جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    خرید هدیه برای منزل نو دوستان، آشنایان، اقوام و تازه‌عروس یکی از آداب‌ورسوم رایج در ایران است و تقریبا می‌‌توان گفت در تمام مناطق و شهرهای ایران این رسم پابرجا است. اگر به تازگی یکی از نزدیکان شما به خانه جدید رفته است و شما می‌خواهید چشم‌روشنی برای منزل نو ببرید یا هدیه برای خانه تازه‌عروس ببرید ما در این مطلب به کلی ایده‌های جذاب در زمینه تهیه کادو برای منزل نو اشاره کرده‌ایم که با مطالعه و بررسی موارد پیشنهادی می‌توانید بهترین هدیه برای خانه نو را خریداری کنید.

    هدیه برای منزل جدید

    ایده برای هدیه منزل مبارکی

    اگر به تازگی یکی از نزدیکان شما به خانه جدید نقل مکان کرده است یا برای اولین بار خانه خریده است و شما می‌خواهید برای چشم‌روشنی خانه نو برای ایشان کادویی تهیه کنید و این دغدغه را دارید که هدیه برای خانه نویی چی بخرم؟ یا به تازگی از اقوام یا دوستان شما ازدواج کرده است و می‌خواهید به دیدن آن‌ها بروید و به فکر خرید کادو برای منزل تازه‌عروس هستید در ادامه فهرستی از هدایای مناسب برای منزل نو گردآوری کرده‌ایم که از بین موارد پیشنهادی می‌توانید ایده بگیرید و کادو مناسب منزل نو، هدیه برای خانه مجردی، کادو برای خانه دوست و هدیه برای خانه عروس و داماد را تهیه کنید.

    با تماس با شماره 09363197760 و دریافت مشاوره از کارشناسان فروشگاه اینترنتی خرید هدیه پرنون می‌توانید بهترین هدیه برای منزل نو دوستان و آشنایان را تهیه کنید و هدیه مناسب برای منزل مبارکی خریداری کنید.

    کوسن هدیه‌ای خاص برای منزل جدید

    کوسن مبل یکی از ایده‌های جذاب و کاربردی برای کادو منزل نو است اگر شما از قبل با دکوراسیون یا مبلمان منزل دوستان یا آشنایان خود اطلاع دارید می‌توانید کوسن متناسب با دکوراسیون منزل آن‌ها را تهیه کنید حتی اگر اطلاعی از دکوراسیون و چیدمان آن‌ها ندارید اما دوست دارید برای هدیه خانه نو برای دوست، کوسن تهیه کنید، خرید کوسن‌های سنتی، کوسن سوزن‌دوزی و کوسن‌های گلیم‌بافی گزینه مناسبی است. این مدل از کوسن‌ها تنوع گسترده‌ای دارند و با انواع سلیقه‌ها و دکوراسیون منازل قابل ست شدن هستند.

    کادو برای خونه نو

    تابلو صنایع‌دستی بهترین هدیه برای منزل مبارکی

    نصب تابلوهای تزئینی و هنری یکی از گزینه‌های مناسب برای تزئین دکوراسیون منازل است و زیبایی خاصی به محیط خانه می‌دهد پس با این تفاسیر شما می‌توانید به عنوان هدیه برای چشم روشنی خانه جدید به فکر خرید تابلوهای هنری باشید که یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های آن، تابلوهای صنایع‌دستی هستند.

    برای مشاهده انواع تابلو صنایع‌دستی برای کادو خانه نویی و اطلاع از قیمت آن‌ها به صفحه تابلو صنایع‌دستی مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

    مزیت خرید تابلو صنایع‌دستی برای هدیه تبریک خانه نو این است که تنوع آن‌ها گسترده است و برای انواع دکوراسیون منازل مناسب هستند و مهم‌ترین موضوع این که با توجه به این مورد که این تابلوها هنر دست هستند و توسط دستان هنرمندان ایرانی خلق شده‌اند ارزش بالایی دارند و مورد پسند تمام سلیقه‌ها هستند. در ادامه به برخی از مدل‌های تابلو صنایع‌دستی برای کادو خانه نو به دوست اشاره شده است که شما می‌توانید با توجه سلیقه خودتان و بودجه مدنظرتان از بین گزینه‌های موجود یک مورد را برای هدیه منزل مبارکی تهیه کنید.

    انواع تابلوهای دیوارکوب هنری و تزئینی که برای خرید هدیه منزل نو مناسب هستند، عبارتند از:

    • قاب گل نقره
    • تابلو دیوارکوب حصیری
    • تابلو میناکاری
    • قاب قلمزنی
    • تابلو خاتم‌کاری
    • قاب مینیاتور
    • تابلو مسی اصفهان
    • تابلو فیروزه‌کوبی
    • و...

    هدیه برای خانه تازه عروس

    ست جا دستمال کاغذی و سطل برای کادو خانه نویی

    از هدایای کاربردی برای منزل نو، ست سطل و جا دستمال‌کاغذی است که در تمام خانه‌ها موردنیاز است. تنوع مدل‌ها و جنس‌های ست سطل و جا دستمال‌کاغذی بسیار گسترده است و با توجه به جنس آن‌ها قیمت متفاوتی دارند.

    اگر شما به فکر خرید ست جا دستمال‌کاغذی و سطل برای هدیه چشم روشنی خانه نو به نزدیکان خود هستید و از طرفی می‌خواهید مدل آن‌ خاص و شیک باشد، پیشنهاد ما به شما خرید ست‌هایی است که دارای جنس بدنه چوبی یا فلزی هستند که از زیباترین مدل‌های آن ست سطل و جادستمالی خاتم‌کاری، نقره نما یا طرح نقره، برنجی و چرمی هستند.

    بهترین هدیه برای منزل نو

    ظروف پذیرایی بهترین هدیه برای منزل نو

    ظروف پذیرایی یکی از اولین گزینه‌های انتخابی است که افراد برای کادوی چشم‌روشنی منزل نو برای دیگران تهیه می‌کنند اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر شما قصد تهیه ظروف پذیرایی یا ظروف کادویی برای کادو منزل مبارکی را دارید ظروف چینی، شیشه‌ای یا کریستال نخرید و بهتر است کمی ایده و خلاقیت به خرج دهید و ظروف پذیرایی جدید و خاص بخرید.

     اگر می‌خواهید شیک‌ترین و جدیدترین ظروف پذیرایی برای کادو منزل نو برای دوستان، اقوام یا آشنایان خود تهیه کنید فقط کافی به صفحه ظروف پذیرایی مراجعه کنید و از انواع مدل‌ها دیدن کنید و از بین مدل‌های موجود ثبت سفارش انجام دهید.

    تنوع ظروف پذیرایی در فروشگاه پرنون بسیار گسترده است که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصر به فردی دارند و شاید بتوان گفت: همانند این ظروف پذیرایی را در کمتر جایی دیده باشید برخی از ظروف پذیرایی موجود در فروشگاه عبارتند از:

    • ظروف پذیرایی میناکاری
    • ظروف قلمزنی
    • ظروف پذیرایی پتینه کاری شده
    • ظرف پذیرایی خاتم‌کاری
    • خاص‌ترین ظروف مسی مخصوص پذیرایی
    • ظروف پذیرایی نقره‌نما یا طرح نقره
    • و...

     هدیه برای منزل مبارکی

    شلف دیوارکوب مکرومه‌بافی

    این روزها شلف‌های دیوارکوب مکرومه بسیار ترند شده‌اند و علاوه بر جنبه تزئینی برای قرار دادن وسایل دکوری و تزئینی یا گیاهان زینتی بسیار کاربردی هستند. اگر به فکر خرید هدیه شیک برای خانه نو به دیگران هستید، شلف دیوارکوب مکرومه‌بافی گزینه جالبی است که قیمت آن متناسب با سایز و مدل آن متغیر است.

    هدیه مناسب برای منزل جدید

    آباژور سنگی برای کادو منزل نو

    این روزها استفاده از آباژور یا چراغ‌خواب در اکثر خانه‌ها بسیار رایج است و طرفداران زیادی پیدا کرده است پس می‌توان گفت: یکی از گزینه‌های مناسب برای کادو منزل مبارکی برای عروس و داماد آباژور است. آباژورهای سنگ نمک یکی از جدیدترین مدل‌های چراغ‌خواب است که علاوه بر جنبه تزئینی و کاربردی، خواص درمانی هم دارند و خیلی از افراد معتقدند که قرار دادن این مدل آباژورها، آرامش خاصی را در محیط خانه القا می‌کند.

    در فروشگاه اینترنتی پرنون انواع مدل‌های آباژور سنگ نمک با قیمت مناسب عرضه می‌شود که برای مشاهده و خرید آن‌ها؛ می‌توانید به صفحه آباژور و چراغ‌خواب مراجعه کنید و در صورت هرگونه سوال در زمینه خرید آن‌ها با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 تماس بگیرید.

    بهترین کادو برای منزل مبارکی

    گلدان

    گلدان یکی از وسایل تزئینی و کاربردی پرطرفدار در خانه‌های ایرانی است که از دیرباز تا به امروز در خانه‌های ایرانی استفاده می‌شود. از زیباترین مدل‌های گلدان که می‌توانید برای هدیه منزل نو تهیه کنید گلدان‌های تزئینی و هنری یا گلدان صنایع‌دستی است که طرح و نقش منحصر به فردی دارند و مورد پسند افراد با سلیقه‌های مختلف هستند.

    از زیباترین مدل‌های گلدان که می‌توانید برای کادو خانه تازه عروس یا کادو برای منزل جدید تهیه کنید، عبارتند از:

    • گلدان فیروزه‌کوبی
    • گلدان مس و پرداز (مس و نقاشی)
    • گلدان میناکاری
    • گلدان قلمزنی
    • گلدان نقره
    • گلدان برنجی
    • گلدان الماس تراش
    • گلدان نقره‌نما یا طرح نقره
    • و...

     کادو چشم روشنی خانه جدید

    ساعت

    خرید یک ساعت دیواری شیک و زیبا برای هدیه تبریک منزل نو می‌تواند گزینه مناسبی باشد که با نصب آن  بر روی دیوار مطب همواره به یاد شما خواهند بود. ساعت‌های صنایع‌دستی و ساعت‌های دست‌ساز چوبی جزء خاص‌ترین و مدرن‌ترین ساعت‌های دیواری هستند که جزء بهترین کادو برای منزل نو عروس به حساب می‌آیند. برخی از مدل‌های ساعت صنایع‌دستی که به عنوان هدیه روز پزشک بسیار شیک و کاربردی هستند، عبارتند از:

    • ساعت چوبی
    • ساعت میناکاری
    • ساعت قلمزنی
    • ساعت خاتم و مینا
    • ساعت رزینی
    • ساعت خاتم‌کاری
    • و...

    کادو برای خونه برادر

    ست کادویی صنایع‌دستی

    یکی از زیباترین هدایایی که می‌توانید به عنوان بهترین هدیه برای منزل مبارکی در نظر بگیرید، پک هدیه صنایع‌دستی است که بسیار شکیل و ارزشمند هستند. در ست هدیه صنایع‌دستی تلفیقی از صنایع‌دستی ایران در یک جعبه کادویی شیک یا هاردباکس قرار دارد.

    در فروشگاه پرنون انواع پک هدیه صنایع‌دستی با کاربردهای مختلف با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند همچنین متناسب با سلیقه مشتریان پک کادویی صنایع‌دستی قابل سفارشی‌سازی نیز هست.

     برای سفارش انواع پک هدیه صنایع‌دستی متناسب با بودجه مدنظرتان فقط کافی است با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 09363197760 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام بدهید تا مشاوران ما شما را در زمینه خرید پک هدیه صنایع‌دستی برای هدیه روز پزشک راهنمایی کنند.

    لیست هدیه برای منزل

    چراغ قدیمی

    چراغ‌های قدیمی نفتی قلمزنی یا برنجی جز آن دسته از ظروف و اشیا طرح نقره قرار می‌گیرند که همه جا به چشم نمی‌خورند، البته اشتباه نکنید این نکته بخاطر عدم زیبایی و محبوبیت این چراغ‌ها نیست بلکه بخاطر دشواری در تولید است.

     برای این که تمامی قسمت‌های بدنه این چراغ‌ها توسط دست انجام می‌شود فرآیند تولید آن‌ها پر زحمت و دشوار هست و به همین خاطر نسبت به دیگر اشیا و ظروف تولید کمتری دارند.

    با توجه موارد ذکر شده شما با تهیه این جفت چراغ زیبا جز معدود کسانی خواهید بود که چنین کادوی زیبا و ارزشمندی برای هدیه منزل مبارکی تهیه می‌کنید.

    کادو چشم روشنی منزل

    بشقاب میناکاری یا تابلو مینا

    بشقاب میناکاری اصفهان از هدایای نفیس و ارزشمندی است که به عنوان کادو مناسب برای منزل جدید می‌توانید تهیه کنید و قطعا مورد پسند هر سلیقه‌ای است. بشقاب‌های میناکاری در سه مدل به صورت با جعبه،  باقاب و بدون قاب و جعبه عرضه می‌شوند که هر کدام از مدل‌های آن زیبایی منحصر به فردی دارند و انتخاب مدل آن بستگی به سلیقه فرد مورد نظر دارد. اگر قصد تهیه هدیه خاص برای منزل مبارکی را دارید در فروشگاه پرنون انواع مدل‌های بشقاب مینا در طرح‌ها و سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت ساخت و بهترین قیمت عرضه می‌شود.

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تابلو وان‌ یکاد گل نقره 37 * 57 cm

    تابلو وان‌ یکاد گل نقره 37 * 57 cm

    1,295,000 تومان (بدون مالیات)
    دیوارکوب حصیری ماه وستاره

    دیوارکوب حصیری ماه وستاره

    325,000 تومان (بدون مالیات)
    بسته هدیه فنجان و نعلبکی دالبر طلا

    ست 3 نفره فنجان و نعلبکی دالبر طلا

    1,800,000 تومان (بدون مالیات)
    شمعدان چوبی 2 قلو طرح چهارچوب سقف دار

    سری شمعدان چوبی 2 تایی

    300,000 تومان (بدون مالیات)
    شکلات خوری فیروزه کوب 30 سانتیمتری

    شکلات خوری فیروزه کوبی 30 سانتیمتری

    2,990,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرف شیرنی خوری قلمزنی طرح نقره پتینه کاری شده اصفهان

    شیرینی خوری نقره نما پتینه کاری شده

    1,145,000 تومان (بدون مالیات)
    لوستر حصیری دورنگ

    لوستر حصیری دورنگ

    1,430,000 تومان (بدون مالیات)
    کاور تک کوسن گلیمی ورنی ۴۰×۴۰ طرح ۱۷۲

    کوسن مبل زرشکی مدل گلیم بافی طرح ۱۷۲

    520,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان قلمزنی اصفهان

    گلدان قلمزنی اصفهان

    287,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    780,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (2)

      • جیران
      کادوهای خاص و شیکی را معرفی کرده بودید خیلی ممنون
      • پرنون
      درود دوست عزیز، خوشحالیم که ایده‌های ارائه شده در مطلب هدیه برای منزل جدید مبارکی مورد توجه شما قرار گرفته است.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR