🌺 نوروزتان خجسته🌺
جستجوی پیشرفته محصولات

قیمت

0 تومان - 14,250,000 تومان

نوع صنایع دستی

دارای تخفیف

موجود در انبار

کیفیت ساخت

جدیدترین مطالب وبلاگ
  • آموزش نقاشی روی چوب
    آموزش نقاشی روی چوب

    نقاشی روی چوب یکی از زیباترین سبک‌های هنر نقاشی است که با استفاده از رنگ اکرلیک می‌توانید آثار هنری خلاقانه‌ای بر...

  • هنر نقاشی روی مس
    هنر نقاشی روی مس

    نقاشی روی مس که به مس و پرداز نیز شهرت دارد از رشته‌های خاص و جذاب صنایع‌دستی است. نقاشی روی مس از...

  • صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج)
    صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج)

    صنایع‌دستی یاسوج یا صنایع‌دستی کهگیلویه و بویر احمد بیشتر توسط عشایر این...

بازدید از وبلاگ

در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی
compress فهرست محتوا:

    این روزها یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید هدیه این می‌باشد که بهترین رنگ برای هدیه چیست، در مناسبت‌های مختلف باید چه رنگی را انتخاب کنند یا این که به‌طور کلی رنگ موردعلاقه زنان و مردان چه رنگی است و باید چه طیف رنگی را انتخاب کنند تا وقتی که هدیه را به فرد می‌دهند برای آن جذابیت خاصی داشته باشد. در مطالب بهترین هدیه برای خانم‌ها و بهترین هدیه برای مردان سعی کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انتخاب هدیه برای زنان و مردان معرفی کنیم و در این بخش قصد داریم به شما اطلاعات جذاب و مختلفی را از قبیل؛ رنگ مناسب هدیه، تأثیر رنگ در فضاهای مختلف، انواع رنگ‌ها و تأثیر آن در روحیه افراد و روانشناسی رنگ‌ها در اختیار شما قرار بدهیم پس در ادامه با ما همراه باشید. ‌

    چرخه رنگ

    رنگ موردعلاقه دیگران چیست؟

    رنگ‌ها تأثیر به سزایی در زندگی دارند که در مورد استفاده در لباس، هدیه، محیط خانه و کار بر حالت روحی افراد بسیار تأثیرگذار هستند و تمام این موارد با استفاده روانشناسی رنگ‌ها و آزمون‌های مختلف رنگ‌شناسی به اثبات رسیده‌اند.

    اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید به مناسبت‌های مختلف برای دوست، همسر، پدر، مادر یا همکار خود به عنوان یادگاری هدیه تهیه کنید و آن‌ها را خوشحال کنید اما در مورد انتخاب رنگ آن تردید دارید ما در ادامه بر اساس روحیات و حالات عاطفی افراد اطلاعاتی را تهیه کرده‌ایم که با شناخت روحیه و اخلاق فرد به راحتی می‌توانید رنگ مورد علاقه شخص را بفهمید و متناسب با رنگ مورد علاقه‌اش برای او هدیه بخرید.

    رنگ قرمز

    خیلی‌ها رنگ قرمز را فقط نشانه عشق و محبت می‌دانند اما رنگ قرمز برای افرادی که هیجان را دوست دارند و عاشق زندگی درلحظات گوناگون هستند مناسب است و همچنین از داشتن قدرت انجام سریع کارها و گرفتن چیزها لذت می‌برند. دوستداران رنگ قرمز نسبت به زندگی پر شور هستند.

    نقش رنگ قرمز در انتخاب هدیه

    رنگ زرد

    افرادی که رنگ زرد را دوست دارند معمولا خوشحال، بذله‌گو و خوش‌بین هستند. اگر در زندگی این افراد چیزی رخ دهد، خیلی سریع به دنبال تغییر آن هستند و بی اختیار دارای حس کنجکاوی بدون حد و مرزی می‌باشند. این رنگ می‌تواند به سرعت احساسات را بر‌انگیزد و انرژی فوق‌العاده‌ای را به فرد منتقل کند پس اگر فردی که می‌خواهید برای آن کادو بخرید این ویژگی‌ها را دارد شک نکنید که رنگ مورد علاقه او زرد می‌باشد.

    نقش رنگ زرد در انتخاب هدیه

    رنگ صورتی

    افراد صورتی پسند، حساس و مهربان هستید و حالتی شیرین و خوش دارند. آن‌ها به برگشت به لحظات بی‌ضررتر فکر نمی‌کنند و حالتی رمانتیک در زندگی‌شان آرزو می‌کنند. ‌در ذهن اکثر افراد این گونه جا افتاده است که صورتی رنگ مورد علاقه زنان و دختران است و مناسب آقایان نمی‌باشد اما جالب است بدانید که بر اساس تست‌های انجام شده ثابت شده است که آقایان هم علاقه به رنگ صورتی هلویی دارند.

     نقش رنگ صورتی در انتخاب هدیه

    رنگ آبی

    رنگ آبی مورد علاقه افرادی است که دوستدار حس آرامش و نظم در زندگی‌شان هستند و برای صداقت و وفاداری در دیگران ارزش قائل می‌شوند. آبی آسمان برای افرادی که جویای لذت و رویا هستند بسیار جذاب است در حالی که آبی دریا جدیت و بقا را تقاضا می‌کند. اگر به فردی با این خصوصیات می‌خواهید هدیه‌ای به رنگ آبی بدهید از هدیه‌های مناسب برای این افراد صنایع‌دستی میناکاری و صنایع دستی فیروزه‌کوبی است که حس خوشایندی را در آن‌ها القا می‌کند.

    نقش رنگ آبی در انتخاب هدیه

    رنگ خاکستری

    افرادی که در زندگی وموقعیت‌های اجتماعی بیشتر یک تماشاگر هستید تا یک مشارکت‌کننده و در موقعیت‌های اجتماعی محتاط هستند، رنگ خاکستری با توجه به شخصیت آن‌ها برایشان مناسب است. این‌گونه افراد معمولا بی‌طرف هستند و دوست ندارند تا لحظه آخر در برنامه‌ها شرکت کنند.

     

    رنگ سبز

    افرادی رنگ سبز را می‌پسندند که احساس دراز مدت سلامتی دارند و جهان را برای دیگران تبدیل به یک فضای بهتر می‌کنند. آن‌ها در رابطه با وقت‌شان و خوبی رساندن بسیار سخاوتمند هستند اما در رابطه با مسائلی که برایشان مهم است، سر سخت هستند.

    نقش رنگ سبز در انتخاب هدیه

    رنگ بنفش

    فردی که برای آن رنگ بنفش یا ارغوانی جذاب می‌باشد معمولا به عنوان یک طرف مذاکره شناخته می‌شود و خیلی مشکل‌پسند می‌باشند. اگر چه خیلی دوست داشتنی هستند ولی به راحتی به دیگران اعتماد نمی‌کنند و از یک حس مرموز لذت می‌برند.

    رنگ قهوه‌ای

    کسانی که رنگ‌های مربوط به خانواده قهوه‌ای برای آن‌ها جذاب می‌باشد؛ افرادی واقع‌بین، اهل عمل، قابل اعتماد و یک دوست با وفا هستند. خانه و خانواده برای آن‌ها بسیار مهم است و راحتی یکی از مسائل اساسی در زندگی‌شان به شمار می‌رود.

    ممکن است شما با خواندن این مطلب متوجه شده باشید که فرد موردنظری که برای آن می‌خواهید هدیه تهیه کنید خصوصیاتی را دارد که مربوط به رنگ قهوه‌ای می‌باشد و حالا در ذهن خود درگیر این هستید که چه نوع هدیه‌ای را برای آن بخرید که هم قهوه‌ای رنگ باشد و هم شیک و خاص، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات خاتم‌کاری می‌باشد چون ماندگاری و دوام بالایی دارند و ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای که در آن‌ها استفاده شده مورد علاقه این افراد می‌باشد.

    نقش رنگ قهوه ای در انتخاب هدیه

     

    رنگ نارنجی

    نارنجی پسندها یک فرد اجتماعی، پویا و شوخ طبعی هستند. با طبیعتی زرق و برق‌دار درباره‌ی تحمل شلوغی فکر نمی‌کنند و اشتهای فوق‌العاده‌ای نسبت به زندگی و غذا دارند.

    روانشناسی رنگ‌ها

    به این مسئله اعتقاد دارید یا نه که پوشیدن رنگ‌های خاص می‌تواند به شما کمک کند تا پیشرفت کنید یا در یک مباحثه پیروز شوید و به دوستانتان این جرأت را می‌دهد که بی‌اساس شایعات را درباره شما قبول نکنند رنگ‌ها در خانه شما این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که شما احساس راحتی کنید باعث تشویق یا عدم تشویق در ارتباط می‌شود و یا حتی باعث بی‌خوابی شما می‌شود و رنگ‌مایه‌های روی بسته‌بندی، پیام‌هایی خارج از مرحله آگاهی می‌فرستند که کالای داخل آن سالم، گران یا خطرناک است.

    این به خاطر روانشناسی رنگ است که بر می‌گردد به واکنش‌های حسی قوی که بر همه ما نسبت به رنگ‌ها داریم. از نظر علمی در ساده‌ترین فرم خود، کانون‌های شبکیه چشم روی رنگ‌ها به عنوان اشعه‌هایی از نور که دارای طول‌ها و درجات متنوعی از شکست نور، انعکاس و جذب بر اساس رنگ‌مایه هستند. دریافت چشم از هر رنگ واکنش‌های پیوسته در مغز و سیستم عصبی اتوماتیک شروع می‌شود.

    روانشناسی رنگ ها

    برای مثال رنگ‌های تند و گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد دارای طولانی‌ترین طول موج‌ها هستند و نیاز به انرژی برای دیدن آن‌ها می‌باشد به همین دلیل این‌گونه رنگ‌ها به نظر می‌رسند که در شما با صدا داخل و خارج می‌شوند و یا به عبارت دیگر جلب توجه می‌کنند، آن‌ها همچنین باعث تحریک مغز و بالا بردن ضربان قلب و سرعت تنفس می‌شوند. رنگ‌های سرد مثل آبی‌ها و سبزها دارای کوتاه‌ترین طول‌موج‌ها هستند و به راحتی داخل چشم می‌شوند و ایجاد اثری آرامش‌بخش و تسکین می‌کنند و واقعا متابولیسم را پایین می‌آورند.

    رنگ‌هایی که ما می‌پوشیم می‌توانند باعث اطمینان دوباره، اختلال یا انرژی‌زایی شما بشود. وقتی هیچ رنگ خوب یا بدی وجود ندارد ما می‌توانیم انتخاب‌های مشخصی را بسازیم که به ما کمک می‌کند تا ارتباط موثر برقرار کنیم. این حقیقت دارد که نه تنها در مُد بلکه در دکوراسیون خانه، تبلیغات، گرافیک و طراحی کالا، رنگ نقش مهمی را دارد. برای مثال، آیا مهمانی‌هایی داشته‌اید که در مهمانی شام شما، مهمانان خمیازه می‌کشند؟ این شاید به خاطر این باشد که دیوارهای اتاق شما به رنگ اسطوخودوس رنگ شده، رنگی که رنگی که تشویق به چُرت زدن و خواب دیدن می‌کند.

    از آنجایی که رنگ به‌طور ناخودآگاه هر روز روی انسان‌ها اثر می‌گذارد، مزیت‌ها و استفاده‌های زیادی دارد که بفهمیم چرا و چگونه این واکنش‌ها اتفاق می‌افتد. آنچه در ادامه آمده جزئی از واکنش‌های فیزیکی است که ما نسبت به هر رنگ داریم همراه با عمومی‌ترین ارتباطات روانشناسی است. همچنین شامل پیشنهاداتی است که چگونه بهترین استفاده را از این اطلاعات در کاربردها و محافل متنوع هنری، شغلی و سبک زندگی‌تان داشته باشید.

    روانشناسی رنگ قرمز

    قرمز گیراترین رنگ در طیف رنگ می‌باشد و نمایانگر هیجان، سرعت، قدرت، لذت، شور و هیجان است.

    قرمز باعث جلب توجه فوری می‌شود و اشیاء یا تصاویر را به پیش‌زمینه منتقل می‌کند.

    قرمز باعث می‌شود مردم احساس گرمی کنند مثلا قهوه در یک فنجان قرمز گرم‌تر به نظر می‌رسد تا در یک فنجان آبی.

    قرمز اولین رنگی است که شما در تاریکی می‌بینید و در فاصله زیاد به خوبی دیده نمی‌شود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ قرمز می‌توانید به مطلب روانشناسی رنگ قرمز مراجعه کنید که اطلاعاتی جذابی در زمینه تاثیر رنگ قرمز در شخصیت افراد، تاثیر آن در دکوراسیون داخلی و مکمل‌های رنگ قرمز ارائه شده است. 

    روانشناسی رنگ قرمز

    روانشناسی رنگ زرد

    زرد از نظر روانشناسی شادترین رنگ در طیف می‌باشد همراه با حس گرمی، خوش‌بینی و شادی.

    زرد واقعا در شما سر و صدا ایجاد می‌کند و جالب توجه‌ترین رنگ می‌باشد بنابراین رنگی مطلوب برای علائم و بسته‌بندی کالاهاست.

    زرد باعث تحریک فکر کردن می‌شود. تایپ سیاه روی یک زمینه زرد، خواناترین ترکیب رنگی است و کمک به حفظ مطلب در حافظه می‌کند.

    زرد به رنگ‌های دیگر سر زندگی می‌بخشد و باعث می‌شود که رنگ‌مایه‌های گرم، برجسته‌تر ظاهر شوند و به رنگ‌های سرد زندگی می‌بخشد.

    بیش از حد قرار گرفتن در معرض زرد روشن می‌تواند باعث بی‌قراری و اضطراب شود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ زرد می‌توانید به مطلب روانشناسی رنگ زرد مراجعه کنید که اطلاعاتی جذابی در زمینه تاثیر رنگ زرد در شخصیت افراد، تاثیر آن در دکوراسیون داخلی و مکمل‌های رنگ زرد ارئه شده است. 

    روانشناسی رنگ زرد

    روانشناسی رنگ نارنجی

    نارنجی یک رنگ محرک و انرژی‌زا است که نمایانگر دوستی، شادی و ماجراجویی است. نارنجی روشن دارای دید فوق‌العاده بالاست و به همین دلیل رنگ مناسبی برای علائم هشداردهنده یا جلب توجه است و حتی اگر در مقادیر کوچک هم مورد استفاده قرار بگیرد این خصوصیات را دارا است.

    خیلی راحت روی چشم اثر می‌گذارد. نارنجی‌های تند و پاییزه؛ گرم نامتعارف و اشتهاآور هستند در حالی که تنالیته‌های هلویی اثرات شاداب کننده‌ای روی پوست دارند.

    مردهایی که لباس نارنجی می‌پوشند تصور می‌شود که انسان‌هایی خلاق با حرارت و شوخ طبع هستند و در عین حال ممکن است کمی غیر مسئول باشند. به خاطر خصوصیات فعال و شادی بخش این رنگ، نارنجی رنگ مناسبی برای کودکان، نوجوانان و ورزشکاران می‌باشد.

    روانشناسی رنگ نارنجی

     

    روانشناسی رنگ سبز

    سبز روشن از نظر روانشناسی آرام بخش‌ترین و تسکین دهنده‌ترین رنگ در طیف است و از آنجایی که راحت‌ترین رنگ روی چشم است، می‌تواند باعث بهبود در دید شود. سبزهای احتراز کننده در مردم یادآور بهار، طبیعت، زندگی و انرژی جوانی است.

    سبزهای تیره‌تر نمایانگر ثبات و رشد است و القا کننده وضعیت اقتصادی بالا و موفقیت است. سبز سمبل جهانی ایمنی است و همچنین به مفهوم رفته به جلو می‌باشد.

    مردمی که لباس سبز می‌پوشند، تصور می‌شود که مهربان، وابسته و سخاوتمند هستند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ سبز می‌توانید به مطلب روانشناسی رنگ سبز مراجعه کنید که اطلاعاتی جذابی در مورد این رنگ ارئه شده است. 

    روانشناسی رنگ سبز

    روانشناسی رنگ آبی

    آبی دوست داشتنی‌ترین رنگ از میان رنگهاست و مطلوب خاص مردان می‌باشد.

    همه ارتباطات ما با آبی مثبت است و از آن یک رنگ آرامش‌بخش صلح‌جو و متعالی است.

    آبی سیر حکم به احترام می‌کند و نمایانگر صداقت و وفاداری، قابل اعتماد بودن و درستی می‌کند.

    آبی می‌تواند فضا را بزرگ‌تر بسازد و زمان به نظر می‌رسد آرام‌تر از آن چه هست، بگذرد.

    آبی سیر در بسیاری از فرهنگ‌ها نمایان‌گر وفور و توانگری است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ آبی می‌توانید به مطلب روانشناسی رنگ آبی مراجعه کنید که اطلاعاتی جذابی در زمینه تاریخچه رنگ آبی، تاثیر آن در شخصیت افراد، کسب کار، دکوراسیون داخلی و مکمل‌های رنگ آبی ارائه شده است. 

    روانشناسی رنگ آبی

    روانشناسی رنگ بنفش و ارغوانی

    از رنگ ارغوانی سلطنت، اشرافیت، قدرت، هیجان، شهوت و تجمل تراوش می‌شود.

    ارغوانی سیر حالتی روحانی و اسرارآمیز همراه با یک خصوصیت جدی و بزرگ است.

    رنگ‌های اسطوخودوس و بنفش دارای یک ظاهر شیرین، رمانتیک و غم غربت است.

    افراد مایل هستند کار کمتری انجام دهند در اتاق‌هایی که به رنگ ارغوانی می‌باشد زیرا این رنگ باعث تشویق به رویا دیدن می‌کند.

    خانم‌ها اغلب می‌گویند ارغوانی رنگ مورد علاقه و مطلوب‌شان است.

    روانشناسی رنگ بنفش و ارغوانی

    روانشناسی رنگ صورتی

    صورتی بردبارترین و صبورترین رنگ‌هاست، باعث تشویق مهربانی می‌کند وقتی شخص حالتی تهاجمی نسبت به دیگران دارد او را آرام می‌سازد.

    به عنوان رنگ زنانه مورد توجه قرار می‌گیرد، صورتی همراه با رحم و شفقت پرورش می‌یابد.

    صورتی آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است و تصور می‌شود که به هضم غذا کمک می‌کند.

    مردان صورتی‌های هلویی را به صورتی‌های ارغوانی ترجیح می‌دهند.

    روانشناسی رنگ صورتی

    روانشناسی رنگ قهوه‌ای

    قهوه‌ای یک رنگ گرم و راحت است.

    مردم مایلند تولیدات برچسب‌دار بزرگ را در رنگ‌های خنثی خریداری کنند خصوصا در یک اقتصاد نامشخص، قهوه‌ای ایجاد راحتی برای مصرف‌کننده می‌کند و هم به عنوان یک چیز با دوام مورد توجه قرار می‌گیرد.

    قهوه‌ای دارای یک حس عمودی در پوشاک است و باعث می‌شود که شخصی قابل اعتماد، صادق و امین در گفتگو به نظر برسد.

    قهوه‌ای دارای یک خصوصیت مردانه و خشن است که خصوصا مورد توجه مردان می‌باشد.

    قهوه‌ای پاکتی در بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد برای ایجاد حس طبیعی بودن کالا.

    صنایع دستی چوبی معمولا در طیف رنگ قهوه‌ای قرار می‌گیرند

    روانشناسی رنگ قهوه‌ای

    روانشناسی رنگ خاکستری

    خاکستری غیر جذاب ظاهر می‌شود و یک حالتی از رسمی، وقار و اقتدار را نشان می‌دهد.

    بر خلاف قهوه‌ای خنثی، خاکستری فاقد گرمی است که بتواند آن را رو راست؛ موقر و با ابهت بسازد و وقتی به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد، کمی دلتنگ کننده است.

    خاکستری القا کننده دانایی و بلوغ و کمال است و ظاهر ثروتمندانه‌ای می‌بخشد.

    انواع رنگ خاکستری سرد است و در دکور خانه آرامش‌بخش است و البته مانع گفتگوهای نشاط‌انگیز می‌شود و یک زمینه غیر جذاب برای غذا ایجاد می‌کند.

    روانشناسی رنگ خاکستری

    روانشناسی رنگ سفید

    سفید سمبل پاکی، معصومیت، خوبی و حقیقت است.

    اگر چه سفید یک رنگ خنثی است، این رنگ به عنوان یک رنگ سرد مورد توجه قرار می‌گیرد.

    سفید اغلب برای متصور ساختن سادگی و سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    تکان دادن یک پرچم سفید سمبل بین‌المللی فریادی برای صلح است.

    سفید روی بسته‌بندی کالاهای لبنیاتی، اقلام کم‌چرب و ترکیبات تصفیه شده‌ای مثل شکر و آرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    روانشناسی رنگ سفید

    روانشناسی رنگ سیاه

    سیاه مقتدرترین و ترسناک‌ترین رنگ است که می‌تواند در صورت زیاد مورد استفاده قرار گرفتن، مهاجمانه ظاهر شود.

    سیاه به عنوان رنگی محافظه کار، جدی و بزرگ مورد توجه قرار می‌گیرد و برای نشان دادن در موقعیت‌های رسمی و مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    در فرهنگ‌های مختلف و در نشان‌های نجابت خانوادگی، سیاه مظهر غم و اندوه است.

    سیاه یک حس سنگین و عمیق می‌بخشد.

    روانشناسی رنگ سیاه

    رنگ‌های رمانتیک

    صورتی القا کننده حالتی رمانتیک است و مثل رنگ قرمز، صورتی باعث بالا رفتن هیجان و علاقه می‌شود اما در یک حالت ملایم‌تر و لطیف‌تری این کار را انجام می‌دهد. رنگ‌های رمانتیک که با استفاده از ته رنگ‌های پاستلصورتی و هلویی ساخته شده، ایجاد حس محبت‌آمیز و لطافت را به‌وجود می‌آورد و ترکیب با سایر پاستل‌های روشن، صورتی باعث تحریک یادآوری روزهای رویایی را می‌کند.

    رنگ‌های پاستیلی

    رنگ‌های زنده

    سر زندگی و حرارت، بهترین پیشرفت در طراحی و کارهای گرافیکی است که با استفاده از سایه‌ها و ته رنگ‌های رنگی که عموما به عنوان شنگرف (ورمیلیون) شناخته می‌شود. با استفاده از ترکیبات رنگی با این قرمز درخشان مایل به نارنجی در مرکز، حسی از نیرومندی و حرارت به راحتی تولید می‌شود.

    این ترکیبات شاداب و جوان هستند و اغلب در تبلیغاتی دیده می‌شوند که نمایانگر زندگی و شخصیت نیروبخشی است. ترکیب قرمز-نارنجی همراه با مکلمش فیروزه‌ای فعال است و به راحتی در اطراف جلب توجه می‌کند و وقتی در بافته‌ها، تبلیغات و بسته‌بندی مورد استفاده قرار بگیرد بسیار تاثیرپذیر می‌باشد.

    رنگ‌های کانی (خاکی)

    رنگ‌های کانی، قوی، گرم و پر از سر زندگی هستند. ترکیبات کانی به کثرت با رنگ قرمز، نارنجی روشن و تیره ترکیب شده و رنگی به نام قرمز سفالی را تولید می‌کند. ته رنگ‌های کانی انعکاس دهنده جوانی و دوست داشتنی و در ذهن یادآور زندگی همراه با فراغت است. تُنالیته‌های کانی ترکیبات جالب توجهی را تولید می‌کنند، ترکیباتی مثل آنچه که در دکوراسیون‌ها دیده می‌شود.

    رنگ‌های کانی

    رنگ‌های دوستانه

    جداول رنگی که انتقال دهنده حس دوستی هستند اغلب دارای رنگ نارنجی هستند که همه این ترکیبات دارای عناصری از انرژی و حرکت هستند و آن‌ها ایجاد نظم و برابری بدون حس قدرت یا کنترل می‌کنند. نارنجی همراه با همسایگان چرخه رنگی‌اش معمولا در رستوران‌های فست‌فود مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا این رنگ پیشنهاد یک پیام دعوت برای غذای خوب با یک بهای دوستانه می‌کند چون این رنگ انرژی‌زا و با شور و حرارت است.

    نارنجی به عنوان رنگ ایمنی بین‌المللی در نواحی خطر شناخته شده است. قایق‌های نجات غریق نارنجی و ماموران نجات با این رنگ به راحتی در روی دریاهای آبی یا خاکستری دیده می‌شوند.

    رنگ‌های خوش‌آمد گویی

    ترکیبات رنگی که از زرد نارنجی یا زرد کهربایی استفاده می‌شود، رنگ‌هایی هستند که بیانگر خوش‌آمدگویی می‌باشد. زرد با ترکیب کمی قرمز ایجاد ته رنگ‌های مشعشع و تابانی می‌کند که از لحاظ جهانی بسیار جذاب هستند، این گونه رنگ‌ها در محیط‌های مختلف همراه با رنگ‌ مایه‌های کرم رنگ می‌تواند برای نمایش محیط‌های جشن و دوستانه استفاده شود.

    باربارا ریچاردسون، کارگردان و سردبیر فروشگاه رنگ بیش از سی و دو سال تجربه در زمینه تحقیقات رنگی دارد او می‌گوید: مردان رنگ را به همان روشی که زنان می‌پذیرند، نمی‌پذیرن و همچنین دارای یک حد بالایی از کور رنگی هستند؛ بنابراین مردان، طرح‌های رنگی ساده، همفام را دوست دارند بخصوص در تُنالیته‌های آبی یا خاکی در حالی که زنان دوستار رنگ‌های پیچیده‌تر و اثرات چند لایه‌ای هستند.

    خوشبختانه برای ارتباط بیشتر، مردان معمولا شاد می‌شوند از این که تصمیمات رنگی اهل خانواده را به عهده همسرانشان بگذارند. در مورد رنگ ماشین‌هایشان اگر چه این یک موضوع کاملا متفاوت است.

     

    منابع: هارمونی رنگ، روانشناسی رنگ‌ها

    تهیه و گردآوری مطلب: وبلاگ فروشگاه اینترنتی پرنون

     

     

     

     

    اشتراک گذاری این مطلب

    محصولات مرتبط

    تنگ 40 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    تنگ 40 سانتیمتری مس و خاتم اصفهان

    1,100,000 تومان (بدون مالیات)
    میوه خوری برنجی با نقش قلمزنی گل و مرغ

    میوه خوری برنجی با نقش قلمزنی گل و مرغ

    3,950,000 تومان (بدون مالیات)
    پارچ فیروزه کوبی 27 سانتی اصفهان

    پارچ مسی فیروزه کوب 27 سانتی

    790,000 تومان (بدون مالیات)
    کاسه مینا‌کاری کوچک قرمز

    کاسه مینا‌کاری کوچک قرمز

    240,000 تومان (بدون مالیات)
    کشکول 25 سانتیمتری مس و پرداز

    کشکول 25 سانتیمتری مس و پرداز

    865,000 تومان (بدون مالیات)
    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    گلدان میناکاری 16 سانتیمتری

    680,000 تومان (بدون مالیات)

    دیدگاه (2)

      • پرنون
      سلام و عرض ادب ممنون از این که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.
      • لعیا
      مطلب خوب و قشنگی بود خسته نباشید.

    دیدگاه جدید

    شما در حال پاسخ به دیدگاه هستید

    تنظیمات

    اشتراک گذاری

    فهرست

    کد QR