جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

آخرین دیدگاه‌های محصولات

مشتری به این محصول امتیاز داده ولی دیدگاهی ارسال نکرده است و یا دیدگاه او در انتظار تایید مدیریت است.
توسط آزاده محمدی در 
خرید تایید شده
در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدایای تبلیغاتی به هدایا یا محصولاتی به همراه لوگو شرکت گفته می‌شود که در فروش و تبلیغات استفاده می‌شوند. امروزه استفاده از هدیه تبلیغاتی به عنوان یکی از روش‌های نوین و کاربردی در بازاریابی، برندسازی، جذب مشتری و افزایش انگیزش کارکنان استفاده می‌کنند.

    جهت آشنایی با تعریف جامع از هدایای تبلیغاتی، کاربردهای آن، اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار، انواع هدایای تبلیغاتی و مزیت آن‌ها تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

    هدایای تبلیغاتی چیست

    هدیه تبلیغاتی چیست؟

    گیفت تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی دسته‌ای از اشیا یا محصولات تزئینی و طراحی شده‌ای هستند که سازمان‌ها و شرکت‌ها با هدف معرفی و پیشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه‌هایشان به مشتریان و مخاطبان عرضه می‌کنند. استفاده موثر از این کالاها می‌تواند میزان آگاهی و شناسایی نام و نشان تجاری را تقویت کند، فروش شرکت را چندین برابر سازد، سطح وفاداری مشتریان را افزایش دهد و انگیزش و تعهد کارکنان را تقویت نماید.

    علاوه بر این هدایای تبلیغاتی، ابزارهایی قدرتمند در جهت تبدیل یک مبارزه‌‌ی تبلیغاتی معمول به یک بمب تبلیغاتی در بازار می‌باشند. همچنین در درون سازمان‌ها، برنامه‌هایی از منابع انسانی که با بهره‌گیری از هدایای سازمانی و تبلیغاتی و ارائه‌ی آن‌ها به صورت هدایا، پاداش و مشوق کارکنان همراه هستند و تاثیر چشمگیری بر افزایش سطح وفاداری کارکنان، ارتقای عملکرد و انگیزش آنان به جای می‌گذارد.

    به‌طور کلی، صنعت محصولات تبلیغاتی یک صنعت قدرتمند است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها را برای افزایش شناخت برند و نزدیک شدن به مخاطبان خود بهره‌مند کند.

    هدایای تبلیغاتی

    تاریخچه هدایای تبلیغاتی

    بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 1789 زمانی که جرج واشنگتن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا انتخاب شد، در طول فعالیت‌های انتخاباتی خود، اقدام به توزیع انبوهی از قاب‌های کوچک با چهره خود برای یادگاری به مردم انجام داد.

    توزیع تقویم‌های تبلیغاتی و انواع یادگاری‌های چوبی به مشتریان از سال ابتدایی قرن نوزده رواج داشت. با وجود این، ارائه‌ی گیفت‌های تبلیغاتی در حجم انبوه به مشتریان بالقوه از سوی شرکت‌ها تا نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم، رونق نیافت. در سال‌های پایانی این قرن به تدریج شرکت‌ها دریافتند که این ابزار تا چه حد می‌تواند در بهبود وضعیت کسب‌وکار و افزایش فروش آن‌ها تأثیرگذار باشد و به تدریج، صنعت هدایای تبلیغاتی به صورت امروزی شکل گرفت.

    مزیت استفاده از هدایای تبلیغاتی در بازاریابی چیست؟

    کلیدی‌ترین ارزش هدایای تبلیغاتی و قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌ها در جهت انتقال پیام شرکت یا سازمان به مخاطبان هدف است. از آنجا که این هدایا اغلب به صورتی طراحی می‌شوند که مورد استفاده و علاقه‌ی دریافت‌کنندگان باشد، مشتریان آن را استفاده کنند. به این ترتیب، پیام و نام و نشان تجاری شرکت را مکرراً، بدون صرف هزینه‌های اضافی به آن‌ها منتقل می‌سازند و به نوعی یکی از ابزاراهای تبلیغاتی محسوب می‌شوند.

    هدایای تبلیغاتی از ویژگی‌های مختلفی برخوردارند که برخی از مزایای آن‌ها در استفاده از بازاریابی و تبلیغات عبارتند از:

    انعطاف پذیرند: شما می‌توانید هدایای تبلیغاتی متنوعی را به گروه‌های مختلف مشتریان در بازار هدف ارائه دهید به علاوه با انتخاب مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌توانید آن را به عنوان هدیه مفید، سرگرم‌کننده، پرهیجان و بحث‌انگیز درآورید و از آن به عنوان یادبود از شرکت خود به مشتریان تقدیم کنید.

    ملموس و بادوام هستند: با ارائه هدایای مفید و کاربردی، دریافت‌کنندگان می‌توانند در طولانی‌مدت از آن استفاده کنند و در نتیجه اثربخشی تبلیغات افزایش یابد.

    تأثیر و پیامدهای قابل سنجش و ارزیابی به جای می‌گذارند: با استفاده از این شیوه‌ی تبلیغات می‌توانید به سادگی و دقت، دریافت‌کنندگان آن‌ها را شناسایی کنید و با بهره‌گیری از شیوه‌های ساده مدیریت برنامه‌های تبلیغاتی می‌توانید در طول زمان، اثربخش‌ترین هدایا را برای هر گروه از مشتریان هدف مورد ارزیابی قرار دهید و به این ترتیب، هزینه‌های تبلیغاتی خود را به بهترین شیوه مصرف کنید.

    ارزش ادراک شده‌ی بالاتری را فراهم می‌آورند: ارزش ادراک شده‌ی هدایای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیمات خرید مشتری به شمار می‌رود و اغلب این تأثیر از اثربخشی سایر شیوه‌های تبلیغاتی فراتر می‌رود.

    مکمل فعالیت‌های بازاریابی هدفمند شرکت به شمار می‌آیند: با درک عمیق خواسته‌های مشتریان بالقوه می‌توانید هدایایی را ارائه کنید که برای هر بخش هدف شرکت، با توجه به ویژگی‌های جمعیت شناختی آن‌ها پرجاذبه باشد.

    مکمل سایر رسانه‌های تبلیغاتی هستند: استفاده از هدایای تبلیغاتی به شما امکان می‌دهد که با بهره‌گیری از انواع رسانه‌ها و ابزارهای در اختیار خود، مبارزه تبلیغاتی یکپارچه‌ای را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

    کاربرد هدایای تبلیغاتی

    محصولات تبلیغاتی برای شرکت‌ها در سراسر جهان مهم هستند. به‌طور کلی، محصولات تبلیغاتی به عنوان یک رسانه تبلیغاتی کارآمد برای شرکت‌ها عمل می‌کنند تا خودشان را تبلیغ کنند و بزرگ‌تر شوند.

    شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا چاپ نام شرکت شما بر روی یک ابزار رایگان، مانند کیف‌، موس پد، لیوان، خودکار، تندیس و غیره می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد که در این بخش، چهار دلیلی که چرا محصولات تبلیغاتی ممکن است برای کسب و کار شما مهم باشند را به تفصیل مورد بحث قرار خواهیم داد.

    آگاهی و شناخت از برند را افزایش می‌دهد

    هدایای تبلیغاتی و سایر مواردی که برای مقاصد تبلیغاتی استفاده می‌شوند، می‌توانند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کنند تا مشتریان بالقوه جدیدی پیدا کنند. شرکت‌ها از طریق هدایای تبلیغاتی و جعبه‌های تبلیغاتی می‌توانند اثربخشی کمپین‌های بازاریابی خود را افزایش دهند و مشتریان جدید را از محصولات و خدمات خود آگاه کنند.

    با توجه به این نکته، یکی از بزرگ‌ترین برداشت‌های حاصل از مطالعه که در سال ۲۰۱۹ توسط مؤسسه تخصصی تبلیغات (ASI) انجام شد، نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که یک کالای تبلیغاتی دریافت می‌کنند، عموماً تبلیغ‌کننده را به خاطر می‌آورند.

    به‌طور خاص، 85 درصد از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به یاد می‌آورند که یک تبلیغ‌کننده به آن‌ها محصولی داده است که پوشاک و پوشیدنی‌ها به یاد ماندنی‌ترین نوع سوآگ هستند.

    این بسیار چشمگیر است اگر در نظر داشته باشید که چقدر چالش برانگیز است که مردم برند شما را به یاد بیاورند وقتی که فعالانه با آن در تماس نیستند.

    چیزی که این آمار به ما نشان می‌دهد این است که یک آیتم تبلیغاتی زمانی که در یک استراتژی بازاریابی که هدف آن بهبود دسترسی و گسترش مخاطبان یک شرکت است، می‌تواند چقدر قدرتمند باشد.

    برای اثربخشی بیشتر بازاریابی تبلیغاتی هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی، سعی کنید کالاهایی را به عنوان یک ابزار بازاریابی در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد مطمئن شوید که مردم با محصول یا خدمات شما آشنا می‌شوند و همچنین شانس مخاطبان را برای یادآوری برند شما پس از تعامل با آن‌ها افزایش می‌دهد.

     ارتباط بهتر با کارمندان و افزایش وفاداری آن‌ها

    دلیل دوم این که چرا ما واقعاً به قدرت محصولات تبلیغاتی اعتقاد داریم این است که آن‌ها ارتباط با کارمندان شما را تسهیل می‌کنند و همچنین می‌توانند وفاداری به برند را افزایش دهند.

    شکی نیست که محصولات تبلیغاتی می‌توانند اعتبار یک شرکت را افزایش دهند و کارمندان راحت‌تر با شرکتی که در هدایای شرکتی با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری می‌کند ارتباط برقرار می‌کنند و با هدایای متفکرانه و مفید به آن‌ها احساس قدردانی می‌کنند.

    بر اساس گزارش انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی (PPAI)، 57 درصد از کارمندان در ایالات‌متحده در شرکتی باقی می‌مانند که به کارمندان خود اقلام مارک‌دار را به جای شرکتی که این کار را نمی‌کند، ارائه می‌دهد.

    چیزی که این مطالعه نشان می‌دهد این است که وقتی یک کارمند احساس می‌کند با شرکت ارتباط دارد و آن شرکت برای کارمندانش ارزش قائل است، به احتمال زیاد به کار برای شرکت ادامه می‌دهد و به آن وفادار است.

    متعاقباً، این به ما ثابت می‌کند که آیتم‌های تبلیغاتی چقدر می‌توانند کارآمد و مهم باشند تا به شرکت‌ها اجازه دهند با کارمندان خود ارتباط برقرار کنند و به آن‌ها احساس قدردانی و ارزشمندی بدهند.

    با این تفاسیر، می‌توانیم متوجه شویم که وقتی مدیران کسب‌وکارها با استفاده از هدایای سازمانی و تبلیغاتی که قدردانی و عشق خود را به شیوه‌ای بسیار واقعی و ملموس به کارمندان خود اعلام می‌کنند، پتانسیل زیادی وجود دارد.

     

    تثبیت برند و لوگو شما در ذهن مشتریان

    محصولات تبلیغاتی حضور برند را از طریق بازاریابی مکرر برند تقویت می‌کنند این بدان معناست که وقتی به مخاطبان خود آیتمی می‌دهید که پیام‌های شما را حمل می‌کند، آن‌ها همچنان با شرکت شما درگیر هستند حتی زمانی که شما فعالانه با آن‌ها در مورد آن صحبت نمی‌کنید.

    بر اساس یک مطالعه برداشت تبلیغات در سال 2020، وقتی شما یک تیشرت تبلیغاتی که لوگو یا شعار تبلیغاتی شرکت شما روی آن درج شده است تقریبا می‌توان یک سال و نیم این تیشرت را نگه داشت که به این معنی است که لوگوی شرکت شما و بنابراین، یک قطعه از برند شما برای مدت طولانی در کنار شخصی خواهد بود.

    فرض کنید شما در یک کنفرانس حضور دارید و با کسی ملاقات می‌کنید و در کنفرانس به او هدیه تبلیغاتی از جمله؛ کارت ویزیت، یا یک لیوان تبلیغاتی می‌دهید وقتی کنفرانس تمام شد، آن شخص به خانه برمی‌گردد و همچنان بخشی از برند شما را با خود حمل می‌کند.

    این بدان معنی است که آن‌ها محصول جدیدی خواهند داشت که مدت‌ها پس از پایان کنفرانس، کسب‌وکار شما را به آن‌ها یادآوری می‌کند.

    افزایش وفاداری مشتریان

    دلیل چهارم این که چرا محصولات تبلیغاتی مهم هستند و می توانند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشند این است که می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان خود را درگیر و وفادار نگه دارید. دلیل این امر کاملاً ساده است و کاملاً با آنچه قبلاً در مورد ارتباط با کارمندان و افزایش شناخت برند صحبت کردیم مرتبط است.

    محصولات تبلیغاتی می‌توانند به عنوان ابزار بازاریابی قدرتمندی عمل کنند که اساساً می‌توانند به شما در ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتری و تجربه مثبت برند کمک کنند.

    علاوه بر این، آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با مخاطبان خود در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنید و اساساً نشان می‌دهند که از طریق ایجاد چرخه زندگی مشتری یکپارچه به مشتری خود اهمیت می‌دهید.

    هنگامی که از استفاده از هرگونه تاکتیکی که به مخاطب شما ارزش نمی‌دهد دست بردارید و در عوض آنچه را که نیاز دارند به آن‌ها ارائه دهید، در حالی که نشان دهید واقعاً به آن‌ها اهمیت می‌دهید و برای عشق و حمایت آن‌ها از تجارت خود ارزش قائل هستید، یک پایگاه مشتری وفادار خواهید داشت که به حمایت از شما، ارجاع برند شما و بسیاری از مزایای عالی دیگر ادامه خواهد داد.

     

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    منبع: فروشگاه اینترنتی پرنون

    با ارسال دیدگاه و پیشنهادات خود ما را در بهبود مطالب یاری کنید.

    اشتراک گذاری این مطلب

    دیدگاه (0)

    بدون دیدگاه

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR