باشد جزء کادو کاربردی سالگرد ازدواج برای پدر و مادر محسوب می‌شود. هولدر موبایل مدل‌های متنوعی دارد اما از زیباترین مدل‌های آن که برای کادوی سالگرد ازدواج مادر و پدر مناسب است پایه نگهدارنده موبایل چوبی و هولدر حصیری موبایل از خاص‌ترین مدل‌های استند موبایل هستند و جزء هدیه شیک برای سالگرد ازدواج پدر و مادر است که می‌توانید از فروشگاه پرنون تهیه کنید.

    خرید اینترنتی کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

    جعبه پاسور

    اگر می‌خواهید به طور جداگانه هدیه سالگرد عروسی برای پدر و مادر خود بخرید، جعبه پاسور برای هدیه به پدر گزینه مناسبی است. اکثر آقایان علاقه خاصی به بازی ورق یا پاسور دارند و با خرید جعبه پاسور برای آن‌ها یک هدیه یادگاری ارزشمند به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای پدر تهیه کنید.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع جعبه پاسور در طرح‌های متنوع و زیبا موجود است که متناسب با سلیقه خودتان می‌توانید از بین مدل‌های موجود یک گزینه را انتخاب کنید.

    ارسال هدیه سالگرد ازدواج

    جعبه جواهرات

    اگر برای کادوی سالگرد ازدواج برای پدر خود جعبه پاسور خریداری کردید در ازای آن می‌توانید جعبه جواهرات برای مادرتان بخرید. جعبه جواهرات گزینه مناسبی برای هدیه به خانم‌ها است و یکی از بهترین موارد برای هدیه سالگرد ازدواج به مادر است هر چند تنوع جعبه‌های جواهرات بسیار گسترده است و جنس‌ها و طرح‌های متنوعی دارند اما از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های آن که مورد پسند خانم‌ها است جعبه جواهرات چوبی و جعبه جواهر خاتم‌ است.

    جهت مشاهده و خرید انواع جعبه جواهر برای کادوی سالگرد ازدواج به مادر فقط کافی است به صفحه جعبه جواهر خاتم‌کاری مراجعه کنید.

    در اصل جعبه جواهر خاتم‌کاری جزء هدیه ارزشمند سالگرد ازدواج برای مادر است چون هنر دست است و ارزش بسیاری دارد. جنس بدنه‌ آن‌ها از چوب است و با هنر خاتم‌کاری تزئین شده است و برخی از مدل‌های آن با هنر مینیاتور تلفیق شده است که زیبایی آن‌ها را دو چندان نموده است.

    کاردستی برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

    صفحه شطرنج

    شطرنج از بازی‌های سرگرمی و مهیج برای افراد است که وجود صفحه شطرنج در هر خانه‌ای خالی از لطف نیست و در مهمانی‌های و دورهمی‌های خانوادگی افراد کنار هم می‌توانند شطرنج بازی کنند و سرگرم شوند.

    اگر در منزل والدین شما بازی شطرنج موجود نیست، می‌توانید به خرید یک صفحه شطرنج شیک و زیبا به بهانه هدیه یادگاری سالگرد ازدواج به پدر و مادر فکر کنید.

    خرید آنلاین هدیه سالگرد ازدواج پدر و مادر

    بهترین هدیه سالگرد ازدواج به پدر و مادر

    قطعا از نظر پدر و مادر شما همین که شما این روز را به آن‌ها تبریک بگویید و به یادشان باشید بهترین کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر محسوب می‌شود و برای آن‌ها بسیار ارزشمند است؛ اما شایده شما دوست داشته باشید هدیه هم به این بهانه برای آن‌ها تهیه کنید.

    اگر به فکر خرید بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای پدر و مادر خود هستید می‌توانید از گزینه‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کرده‌ایم ایده بگیرید یا در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه خرید کادو سالگرد ازدواج پدر و مادر با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون به شماره 09363197760 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در این زمینه راهنمایی کنید.

    هدیه سالگرد ازدواج به پدر و مادر

    خرید آنلاین کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

    این روزها اکثر افراد شاغل‌اند و بیشتر زمان خود را درگیر کار هستند و فرصت زیادی برای مراجعه حضوری به بازار برای خرید کادوی سالگرد ازدواج برای پدر مادر خود را ندارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند به صورت غیرحضوری، خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای پدر و مادر را انجام بدهند.

    با خرید آنلاین هدیه سالگرد ازدواج پدر و مادر علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و وقت می‌توانید در هر جا که مدنظرتان است از جمله منزل یا محل کارتان هدیه را تحویل بگیرید و یا حتی با خرید کادو آنلاین سالگرد ازدواج پدر و مادر می‌توانید آن‌ها را سورپرایز کنید و هدیه را درب منزل پدر و مادرتان ارسال کنید.

    اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه خرید هدیه و کادو هستید کافی است در منزل یا محل کار می‌توانید با استفاده از گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ با چند کلیک از طریق جستجو عبارت پرنون یا parnoun در گوگل وارد سایت فروشگاه اینترنتی پرنون شوید و متناسب با نیازتان هدیه مورد نظرتان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید سالگرد ازدواج برای پدر و مادر می‌توانید از طریق بخش گفتگو آنلاین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    یکی از مزایای خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج پدر و مادر از فروشگاه پرنون این است که هنگام ثبت سفارش شما می‌توانید نحوه ارسال محصول از طریق پست، تیپاکس یا باربری را خودتان مشخص کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را در هر نقطه از ایران که هستید، دریافت کنید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    آباژور سنگ نمک طرح رز

    آباژور سنگ نمک طرح رز سایز بزرگ

    810,000 تومان (بدون مالیات)
    بشقاب دیواری سفال نیشابور

    بشقاب دیواری سفال نیشابور

    620,000 تومان (بدون مالیات)
    تابلو قلمزنی برجسته با طرح گل و مرغ

    تابلو قلمزنی برجسته با طرح گل و مرغ

    1,280,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,440,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری فیروزه کوب 30 سانتیمتری

    شکلات خوری فیروزه کوبی 30 سانتیمتری

    2,990,000 تومان (بدون مالیات)
    شیرینی خوری 2 طبقه میناکاری اصفهان طرح گلبرگی

    شیرینی خوری 2 طبقه میناکاری اصفهان

    1,990,000 تومان (بدون مالیات)
    صفحه شطرنج خاتم 38 در 38 سانت

    صفحه شطرنج خاتم 38 در 38 سانت

    950,000 تومان (بدون مالیات)
    چپق چوبی به همراه جعبه کادویی شیک

    پیپ چوبی دست‌ساز طرح دست شیطان

    1,400,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان قلمزنی با روکش نقره و سیاه قلم طرح موشکی

    گلدان قلمزنی نقره نما طرح موشکی

    1,590,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (4)

      • 0
      سلام میشه یه راهنمایی بکنین
      • پرنون
      درود دوست عزیز، بفرمایید سوال خود را در زمینه تهیه هدیه سالگرد ازدواج برای پدر و مادر مطرح نمایید
      • محمود زاده
      خوب بود ممنون
      • پرنون
      درود دوست عزیز، سپاس فراوان از شما که نظرتان را با ما اشتراک گذاشتید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR