جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 13,050,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    هدیه دادن به دیگران در کشورها و فرهنگ‌های مختلف بسیار پسندیده است و این کار از روزگاران گذشته تا به امروز رایج بوده است. همه ما می‌دانیم که خانم‌ها در مقایسه با آقایان بیشتر هدیه گرفتن را دوست دارند و حس خوبی درون آن‌ها القا می‌کند. از طرفی هم باید این نکته را در نظر گرفت که اکثر خانم‌ها و دختران مشکل‌پسند هستند و هر یک از آن‌ها سلیقه خاصی دارند و همین امر باعث می‌شود که قدرت انتخاب را سخت کند که چه هدیه‌‌ای برای طرف مقابل باید بخریم.

    همیشه این مسئله را در نظر بگیرید که یکی از مواردی که می‌تواند باعث استحکام روابط با خانم‌ها شود و خاطره خوبی از شما در ذهن آن‌ها تداعی کند، هدیه دادن می‌باشد اما خرید کادو برای بانوان به همان اندازه که جذاب است می‌تواند مشکل هم باشد چرا که همیشه استرس این را باید داشت که آیا این هدیه را دوست دارد یا باب میل یا سلیقه آن می‌باشد یا خیر. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که سلیقه‌های خانم‌ها کاملا با هم متفاوت است.

    ما در این مطلب تمام سعی خود را کرده‌ایم که با توجه به در نظر گرفتن جنبه‌های گوناگون و از زوایای مختلف لیستی از بهترین هدایایی را که می‌توان برای همسر، دوست دختر و مادر خود به مناسبت‌های مختلف از جمله: سالگرد ازدواج، روز زن، تولد، روز دختر، ولنتاین، روز زن و روز مادر بخرید را تهیه کنیم که پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن ایده‌های خاص و جالب در این زمینه، در ادامه به توصیه‌های ما توجه کنید.

    انتخاب کادو برای خانم ها

     

    گل

    گل یکی از بهترین و زیباترین هدیه‌ها است که همه افراد آن را می‌پسندند و از دیدن آن به وجد می‌آیند و همیشه در کنار هدایای دیگر اگر گل قرار بدهید جلوه خاصی به هدیه شما خواهد داد. شاید فکر کنید که پیشنهاد ما به شما این است که حتما گل طبیعی بخرید اما اتفاقا نظر ما کاملا متفاوت است، درست است گل طبیعی زیبایی و طراوت خاصی دارد اما زود پژمرده می‌شود و از بین می‌رود و پیشنهاد جالب و جذاب ما به شما این است که گلی تهیه کنید که مادام‌العمر و ماندگار باشد مانند گل‌های نقره. شما می‌‌توانید گل‌های نقره را به صورت شاخه‌ای، تندیس یا قاب تهیه کنید.

    زیورآلات

    زیورآلات و بدلیجات یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به خانم‌ها می‌باشد چرا که همه‌ی آن‌ها علاقه خاصی به زیورآلات دارند. حتما پیش خود فکر می‌کنید که خانم‌ها فقط طلا دوست دارند و قصد ما هم این است که به شما بگوییم، زیورآلات طلا برای آن‌ها هدیه بگیرید ولی کاملا اشتباه فکر می‌کنید، زن‌های امروزی بیشتر تمایل دارند تا متناسب با رنگ‌های لباس خود بدلیجات ست با آن را هم داشته باشند که این روزها زیورآلات دست‌ساز بیشتر بین آن‌ها محبوب است و در طرح‌ها رنگ‌ها و جنس‌های مختلف به دست هنرمندان خوش ذوق خلق می‌شود که برخی از آن‌ها با سنگ‌های با کیفیت و ماندگار ساخته شده‌اند. شما می‌توانید انواع ست و نیم‌ست، گردنبند، دستنبد، گوشواره، انگشتر و آویز رو مانتویی را در مدل‌ها و جنس‌های گوناگون مانند: زیورآلات رزینی، زیورآلات برنجی و زیورآلات مس و فیروزه‌کوب تهیه کنید که همه آن‌ها دارای رنگ ثابت و بسیار و با دوام هستند.

    انتخاب هدیه برای خانم ها

    تابلو‌های هنری

    امروزه تابلوهای هنری جایگاه ویژه‌ای در بین افراد مخصوصا خانم‌ها، پیدا کرده است و طرفداران بسیاری دارد. یکی از پیشنهادت ما به شما به عنوان بهترین هدیه برای خانم‌ها خرید انواع تابلوهای هنری و تزئینی است که زیبایی و جلوه خاصی دارند و قطعا مورد پسند تمام خانم‌ها با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. از زیباترین مدل‌ تابلوهایی که کمتر کسی آن را دیده اما مورد پسند همه می‌باشد تابلوهای قلمزنی و تابلوهای میناکاری می‌باشند که به طور کامل با دست ساخته شده‌اند و دارای ارزش بسیاری هستند. این نکته را در نظر بگیرید که با کادو دادن تابلو هنری به خانم‌ها همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار خواهید بود چون با نصب آن بر روی دیوار خانه یا محل کارشان و نگاه کردن به آن، لحظه به لحظه به یاد شما می‌افتند.

    صنایع دستی

    یکی از هدایای ارزشمند و ماندگاری که می‌توانید به دیگران کادو بدهید، صنایع دستی می‌باشد و با توجه به این که صنایع‌دستی هنر دست می‌باشد و ارزش بسیاری دارد مورد پسند بانوان قرار می‌گیرد و با هدیه گرفتن آن بسیار خوشحال خواهند شد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که از بین انواع مختلف صنایع‌دستی که در ایران وجود دارد انتخاب برای ما سخت است که چه سبک و چه مدل از صنایع‌دستی را برای هدیه به خانم‌ها باید انتخاب کنیم؟ ما هم کاملا با شما موافقیم و واقعا انتخاب بین این همه صنایع‌دستی ایرانی کار دشواری است، چون هر کدام از آن‌ها زیبایی، ظرافت و ارزش خاص خود را دارند اگر به دنبال صنایع‌دستی خاص و مدرن هستید ما به شما صنایع‌دستی مس و پرداز و صنایع‌دستی فیروزه‌کوبی را پیشنهاد می‌‌کنیم به این دلیل که بسیار جدید و مدرن هستند و بسیار مورد توجه خانم‌های امروزی قرار خواهند گرفت.

    وسایل منزل

    بی‌شک همه خانم‌های خانه‌دار به لوازم منزل علاقه زیادی دارند و همیشه به دنبال این هستند که شیک‌ترین و بهترین لوازم منزل را تهیه کنند تا در دکوراسیون منزل آن‌ها جلوه خاصی پیدا کند و ظرف‌های آن‌ها هنگام پذیرایی بسیار خاص و زیبا باشند. امروزه تنوع وسایل منزل نسبت به گذشته بسیار شده است و هرکدام زیبایی خاص خود را دارند اما ما برای شما چند پیشنهاد ویژه داریم که وسایل منزلی را برای هدیه به خانم‌ها انتخاب کنید که کاربردی باشند و هم مناسب پذیرایی داشته باشد و هم در تزئین دکوراسیون از آن‌ها استفاده شود و نمای خاصی به محیط خانه ببخشند. ظروف خاتم‌کاری، مس و خاتم و ظروف نما نقره یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها در این زمینه هستند که مورد پسند تمام سلیقه‌ها می‌باشندو انواع ظروف کاربردی مورد استفاده در منزل از جمله: شیرینی‌خوری، شکلات‌خوری، میوه‌خوری، آجیل‌خوری و غیره از این جنس‌ها موجود می‌باشند.

    وسایل تزئینی و دکوری

    برخلاف آقایان، خانم‌ها علاقه زیادی به لوازم تزئینی دارند و از خرید و هدیه گرفتن وسایل تزئینی لذت می‌برند. گلدان، قاب، تُنگ، جام، بشقاب‌های دیوارکوب، مجسمه، تندیس و اشیا قدیمی از جمله وسایل دکوری موردعلاقه بانوان هستند که در شکل‌ها و جنس‌های مختلف ازجمله مس، کریستال، سفال، سرامیک و غیره در بازار موجود می‌باشند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از وسایل تزئینی از جنس مس، قلمزنی و میناکاری را برای هدیه دادن استفاده کنید چرا که دوام و ماندگاری بالایی دارند و هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند و از مُد نمی‌روند.

     

    ساعت

    همیشه یکی از گزینه‌های انتخابی برای هدیه به خانم‌ها انواع ساعت از جمله ساعت‌های مچی و ساعت‌های دیواری می‎باشد چون هیچ خانمی نیست که از ساعت استفاده نکند یا خوشش نیاید و قطعا از هدیه گرفتن آن خوشحال هم خواهند شد ولی بهتر است کمی در انتخاب خرید خود برای ساعت ابتکار به خرج دهید و ساعت‌هایی را انتخاب کنید که خیلی خاص و زیبا باشند و با هنر دست و ترکیب‌های هنرهای اصیل ایرانی ساخته شده باشند تا توجه فرد را بیشتر جلب کنند و همیشه خاطره گرفتن هدیه این مدل ساعت از شما در ذهنش ماندگار بماند.

    جعبه جواهرات

    از وسایل پرکاربرد در بین خانم‌ها جعبه‌های نگهداری زیورآلات و بدلیجات می‌باشد چون به راحتی و با نظم می‌توانند زیورآلات خود را در آن نگهداری کنند. اگر قصد دارید جعبه جواهرات برای همسر یا دخترتان هدیه بگیرید به شکل ظاهری و زیبایی آن توجه ویژه‌ای کنید چون اکثر خانم‌ها علاوه بر قرار دادن طلا و زیورآلات خود در آن از این جعبه به عنوان یک وسیله تزئینی بر روی میزآرایش خود از آن استفاده می‌کنند که زیبایی محیط اتاق آن‌ها را دو چندان می‌کند. بهتر است جعبه جواهراتی خرید کنید که از جنس چوب و فلز باشند چون شکننده نیستند و ماندگاری بالایی دارند.

    درنهایت این را به شما یادآور می‌شویم که هیچ وقت هدیه‌ی یک خانم را بدون کادو یا بسته‌بندی زیبا به او ندهید شاید از دید آقایان بسته‌بندی و دیزاین هدیه مهم نباشد و برای آن‌ها ظاهر کادو خیلی جلب توجه نکند اما برای خانم‌ها این موضوع کاملا برعکس می‌باشد و بهتر از جعبه و هاردباکس خیلی زیبا برای بسته‌بندی هدیه خود استفاده کنید. اگر چنین کاری کنید شک نکنید که او تنها یک پیام دریافت می‌کند: "حتی آنقدر ارزش نداشته‌ای که برایت وقت بگذارم و ظاهر هدیه را زیبا کنم".

    دادن کادو به خانم ها

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    بشقاب مینا 20، 25 و 30 سانتی با جعبه

    بشقاب مینا 20، 25 و 30 سانتی با جعبه

    860,000 تومان (بدون مالیات)
    تابلو وان‌ یکاد گل نقره 37 * 57 cm

    تابلو وان‌ یکاد گل نقره 37 * 57 cm

    1,295,000 تومان (بدون مالیات)
    تندیس گل رز نقره عیار 84

    تندیس گل رز نقره عیار 84

    1,360,000 تومان (بدون مالیات)
    تنگ مس و پرداز 30 سانتیمتری اصفهان

    تنگ مس و پرداز 30 سانتیمتری اصفهان

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    شاخه گل رز نقره با تندیس پلکسی شفاف

    1,865,000 تومان (بدون مالیات)
    شیرینی خوری قلمزنی پایه دار نقره نما

    شیرینی خوری قلمزنی پایه دار نقره نما

    820,000 تومان (بدون مالیات)
    میوه خوری برنجی با نقش قلمزنی گل و مرغ

    میوه خوری برنجی با نقش قلمزنی گل و مرغ

    5,150,000 تومان (بدون مالیات)
    پارچ فیروزه کوبی 27 سانتی اصفهان

    پارچ مسی فیروزه کوب 27 سانتی

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    کشکول مسی فیروزه کوب شده اصفهان

    کشکول فیروزه کوبی اصفهان

    720,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان 20 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    گلدان 20 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    830,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (2)

      • پرنون
      درود دوست عزیز ممنون سلامت باشید، خرسندیم که اطلاعات ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته است.
      • احسان پورمختار
      سلام خسته نباشید ممنون بابت اطلاعات مفیدی که ارائه کردید

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR