جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر روی چوب خلق کنید. اگر علاقه‌مند به هنر نقاشی هستید و تمایل دارید نحوه نقاشی کشیدن روی چوب را آموزش ببینید فقط کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت گام‌به‌گام با مراحل کار آشنا شوید و با وسایل مورد نیاز این هنر آشنا شوید.

    آموزش نقاشی روی چوب

    نحوه نقاشی روی چوب به صورت گام به گام

    اگر نمی‌دانید چگونه با اکریلیک روی چوب نقاشی کنید، تبدیل یک تکه چوب قدیمی به چیزی زیبا با استفاده از کمی رنگ ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. برای این کار، اکریلیک روی چوب بهترین انتخاب شماست.

    در حالی که می‌توان فوراً روی چوب نقاشی کرد، چند مرحله وجود دارد که توصیه می‌کنیم آثار هنری خود را به سطح بالاتری برسانید و از یک ظاهر زیباتر و ماندگارتر اطمینان حاصل کنید. این راهنمای گام‌به‌گام به شما آموزش می‌دهد که چگونه با اکریلیک روی چوب نقاشی کنید.

    بیشتر بدانید: اگر علاقه‌مند به یادگیری انواع تکنیک‌ها در هنر نقاشی هستید پیشنهاد می‌کنیم به مطلب آموزش نقاشی با آبرنگ مراجعه نمایید.

    آماده‌سازی سطح چوب

    برای اطمینان از نقاشی اکریلیک موفق روی چوب، آماده‌سازی سطح چوب حیاتی است. با سنباده زدن چوب برای یک سطح صاف شروع کنید و روی سطوح ناهموارتر، قبل از رنگ‌آمیزی یک پرایمر بزنید.

    سطح چوب را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید تا هرگونه گرد و غبار یا کثیفی از بین برود. قبل از رفتن به مرحله بعدی اجازه دهید کاملا خشک شود. سطح را با کاغذ سنباده ریز (حدود 220 گریت) سنباده بزنید تا سطحی صاف و یکدست ایجاد کنید. در جهت دانه‌های چوب سنباده بزنید و گرد و غبار را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

    یک لایه پرایمر بزنید تا از خیساندن رنگ به الیاف جلوگیری کنید. این همچنین کمک می‌کند رنگ‌ها روی قطعه تمام شده زنده‌تر به نظر برسند. طبق دستورالعمل سازنده اجازه دهید پرایمر خشک شود.

    در صورت لزوم، لایه‌های اضافی پرایمر را اعمال کنید و به آرامی بین هر لایه سنباده بزنید تا سطح صاف‌تری داشته باشد. هنگامی که از سطح راضی شدید، می‌توانید نقاشی را با اکریلیک شروع کنید. به خاطر داشته باشید که برای بهترین نتیجه از لایه‌های نازک رنگ استفاده کنید و لایه‌ها را بسازید. از روند خلق آثار هنری خود بر روی چوب لذت ببرید!

    کلید موفقیت‌آمیز بودن نقاشی روی چوب این است که چوب را به درستی آماده کنید که قبل از اعمال رنگ روی چوب باید این فرآیند انجام شود، داشتن یک زیر ساخت خوب برای کار واقعاً تفاوت را ایجاد می‌کند. ابتدا با سنباده زدن چوب شروع کنید، این مرحله برای دستیابی به یک سطح صاف ضروری است.

     ممکن است متوجه شوید که چوب شما قبلاً سمباده شده است و اگر این‌طور است، ادامه دهید و از این مرحله بگذرید. با این حال، اگر نیاز به سمباده زدن چوب دارید، توصیه می‌کنیم این کار را با کاغذ سنباده یا یک اسفنج سنباده انجام دهید. به سادگی دانه‌های اضافی را با یک پارچه تمیز پاک کنید و مطمئن شوید که تکه چوب شما تا حد ممکن صاف است.

    نقاشی روی چوب

    استفاده از پرایمر

    این مرحله اغلب در مورد نقاشی روی چوب اشتباه می‌شود. هنگام استفاده از رنگ اکریلیک بر روی چوب بدون پرایمر، بعید است که پروژه شما به شکل دلخواه پیش برود. استفاده از لایه نازکی از پرایمر چوب به مهر و موم شدن چوب کمک می‌کند و به رنگ اکریلیک اجازه می‌دهد راحت‌تر اعمال شود.

    هنگامی که یک لایه پرایمر اعمال می‌شود، رنگ‌های روشن‌تر نیز زنده‌تر به نظر می‌رسند. قبل از ادامه، اجازه دهید پرایمر کاملا خشک شود. اگر به دنبال سطح صاف‌تری هستید، فرآیند سنباده زدن و آسترکاری را تکرار کنید تا به بافت دلخواه خود برسید. هر چه نرم‌تر بهتر!

    اضافه کردن پس زمینه

    بهتر است که با یک لایه پایه شروع کنید، رنگ مورد نظر خود را به عنوان رنگ پس زمینه انتخاب کنید و مقدار کمی را در یک پالت اضافه کنید. لطفا توجه داشته باشید که رنگ اکریلیک نسبتاً سریع خشک می‌شود بنابراین فقط رنگ پس زمینه خود را در این مرحله بریزید. برای نقاشی روی چوب می‌توانید از هر نوع اکریلیک که دوست دارید استفاده کنید

    از یک قلم‌مو پهن و مسطح برای اعمال رنگ روی چوب استفاده کنید. قبل از زدن لایه دوم اجازه دهید رنگ خشک شود و در صورت تمایل پشت آن را رنگ کنید. خشک شدن رنگ‌های اکریلیک تقریباً 20 دقیقه طول می‌کشد. با این حال، این بسته به مارک رنگی که استفاده می‌کنید و ضخامت لایه‌ها متفاوت است.

    یکی از زیباترین کارهای هنری که می‌توانید برای هدیه به دیگران یا تزئین دکوراسیون خریداری کنید محصولات چوبی هستند که با هنر نقاشی تزئین شده‌اند جهت مشاهده و ثبت سفارش فقط کافی است به صفحه خرید صنایع‌دستی چوبی مراجعه نمایید.

    اضافه کردن جزئیات

    هنگامی که لایه پس زمینه شما خشک شد، وقت آن است که جزئیات را اضافه کنید. برای این کار از یک برس نرم انتخابی خود استفاده کنید و در استفاده از اکریلیک مراقب باشید. اطمینان حاصل کنید که قلم‌مو خود را اغلب در آب فرو می‌برید تا موهای آن تمیز و نرم بماند. حتی اگر فقط از یک رنگ استفاده می‌کنید، انجام این کار همچنان مهم است. پس از اتمام کار هنری، اجازه دهید کاملا خشک شود.

    رنگ‌های اکریلیک، نتایج حرفه‌ای را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کنند و برای نقاشی روی مواد چوبی عالی عمل می‌کنند.

    نقاشی روی چوب با اکریلیک

    استفاده از چسب درزگیر

    استفاده از درزگیر مهم است زیرا از آثار هنری شما در برابر پوسته شدن یا بریدگی محافظت می‌کند. مهر و موم در طیف گسترده‌ای از پرداخت وجود دارد، بنابراین یکی از انتخاب‌های خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید از طیف وسیعی از پوشش‌ها، از جمله مات، براق و سایر پوشش‌های دیگر انتخاب کنید.

    این به شما بستگی دارد که از اسپری یا برس سیلر استفاده کنید، هر برنامه متفاوت است اما نتایج یکسان است. این مهم است که مراحل مناسب را برای نحوه چسباندن رنگ اکریلیک روی چوب دنبال کنید.

    یک لایه نازک بمالید و بگذارید خشک شود. در حال حاضر آثار هنری اکریلیک تمام شده و یک اثر هنری زیبا روی چوب دارید. این‌ها به عنوان آویزهای دیواری یا به سادگی همان‌طور که هستند عالی به نظر می‌رسند.

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    اردو خوری 4 خانه چوبی تذهیبکاری شده

    اردو خوری 4 خانه چوبی تذهیب کاری شده

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    اردو خوری 4 خانه چوبی تذهیبکاری شده

    اردو خوری مربعی 4 خانه چوبی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه انگشتر خاتم‌ و نقاشی

    جعبه انگشتر خاتم‌ و نقاشی

    180,000 تومان (بدون مالیات)
    copy of جعبه جواهرات خاتم اعلای اصفهان

    جعبه جواهرات خاتم و نقاشی لوکس

    950,000 تومان (بدون مالیات)
    جعبه چوبی خاتم و نقاشی با درب کشویی مناسب برای جعبه جواهر، هدیه و پاسور

    جعبه پاسور چوبی خاتم و نقاشی کشویی

    390,000 تومان (بدون مالیات)
    copy of صندوقچه خاتم در 4 سایز

    صندوقچه خاتم و نقاشی در 3 سایز

    440,000 تومان (بدون مالیات)
    قلمدان خاتم و نقاشی طرح صندوقچه با درب لولایی و پوشش داخلی مخمل قرمز

    قلمدان خاتم و نقاشی طرح صندوقچه

    420,000 تومان (بدون مالیات)
    قلمدان چوبی رومیزی طرح 3 گلدان

    قلمدان چوبی طرح گلدان

    490,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR