جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی
    راهکارهای ارتقا جایگاه صنایع‌ دستی

    ارتقا جایگاه صنایع‌دستی در ایران بسیار حائز اهمیت است زیرا صنایع‌دستی یکی از روش‌های شناخت فرهنگ ایران و...

  • هنر منجوق دوزی چیست؟
    هنر منجوق دوزی چیست؟

    هنر منجوق‌دوزی  یا منجوق‌بافی فقط یک هنر دستی نیست در واقع هنری جاودانه است که برای قرن‌ها فرهنگ‌های...

  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    در نقاط مختلف ایران هنرمندان بسیاری مشغول به تولید صنایع‌دستی خانگی هستند و از طرفی به دنبال مکانی برای فروش آثار هنری دست‌ساز خود می‌باشند اگر شما یکی از هنرمندانی هستید که در زمینه تولید صنایع‌دستی فعالیت دارید و این سوال در ذهن شما ایجاد شده که بهترین مکان برای فروش صنایع‌دستی کجاست و به دنبال سایت فروش صنایع‌دستی خانگی هستید با همراه باشید تا روش‌های مؤثر برای فروش صنایع‌دستی شما را معرفی کنیم.

    سایت فروش صنایع دستی خانگی

    بهترین سایت فروش صنایع‌دستی خانگی

    سایت‌های بسیاری در زمینه خرید و فروش اینترنتی صنایع‌دستی خانگی فعالیت که هر یک از آن‌ها قوانین مربوط به خود را دارند. یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه فروش صنایع‌دستی خانگی، فروشگاه اینترنتی پرنون است که بستری امن و راحت را برای هنرمندان عزیز در سراسر کشور فراهم کرده است که به راحتی بتوانند کارهای هنری خود را بفروشند.

    هنرمندان عزیز که در زمینه تولید آثار هنری دست‌ساز در سراسر ایران فعالیت دارند و به دنبال سایت فروش دستی خانگی هستند می‌توانند قوانین فروشندگی و ایجاد محصول را مطالعه و در  در بخش پنل فروشندگان فروشگاه پرنون ثبت‌نام کنند و با اشتراک‌گذاری عکس صنایع‌دستی خود در سایت پرنون محصولات خود را برای فروش قرار بدهند.

    بهترین مکان برای فروش صنایع‌دستی

    اگر شما به دنبال بهترین مکان برای فروش کارهای هنری دست‌‌ساز هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب فروشگاه اینترنتی پرنون است. فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش صنایع‌دستی ایران است و در طول روز بازدیدکنندگان و خریداران بسیاری در زمینه خرید صنایع‌دستی خانگی به سایت پرنون مراجعه می‌کنند و شما با ثبت‌نام در سایت پرنون برای فروش کارهای دست‌ساز این شانس را دارید که افراد زیادی کارهای هنری شما را مشاهده و خرید کنند.

    اگر شما در زمینه تولید صنایع‌دستی خانگی و انواع کارهای هنری فعالیت دارید و برای شما این سؤال پیش آمده که محصولات دست‌ساز خود را کجا بفروشم؟ با برقراری تماس با کارشناسان فروشگاه پرنون در واتس‌آپ و تلگرام می‌توانید در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

    گالری فروش صنایع‌ دستی خانگی

     

    فروش صنایع‌دستی شما

    اگر شما تولیدکننده هنرهای دستی و صنایع‌دستی خانگی هستید قطعا به دنبال فروش صنایع‌دستی هستید و دوست دارید از این طریق کسب درآمد داشته باشید ولی اکثر مواقع به فردی که خریدار صنایع‌دستی و آثار هنری شما به صورت عمده و تکی باشد، دسترسی ندارید و در برخی از مواقع این مورد باعث می‌شود که شما فعالیت در این زمینه را متوقف کنید و از ادامه کار دلسرد شوید.

    اما نگران این مشکل نباشید فروشگاه اینترنتی پرنون حامی هنرمندان ایرانی است و هدف اصلی فروشگاه پرنون این است که برای تمام هنرمندان ایرانی این امکان را فراهم آورد تا در بستری امن و راحت محصولات دست‌ساز خود را بفروشند.

    برای اطلاع از بهترین روش‌های فروش آثار هنری دست‌ساز و نحوه کسب درآمد از تولید صنایع‌دستی خانگی به مطلب چگونه صنایع دستی خود را بفروشیم، مراجعه کنید.

     

    پیج فروش کارهای هنری

    این روزها اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در بین کاربران برای خرید و فروش محصولات مختلف است و بستر مناسبی برای هنرمندان در زمینه فروش کارهای هنری و صنایع‌دستی فراهم شده است.

    اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال پیج فروش کارهای هنری هستید در پیج فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون این امکان فراهم است و فقط شرط مورد نیاز این است که در سایت فروشگاه در بخش پنل فروشندگان ثبت‌نام کرده باشید و عکس کارهای هنری دست‌ساز خود را در سایت برای فروش قرار داده باشید.

     در ازای آن ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که به صورت رایگان عکس کارهای هنری دستی و صنایع‌دستی خانگی شما را در اینستاگرام فروشگاه پرنون بارگذاری کنیم و از این طریق هم بتوانید کارهای دستی خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار بدهید و درآمد خود را از فروش کارهای هنری در اینستاگرام افزایش دهید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش محصولات صنایع‌دستی خانگی در پیج کارهای هنری می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید یا به صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون مراجعه کنید.

     

    سایت فروش کارهای هنری

    تنوع آثار هنری و کارهای هنری دست‌ساز در ایران بسیار زیاد و حتی خیلی از آن‌ها در بین اکثر مردم ناشناخته است از طرفی هم تولیدکنندگان آثار هنری دست‌ساز به دنبال این هستند که کارهای دستی خود را به مردم سراسر ایران معرفی و به فروش برسانند.

    یکی از اهداف اصلی فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون این است که بستری را فراهم کند تا تمام تولیدکنندگان کارهای هنری و صنایع‌دستی بتوانند در سراسر ایران محصولات خود را به دیگران به راحت‌ترین روش ممکن معرفی کنند.

    سایت فروش کارهای هنری

    سایت فروش کارهای دستی 

    یکی از معتبرترین‌ سایت‌ها برای فروش کارهای دستی و آثار هنری دست‌ساز، فروشگاه پرنون است که به‌طور تخصصی در زمینه خرید و فروش آنلاین صنایع‌دستی ایران فعالیت دارد. اگر شما تولیدکننده آثار هنری دست‌ساز هستید به راحتی با چند کلیک ساده می‌توانید در فروشگاه پرنون ثبت‌نام کنید و پنل فروشندگی در زمینه‌ی هنری که فعالیت دارید، ایجاد کنید.

    برخی از قوانینی که فروشندگان آثار هنری هنگام ثبت فروشگاه در سایت پرنون باید رعایت کنند، عبارتند از:

    1- لطفا توضیحات جامع از کسب‌وکار خود در قسمت توضیحات فروشگاه بنویسید، لوگو و عکس زمینه مرتبط و مناسب باعث اعتماد بیشتر مشتریان به شما خواهد شد.

    2- در حال حاضر فقط محصولات مرتبط با هنر و صنایع‌دستی قابلیت فروش در فروشگاه پرنون را دارند.

    3- قیمت‌گذاری محصول توسط فروشنده انجام خواهد شد، در پنل خود همیشه موجودی و قیمت محصولات را به روز نگه دارید، موجودی محصول باید واقعی باشد تا در صورت ثبت سفارش مشکلی ایجاد نشود.

    4- در حال حاضر امکان اضافه کردن محصول از طریق پنل فروشندگان فراهم شده است، پس از ارسال محتوا و تصاویر محصول می‌توانید آن را برای بازبینی ناظر ارسال کنید، در صورت تایید ناظر،  محصول شما در فروشگاه منتشر خواهد شد، در صورت عدم تایید ناظر علت آن برای شما از طریق پنل قابل مشاهده خواهد بود.

    لطفا برای دریافت اطلاع‌رسانی‌ها از قبیل تایید یا رد پیش نویس محصولات و ثبت سفارشات در قسمت تنظیمات / ویرایش اطلاعات شماره همراه و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

    5- پس از ثبت سفارش توسط مشتری، محصول را  بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید و سپس با بسته‌بندی مناسب و شکیل  به آدرس خریدار ارسال شود، فروشندگانی که در شهر اصفهان هستند محصول را توسط پیک به دفتر فروشگاه پرنون ارسال خواهند کرد.

    درحال حاضر سفارشات بالای 800 هزار تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد، هزینه ارسال برای این سفارشات به عهده فروشنده خواهد بود، هزینه ارسال سفارشات کمتر از این مبلغ به عهده خریدار خواهد بود.

    6- فروشندگان پرنون دارای 3 سطح خواهند بود (فروشندگان با نشان 1 ستاره، 2 ستاره و 3 ستاره)، همه‌ی فروشندگان به صورت پیش‌فرض جز دسته اول قرار خواهند گرفت و سپس نسبت حجم فروش محصولات به سطح‌های  2 ستاره و 3 ستاره تغییر خواهند کرد، سهم فروشگاه پرنون در حال حاضر برای فروش فروشندگان با نشان 1 ستاره از هر فروش 10%، فروشندگان با نشان 2 ستاره  8% و نشان 3 ستاره  6% خواهد بود.

    7- در صورت ثبت سفارش توسط خریدار سفارش در پنل شما قابل مشاهده و رسیدگی خواهد بود و همچنین  یک ایمیل اطلاع‌رسانی به آدرس ایمیلی که ثبت کرده‌اید ارسال خواهد شد.

    8- امکان ارسال درخواست تسویه‌حساب 24 ساعت پس از تایید رسیدن محصول به دست خریدار و عدم نارضایتی وی از محصول خریداری شده وجود دارد، به درخواست‌های زودتر از موعد رسیدگی نخواهد شد.

    9-  از تماس مستقیم با خریداران جدا خودداری کنید، در صورت نیاز، سوال و ارتباط با مشتری با فروشگاه پرنون در تماس باشید، در صورت تماس مستقیم با خریداران پنل شما غیر فعال خواهد شد.

    چگونه کاردستی هایمان را بفروشیم

    چگونه کاردستی‌هایمان را بفروشیم؟

    یکی از دغدغه‌های اصلی هنرمندان این است که چگونه کارهای هنری خود را بفروشیم قطعا روش‌های بسیاری برای این مورد وجود دارد که برخی از روش‌های فروش کارهای هنری دست‌ساز عبارتند از:

    •  فروش صنایع‌دستی در سایت‌های خرید و فروش
    • فروش کارهای هنری دست‌ساز در شبکه‌های اجتماعی
    • راه‌‌اندازی فروشگاه آنلاین صنایع‌دستی
    •  شرکت در نمایشگاه‌های فروش صنایع‌دستی و کارهای هنری
    • فروش صنایع‌دستی با استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی

    فروش کارهای هنری دست‌ساز

    اگر شما هم در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارید و تولیدکننده کارهای هنری دست‌ساز هستید ولی مشتری زیادی ندارید و برای شما این سوال پیش آمده که چگونه می‌توانم کارهای هنری خود را بفروشم؟ ما در این بخش قصد داریم بهترین و راحت‌ترین روش فروش صنایع دستی خانگی را به شما معرفی کنیم که این روش به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

    سایت‌های بسیاری هستند که در حوزه‌‌ی خرید و فروش آنلاین انواع محصولات فعالیت می‌کنند و برخی از آن‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که افراد دیگر هم بتوانند در سایت آن‌ها محصولات خود را برای فروش قرار بدهند.

    یکی از سایت‌های فعال در زمینه خرید و فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی پرنون است که در حوزه فروش کارهای هنری دست‌ساز فعالیت دارد و این امکان را برای هنرمندان عزیز ایرانی فراهم آورده است که با ثبت‌نام در بخش فروشندگان سایت بتوانند محصولات صنایع‌دستی خود را به دیگران معرفی کنند و به فروش برسانند.

    فروش کارهای هنری دست ساز

    سایت فروش صنایع‌دستی

    این روزها افراد زیادی به دنبال سایت فروش صنایع‌دستی خانگی هستند که به راحتی بتوانند صنایع‌دستی خانگی را خریداری کنند. اگر شما به دنبال خرید اینترنتی صنایع‌دستی خانگی هستید در فروشگاه پرنون انواع صنایع‌دستی نقاط مختلف ایران به فروش می‌رسد که با خیال راحت می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید.

    فروشگاه پرنون یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه خرید و فروش صنایع‌دستی است که برخی از مزایای خرید از سایت فروش صنایع‌دستی خانگی پرنون عبارتند از:

    • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    • قابلیت ارسال بسته‌ها از طریق پست، تیپاکس و باربری
    • سفارش‌های بالای 800000 تومان رایگان ارسال می‌شوند
    • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
    • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
    • قابلیت پرداخت هزینه سفارش به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل

    سایت فروش اینترنتی صنایع دستی خانگی

    بازار فروش صنایع‌دستی

    هنرمندان زیادی در خانه یا درکارگاه‌های کوچک مشغول به تولید صنایع‌دستی هستند و همواره یکی از دغدغه‌های آن‌ها این است مشتریان زیادی را برای فروش آثار هنری خود جذب کنند و یکی از روش‌های سنتی که استفاده می‌کنند این است که به صورت حضوری به مراکز فروش صنایع‌دستی در شهر خود مراجعه می‌کنند و نمونه کارهای خود را نشان می‌دهند تا فروشندگان در صورت تمایل از آن‌ها خرید کنند.

    اما روشی بهتری به غیر از مراجعه حضوری به بازار فروش صنایع‌دستی وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی با جستجو در اینترنت فروشگاه‌هایی که در زمینه خرید و فروش صنایع‌دستی فعالیت دارند را پیدا کنید و در سایت آن‌ها ثبت‌نام کنید و عکس صنایع‌دستی تولیدی خود را در سایت آن‌ها به اشتراک بگذارید که در اصل مزیت این روش این است که شما می‌توانید از سراسر ایران برای صنایع‌دستی خانگی خود مشتری جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    جعبه پاسور خاتم و نگارگری اصفهان

    جعبه پاسور خاتم و نگارگری اصفهان

    490,000 تومان (بدون مالیات)
    دارچوبک غروغ الزمان

    دارچوبک فروغ الزمان

    1,500,000 تومان (بدون مالیات)
    زیربشقابی با سبدنگهدارنده

    زیربشقابی حصیری "سانا"

    780,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری مس و پرداز طرح سفینه‌ای

    شکلات خوری مس و پرداز طرح سفینه‌ای

    420,000 تومان (بدون مالیات)
    قندان میناکاری بدون پایه 16 سانتیمتری

    قندان میناکاری 16 سانتی

    480,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف مجلسی چرم طبیعی

    کیف مجلسی چرم طبیعی

    600,000 تومان (بدون مالیات)
    کیف پول جیبی مردانه

    کیف پول جیبی مردانه

    480,000 تومان (بدون مالیات)
     کیف کنفی مدل ملیسا

    کیف کنفی مدل ملیسا

    450,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (15)

      • مهرو
      درود من در ثبت فروشگاه مشکل دارم بافنده هستم
      • پرنون
      سلام عرض ادب، در حال حاضر قسمت پنل فروشندگان فروشگاه پرنون غیر فعال است.
      • ام البنین
      سلام ، کارهای دستی ، با پارچه های رنگی از قبیل دستگیره ، قندان را به فروش برسانم
      • میکائیل
      سلام به چه صورت عنوان سایت می‌توان شد بنده معرق کارهام 40سال سابقه معرق کاری دارم باتشکر
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، از طریق بخش فروشنده باش باید ثبت نام نمایید و بعد از تایید درخواست شما، پنل فروشندگی ایجاد می‌شود و محصولات خود را می‌توانید برای فروش قرار بدهید.
      • ناصری
      گیوه ملکی باید کجا بفروشم.صادر کننده میخوام
      • پرنون
      درود وقت بخیر، اطلاعی در این زمینه نداریم.
      • نازنین فرد
      درود بر شما من دوتا خورجین دستباف نو برای فروش دارم کجا بفروشم
      • پرنون
      درود دوست عزیز در این سایت فقط محصولات هنری دست‌ساز و صنایع‌دستی تولید شده توسط هنرمندان به فروش می‌رسد در صورتی که تولید کننده آثار هنری هستید در بخش فروشنده باش سایت ثبت‌نام نمایید.
      • زهره
      من سبد بافتم با نخ پلاستیکی انواع مختلف میخام بفروشم
      • پرنون
      درود دوست عزیز، برای فروش کارهای هنری خود در بخش فروشنده باش فروشگاه پرنون ثبت نام کنید در صورت هرگونه سوال می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه پرنون تماس بگیرید.
      • الینا
      سلام میخواستم سوزن دوزی هامو بفروش برسونم
      • پرنون
      درود دوست عزیز لطفا از طریق پنل فروشندگان سایت پرنون ثبت نام کنید تا بتوانید محصولات سوزن‌دوزی خود را برای فروش در سایت قرار بدهید و در صورت هر گونه سوال یا مشکل می‌توانید با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • شهلا
      من میخام صنایع بافتنی رابفروشم
      • پرنون
      درود دوست عزیز، برای فروش صنایع دستی و کارهای هنری خود باید در بخش فروشنده باش فروشگاه پرنون ثبت نام کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در این زمینه با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR