جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    اگر شما تولیدکننده صنایع‌دستی هستید اما فروش چندانی ندارید و برای شما این سوال پیش آمده که چطور صنایع‌دستی خود را بفروشم؟ یا چطور می‌توانم جایی را برای فروش صنایع دستی پیدا کنم؟ و به دنبال این هستید که درآمد بیشتری را از فروش صنایع‌دستی کسب کنید، ما در ادامه روش‌های کاربردی و مؤثری را برای فروش صنایع‌دستی خانگی به شما معرفی می‌کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا جواب این سوالات را دریافت کنید.

    جایی برای فروش صنایع دستی

    فروش صنایع دستی در سایت‎‌های خرید و فروش

    اگر شما هم در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارید و تولیدکننده صنایع‌دستی هستید ولی مشتری زیادی ندارید و برای شما این سوال پیش آمده که چگونه می‌توانم کارهای هنری خود را بفروشم؟ ما در این بخش قصد داریم بهترین و راحت‌ترین روش فروش صنایع دستی را به شما معرفی کنیم که این روش به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

    سایت‌های بسیاری هستند که در حوزه‌‌ی خرید و فروش آنلاین انواع محصولات فعالیت می‌کنندو برخی از آن‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که افراد دیگر هم بتوانند در سایت آن‌ها محصولات خود را برای فروش قرار بدهند.

    یکی از سایت‌های فعال در زمینه خرید و فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی پرنون است که در حوزه فروش صنایع دستی ایران فعالیت دارد و این امکان را برای هنرمندان عزیز ایرانی فراهم آورده است که با ثبت‌نام در بخش فروشندگان سایت بتوانند محصولات صنایع‌دستی خود را به دیگران معرفی کنند و به فروش برسانند.

    هنرمندان عزیز که در زمینه تولید آثار هنری دستی و صنایع‌دستی خانگی در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند می‌توانند در پنل فروشندگان فروشگاه پرنون ثبت‌نام و شرایط آن را  از بخش قوانین فروشندگی و ایجاد محصول مطالعه کنند و در صورت تمایل با اشتراک‌گذاری عکس صنایع‌دستی خود در سایت پرنون محصولات خود را برای فروش قرار بدهند.

     

    فروش صنایع‌دستی از طریق شبکه‌های اجتماعی

    این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی و محبوبیت آن‌ها در بین مردم شما می‌توانید هنرهای دستی خود را به دیگران معرفی کنید و آثار خود را به فروش برسانید.

     از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای فروش صنایع‌دستی اینستاگرام و تلگرام است که با ثبت‌نام در این شبکه‌های اجتماعی و تولید عکس و محتوای مناسب می‌توانید مخاطب جذب کنید و آثار هنری خود را بفروشید.

    اگر شما در بخش پنل فروشندگان فروشگاه اینترنتی پرنون ثبت‌نام کرده‌اید و هنرهای دستی خود را در سایت قرار داده‌اید ما این امکان را نیز برای هنرمندان عزیز ایرانی فراهم کرده‌ایم که با ارسال عکس مناسب از محصولات خود برای کارشناسان فروشگاه پرنون بتوانند محصولات خود را از طریق اینستاگرام فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی پرنون و دیگر شبکه‌های اجتماعی فروشگاه پرنون به دیگران معرفی و مشتری جذب کنند.

    سایت فروش صنایع دستی خانگی

    راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

    این روزها بازار خرید و فروش اینترنتی از سایت‌ها بسیار داغ است و هر روز افراد بیشتری به خرید اینترنتی و تحویل محصول درب منزل علاقه‌مند می‌شوند.

    پس یکی از ایده‌های ناب برای افرادی که این سوال در ذهن آن‌ها هست که چگونه صنایع‌دستی خود را بفروشم؟ راه‌اندازی سایت اینترنتی فروش صنایع‌دستی است.

    اگر شما بودجه کافی برای این کار دارید به راحتی می‌توانید با متخصصان حوزه کسب‌وکار اینترنتی مشورت کنید و یک سایت فروش اینترنتی صنایع‌دستی راه‌اندازی کنید.

    البته این نکته را هم لازم است به شما بگوییم که اگر بودجه یا تخصص کافی در زمینه مدیریت وب‌سایت و کسب‌وکار اینترنتی ندارید بهتر است این پیشنهاد را نادیده بگیرید چون راه‌‌اندازی سایت فروش صنایع‌دستی به پشتکار، دانش، هزینه، تلاش مداوم و بازاریابی و تبلیغات نیاز دارد.

    جایی برای فروش صنایع دستی

    شرکت در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی

    هر ساله در بازه‌های مختلف زمانی در بسیاری استان‌های کشور نمایشگاه‌ متعددی در زمینه فروش صنایع‌دستی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با پیگیری از زمان و محل برگزاری این نمایشگاه‌ها با اجاره غرفه در نمایشگاه فروش صنایع دستی شرکت کنید که افراد بسیاری خریدار صنایع دستی شما خواهند بود.

    یکی از نمایشگاه‌های معتبری که هر ساله در زمینه فروش و معرفی صنایع‌دستی برگزار می‌شود در استان تهران است که تاریخ برگزاری این نمایشگاه مصادف با روز جهانی صنایع‌دستی در تاریخ 10 ژوئن یا 20 خرداد است.

    هر ساله هنرمندان بسیاری از سراسر ایران در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و از این طریق بازاریابی و تبلیغات برای صنایع‌دستی خود انجام می‌دهند و مشتریان بسیاری از سراسر استان‌ها کسب می‌کنند.

    چگونه آثار هنری خود را بفروشیم؟

    فروش صنایع‌دستی با بازاریابی

    بازاریابی و تبلیغات یکی از مؤثرترین روش‌ها برای فروش محصولات در تمام زمینه‌ها است. اگر شما تولید‌کننده صنایع‌دستی هستید و بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات آن را ندارید می‌توانید خودتان به عنوان یک بازاریاب شروع به فعالیت کنید.

    روش کار به این صورت که به فروشگاه‌های فیزیکی یا آنلاینی که در زمینه فروش آثار هنری و صنایع‌دستی فعالیت دارند حضوری مراجعه کنید یا تماس برقرار کنید و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنید و اعتماد فروشندگان را جذب کنید تا محصولات شما را خریداری کنند.


    جایی برای فروش صنایع دستی

    سایت فروش صنایع دستی خانگی

    هنرمندان زیادی در سراسر ایران مشغول به تولید صنایع‌دستی و آثار هنری دستی هستند که با توجه به گستردگی و وسعت ایران خیلی از این آثار هنری زیبا و چشم‌نواز برای مردم ناشناخته است.

    از طرفی خیلی از افراد فقط تنها راه کسب درآمدشان فقط از این طریق هست و مایل هستند برای کسب درآمد بیشتر، مشتریان بیشتری جذب کنند اما بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند.

    اگر به دنبال بهترین سایت فروش محصولات هنری هستید برای آشنایی با این سایت و نحوه فروش و ثبت‌نام در آن می‌توانید به بخش سایت فروش صنایع‌دستی خانگی مراجعه کنید.

     

    اگر شما هم در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارید و تولیدکننده صنایع‌دستی هستید ولی مشتری زیادی ندارید و برای شما این سوال پبش آمده که چطور هنرهای دستی خود را بفروشم؟ یا چگونه می‌توانم کارهای هنری خود را بفروشم؟ پاسخ این سوال شما پیش ما است.

    شما می‌توانید به راحتی با جستجو در اینترنت فروشگاه‌هایی که در زمینه خرید و فروش صنایع‌دستی فعالیت دارند را پیدا کنید و در سایت آن‌ها ثبت‌نام کنید و عکس صنایع‌دستی تولیدی خود را در سایت آن‌ها به اشتراک بگذارید که در اصل مزیت این روش این است که شما می‌توانید از سراسر ایران برای صنایع‌دستی خانگی خود مشتری جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

    چگونه محصولات هنری خود را بفروشیم؟

     

    چگونه کارهای هنری خود را بفروشیم؟

    هنر در بین ایرانی‌های جایگاه ویژه‌ای دارد و اکثر افراد ایرانی به هنر و تولید کارهای هنری علاقه‌مند هستند اما یکی از دغدغه‌های هنرمندان این است که چطور کارهای هنری خود را بفروشند و کسب درآمد داشته باشند با توجه به این که اکثر ابزار و مواد تولید کارهای هنری دست‌ساز یا صنایع‌دستی گران هستند علیرغم علاقه‌ای که افراد به انجام کارهای هنری دارند، از انجام آن امتناع می‌کنند چون می‌ترسند با توجه به هزینه‌هایی که بابت هزینه مواد اولیه تولید صنایع‌دستی و کارهای هنری پرداخت کرده‌اند مشتری نداشته باشند و نتوانند از این طریق کسب درآمد کنند. 

    اما روش‌های بسیاری برای فروش کارهای هنری وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    • عرضه محصولات در سایت‌های خرید و فروش 
    • راه اندازی وبسایت شخصی یا فروشگاه آنلاین کارهای هنری
    • راه اندازی صفحه بیزینسی اینستاگرام یا کانال تلگرام
    • بازاریابی و تبلیغات در پیج‌های هنری در اینستاگرام یا سایت‌های مربوطه
    • تبادل و معرفی محصولات خود با پیج‌های ارائه دهنده کارهای هنری در اینستاگرام
    • شرکت در نمایشگاه‌های کارهای هنری
    • همکاری با فروشگاه‌های آنلاین محصولات هنری
    • دریافت پنل فروشندگی از سایت‌‌های فروش کارهای هنری و صنایع‌دستی
    • و...

    از بین مواردی که در بالا اشاره شد یکی از راحت‌ترین روش‌ها دریافت پنل فروشندگی از فروشگاه‌ آنلاین کارهای هنری و  صنایع دستی است که با ثبت نام در این سایت‌ها به صورت رایگان می‌توانید پنل فروشندگی دریافت کنید و عکس محصولات خود را برای فروش قرار بدهید و مشتریان زیادی را از سراسر ایران جذب کنید. 

    چگونه کارهای هنری خود را بفروشیم

     

    جایی برای فروش صنایع‌دستی 

    این روزها افراد زیادی به دنبال بهترین مکان برای فروش صنایع‌دستی خانگی هستند که به راحتی بتوانند کارهای دستی خود را به دیگران بفروشند. اگر شما به دنبال فروش اینترنتی صنایع‌دستی خانگی هستید، فروشگاه پرنون یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش محصولات دست‌ساز خانگی است. 

    همان‌‌‌طور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم فروشگاه اینترنتی پرنون مرجع تخصصی فروش صنایع‌دستی ایران است که از کسب‌وکارهای خانگی که در زمینه تولید آثار هنری و صنایع‌دستی فعالیت دارند، حمایت می‌کند.

    افرادی که دارای کسب و کار خانگی در زمینه تولید صنایع‌دستی هستند به راحتی می‌توانند در بخش فروشنده باش فروشگاه اینترنتی پرنون ثبت‌نام کنند و محصولات خود را برای فروش قرار بدهند.

    سایت فروش صنایع دستی خانگی

     

    خریدار صنایع دستی شما

    اگر شما تولیدکننده هنرهای دستی و صنایع‌دستی هستید قطعا به دنبال خریدار صنایع‌دستی هستید و دوست دارید از این طریق کسب درآمد داشته باشید ولی اکثر مواقع به فردی که خریدار صنایع‌دستی و آثار هنری شما به صورت عمده و تکی باشد، دسترسی ندارید و در برخی از مواقع این مورد باعث می‌شود که شما فعالیت در این زمینه را متوقف کنید و از ادامه کار دلسرد شوید.

    اما نگران این مشکل نباشید فروشگاه اینترنتی پرنون حامی هنرمندان ایرانی است و هدف اصلی فروشگاه پرنون این است که برای تمام هنرمندان ایرانی این امکان را فراهم آورد تا در بستری امن و راحت محصولات دست‌ساز خود را بفروشند.

    اگر شما در زمینه تولید صنایع‌دستی و انواع آثار هنری فعالیت دارید و برای شما این سؤال پیش آمده که محصولات دست‌ساز خود را کجا بفروشم؟ با ارتباط با کارشناسان فروشگاه پرنون در واتس‌آپ و تلگرام می‌توانید در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

    بازار فروش صنایع‌دستی

    هنرمندان زیادی در خانه یا درکارگاه‌های کوچک مشغول به تولید صنایع‌دستی هستند و همواره یکی از دغدغه‌های آن‌ها این است مشتریان زیادی را برای فروش آثار هنری خود جذب کنند و یکی از روش‌های سنتی که استفاده می‌کنند این است که به صورت حضوری به مراکز فروش صنایع‌دستی در شهر خود مراجعه می‌کنند و نمونه کارهای خود را نشان می‌دهند تا فروشندگان در صورت تمایل از آن‌ها خرید کنند.

    اما روشی بهتری به غیر از مراجعه حضوری به بازار فروش صنایع‌دستی وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی با جستجو در اینترنت فروشگاه‌هایی که در زمینه خرید و فروش صنایع‌دستی فعالیت دارند را پیدا کنید و در سایت آن‌ها ثبت‌نام کنید و عکس صنایع‌دستی تولیدی خود را در سایت آن‌ها به اشتراک بگذارید که در اصل مزیت این روش این است که شما می‌توانید از سراسر ایران برای صنایع‌دستی خانگی خود مشتری جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    آجیل خوری | شکلات خوری میناکاری طرح پرداز

    آجیل خوری | شکلات خوری مینای پرداز

    460,000 تومان (بدون مالیات)
    تابلو قلمزنی مسی با قاب خاتم و نقاشی گل و مرغ 30 * 36 سانتیمتری

    تابلو قلمزنی با قاب خاتم و تذهیب 30 * 36

    640,000 تومان (بدون مالیات)
    تخته نرد چوبی خاتم و نقاشی با نقوش اصیل ایرانی ابعاد 50 در50

    تخته نرد خاتم و نگارگری 50در50

    3,700,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    تندیس 3چرخ نقره با عیار 840

    2,450,000 تومان (بدون مالیات)
    تنگ 40 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    تنگ 40 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    1,100,000 تومان (بدون مالیات)
    2 عدد سنبلدان قلمزنی و سیاه قلم اصفهان با ارتفاع 35 سانتیمتر

    سنبلدان قلمزنی و سیاه قلم اصفهان

    5,300,000 تومان (بدون مالیات)
    پارچ فیروزه کوبی 27 سانتی اصفهان

    پارچ مسی فیروزه کوب 27 سانتی

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان صُراحی الماس تراش میراث 20 سانتی کد mb 201

    گلدان صُراحی الماس تراش 20 سانتی mb 202

    600,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (26)

      • ناشناس $
      سلام منم کار دستی زیاد درست میکنم اما نمیدونم چطوری بفروشم میخواستم ببینم اینجا خوبه مشتریش خوبه؟ بعد توضیح بدین چطوری با چه هزینه ای ثبتنام کنیم
      • پرنون
      درود وقت بخیر، از طریق قسمت فروشنده باش سایت می‌توانید ثبت نام کنید و پنل فروشندگی دریافت کنید و کارهای هنری خودتان را برای فروش قرار بدهید.
      • قاسمی
      تولید کننده صنایع خاتم هستم چون بیمار خاص هستم بجز این کار دیگه نمیتونم بکنم کسی هست کمکم کنه 09364806659
      • سلیمانی
      من .هنر اره کار.روی نقره (شبکه)انگشتر طراحی میکنم .چگونه مشتری جذب کنم.با تشکر.09306859251روبیکا
      • طاهره
      صنایع دستی
      • مازیار
      من حدود400تا یا بیشتر طرح اسباب بازی چوبی دارم که همه زاده ذهنم هست وهمه با هم فرق دارن خیلی کم کپی کردم یه غرفه دارم آبادان خیابان امام پاساژ کادوس ولی فروش آنچنانی ندارم خواهشن راهنمایی کنید به فروش برسم باتشکر #زانیارچوب#مازیارپراکوه
      • سید علی
      ببین من معرق کار میکنم کانالم زدم ولی فروش ندارم باید باهاش کنار بیای
      • پرنون
      درود دوست عزیز لطفا از طریق پنل فروشندگان سایت پرنون ثبت نام کنید تا بتوانید محصولات چوبی خود را برای فروش در سایت قرار بدهید و در صورت هر گونه سوال یا مشکل می‌توانید با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • محسن الهیارزاده
      بنده صنایع دستی قدیمی دارم کجا بفروشم مثلا یدرب دو لنگه چوبی کهبرای قلعه و ۱۲۰ سال به بالا قدمت دارد یا صندوق های چوبی مادر بزرگها و کوزه های سرامیکی
      • پرنون
      درود جناب الهیار زاده برای فروش صنایع‌دستی قدیمی خود می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن دیوار استفاده کنید.
      • محسن یاری
      بنده ظروف هفت سین درست کردم و نماد سال ممنون میشم واس فروشش کمکم کنین
      • پرنون
      سلام و عرض ادب دوست عزیز، برای فروش هفت سین می‌توانید از طریق پنل فروشندگان سایت ثبت نام کنید و هفت سین نماد سال را برای فروش قرار بدهید در صورت نیاز به راهنمایی با بخش پشتیبانی سایت به شماره 0936319760 تماس بگیرید.
      • نگار
      سلام من صنایع دستی درست میکنم عمده هم میدم شما خریدارهستین
      • پرنون
      درود وقت بخیر، برای فروش صنایع‌دستی تولیدی خودتان می‌توانید در بخش پنل فروشندگان فروشگاه اینترنتی صنایع دستی پرنون ثبت نام کنید و محصولات خود را برای فروش قرار بدهید جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • لیلی ذوالفقاری
      به چه صورت می‌توان با شما همکاری کرد
      • پرنون
      سلام و عرض ادب، برای همکاری با فروشگاه پرنون فقط کافی است از قسمت فروشنده باش سایت در بخش پنل فروشندگاه ثبت نام کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی به شماره 09363197760 تماس بگیرید.
      • مریم خدادادی
      خوبه ولی هنوز وارد عمل نشدم
      • پرنون
      درود وقت بخیر، ممنون از این که نظرتان را در مورد مطلب چگونه کارهای هنری خود را بفروشیم، بیان کردید.
      • لباس
      سلام ما سوزن دوزی انجام میدیم میخوایم یه شغل داشته باشیم هر دوختی باشه انجام میدیم لباس بلوچی آماده و سفارشی قبول میکنیم برا کسب درامد به حمایت شما نیاز داریم
      • پرنون
      سلام و عرض ادب دوست هنرمند، در حال حاضر امکان معرفی و فروش محصولات صنایع دستی از بخش فروشنده باش امکان پذیر هست برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه قوانین و مقررات فروشندگان را مطالعه کنید
      • بابایی
      سلام در صورت ثبت نام روش ارسال محصول برای مشتری چطوریه؟ باید خودمون بفرستیم یا برای شما بفرستیم خودتون ارسال میکنید؟
      • پرنون
      سلام وقت بخیر، اگر ساکن اصفهان باشید باید محصول را به دفتر فروشگاه پرنون ارسال کنید تا توسط فروشگاه برای مشتری ارسال کنید در غیر این صورت اگر ساکن شهرهای دیگر هستید مسئولیت ارسال و بسته بندی محصول برای مشتری به عهده شماست.
      • پرنون
      سلام وقت بخیر، ثبت نام برای دریافت پنل فروشندگی برای فروش صنایع دستی در فروشگاه پرنون رایگان هست.
      • سمیه
      هزینه ثبت نام برای فروش صنایع دستی در سایت شما چقدر هست؟
      • زهره
      سلام وسایل اشپز خونه میدوزم ولی فروش ندارم گذاشتم دیوار ولی باز به فروش نرفت دیگه ناامید شدم خیلی به پولش نیاز دارم
      • محترم شیخ بابائی
      من عاشق کارهای هنری هستم متاسفانه برای فروش مشکل دارم

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR